Muziek / Algemeen / Artiesten waar je een gruwelijke hekel aan hebt
zoeken in:
0
Casartelli (moderator)
geplaatst: 14 januari 2006, 08:30 uur
Waarom gaan we toch voortdurend offtopic hier? Ik wil nog wel opmerken dat ik een grafhekel aan Acda & de Munnik heb, maar dat is ook zo makkelijk scoren.
Nou vooruit, eentje nog dan: Joe Cocker.
Nou vooruit, eentje nog dan: Joe Cocker.
0
geplaatst: 14 januari 2006, 19:32 uur
Hier heb je een medestander in Joe Cocker. Verkracht vaak andermans liedjes met zijn geforceerde stem. Bovendien komen die trieste handgebaartjes van hem me de keel uit. Het schijnt dat ie het doet omdat ie dan luchtgitaar aan het spelen is, maar het slaat mi nergens op.
0
fastpulseboy
geplaatst: 14 januari 2006, 20:09 uur
wanneer houdt bon jovi ein-de-lijk een keer op.....
ik wil het nooit, maar dan ook nooit meer horen. Ik wordt zo ziek van die lui
ik wil het nooit, maar dan ook nooit meer horen. Ik wordt zo ziek van die lui
0
geplaatst: 14 januari 2006, 23:02 uur
0
Allmusic
geplaatst: 14 januari 2006, 23:10 uur
Zolang ze hun oude hits kunnen uitmelken, zal Bon Jovi nooit stoppen, al moeten ze met een rollator naar het stadion komen...
0
geplaatst: 14 januari 2006, 23:29 uur
ik verdenk jon bon jovi ervan een pruik te dragen, net als tina turner
0
geplaatst: 14 januari 2006, 23:30 uur
0
tondeman
geplaatst: 14 januari 2006, 23:30 uur
ja, en ook nog bij dezelfde pruikenmaker bestelt, alleen de kleurspeoling is een beetje anders
0
Ace
geplaatst: 15 januari 2006, 11:39 uur
Waar ik nou echt een hekel aan heb? Bon Jovi, Blof en Kane...
0
geplaatst: 15 januari 2006, 15:49 uur
0
geplaatst: 17 januari 2006, 13:15 uur
MissManics schreef:
HAHA, mijn zus is fan van BJ, en om haar te plagen maakte wij vroeger al grapjes over een vermeende pruik en kunstgebit

0
geplaatst: 17 januari 2006, 13:21 uur
fastpulseboy schreef:
oh en toto natuurlijk
oh en toto natuurlijk
Pas op wat je zegt, zelfs de meest frequente bezoekers van de site durven dat soort opmerkingen maar heel montjes maat te maken, dus daar je hier nog met bent zou ik uitkijken, er bestaad hier namelijk een bijzondergevaarlijk Toto front hier op de site (onder leiding van TOTO zelf
) die geen middelen schuwen te je van het tegendeel te overtuigen. 
0
fastpulseboy
geplaatst: 17 januari 2006, 13:26 uur
ik ben voorbereid op de strijd met de smaaklozen
0
geplaatst: 17 januari 2006, 13:28 uur
0
geplaatst: 17 januari 2006, 13:32 uur
0
fastpulseboy
geplaatst: 20 januari 2006, 10:38 uur
nou het valt tot nu toe wel mee met de aanval der aalgladde popliefhebbertjes....
ik hoefde toch niet erg op te letten dus
0
Casartelli (moderator)
geplaatst: 20 januari 2006, 11:22 uur
fastpulseboy schreef:
nou het valt tot nu toe wel mee met de aanval der aalgladde popliefhebbertjes....
Ach, het ging zo ongenuanceerd en ongefundeerd dat elke inhoudelijke reactie bij voorbaat zinloos was.
Daarnaast dringt de vraag zich op waarom ik Toto zou moeten verdedigen tegen iemand die 4 sterren aan een Prince album uitdeelt; een walgelijker jaren '80 relikwie dan dit rare kleine mannetje met zijn krassende stem en glibberige 'swing'nummers kan ik me amper voorstellen (om hiermee maar meteen even ontopic te gaan en nog een artiest te noemen).

0
geplaatst: 20 januari 2006, 13:29 uur
james blund ofzo, moet kotsen als ie wéér op de radio is
oja en frans bouwer natuurlijk!
oja en frans bouwer natuurlijk!
0
geplaatst: 20 januari 2006, 14:28 uur
Prince, das toch wel een controversiele keus. Ik vind de man erg goed, al zijn niet al zijn platen die ik heb gehoord even goed.
0
Casartelli (moderator)
geplaatst: 20 januari 2006, 14:34 uur
gemaster schreef:
Prince, das toch wel een controversiele keus. Ik vind de man erg goed, al zijn niet al zijn platen die ik heb gehoord even goed.
Tja, gezien de toonzetting van de afgelopen pagina heb ik mijn formuleringen ook wat aangedikt
, maar anderzijds zijn er weinig 'grote' artiesten waar ik zo'n hekel aan heb als Prince.
0
geplaatst: 20 januari 2006, 16:53 uur
Casartelli schreef:
Prince ; een walgelijker jaren '80 relikwie dan dit rare kleine mannetje met zijn krassende stem en glibberige 'swing'nummers kan ik me amper voorstellen
Prince ; een walgelijker jaren '80 relikwie dan dit rare kleine mannetje met zijn krassende stem en glibberige 'swing'nummers kan ik me amper voorstellen
Jeetje Casartelli ? Nou krijg ik toch weer zin om die Toto review te schrijven...

0
geplaatst: 20 januari 2006, 16:58 uur
VanDeGriend schreef:
Jeetje Casartelli ? Nou krijg ik toch weer zin om die Toto review te schrijven...

VanDeGriends beruchte nooit-geschreven Toto-review.

0
geplaatst: 20 januari 2006, 18:14 uur
psychonaatje schreef:
(quote)

Het "nooit-geschreven" klopt niet meer

0
Casartelli (moderator)
geplaatst: 21 januari 2006, 08:31 uur
VanDeGriend schreef:

Wellicht was ik inderdaad wat geïnspireerd door opmerkingen over andere bands op deze site...

0
geplaatst: 21 januari 2006, 08:49 uur
Tis je vergeven al dient een vurig pleidooi voor Prince wel afgestoken te worden (review in voorbereiding
). Wat zit je zoal dwars bij de purple genius ?
). Wat zit je zoal dwars bij de purple genius ?
0
Casartelli (moderator)
geplaatst: 21 januari 2006, 08:59 uur
Purple genius. Tja, dat begint met een duidelijke referentie aan een van zijn bekendste nummers die helaas ook op de classic rock zenders te horen zijn: pretentieus, uitgemolken qua lengte, als een schorre Meatloaf die November rain vertolkt.
Ik denk sowieso dat het zijn stem is die me het meest irriteert. Dat zijn meest zichtbare werk zich vooral in de funk/urban genres (niet echt mijn ding) beweegt, helpt ook niet direct mee. Even een quickscan op allmusic leert dat de man schijnbaar wel iets meer duizendpoot was dan het meest zichtbare laat zien, maar goed, het moet wel ergens beginnen.
Ik denk sowieso dat het zijn stem is die me het meest irriteert. Dat zijn meest zichtbare werk zich vooral in de funk/urban genres (niet echt mijn ding) beweegt, helpt ook niet direct mee. Even een quickscan op allmusic leert dat de man schijnbaar wel iets meer duizendpoot was dan het meest zichtbare laat zien, maar goed, het moet wel ergens beginnen.
* denotes required fields.