Muziek / Algemeen / Eurovisie Songfestival
zoeken in:
0
geplaatst: 15 mei 2011, 10:24 uur
Het minst (slechtste) winnende nummer sinds de Olsen Brothers! Ik had Azerbeidzjan zelf op de tweede plaats gezet, want ik had al wel het vermoeden dat dit het goed zou doen. Onterecht overigens, want het nummer is zeer saai en cliché, daarnaast vond ik dit duo ook totaal niet leuk. Dan was het duo van Denemarken van vorig jaar nog leuker, of het duo van Azerbeidzjan uit 2009. Ben overigens benieuwd of Armenië er volgend jaar bij is. Ik heb zo’n vermoeden dat ze een jaartje overslaan! 
Ik had liever gezien dat Zweden had gewonnen. Liedje is veel leuker en catchier. De act was tot in de puntjes verzorgd en de vocale prestaties van Eric waren verbeterd ten opzichte van de halve finale. Een typisch Songfestival-nummer! Jammer dat Eric Saade op het laatste moment nog werd gepasseerd door Italië (die het sowieso al verassend goed deed).
Blue, Kati Wolf en Amaury Vassili vielen gigantisch door de mand. Vocaal erg slecht uitgevoerd. Vooral van Blue (met jarenlange ervaring!) had je denk ik toch echt wel wat meer mogen verwachten. Dat Zwitserland en Estland de laatste twee plaatsen zouden innemen had ik niet nooit verwacht. Ik had Estland nota bene getipt als winnend land (!). Dat ze (Getter Jaani) maar 44 punten kreeg verbaasde mij echt. Oekraïne en Georgië had ik een stuk lager ingeschat. In ieder geval een notering buiten de top 10, terwijl ik Rusland een (flink) stuk hoger had ingeschat, en tevens zag als een mogelijk winnend land. Een zestiende plaats is wel erg laag voor een liedje als Get you.
En tja, Nederland. 100% TERECHT. Van alle 43 deelnemende landen had ik ze zelf op de allerlaatste plek gezet (samen met Slowakije). Ze hebben van alle deelnemers sowieso de minste punten ontvangen en dat terwijl er in de tweede halve finale één land extra mocht stemmen. Europa heeft een zout- en kleurloze act afgestraft en dat is terecht. Ik snap ook niet dat wij 8 punten van België en 5 van Bulgarije hebben gekregen. Dat zijn er 13 te veel! Dat Polen daarentegen laatste werd in de eerste halve finale is naar mijn idee 100% onterecht. Ze hadden een leuke dame én een leuk liedje; al met al een favorietje van mij.
Ik hoop dat de Tros hier wat van leert. Geen Thomas Berge, geen Monique Smit, geen Tim Douwsma of wat dan ook. Commentaar van Jan en Daniel was ook weer om te huilen. Zo niet grappig of vakkundig. Ze kregen alle informatie op een blaadje gepresenteerd (!!!). Ze interesseren zich sowieso niet voor het Songfestival, dus ik snap niet waarom zij als commentatoren dienen.
Enne, schandalig dat Lena niet één keer 10 of 12 punten heeft ontvangen! Zo modern is Europa helaas dus toch niet. Een tiende plaats voor Duitsland vind ik zwaar teleurstellend. Voor mij was/is Lena in ieder geval de échte winnares van 2011! Eén van de beste bijdragen op het ESF ooit!

