MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Algemeen / Artiesten waar je een gruwelijke hekel aan hebt

zoeken in:
ettettummu schreef:
denk ineens aan Creedence Clearwater Revival, door dit dames-onderonsje: Oh Sushi Sue

Voel je je buitengesloten?? Als jij ook naar een kerstmannetje wijst, join the club....

alleen dan?

Aaahhh, niet die zielige smilie.....daar kan ik niet tegen....

creedence clearwater revival...my dad's favourite

De vreselijkste man op aarde is bono van U2

Lost Highway
ondingen als pussycat dolls,beyoncé,50 cent....

Slechtere muziek bestaat niet.

ah hier moet ik zijn

john legend.... die stem
jamie cullem.. hij moet zijn mond houden en piano spelen.. dan is het ok

en mariah carey.. all i want for x-mas.... hmmz.. idee
(een van de weinige liedjes die ok zijn idd )

Dat afgeknepen castraatgejank van supertramp met die circusmuziek van ze

orbit schreef:

Ik heb dus een gruwelijke hekel aan ze, voor de duidelijkheid...

Orbitje wat maak je me nou.

Niet dat ik ze zo geweldig vind maar dit gaat toch wel erg ver. Hebben toch aardige nummers geschreven dunkt mij.

Ben het wel met je eens dat ze die zanger een zangverbod voor het leven moeten geven.

Eindelijk weer eens iemand die wat omstredens roept. Daar is dit topic voor, niet om Mariah Carey, allerhande idols en boybands af te kraken.

Omstreden om iets tegen Supertramp te hebben? Die mening is tamelijk mainstream zo langzamerhand.

Oh, iets omstreden roepen?

Dan zou ik zeggen dat die Beyonce met zo'n pijpkoppie onmiddelijk moet stoppen met zingen en zich moet laten onderkwakken door kwakmaster Peter North.

Omstreden genoeg zo?

Black Adder schreef:
Orbitje wat maak je me nou.

Niet dat ik ze zo geweldig vind maar dit gaat toch wel erg ver. Hebben toch aardige nummers geschreven dunkt mij.

Ben het wel met je eens dat ze die zanger een zangverbod voor het leven moeten geven.

Ik kan er zo gauw geen bedenken, maar als ik die valse sentimentele hippie hoor zingen valt elke beoordeling van hoe de muziek klinkt voor mij sowieso al weg

Maar dat ene nummer (breakfast in america ofzoiets) heeft dus ook nog ronald mcdonald clownsmuziek met hilarisch leuke trompetjes en "lalalala"-riedeltjes Daar wordt ik zo ontzettend jeukerig van, of it's raining man.. die valse blijheid met die hippiedeuntjes (flowerpower was al 8 jaar over!!! Bovendien zaten daar nog wél goede nummers tussen..)

Maar als mensen het tegen de borst stuit om te lezen dat mensen een pesthekel kunnen hebben aan hún lieveling, moeten ze wellicht dit topic niet meer lezen...

kluivie
Ik word doodziek van dat nederlands (lees marokkaans) gerap ...... dat worden er steeds meer en meer .....stoppen met die zooi want dat is geen muziek!

teutoon
kluivie schreef:
Ik word doodziek van dat nederlands (lees marokkaans) gerap ...... dat worden er steeds meer en meer .....stoppen met die zooi want dat is geen muziek!

Inderdaad, ze schieten als paddestoelen uit de grond, en het moet nu maar eens afgelopen zijn. Trouwens kansloze Nederlandse jongeren die een rap opnemen op zolder zijn minstens zo erg .

orbit schreef:

Hier nog één...

Ik weet dat ik hier geen vrienden mee maak hier, maar moet het toch even kwijt.

Ik kan Sigur Ros best goed verteren, maar als die zanger zijn mond opendoet denk ik elke keer weer dat mijn poes een enge ziekte heeft. Kan het ook niet helpen.

Daar sluit ik me bij aan. Verder vind ik de muziek iets te zweverig en blijven hangen bij de shoegazer/indiesound van bands van stuk langer terug (eind jaren 80)... maar een gruwelijke hekel dan weer niet

the bloodhound gang
uhn tiss uhn tiss uhn tiss

VRESELIJK!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH

teutoon
hiphop4ever schreef:
the bloodhound gang
uhn tiss uhn tiss uhn tiss

VRESELIJK!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH

Is ook niet serieus bedoeld toch?

Casartelli (moderator)
Kate Bush werkt mij grondig op de zenuwen...

Na het zien als tafelgast bij De wereld draait door: Candy Dulfer, wat een arrogante trut

Ik benader niet graag muziek negatief, het is leuker om over iets te vertellen dat je graag hebt, bovendien maak je dan ook in zekere zin reclame daarvoor: slechte reclame is ook reclame. Maar goed

Eminem
Bruce Springsteen
U2
James Blunt
Bloc Party
Ben Harper
Red Hot Chili Peppers

Ik kan er niets aan doen, maar volgens mij maken die gewoon muziek voor het geld. Hun teksten zijn ook ietsje te Amerikaans-minded. Het lijkt meer op indoctrinatie dan op muziek, vind ik.

teutoon
@ Dumballover

Bruce Springsteen? Vind ik niet terecht dat je dat zegt. De man doet waar hij zin in heeft.

SelmaDuim
En Bloc Party blijft natuurlijk een Britse band.

Dan vind ik bloc party misschien te Brits, ze staan ook ferm in de schaduw van de betere alternatieve rockbands zoals pixies en sonic youth. Het verkoopt waarschijnlijk wel beter om het meer poppy is, maar vernieuwend? it is not. Iets waar pixies wel in slaagden

Voor Bruce Springsteen heb ik niet echt een verklaring, maar ik vind het soms zodanig emotioneelachtig dat het genant wordt.

SelmaDuim
Dumballover schreef:
Dan vind ik bloc party misschien te Brits, ze staan ook ferm in de schaduw van de betere alternatieve rockbands zoals pixies en sonic youth. Het verkoopt waarschijnlijk wel beter om het meer poppy is, maar vernieuwend? it is not. Iets waar pixies wel in slaagden

Het zijn natuurlijk ook niet bepaald bands die met elkaar te vergelijken zijn, de muziek die ze maken is totaal anders, dus laten we dat ook maar niet doen dan.

Met wat vallen ze dan te vergelijken? Hun muziek kan toch niet uit het niets uitstaan zijn? Maar goed, ze zijn toch niet meer zo populair dus heb ik er gelukkig geen moeite meer mee. Welke groepen vind jij niet goed?

Gast
geplaatst: vandaag om 01:03 uur

geplaatst: vandaag om 01:03 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.