MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Algemeen / Artiesten waar je een gruwelijke hekel aan hebt

zoeken in:
Engeland loopt toch meestal wel voorop als het om vernieuwing gaat.

Ik heb een gruwelijke hekel aan pak 'm beet elke hiphop en trance die er is....Volgens mij ben ik ook de enige persoon op aarde die The White Stripes 3 keer niets vindt en Nirvana ook niet bijzonder vindt

Aan je top 10 te zien houd jij van retestrak gespeelde metal. The White Stripes en Nirvana zijn allesbehalve retestrak gespeeld.

Volgens mij ben ik ook de enige persoon op aarde die The White Stripes 3 keer niets vind en Nirvana ook niet bijzonder vind

gemaster schreef:
Aan je top 10 te zien houd jij van retestrak gespeelde metal. The White Stripes en Nirvana zijn allesbehalve retestrak gespeeld.

Ik durf Pink Floyd uit dat lijstje nou niet bepaald retestrak gespeelde metal te noemen . Maar het klopt wel dat ik houd van retestrak gespeelde metal

DutchViking
Kasperbert schreef:
Volgens mij ben ik ook de enige persoon op aarde die The White Stripes 3 keer niets vindt en Nirvana ook niet bijzonder vindt

Hier nog iemand White Stripes vind ik eerlijk gezegd ook niets. Nirvana heeft me ook nooit echt aangesproken. Ik waardeer vele soorten muziek, maar grunge (in het bijzonder Nirvana) hoort daar helaas niet echt bij.

Ik ben ook totaal geen Nirvana fan, maar The White Stripes vind ik wel goed.

En Pink Floyd is inderdaad geen metal, maar het is wel strak gespeeld en gearrangeerd.

ik krijg waterpokken van The Doors

echt, ik kan da echt niet horen

Normaal gesproken doe ik niet mee aan artist-bashing, maar voor deze keer maak ik toch graag een uitzondering!

Die vreselijke Italiaan, Ramazotti ofzo. Gatverdamme wat is dat een verschrikkelijke, tenenkrommende SkyRadio, gladjanus muziek. Ze draaiden het tijdens Langs de lijn vanmiddag. Langer dan 5 seconden heb ik zijn vreselijke gejengel niet vol kunnen houden. Muziek met een laxerende werking.

( Phew, dat lucht wel op zeg..... )

bubbachups schreef:
Ze draaiden het tijdens Langs de lijn vanmiddag.

He, dat heb ik ook gehoord. Ben het volledig met je eens, maar ik voeg zijn partner in dat nummer Anastacia daar graag aan toe. Wat heb ik toch een ongelovelijke ... hekel aan die vrouw.

Ik denk dat ik weinig toe te voegen heb aan dit topic, maar ik hou soms ontzettend veel van provocatie, dus bij deze:
Ik heb 2 nummers van Toto, beiden zijn van soundtracks van pc-games...ik vind dr vrij weinig aan, klinkt een beetje als 13 in een dozijn...zooooo klaar.

En dan nu on topic(of was ik dat al???)
Ik heb een vrij hoogstaande afkeer van de volgende artiesten(hun muziek dan):
-Anastacia, Missy Elliot, Shakira
-Alle Nederlandstalige artiesten, behalve BZB, die zijn leip.
-een hele zooi andere R&B artiesten, VOORAL Black Eyed Peas, Mariah Carey, Christina Aguilera en Destiny's Child(allemaal Albert Heijn muziek)
-James Blunt(die stem vooral), gwen stefani(dat sprietje dat in een zogenaamde 'rock' band speelde.
-Britney Spears
-andere 'teeny-pop-vul maar in-paleface' geneuzel
-en ja hoor, daar komt ie dan: Coldplaaaayyyyyszzzzz-ronk-snurk-zaag-zzzzzzzzz
-schnappi (dat handtasje in spe), die schijtkikker, en al die andere lulkoek
-Usher en wat daar ook maar op mag lijken
-Zeg ken jij de mompelman, de mompelman, de mompelman.....50 cent

hier stop ik maar even, eerst maar es wat reacties lezen hierop...hahaha

Mwah, dit zijn bepaald geen schokkende namen dacht ik zo..

et ging me ter provocatie alleen om toto, dus vandaar...

teutoon
Metalhead88 schreef:
et ging me ter provocatie alleen om toto, dus vandaar...

Lachen dit en wel Nickelback in je top 10 hebben. Een band als Rock voor beginners .

Mja, ik vind et wel wat hebben, vooral hun laatste album heeft persoonlijk voor mij een aantal nummers die vooral tekstueel van betekenis zijn, dus vandaar.

teutoon
Metalhead88 schreef:
Mja, ik vind et wel wat hebben, vooral hun laatste album heeft persoonlijk voor mij een aantal nummers die vooral tekstueel van betekenis zijn, dus vandaar.

Ah oke, je vat het goed op. Bedankt voor de uitleg .

Artiesten waar ik een hekel aan heb, ik zou zeggen zet de tv nu op 4 (vrienden van Amste Live) en je ziet ze allemaal voorbij komen (enkele uitzondering daar)

Eddie schreef:
Artiesten waar ik een hekel aan heb, ik zou zeggen zet de tv nu op 4 (vrienden van Amste Live) en je ziet ze allemaal voorbij komen (enkele uitzondering daar)

Waarvan ik lijdend voorwerp ben as we speak.

