Muziek / Algemeen / Artiesten waar je een gruwelijke hekel aan hebt
zoeken in:
0
geplaatst: 10 maart 2006, 16:04 uur
maar als je weet dat je er anderen mee kan beschadigen, kan je dat m.i. maar beter laten.
Wel vind ik dat je niet altijd met alle tere zieltjes rekening kan houden. Een flink aantal heeft een wel erg kort lontje en springen bij het minste of geringste op de kast.
Wel vind ik dat je niet altijd met alle tere zieltjes rekening kan houden. Een flink aantal heeft een wel erg kort lontje en springen bij het minste of geringste op de kast.
Wat mij betreft ligt de grens tussen het aanvallen van muziek/artiesten en het aanvallen van users. Het eerste mag je hier met de grond gelijk maken vind ik, daar moeten mensen maar tegenkunnen. Gaan schelden op users heeft echter totaal geen zin.
0
shappy1010
geplaatst: 10 maart 2006, 16:05 uur
@Rayman helemaal eens. Maar er bestaat op MuMe wel een beetje een trend dat liefhebbers van alternatieve/indie muziek alles kunnen afkraken, maar als je aan artiesten uit "hun" genre komt nou nou dan is het hek van de dam hoor....Maar orbit eerlijk is eerlijk, je ging wel erg hard van stapel hier.
0
geplaatst: 10 maart 2006, 16:29 uur
Onderhond schreef:
Wat mij betreft ligt de grens tussen het aanvallen van muziek/artiesten en het aanvallen van users. Het eerste mag je hier met de grond gelijk maken vind ik, daar moeten mensen maar tegenkunnen. Gaan schelden op users het echter totaal geen zin.
(quote)
Wat mij betreft ligt de grens tussen het aanvallen van muziek/artiesten en het aanvallen van users. Het eerste mag je hier met de grond gelijk maken vind ik, daar moeten mensen maar tegenkunnen. Gaan schelden op users het echter totaal geen zin.
Deze grens, daar kan ik me wel in vinden.
0
geplaatst: 10 maart 2006, 16:31 uur
shappy1010 schreef:
@Rayman helemaal eens. Maar er bestaat op MuMe wel een beetje een trend dat liefhebbers van alternatieve/indie muziek alles kunnen afkraken, maar als je aan artiesten uit "hun" genre komt nou nou dan is het hek van de dam hoor....Maar orbit eerlijk is eerlijk, je ging wel erg hard van stapel hier.
Blijkbaar...

(en ik nog maar denken dat het alleen zo gevoelig lag bij de progrockers
)
0
Ace
geplaatst: 10 maart 2006, 17:03 uur
Ik hou wel van een beetje kort door de bocht, zolang je maar niet over de curve stones heengaat... Leven en laten leven, maar een beetje kritisch moet kunnen.
0
geplaatst: 11 maart 2006, 10:23 uur
Arno schreef:
Mattafix al eens gehoord (Big City Life..
)
Minstens zo vervelend
(quote)
Mattafix al eens gehoord (Big City Life..
)Minstens zo vervelend
Oh, die is zo erg.
Met dat irritante Jamaicaanse accent.
0
Electro_
geplaatst: 11 maart 2006, 10:45 uur
P. Diddy! (Puff Daddy, Diddy, hoe die kerel ook heet)
0
geplaatst: 11 maart 2006, 12:47 uur
Dat ik deze band nog niet genoemd heb: Joy Division. Zouteloze saaie kutmuziek gemaakt door mensen die niet eens fatsoenlijk hun instrument kunnen bespelen. Saaiheid ten top.
0
geplaatst: 11 maart 2006, 13:01 uur
Ik kan het me nog voorstellen ook dat je er zo over denkt. Maar ik vind het prachtig!
0
geplaatst: 11 maart 2006, 13:11 uur
Inderdaad beluister b.v Decade van het album Closer eens ! Gewoon een uitzonderlijk mooi nummer !
met vriendelijke groet the viking
met vriendelijke groet the viking
0
geplaatst: 11 maart 2006, 16:59 uur
Gelukkig beheersen de mannen van Wu-Tang al hun instrumenten als geen ander 

0
geplaatst: 11 maart 2006, 17:53 uur
Die vallen ons dan ook niet lastig met hun onkunde op een instrument.
0
geplaatst: 11 maart 2006, 18:45 uur
BoordAppel schreef:
Nee, dat zou er nog eens bij moeten komen...
0
geplaatst: 11 maart 2006, 18:47 uur
Over walgelijk gesproken: Run DMC.
Amai, die staan op de dvdbox van Live Aid. Wat een blaaskaken. Dat is nu toch echt geen muziek.
Kotselijk.
Amai, die staan op de dvdbox van Live Aid. Wat een blaaskaken. Dat is nu toch echt geen muziek.
Kotselijk.
0
SelmaDuim
geplaatst: 11 maart 2006, 19:04 uur
Ik heb Rum DMC heel wat jaren geleden live gezien in Manchester. Dat stelde echt geen f*ck voor... bandje aan en een beetje "Say woohoo!" schreeuwen en meer was het niet. Echt zo overschat, die lui.
0
SelmaDuim
geplaatst: 11 maart 2006, 19:15 uur
gemaster schreef:
Alleen al voor die gympen zonder veters zou ik 5* geven.
Alleen al voor die gympen zonder veters zou ik 5* geven.
Dan ben je ook maar snel tevreden.

