MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Algemeen / Artiesten waar je een gruwelijke hekel aan hebt

zoeken in:
DutchViking

Oké, misschien niet voor iedereen maar er was wel een gevarieerder aanbod (zeker bij TMF).

Ik vind MTV opzich ook wel leuk, komen idd hele leuke clips voorbij! En soms ook de wat oudere clips ...

*offtopic: ik vind de meeste series/programmas/documentaires op mtv ook leuk *

DutchViking schreef:
...Je zult me niet horen zeggen dat vroeger alles beter was, maar in het geval van TMF en MTV ben ik daar wel van overtuigd.

zeker, vroeger had je op MTV op maandag avond Headbangers Ball, 2u lang alle vormen van metal, daar heb ik heel veel bands leren kennen, later werd dat vervangen door het zeer slechte Rock Zone (met zo'n domme blonde doos, die veel te gemaak geil in de kamera zat te loenzen) Vannessa Warwick was wat dat betreft veel en veel beter, en had echt verstand vn zaken. Op TMF had je vroeger Wet and Wild, ik keek dit bij een vriend wel eens (omdat wij toen alleen nog maar TMF en The Box hadden) Ook dit was veel beter als tegen woordig, ik vind dat wij als metal heads gewoon recht hebben op 2 uurtjes Headbangers ball in de week.

Marco Borsato

Toine Rorije schreef:
u2 de beste band van de wereld.

Dat vonden een hoop mensen in 1981 ook al hoor en er zijn heel wat stupidere statements te maken

MTV&TMF&BOX allemaal baggerzooi.

Toine Rorije
VanDeGriend schreef:
(quote)

Dat vonden een hoop mensen in 1981 ook al hoor en er zijn heel wat stupidere statements te maken

excuus dat ik dat weer oprakel, maar blijkbaar zit mij dat erg dwars

teutoon
Wat is dan wel goede pop muziek tegenwoordig?

Teutoon: Annie

En Onderhond: een jaar of wat geleden had je in het weekend The Chill Out Zone op MTV. Ik keek het zelf niet echt vaak, maar ik heb daar bv. Aphex Twin en The Orb voor het eerst gehoord, dus ik kan me voorstellen dat er ook wel 's iets van jouw gading langs kwam.

moviefreak#1
Word er 's avonds op MTV wel eens muziek uitgezonden

En Onderhond: een jaar of wat geleden had je in het weekend The Chill Out Zone op MTV. Ik keek het zelf niet echt vaak, maar ik heb daar bv. Aphex Twin en The Orb voor het eerst gehoord, dus ik kan me voorstellen dat er ook wel 's iets van jouw gading langs kwam.

Die heb ik nooit gezien geloof ik, maar ik kijk dan ook al lang geen TV meer. Maar dan nog, AT en The Orb zijn artiesten wiens hoogdagen al lang voorbij zijn. Als je naar zulke namen moet grijpen onderstreept dat eigenlijk gewoon mijn stelling

Ik schreef ook "een jaar of wat geleden". Ik denk dat MTV's Chill Out Zone misschien al zeker 10 jaar oud is? Het was in ieder geval wel in hun hoogtijdagen, want ik weet ook wel dat zeker The Orb tegenwoordig nogal een belegen naam is.

herman schreef:
The Orb tegenwoordig nogal een belegen naam is.

Zijn nieuwe album wordt overigens wel goed ontvangen en schijnt een stap voorwaarts (of zo je wilt achterwaarts) te zijn

Het is een duo, dacht ik. Maar inderdaad, het nieuwe album is uit op Kompakt - het meeste hippe minimal techno-label van het moment.

Hmm, dan zal ik het toch wel een keer gezien hebben. Maar MTV en "dance/electronic" gingen nooit zo goed samen. Of het moet heel vroeger geweest zijn, wanneer Dune hun hoogdagen beleefden

Onderhond kijk jij geen tv?

Ik heb zelfs geen TVtoestel . Net zoals de radio, zenden toch nooit uit wat ik leuk vind.

Kijk je dan al die films op de comp? Dat zit toch niet lekker?

moviefreak#1
Dat zit heerlijk hoor
Maar ja ik heb ook een leunstoel van 12.000 gulden

dutch2
Onderhond schreef:
Ik heb zelfs geen TVtoestel .

Dat we dan toch nog wat gemeen hebben

gemaster schreef:
Kijk je dan al die films op de comp? Dat zit toch niet lekker?

