MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Algemeen / CSL (Cyber Stereo Listening)

zoeken in:
Filmavond wordt zondag, dus ben er rond tienen.

Ik ben alvast in de Beatsense room, denk dat we met de uitslag ergens tussen 21:00 en 21:30 beginnen.

Hallo,

we zitten bijna dagelijks met een klein (soms groter clubje bij bepaalde 'evenementen') gezamelijk op MusicMeterCSL | BeatSense. Nu was het mijn idee als de lone Golden Era (of überhaupt Hip Hop)-head daar om een keer een 90's Hip Hop avond te houden. Hoe het vorm te geven ga ik nog even over brainstormen... Ik wil echter met bepaalde mensen die veel in dit subgedeelte een ideale dag prikken om dat te doen. De mensen aldaar stemden in en verzochten mij een oproepje/topic/whatever te plaatsen. Bij deze dus.

Holler!

Nog even wat mogelijke bezoekers taggen die dan kunnen inbrengen wat voor dag endezo:
Rene1979 JayM zaaf Kos Ralph. Harderwiek Nr.4 MAS Silky & Smooth bennerd -SprayIt- overmars89 MJ_DA_MAN

Im in!

Ik weet niet wat het inhoudt, blik op die website maakt het ook nog niet duidelijk, maar kan aan mij liggen. Alles hiphop-related ben ik in principe in geïnteresseerd, maar is me niet helder wat het idee is...

Nr.4 schreef:
Ik weet niet wat het inhoudt, blik op die website maakt het ook nog niet duidelijk, maar kan aan mij liggen. Alles hiphop-related ben ik in principe in geïnteresseerd, maar is me niet helder wat het idee is...

Ik stuur je morgen even een PM met wat korte uitleg...

MAS
Nr.4 schreef:

Hetzelfde geldt voor mij!

ForWhomThePeteTolls schreef:
(quote)

Ik stuur je morgen even een PM met wat korte uitleg...

Je mag het ook hier uitleggen

Beatsense is een site met meerdere kamers (wij hebben een eigen) waar je YouTube video's in de wachtrij kunt zetten en vervolgens checken (gaat op volgorde van wie het laatste geweest is). Oh, er zit een chat bij en voor de rest valt er niet veel spannends over te vertellen. Ofterwijl: een beetje beats checken met gelijkgestemden of gewoon muziekvideo's en er over ouwehoeren. Misschien kan Jordidj er een betere uitleg over geven. Uitleggen is niet mijn sterkste punt, ik zou ook een slechte leraar zijn (en binnen 3 dagen ontslagen worden!).

Beatsense is een site met meerdere kamers (wij hebben een eigen) waar je YouTube video's in de wachtrij kunt zetten en vervolgens checken (gaat op volgorde van wie het laatste geweest is). Oh, er zit een chat bij en voor de rest valt er niet veel spannends over te vertellen. Ofterwijl: een beetje beats checken met gelijkgestemden of gewoon muziekvideo's en er over ouwehoeren. Misschien kan Jordidj er een betere uitleg over geven. Uitleggen is niet mijn sterkste punt, ik zou ook een slechte leraar zijn (en binnen 3 dagen ontslagen worden!).

BeatSense - MusicMeterWiki - wiki.musicmeter.nl

I'm in!

Misschien. I know, geen antwoord waar je veel aan hebt, maar ik kan nog geen toezegging doen nu. Het idee is, uiteraard, wel leuk.

Ik kom ook graag af, ook al ben ik niet getagd Protect jij ya neck maar, ForWhomThePeteTolls! Wanneer zouden we 90s beatsnight houden though?

Klinkt als een leuk idee in ieder geval. Ik ga het in de gaten houden. Wel afhankelijk van wanneer het is natuurlijk en hoe munne pet dan staat. En hoe het inloggen enzo is geregeld. Ik lees hier wanneer het is?

Nr.4 schreef:
Klinkt als een leuk idee in ieder geval. Ik ga het in de gaten houden. Wel afhankelijk van wanneer het is natuurlijk en hoe munne pet dan staat. En hoe het inloggen enzo is geregeld. Ik lees hier wanneer het is?

Ik zat zelf aan een donderdag of vrijdagavond te denken... Aanstaande meteen dan maar lijkt mij een goed plan. En eh ArthurDZ, jij post ongeveer 0,0 in het Hip Hop-gedeelte... Hoezo moest ik jou taggen, jwz!?

(quote)

Ik zat zelf aan een donderdag of vrijdagavond te denken... Aanstaande meteen dan maar lijkt mij een goed plan. En eh ArthurDZ, jij post ongeveer 0,0 in het Hip Hop-gedeelte... Hoezo moest ik jou taggen, jwz!?

Omdat het bij wet verplicht is? Haha nee geen probleem joh, op het hiphop-forum kom ik inderdaad niet vaak maar ben wel liefhebber, en Beatsense-avonden zijn altijd leuk. Ik schuif dus graag aan op 90s hiphop night!

Aanstaande vrijdag lijkt mij geen goed plan.

Johnny Marr schreef:
Aanstaande vrijdag lijkt mij geen goed plan.

Hoezo niet?

jordidj1 schreef:
(quote)

Hoezo niet?

Darts.

Johnny Marr schreef:
(quote)

Darts.

Darts is voor plebs, ik denk dat de gemiddelde Golden Era liefhebber dat wel kan missen.

(quote)

Darts is voor plebs, ik denk dat de gemiddelde Golden Era liefhebber dat wel kan missen.

En wat is er mis met morgenavond?

De sport die niet genoemd mag worden > dartsen

Teunnis schreef:
De sport die niet genoemd mag worden > dartsen

NK Punniken > Dartsen

Vrijdagavond tussen 2000 en 2100 verzamelen op het Beatsense/MusicMeterCSL-kanaal voor de geïnteresseerde mensen. Dat lijkt mij een uitstekend plan.

Ja, allemaal leuk en aardig, maar vanavond gaan wij deze plaat draaien. Ik ben om 21h in de room!

Vrijdagavond tussen 2000 en 2100 verzamelen op het Beatsense/MusicMeterCSL-kanaal voor de geïnteresseerde mensen. Dat lijkt mij een uitstekend plan.

Vrijdagavond kan ik niet, want weekend yo. Kan het niet donderdagavond dan?

jordidj1 schreef:
Ja, allemaal leuk en aardig, maar vanavond gaan wij deze plaat draaien. Ik ben om 21h in de room!

Dank je voor de waarschuwing.

Johnny Marr schreef:
(quote)

Vrijdagavond kan ik niet, want weekend yo. Kan het niet donderdagavond dan?

Als er meer mensen zo over denken, kan dat wel... Maar eh: was vrijdagavond geen dartsen??

jordidj1 schreef:

Yes, ik ben ook aanwezig!

Gast
geplaatst: vandaag om 12:04 uur

geplaatst: vandaag om 12:04 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.