MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Algemeen / Algemene muziekgerelateerde ergernissen

zoeken in:
geplaatst:
Michiel Cohen schreef:
(quote)

Surf een beetje rond op zoek naar iets nieuws. Volgens mij steeds andere artiesten maar hetzelfde soort varkensgeluid.

geplaatst:
DeKip schreef:
(quote)

(embed)

Ik heb de vinyl versie van dat album nog ergens liggen.

geplaatst:
Ziin hier ook varkensgeluiden hoorbaar Michiel Cohen?
Clouds - Despartire (2021)
Of klinkt het meer als een varken dat een zwanenzang houdt?

geplaatst:
DeKip schreef:
Ziin hier ook varkensgeluiden hoorbaar Michiel Cohen?
Clouds - Despartire (2021)
Of klinkt het meer als een varken dat een zwanenzang houdt?
Op Youtube, bij het eerste nummer, is er geen ondertiteling beschikbaar. Ik houd het maar op varkensgeluid.

Ben bezig om naar het ouvre van Benjamin Wallfisch te luisteren en om daaruit een playlist samen te stellen. De ergenis bestaat uit het feit dat ik 15 jaar achterstallig onderhoud moet plegen. Hoe kan het dat ik deze goede componist al die jaren over het hoofd heb gezien?

Michiel Cohen schreef:

Hoe kan het dat ik deze goede componist al die jaren over het hoofd heb gezien?

Teveel met varkensgeluiden bezig geweest.

Michiel Cohen,
De kans is aanzienlijk dat je zult sterven zonder ooit kennis te hebben genomen van iets dat nog mooier is dan de zojuist door jou ontdekte Benjamin Wallfisch.
Het is iets dat al jaren aan mij knaagt: Is er iets dat ik nog mooier vind dan datgene wat ik zelf al heb ontdekt of op ben gewezen? Kan haast niet anders....

nlkink schreef:
Michiel Cohen,
De kans is aanzienlijk dat je zult sterven zonder ooit kennis te hebben genomen van iets dat nog mooier is dan de zojuist door jou ontdekte Benjamin Wallfisch.
Het is iets dat al jaren aan mij knaagt: Is er iets dat ik nog mooier vind dan datgene wat ik zelf al heb ontdekt of op ben gewezen? Kan haast niet anders....

Dat kan ik niet bevestigen nog ontkennen.

Gast
geplaatst: vandaag om 02:06 uur

geplaatst: vandaag om 02:06 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.