5* voor Adidas dus.

0
geplaatst: 12 maart 2006, 21:40 uur
Lijstje met artiesten waar ik een gruwelijke hekel aan heb:
Marco Borstattoo
Britney Spears
50 Cent
Justin Timberlake
Gwen Stefani (hoewel ze goed begon met 'No Doubt')
Shakira
En al die andere "Oh zo geweldige pop/nederlandstalige/r&b etc" artiesten.
Marco Borstattoo
Britney Spears
50 Cent
Justin Timberlake
Shakira

0
geplaatst: 13 maart 2006, 00:33 uur
THEMARSVOLTA schreef:
Marco Borstattoo
Britney Spears
50 Cent
Justin Timberlake
Shakira
Marco Borstattoo
Britney Spears
50 Cent
Justin Timberlake
Shakira

Gezien jouw bovenstaande lijstje vindt hoogst waarschijnlijk Rene Froger, Gerard Joling, Gordon etc.. wel goed??

0
geplaatst: 17 maart 2006, 09:53 uur
THEMARSVOLTA schreef:
En al die andere "Oh zo geweldige /r&b etc" artiesten.
En al die andere "Oh zo geweldige /r&b etc" artiesten.

zoooooooooo standaard. Beetje jammer weer.
0
geplaatst: 17 maart 2006, 13:56 uur
Het is natuurlijk een feit dat eigenlijk alle muzikanten saaie eikels zijn die zichzelf veel te serieus nemen.
Geef mij maar muziek en het liefst zonder muzikanten, lang leve de muziekdrager.
Geef mij maar muziek en het liefst zonder muzikanten, lang leve de muziekdrager.
0
geplaatst: 17 maart 2006, 14:38 uur
Ik heb een rothekel aan:
The Sugababes,
Jeff Buckley (sorry voor velen)
Raphaella en de rest van al die Idols onzin,
Madonna, dat is ook om te janken
The Sugababes,
Jeff Buckley (sorry voor velen)
Raphaella en de rest van al die Idols onzin,
Madonna, dat is ook om te janken
0
shappy1010
geplaatst: 17 maart 2006, 14:56 uur
Dick schreef:
Het is natuurlijk een feit dat eigenlijk alle muzikanten saaie eikels zijn die zichzelf veel te serieus nemen.
Deze mag van mij de MeMe quote hall of fame in!

0
Woutjinho
geplaatst: 17 maart 2006, 16:55 uur
alle (pop) artiesten die gebruik maken van hun uiterlijk in plaats van muziekale talenten
dan kan je in principe beter bij de wallen werken
ik heb meer respect voor de computer die het geluid produceert dan degene die geen verstand van instrumenten heeft maar wel muziek probeert te maken
(en dit is een eenmalige keer op dit forum)
dan kan je in principe beter bij de wallen werken
ik heb meer respect voor de computer die het geluid produceert dan degene die geen verstand van instrumenten heeft maar wel muziek probeert te maken
(en dit is een eenmalige keer op dit forum)
0
geplaatst: 17 maart 2006, 17:05 uur
Woutjinho schreef:
en ik dus niet
0
geplaatst: 18 maart 2006, 20:55 uur
Als newbie mopper ik graag mee.
Dit is mijn duit in het zakje:
Alanis Morissette
Jewel
Rod Stewart
Patti Smith
Pearl Jam
Björk (brrrr.. die film met haar: grote goden..)
Morrissey / The Smiths
Tom Jones
Acda en De Munnik
Kane
Blöf (als ik die stem hoor, vlieg ik tegen de muur)
Coldplay (ja, echt)
Tot zover de muziek die "door anderen meestal wel goed gevonden wordt". Anders zou ik nog wel even door kunnen gaan, geloof ik....
Dit is mijn duit in het zakje:
Alanis Morissette
Jewel
Rod Stewart
Patti Smith
Pearl Jam
Björk (brrrr.. die film met haar: grote goden..)
Morrissey / The Smiths
Tom Jones
Acda en De Munnik
Kane
Blöf (als ik die stem hoor, vlieg ik tegen de muur)
Coldplay (ja, echt)
Tot zover de muziek die "door anderen meestal wel goed gevonden wordt". Anders zou ik nog wel even door kunnen gaan, geloof ik....

* denotes required fields.