MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Algemeen / Artiesten waar je een gruwelijke hekel aan hebt

zoeken in:
Joepas
Celine Dion
Cher
The Cors
Evanesence
Boybands in de algemene zin van het woord
Hardcore herrie

Justin Timberlake en Sean Paul worden redelijk vaak genoemd, hier ben ik het bijvoorbeeld helemaal niet mee eens. Zij maken als één van de weinigen in het poppy circuit goede nummers, met Cry Me a River van Justin als uitschieter.

Artiesten waar ik een hekel aan heb (op redelijk willekeurige volgorde)

1. Jack Johnson (met stip)
2. G-Unit
3. Kane
4. Whitney Houston
5. Celine Dion
6. Creedence Clearwater Revival
7. Mariah Carey
8. Blink 182
9. Korn
10. Nickelback

Reijersen schreef:
(quote)

zoooooooooo standaard. Beetje jammer weer.

Neem nou maar aan dat hij artiesten als Re-Play ft Gorden bedoelt en niet de goede artiesten, die je natuurlijk in elk genre hebt, waardoor je nooit één genre over één kam moet scheren, wat in dit topic ook al met hiphop gebeurd is.

Als ik zo naar z'n stemmen kijk zou ik eerder aannemen dat hij wél het hele genre over één kam scheert, waar ik goed in kan komen overigens.

teutoon
Nog maar een keer:

* Jack Johnson
* Van Dik Hout (zaagt men planken en van dun hout ook)
* Sophie Ellis Bextor
* Rush
* Gwen Stefani
* Simon Webbe (ja nu al)
* James Blunt

Mwoah zou kan die wel weer.

HammerHead schreef:
Als ik zo naar z'n stemmen kijk zou ik eerder aannemen dat hij wél het hele genre over één kam scheert, waar ik goed in kan komen overigens.

Daar had ik inderdaad al naar gekeken.

Jammer dat je hem daarin gelijk geeft. Een beetje je wereld verbreden op muziekvlak, en dingen uitproberen heeft nooit iemand kwaad gedaan.

Tja, ik heb nu eenmaal helemaal niks met R&B en soul, word werkelijk onpasselijk van het gemiddelde R&B nummer. Ik zie mezelf mijn wereld op het gebied van electronische muziek, klassieke muziek, jazz en zo nog wel behoorlijk verbreden, maar met soul zit dat er toch niet echt in vrees ik. Misschien als ik de overige muziek ter wereld zat ben, alleen zie ik dat nooit gebeuren..

Tja, inderdaad sommige genres liggne je gewoon niet. Maar dan is het nog onredelijk om juist die genres over één kam te scheren omdat je er niet in zit. Je weet er te weinig vanaf, generaliseer het dan ook niet.

Reijersen schreef:
Tja, inderdaad sommige genres liggne je gewoon niet. Maar dan is het nog onredelijk om juist die genres over één kam te scheren omdat je er niet in zit. Je weet er te weinig vanaf, generaliseer het dan ook niet.

Helaas, heb je altijd artiesten als Ne-Yo die niet echt bijdragen aan een goede reputatie voor de R'nB

luc011190 schreef:
(quote)

Helaas, heb je altijd artiesten als Ne-Yo die niet echt bijdragen aan een goede reputatie voor de R'nB

Ne-Yo ? Daar ben ik het dus niet mee eens. Ik denk dan meer aan T-Pain. Wel wordt er teveel 13 in een dozijn albums uitgebracht

Reijersen schreef:
(quote)

Ne-Yo ? Daar ben ik het dus niet mee eens. Ik denk dan meer aan T-Pain. Wel wordt er teveel 13 in een dozijn albums uitgebracht

Je wilt toch niet zeggen dat je die hit een goed nummer vind hè Ik heb in weinig jaren zo'n slecht nummer gehoord. En dan ook nog die irritante balkjes boven en onder de clip, Beyonce heeft geloof ik een trend ingezet, want naast die Ne-Yo doet Jamie Foxx het ook. Oh God

luc011190 schreef:
(quote)

Je wilt toch niet zeggen dat je die hit een goed nummer vind hè Ik heb in weinig jaren zo'n slecht nummer gehoord. En dan ook nog die irritante balkjes boven en onder de clip, Beyonce heeft geloof ik een trend ingezet, want naast die Ne-Yo doet Jamie Foxx het ook. Oh God

Ja ik vind dat nr van Ne-Yo een leuk nummer, maar dat is toch geen probleem? Ieder zn mening immers.

