Muziek / Algemeen / Artiesten waar je een gruwelijke hekel aan hebt
zoeken in:
0
geplaatst: 10 januari 2006, 17:07 uur
gemaster schreef:
En ik zag gisteren een erg vermakelijk programma op RTL5. Iets met 7 nerds en 7 bimbo's in 1 huis. Hilarische sensatie tv.
En ik zag gisteren een erg vermakelijk programma op RTL5. Iets met 7 nerds en 7 bimbo's in 1 huis. Hilarische sensatie tv.
Ik heb de hele dag al taktisch verzwegen dat ik daar gisteravond smakelijk om heb kunnen lachen, mijn vriedin gooide het al onder noemer 'wansmaak'. Maar gelukkig heb in gemaster een medestander gevonden.

0
geplaatst: 11 januari 2006, 09:46 uur
Eddie schreef:
Ik heb de hele dag al taktisch verzwegen dat ik daar gisteravond smakelijk om heb kunnen lachen, mijn vriedin gooide het al onder noemer 'wansmaak'. Maar gelukkig heb in gemaster een medestander gevonden.
(quote)

Helaas moet ik toegeven dat ik the beauty and the nerd ook volg. Echt een hilarisch programma! Dus Eddie je hoeft je nergens voor te schamen

0
geplaatst: 11 januari 2006, 09:50 uur
Goedzo, we hebben medestanders. Is er al een draagvlak voor een 'The Beaty And The Nerd' fanclub?
0
geplaatst: 11 januari 2006, 11:19 uur
Fijn zoveel medestanders, ik hoef me nu ook niet meer te schamen. Ik ben voor een grote Beauty And The Nerd Fanclub.
Dus jullei hebben ook smakelijk kunnenlachen om dat massage spel,
.
.
0
geplaatst: 11 januari 2006, 11:51 uur
Hahaha ja, vooral toen die ene gast moest gaan oefenen. Het leek wel of ie de rug van een stekelvarken aan het masseren was, ipv een appetijtelijke jongedame.
0
moviefreak#1
geplaatst: 11 januari 2006, 12:23 uur
Hoe ga je van artiesten die je haat naar het nieuwe sensatieprogramma van RTL in zeven stappen ... 

0
geplaatst: 11 januari 2006, 12:44 uur
Eddie schreef:
Fijn zoveel medestanders, ik hoef me nu ook niet meer te schamen. Ik ben voor een grote Beauty And The Nerd Fanclub.
.
.Kan me er wel iets bij voorstellen. Helaas heb ik deze aflevering gemist, iemand enig idee of er deze week nog een herhaling komt?
0
geplaatst: 11 januari 2006, 13:53 uur
Ik zit ff te zoeken op internet, maar volgens mij komt er geen herhaling.
0
geplaatst: 11 januari 2006, 13:53 uur
Casartelli schreef:
ik vind David Bowie zeer vervelend.
Blasfemie! De man is 1 van mijn grote helden.
0
geplaatst: 11 januari 2006, 13:59 uur
Casartelli schreef:
Welke David Bowie? Die man is zo veelzijdig, er zijn er een stuk of 20.
0
geplaatst: 11 januari 2006, 14:13 uur
rayman schreef:
ha ha ha, spijker op zijn kop

