MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Algemeen / CSL (Cyber Stereo Listening)

zoeken in:
Was een fijn jazzavondje, heren. Heb ook een paar aardige tips opgedaan, dank!

aerobag schreef:
Terwijl jazz night nog in full swing is, is het thema voor de volgende sessie ook al besloten:

FRANK ZAPPA

Ah zo gaat dat hier want ik dacht nog, leuk concept, een punkavondje organiseren lijkt me ook wel wat

Volgende week zaterdag heb ik wel weer een avondje Jackbox in de agenda staan, als die minder lang uitloopt dan gisteren, wip ik wel even binnen!

ArthurDZ schreef:
(quote)

Ah zo gaat dat hier want ik dacht nog, leuk concept, een punkavondje organiseren lijkt me ook wel wat

Volgende week zaterdag heb ik wel weer een avondje Jackbox in de agenda staan, als die minder lang uitloopt dan gisteren, wip ik wel even binnen!

Punk avondje is ook een erg goed idee, die albums zijn vaak ook niet zo lang, dat helpt

ArthurDZ schreef:
een punkavondje organiseren lijkt me ook wel wat n!

Zou ik ook een goed idee vinden. Nooit veel opgehad met het punkgenre, maar tegelijkertijd vind ik de Dead Kennedy's, Swell Maps en Pere Ubu geweldig. Ergens is daar voor mij nog ruimte voor een goede ontdekking.

aerobag schreef:
Punk avondje is ook een erg goed idee, die albums zijn vaak ook niet zo lang, dat helpt

Dan kunnen we er gemakkelijk 20 albums doorheen jassen, nietwaar!?

ArthurDZ schreef:

ls die minder lang uitloopt dan gisteren

Is dat uitgelopen tot 2u? Was een fijne avond en nacht, mannen! Vooral dat album van Coltrane kwam heerlijk binnen zeg.

aerobag schreef:
Terwijl jazz night nog in full swing is, is het thema voor de volgende sessie ook al besloten:

FRANK ZAPPA

Losse nummers of albums? En wanneer is die volgende sessie?

Vragen, vragen, vragen!

Choconas schreef:
(quote)

Dan kunnen we er gemakkelijk 20 albums doorheen jassen, nietwaar!?

Me: voegt Minutemen - Double Nickels on the Dime toe aan de playlist

Gretz schreef:
Vanavond Beatsense + CSL om 21:00

Gretz schreef:
Komende week wil ik jullie laten kennismaken met een pure popplaat. Ik vermoed dat slechts een handjevol MuMe'ers er al bekend mee is (waaronder Lambchop en musicfriek). Het gaat om het albumdebuut van Alexandra Artourovna Yatchenko, beter bekend onder haar artiestennaam Sasha Sloan. Een Amerikaanse met Russische roots. In mijn eigen jaarlijst scoorde ze met Only Child een top-5 notering.

Haar debuut doet me bij vlagen denken aan de popperfectie van Kacey Musgraves' Golden Hour (2018), het meesterwerkje uitgebreid gelauwerd werd op de Grammy's van 2019. Sloan's album laat zich kenmerken door een kristalheldere productie, fabelachtige melodieën en een scala aan openhartige songteksten.

Sasha Sloan - Only Child (2020)
(afbeelding)

Het album kan ik niet meeluisteren, maar ik kom rond een uur of 22:00 nog langs.

AOVV schreef:
(quote)

Losse nummers of albums? En wanneer is die volgende sessie?

Vragen, vragen, vragen!

albums, heeft echt mijn voorkeur.

Vanavond, ter ere van de 75ste verjaardag van meneer David Lynch: Lynch-night op BeatSense!

We draaien muziek vanop de soundtracks van Lynchfilms -en series, en muziek die aan Lynch-gerelateerde werken doet denken (bvb. Bohren, Biosphere, Cindy Lee, enz.)

Wees welkom vanaf 21u!

https://news.artnet.com/app/news-upload/2019/11/davidlynchportrait.png

De beats are not what they seem in de Beatsense room op dit moment

The Man From The Other Place en The Giant zijn ook aanwezig tho. En straks komt MIKE ook nog langs

Ik kom niet, maar ik vind het wel allemaal yrev nice.

madmadder schreef:
yrev nice.

Oef i see wut u did htere

Waar blijven Gretz Palmer en Jordi Briggs tho? Niek Hurley? Arrie Horne? Pete Martell?

Johnny Marr schreef:
The Man From The Other Place en The Giant zijn ook aanwezig tho. En straks komt MIKE ook nog langs

Lynch Mob?

Johnny Marr schreef:
Waar blijven Gretz Palmer en Jordi Briggs tho? Niek Hurley? Arrie Horne? Pete Martell?

Miss zo

Ik kom zo ook nog even langs, zal rond 22:30 worden.

Gaat er vanavond nog wat gebeuren?

Frank Zappa-avond was het idee, volgens mij.
Al is er niet echt iets uitgekristalliseerd.

Ik weet nog niet zeker of ik vanavond een bezoek doe aan de BeatRoom (heb een lange studiedag achter de rug), maar mocht het wel zo zijn ben ik er waarschijnlijk rond 22:00.

Barney Rubble schreef:
Frank Zappa-avond was het idee, volgens mij.

Oei, een avond lang Zappa, dat weet ik nog niet zo of ik dat trek. Ik heet geen Teunnis

Kom rond tienen sowieso wel koekeloeren

Barney Rubble schreef:

Hoeft ook niet, er is niet veel voorbereiding aan. Gwn nummers droppen en gaan

Ik trek dat in ieder geval niet vanavond, veel plezier heren!

Johnny Marr schreef:
(quote)

Hoeft ook niet, er is niet veel voorbereiding aan. Gwn nummers droppen en gaan

Nee, maar het is wel leuker als het wat eerder aangekondigd wordt, net als met de jazz-avond. Dan komt er toch een stuk meer volk opdagen.

Don Cappuccino schreef:
(quote)

Nee, maar het is wel leuker als het wat eerder aangekondigd wordt, net als met de jazz-avond. Dan komt er toch een stuk meer volk opdagen.

Ik hoor het al, het wordt een normale sessie. -SprayIt-, let je op?

ga m'n film afkijken en dan ben ik er strakssssss

"normale sessie", jaja

Morgenavond wordt omgedoopt tot Zappa-zondag.

https://i.pinimg.com/originals/0e/63/88/0e63888869eb995f6405ec046d7c4328.jpg

We gaan voor losse nummers, aangezien Frank Zappa een gigantische discografie heeft en het leuk is om die variatie tentoon te stellen.

Begintijd: wie er het eerste is. Ik kan pas rond 22:00 deelnemen.

Gast
geplaatst: vandaag om 23:00 uur

geplaatst: vandaag om 23:00 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.