En clip kijk ik niet, dus ik stoor me er niet aan.

Maar...
Laten we deze discussie HIER voortzetten: http://www.musicmeter.nl/forum/8/1050

Mmm, hekel beetje groot woord, maar van het Nederlandse levenslied word ik niet echt vrolijk....net als van Jamie McCullen of Ali B. en consorten....(staat wel weer tegenover dat ik Ali B. in interviews geweldig vind!!)

ik krijg kriebels...hele enge kriebels van mariah carey en beyonce

Mariah Carey is alleen met kerst leuk...*grijns*

Ja hihi Sushi ...zeker als ik iets wil met kerstmis...dan zing ik dat ook maar kan naar niemand wijzen.....dan maar naar de hangende kerstmannetje wijzen.hihi

Hahahahaha, ik herken het helemaal Sue4you!! lol

hey....niet naar dezelfde kerstmannetje wijzen he?! ahhhaha lol

denk ineens aan Creedence Clearwater Revival, door dit dames-onderonsje: Oh Sushi Sue

Als die sukkel van Kane ooit hier bij ons in Keldonk komt dan trek ik hem onder de koeien en laat hem helemaal onder schijten door Klaartje 4.

Wat een ontzettende loser. Mijn toenmalige vriendin was helemaal kapot van die gast en ik moest en zou een live optreden van hem zien. Die nummers gingen nog wel maar van die aankondigingen met z'n achterlijke accent krijg ik nog de zenuwen. Dat ie maar lekker doorbreekt in Amerika zijn wij tenminste van die nepper af.

Je werd er hoorndol van. Elke dag Dinantje dit en Dinantje dat. Ik had een verrekt lekker wijf al zeg ik het zelf maar dit kon ik echt niet trekken. Ik heb het nog even aangekeken maar toen bleek dat ze ook nog eens drie soaps per dag keek begon ik Kurt Cobain steeds beter te begrijpen. Soms is er éçht teveel ellende in deze wereld.

Dus ik heb ook nog eens een gruwelijke teringhekel aan Sally Spectra, en al die andere soap acteurs die ze bij onze plaatselijke toneelvereniging Plankwerk nog niet eens op de wachtlijst zetten.

Verder wens ik Jan Vayne nog een haaruitval toe want ik wordt hardstikke gek van die gasten die meer met hun uiterlijk vertoon bezig zijn dan met hun vak van musicus.

@ Black Adder: voor straks, lekker slapen en morgenvroeg gezond weer op

Nee, ik ben nog niet klaar.

Ik zit net naar Philip Freriks te kijken. Die wens ik dat ie morgenvroeg tijdens zijn ontbijt z'n tong d'r af bijt.

dan houd ik wijselijk verder mijn mond maar

moviefreak#1

Black Adder schreef:

Ik zit net naar Philip Freriks te kijken. Die wens ik dat ie morgenvroeg tijdens zijn ontbijt z'n tong d'r af bijt.

Maar je vindt 'm wel een artiest.

Ja, een C artiest.

En een hele slechte.

Nu je toch in verbale topvorm bent Black Adder: wat is er mis met Freriks? Of is hij domweg te AARDIG voor Keldonkse maatstaven

Black Adder schreef:

Besef me trouwens net dat die smiley wel heel raar is in dit verband:

lebowski schreef:
Nu je toch in verbale topvorm bent Black Adder: wat is er mis met Freriks? Of is hij domweg te AARDIG voor Keldonkse maatstaven

Nee hoor, hij ziet er wel een beetje boersig uit dus die is zo geintegreerd hier.

Sue4You schreef:
hey....niet naar dezelfde kerstmannetje wijzen he?! ahhhaha lol

Ik wijs wel naar een eigen kerstmannetje...

Gast
geplaatst: vandaag om 23:10 uur

geplaatst: vandaag om 23:10 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.