0
Casartelli (moderator)
geplaatst: 11 januari 2006, 14:13 uur
Klopt, maar laten we het erop houden dat het merendeel van de Bowie-nummers dat op de bekende classic rock stations voorbij komt me mateloos irriteert (Changes, Fame, Jean Genie, Let's dance, Rebel rebel, Sound & vision, Station to station, Wild is the wind, Ziggy stardust, etc.)
0
geplaatst: 11 januari 2006, 14:22 uur
Casartelli schreef:
Changes, Fame, Jean Genie, Let's dance, Rebel rebel, Sound & vision, Station to station, Wild is the wind, Ziggy stardust, etc.
Changes, Fame, Jean Genie, Let's dance, Rebel rebel, Sound & vision, Station to station, Wild is the wind, Ziggy stardust, etc.
Om maar eens een rijtje prachtige klassiekers te noemen
Zijn , tussen November Rain , Bohemian Rapsody, Paradise by the Dashbordlight en andere echt vervelende nummers juist de lichtpuntjes toch...?
0
Casartelli (moderator)
geplaatst: 11 januari 2006, 14:24 uur
Tja, bij de nummers die je nu noemt gaat de radio inderdaad ook uit, maar als het gaat om artiesten die ik over de hele linie slecht trek... dat zijn er bar weinig, maar Bowie is dan toch wel een van de eerste namen die opgeld doet (en dan nog niet met zijn hele repertoire, 't is niet voor niets dat Absolute beginners, Heroes en Ashes to ashes niet in het rijtje staan).
0
geplaatst: 11 januari 2006, 14:24 uur
Casartelli schreef:
Klopt, maar laten we het erop houden dat het merendeel van de Bowie-nummers dat op de bekende classic rock stations voorbij komt me mateloos irriteert (Changes, Fame, Jean Genie, Let's dance, Rebel rebel, Sound & vision, Station to station, Wild is the wind, Ziggy stardust, etc.)
En toen kregen we een rijtje prachtige nummers..... Wederom een kwestie van smaken die kennelijk verschillen.
0
geplaatst: 11 januari 2006, 14:27 uur
Casartelli schreef:
Bowie is dan toch wel een van de eerste namen die opgeld doet
Bowie is dan toch wel een van de eerste namen die opgeld doet
Wel opvallend. Ik had niet gedacht dat jij Bowie niet zou trekken.
0
Casartelli (moderator)
geplaatst: 11 januari 2006, 14:30 uur
Nou, dan heb ik tenminste aan de essentie van dit topic voldaan
. Maar dat het wat vreemd is, heb ik al van meer min of meer gelijkgestemde muziekliefhebbers gehoord, dus wellicht keert het tij nog eens... maar ja, dan heb ik helemaal geen gerespecteerde artiest meer om een hekel aan te hebben... 
. Maar dat het wat vreemd is, heb ik al van meer min of meer gelijkgestemde muziekliefhebbers gehoord, dus wellicht keert het tij nog eens... maar ja, dan heb ik helemaal geen gerespecteerde artiest meer om een hekel aan te hebben... 
0
geplaatst: 11 januari 2006, 14:59 uur
Weet niet of het hier al genoemd is, zo niet: Mike Oldfield, dat eeuwige doelloze gepriegel irriteert me echt mateloos.
0
Casartelli (moderator)
geplaatst: 11 januari 2006, 15:10 uur
obsessed schreef:
Weet niet of het hier al genoemd is, zo niet: Mike Oldfield, dat eeuwige doelloze gepriegel irriteert me echt mateloos.
Kijk, dat zijn ook onorthodoxe geluiden uit de mond van een symfoliefhebber.

0
geplaatst: 11 januari 2006, 15:15 uur
Ik snap wat je bedoeld, maar ik maak onderscheid tussen verschillende soorten gepriegel
Bij de meeste bands gaat het ergens heen, bij Oldfield daarentegen..
Bij de meeste bands gaat het ergens heen, bij Oldfield daarentegen..
0
Casartelli (moderator)
geplaatst: 11 januari 2006, 15:17 uur
Ik heb ook wat gemengde gevoelens bij Oldfield, maar hier en daar vind ik hem toch wel erg sterk. Die momenten zitten wat verspreid over diverse albums, maar de oorspronkelijke Tubular bells vind ik ook erg goed. Dat geldt dan weer niet voor Tubular Bells II, Tubular Bells III, The Orchestral Tubular Bells, The Millennium Bell, etc.
0
Casartelli (moderator)
geplaatst: 12 januari 2006, 13:41 uur
Nee, dat is (nouja het intro daarvan is) dat niet-irritante Bassie en Adriaan-pingeltje 

0
geplaatst: 12 januari 2006, 14:17 uur
Berichten verplaatst naar Muziek > Algemeen > Carnavalsmuziek
0
geplaatst: 12 januari 2006, 15:50 uur
Wat hebben jullie toch allemaal tegen carnaval muziek.
Jullie Hollanders en Belgen en vooral Friezen weten er helemaal niet wat jullie missen, 4 dagen feesten, zuipen, en beetje vrolijke muziek luisteren. Heerlijk toch.
0
geplaatst: 12 januari 2006, 22:25 uur
Als het is verbonden aan carnavals muziek zeg ik wegwezen met die rommel. 

0
geplaatst: 13 januari 2006, 18:27 uur
Even een speciaal uitgaanstopic gemaakt: Overigen > Algemeen > Uitgaan.
* denotes required fields.