Ik verzet mijn scherm een metertje en ga gewoon op de bank liggen. Zit erg lekker. En dan nog zit ik liever iets ongemakkelijker bij een goeie film, dan dat ik languit naar een of ander TVmormel film/serie/dateshow lig te kijken.

Donders zonder tv leven
Interesseert je verder niks dan, naast muziek? Althans je kunt heel veel op internet volgen/opzoeken, maar een goed politiek programma of iets anders met actualiteiten?

dutch2
Ik kan natuurlijk niet voor onderhond spreken, maar ik mis mijn televisie nog geen moment (ik ben nu zo'n 5 jaar televisieloos). Ik las altijd al veel en nu nog meer. Verder zijn er nog de vrienden, de bioscoop, internet, muziek etc. Dus echt geen gemis hoor

Edit:Volgens mij zijn we een beetje off-topic geraakt. Maar goed, ik heb een gruwelijke hekel aan artiesten op de televisie

Hmm knap hoor.

Ik lees zelf niet, heb naast MuMe ook vrienden ( ), internet, muziek enz....maar zonder tv..nee liever niet.

Ik kijk ook vrij weinig TV. De laatste tijd kijk ik trouwens wel iedere avond 'De Wereld Draait Door', een erg leuk programma met interessante onderwerpen. Helaas presenteert die doos van een Claudia de Breij het programma nu om de beurt met Matthijs van Nieuwkerk, dus ik kijk nu nog maar de helft van de afleveringen.

Oh en voor dat programma komt nu iedere werkdag 'The King Of Queens', een erg leuke komedieserie.

Beetje zoals dutch2 zegt. Ik kijk elke avond een film, surf een beetje, babbel wat, luister muziek en dan is de avond weeral lang voorbij.

Ik was vroeger best een TVjunk, maar heb het nu gewoon een beetje gehad met de rommel die ze uitzenden. Niet-komische humorprogrammas, zoveelste knullig in elkaar gestoken serie, boer Frans die gaat schaatsen in het weekend ... en actualiteit en politiek boeien mij ook niet danig. De films die ze uitzenden heb ik al lang gezien of zijn te triest voor woorden, muziekzenders zenden niet de juiste muziek uit ...

Ik heb het laatste half jaar maar 2 keer TV gekeken, en dat was 1 voetbalmatch for old times sake, en 1 nieuwjaarsconference. Niet iets waarvoor ik ga investeren in een TVtoestel.

gemaster schreef:
Ik kijk ook vrij weinig TV. De laatste tijd kijk ik trouwens wel iedere avond 'De Wereld Draait Door', een erg leuk programma met interessante onderwerpen. Helaas presenteert die doos van een Claudia de Breij het programma nu om de beurt met Matthijs van Nieuwkerk, dus ik kijk nu nog maar de helft van de afleveringen

Ik kijk, mede door MuMe ook minder t.v. Als ik t.v. kijk, kijk ik graag naar:

*Wereld draait door (idd leuk gemaster, maar de breij, o nee he?)
*Nova/Den Haag vandaag
*Netwerk
*Studio Voetbal (ook al ben ik geen groot voetbalfan
*Keuringsdienst van waarden'
*Het Zwarte Schaap
*Premtime
*Follow the Leader
*(Jongeren) Lagerenhuis

Dat soort dingen....en gisteravond op, jawel TALPA gekeken naar Koppels...best leuk.

gemaster schreef:
Helaas presenteert die doos van een Claudia de Breij het programma nu om de beurt met Matthijs van Nieuwkerk, dus ik kijk nu nog maar de helft van de afleveringen.

De Breij vind ik prima. Een hele verbetering met van Jole in ieder geval.

van Jole was inderdaad barslecht. Bij De Breij heb ik altijd het idee dat ze hele gemakkelijke grapjes maakt over stereotypes. Als interviewster mist ze bovendien diepgang. Claudia de Breij is een beetje de Café de Wereld van de imitaties, dus het komt mooi uit dat ze nu in hetzelfde programma zit als dat pijnlijk onleuke onderdeel.

Wat ik verder nog volg:

Voetbal Insite
Studio Voetbal
Top Gear(heb niks met auto's, maar dat programma vind ik geweldig)
Dit Was Het Nieuws

En ik zag gisteren een erg vermakelijk programma op RTL5. Iets met 7 nerds en 7 bimbo's in 1 huis. Hilarische sensatie tv.

Top Gear is geweldig!

(afbeelding)

Gast
geplaatst: vandaag om 16:41 uur

geplaatst: vandaag om 16:41 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.