Muziek / Algemeen / CSL (Cyber Stereo Listening)
zoeken in:
1
geplaatst: 11 augustus 2020, 20:40 uur
Overeen een goede 20 minuten gaan we van start met het csl'n van het album van de week.
Ditmaal heeft een of andere user gekozen voor: B12 - Electro-Soma (1993).
De eerste users zijn al binnengedruppelt. Komt meeluisteren!
Ditmaal heeft een of andere user gekozen voor: B12 - Electro-Soma (1993).

De eerste users zijn al binnengedruppelt. Komt meeluisteren!
0
geplaatst: 13 augustus 2020, 19:05 uur
Ja. Maar waarom zo laat? Ik ga online rond 21u. Welk album doen we? Boredoms? Mount Eerie? Rosetta?
1
geplaatst: 13 augustus 2020, 19:10 uur
Ik kan niet eerder dan 22:00, sorry. Dus als dan een heel album te lang voor je is, kunnen we ook gewoon losse tracks draaien. 

0
geplaatst: 13 augustus 2020, 21:06 uur
Johnny Marr schreef:
Ja. Maar waarom zo laat? Ik ga online rond 21u. Welk album doen we? Boredoms? Mount Eerie? Rosetta?
(quote)
Waar blijf je toch?
1
geplaatst: 13 augustus 2020, 22:31 uur
Ik zit nu in de BeatSense-room.
Momenteel Question - Reflections of the Void aan het draaien. Ben daar benieuwd naar, want ik las vanmiddag een erg positieve recensie met referenties naar Blood Incantation, Tomb Mold en Death.
Momenteel Question - Reflections of the Void aan het draaien. Ben daar benieuwd naar, want ik las vanmiddag een erg positieve recensie met referenties naar Blood Incantation, Tomb Mold en Death.
0
geplaatst: 14 augustus 2020, 08:49 uur
Don Cappuccino schreef:
Voeg toe op MuMe dan.
0
geplaatst: 14 augustus 2020, 16:34 uur
AOVV schreef:
Wat vond je er trouwens van, Don?
Wat vond je er trouwens van, Don?
Erg gave plaat. Precies die combi van old school en proggy waar ik hard op ga in deathmetal. Studenten van de Chuck Schuldiner-school, dat is wel duidelijk.

0
geplaatst: 14 augustus 2020, 17:32 uur
Don Cappuccino schreef:
Erg gave plaat. Precies die combi van old school en proggy waar ik hard op ga in deathmetal. Studenten van de Chuck Schuldiner-school, dat is wel duidelijk.
(quote)
Gaan we vanavond weer op de metal-tour? Ik heb net Heidevolk geluisterd, dus ik heb weer helemaal zin in.

1
geplaatst: 15 augustus 2020, 08:34 uur
Don Cappuccino schreef:
(quote)
Tof! Het album staat op de site (gelijk ook hun debuut, een EP en soort compilatie toegevoegd). Een dezer dagen eens beluisteren.

0
geplaatst: 16 augustus 2020, 22:10 uur
iemand nog in voor een sessie?
met bliksemschichten het liefst
met bliksemschichten het liefst
1
geplaatst: 17 augustus 2020, 15:05 uur
1
geplaatst: 17 augustus 2020, 15:10 uur
De CSL van het album gaat me niet lukken, maar grote kans dat ik rond 22:00 wel aanschuif.
0
geplaatst: 17 augustus 2020, 15:20 uur
1
geplaatst: 18 augustus 2020, 18:08 uur
jordidj1 schreef:
Het was voor mezelf even onzeker, maar vanaf vanavond 21h is de uitslag ook live te volgen op BeatSense!
Het was voor mezelf even onzeker, maar vanaf vanavond 21h is de uitslag ook live te volgen op BeatSense!
De uitslag van de Anderstalige Ladder! Komt dat zien:D
2
geplaatst: 18 augustus 2020, 20:46 uur
Ik zit lekker in m'n eentje al de pre-party te doen, ware het niet dat er een random Braziliaan al de beatroom binnen strompelt.

edit: en hij gaat ook al random nummers erin zetten. rot even op
2
geplaatst: 20 augustus 2020, 08:21 uur
Iemand zin in een CSL vanavond? Was van plan losse nummers te draaien van albums uit dit topic:
Het MuMe Top 1000 Project #2 - Uitslag
Tofheid gegarandeerd!
Het MuMe Top 1000 Project #2 - Uitslag
Tofheid gegarandeerd!
* denotes required fields.