Ik heb een naam voor jullie: Justin Timberlake!!!
Kweet niet precies wat t is wat me niet aanstaat aan hem, maar het moet toch wel wat groots zijn want je staat me niet snel niet aan. (erg wazige zinsopbouw, ik weet t. Khoop dat iedereen hem enigszinds snapt...)
Als je gewoon al hoort hoe dat hij zingt.... Dat kan niet zonder dat er iets heel vervelends met je gebeurt is. Ik ga niet in op de details...
Misschien moet k dus niet betitelen als de artiets waar ik de gruwelijkste hekel aan heb maar als de artiest die ik het zieligst vind...

En als we het dan toch over zo'n stem hebben: Daniel Beddingfield..... Noch zo'n zieligerd..... (naar mijn mening dan)

Ik vind Justin Timberlake niet eens zo heel erg verkeerd. En ik vond zijn cd echt heel erg meevallen! Zijn stem vind ik wel prettig om naar te luisteren, in tegenstelling tot Anne .

shappy1010
Bon Jovi!!!

Die gasten kan ik niet uitstaaaan vind ik een soort rock & roll smartlapperij ofzo... Op zeg kan ie aardg gitaar spelen, maar is gewoon iets enorm mis met de sound van die lui. Niet gek ook dat Bon Jovi gebruik heeft gemaakt van dezelfde producer als Britney Spears.

Sorry BJ fans!

Oh ja en als we dan toch bezig zijn de 2 grootste klotenummers alle tijden vind ik:

What's Up - Four non Blondes
What if God was one of us - Joan Osborne (ze heet die trut toch ofzo?)

En het zijn jammergenoeg 2 songs die nog steeds veel gedraaid worden!!!!!!

Ik kan dat nummer 'Heaven' gewoon niet-meer-horen, voor mij is et gewoon helemaal verpest, veel te veel horen zingen door andere mensen, en ik wordt er helemaal gek van, en ook dat stomme kerstnummer altijd, ik denk dat ik de nam niet eens hoef te zeggen...GAT-VER-DAMME!!!

What if God was one of us - Joan Osborne

Ik ga altijd voor die andere versie: 'What If God Smoked Cannibus'.

Ik moet eerlijk toegeven dat ik geen cd van Justin Timberlake heb gehoord... Maar als er ook maar een liedje van hem op de radio of tv komt zap ik meteen naar een andere zender. Misschien moet k maar ns een cd aan (gaan durven) horen, maar het duurt denk ik nog lang voordat dat gebeurt.... Moet ff over mn afkeer van hem heen komen.... Dan zal ik het doen en herzie ik mijn mening over zijn zangkunsten misschien wel. Tot die tijd zul je het helaas hier mee moeten doen

Ok, dat klinkt dus echt als n stuud "ik herzie mijn mening" mja, het kan er mee door....

Anne.P schreef:
Ik moet eerlijk toegeven dat ik geen cd van Justin Timberlake heb gehoord... Maar als er ook maar een liedje van hem op de radio of tv komt zap ik meteen naar een andere zender. Misschien moet k maar ns een cd aan (gaan durven) horen, maar het duurt denk ik nog lang voordat dat gebeurt.... Moet ff over mn afkeer van hem heen komen.... Dan zal ik het doen en herzie ik mijn mening over zijn zangkunsten misschien wel. Tot die tijd zul je het helaas hier mee moeten doen

Ok, dat klinkt dus echt als n stuud "ik herzie mijn mening" mja, het kan er mee door....

Volkomen mee eens zou zeker ik in mijn irritatie-top 10 staan evenals 50 cent,Usher en andere rap consorten plus de hele smartlappen fabriek !

met vriendelijke groet the viking

haaa nog eentje die iedereen lust en ik niet

dEUS

BAHBAHBAH

echt

ps. de eerste dEUS-plaat kan er goed mee door, is redelijk (nostalgie)

maar voor de rest, slaapverwekkend en oersaai

laat maar komen de reacties nu

Geheel correct, behalve dan de de eerste dEUS plaat er mee door zou kunnen

Is inderdaad een veel te overschat bandje waar ik nodig eens wat lage scores aan moet uitdelen (want de albums ken ik wel )

Whaaa schrik!!! Wat een eensgezindheid over het niet kunnen waarderen van dEUS! Als echte fan moet ik daar natuurlijk wat tegenin brengen.

Meer dan positieve punten :

Composities
Opbouw (eigenlijk onderdeel van de composities, maar ok)
Eigen (behoorlijk) originele sound

Maar ik kan me ook wel voorstellen dat het je niet ligt, ieder zn eigen meug. Maar ik vind ze niet zwaar overschat ofzo. Misschien dat Barman soms wat teveel mediageil is, maar ik vind dat dat niet mag afdoen aan de muziek.

timing schreef:
Whaaa schrik!!! Wat een eensgezindheid over het niet kunnen waarderen van dEUS! Als echte fan moet ik daar natuurlijk wat tegenin brengen.

Meer dan positieve punten :

Composities
Opbouw (eigenlijk onderdeel van de composities, maar ok)
Eigen (behoorlijk) originele sound

(...)

Composities... Opbouw... Die heeft Frans Bauer ook, vriend.
Over de behoorlijk originele sound, daar ben ik het wel behoorlijk mee eens.

Gast
geplaatst: vandaag om 10:22 uur

geplaatst: vandaag om 10:22 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.