Ik had liever gezien dat Zweden had gewonnen. Liedje is veel leuker en catchier. De act was tot in de puntjes verzorgd en de vocale prestaties van Eric waren verbeterd ten opzichte van de halve finale. Een typisch Songfestival-nummer! Jammer dat Eric Saade op het laatste moment nog werd gepasseerd door Italië (die het sowieso al verassend goed deed).
Blue, Kati Wolf en Amaury Vassili vielen gigantisch door de mand. Vocaal erg slecht uitgevoerd. Vooral van Blue (met jarenlange ervaring!) had je denk ik toch echt wel wat meer mogen verwachten. Dat Zwitserland en Estland de laatste twee plaatsen zouden innemen had ik niet nooit verwacht. Ik had Estland nota bene getipt als winnend land (!). Dat ze (Getter Jaani) maar 44 punten kreeg verbaasde mij echt. Oekraïne en Georgië had ik een stuk lager ingeschat. In ieder geval een notering buiten de top 10, terwijl ik Rusland een (flink) stuk hoger had ingeschat, en tevens zag als een mogelijk winnend land. Een zestiende plaats is wel erg laag voor een liedje als Get you.
En tja, Nederland. 100% TERECHT. Van alle 43 deelnemende landen had ik ze zelf op de allerlaatste plek gezet (samen met Slowakije). Ze hebben van alle deelnemers sowieso de minste punten ontvangen en dat terwijl er in de tweede halve finale één land extra mocht stemmen. Europa heeft een zout- en kleurloze act afgestraft en dat is terecht. Ik snap ook niet dat wij 8 punten van België en 5 van Bulgarije hebben gekregen. Dat zijn er 13 te veel! Dat Polen daarentegen laatste werd in de eerste halve finale is naar mijn idee 100% onterecht. Ze hadden een leuke dame én een leuk liedje; al met al een favorietje van mij.
Ik hoop dat de Tros hier wat van leert. Geen Thomas Berge, geen Monique Smit, geen Tim Douwsma of wat dan ook. Commentaar van Jan en Daniel was ook weer om te huilen. Zo niet grappig of vakkundig. Ze kregen alle informatie op een blaadje gepresenteerd (!!!). Ze interesseren zich sowieso niet voor het Songfestival, dus ik snap niet waarom zij als commentatoren dienen.
Enne, schandalig dat Lena niet één keer 10 of 12 punten heeft ontvangen! Zo modern is Europa helaas dus toch niet. Een tiende plaats voor Duitsland vind ik zwaar teleurstellend. Voor mij was/is Lena in ieder geval de échte winnares van 2011! Eén van de beste bijdragen op het ESF ooit!

0
geplaatst: 15 mei 2011, 10:40 uur
België kwam 1 punt te kort voor de finale (maar toegegeven, het nummer van Moldavië vind ik veel beter), 3j's eindigden nog slechter dan de Toppers (die hadden destijds wel het voordeel om als laatste op te treden).
Het winnende nummer van Azerbeidjan vind ik een doorsnee festivalnummer en werd ook niet helemaal zuiver gezongen. Frankrijk vond ik artistiek duidelijk het beste nummer maar dat is niet weggelegd voor muzikale fijnproevers. Italië was sterk evenals Duitsland (dat veel hoger verdiende) en Bosnië & Herzegovina. Moldavië, Zwitserland, Hongarije en Estland verdienden veel meer.
De hoge noteringen van Zweden, Denemarken en Griekenland doen mij dan weer de wenkbrauwen fronsen. Eigenlijk ben ik het voor het grootste gedeelte niet eens met de uitslag.
Het winnende nummer van Azerbeidjan vind ik een doorsnee festivalnummer en werd ook niet helemaal zuiver gezongen. Frankrijk vond ik artistiek duidelijk het beste nummer maar dat is niet weggelegd voor muzikale fijnproevers. Italië was sterk evenals Duitsland (dat veel hoger verdiende) en Bosnië & Herzegovina. Moldavië, Zwitserland, Hongarije en Estland verdienden veel meer.
De hoge noteringen van Zweden, Denemarken en Griekenland doen mij dan weer de wenkbrauwen fronsen. Eigenlijk ben ik het voor het grootste gedeelte niet eens met de uitslag.
0
geplaatst: 15 mei 2011, 11:02 uur
titan schreef:
Ik ben toch wel benieuwd hoe het volgend jaar gaat uitpakken, zo'n nichtenfeestje in een moslimland.
Ik ben toch wel benieuwd hoe het volgend jaar gaat uitpakken, zo'n nichtenfeestje in een moslimland.
Iedereen onder een sluier!

0
geplaatst: 15 mei 2011, 11:29 uur
stoepkrijt schreef:
Het nummer met het hoogste TROS-gehalte dit jaar vind ik toch wel de inzending van Spanje.
Het nummer met het hoogste TROS-gehalte dit jaar vind ik toch wel de inzending van Spanje.
En wat hoorde ik Jan Smit gisteren zeggen? Dit: "Wat een vrolijk liedje. Dit eindigt zeker in de top-10!"

0
geplaatst: 15 mei 2011, 11:46 uur
LucM schreef:
[...] 3j's deden het nog slechter dan de Toppers (die hadden destijds wel het voordeel om als laatste op te treden).
[...] 3j's deden het nog slechter dan de Toppers (die hadden destijds wel het voordeel om als laatste op te treden).
De 3j's deden het beter dan de Toppers.
L_T_B schreef:
Nederland heeft zowaar 13 punten gehaald in de halve finale. Dat is nog altijd 2 punten meer dan de Toppers in 2009.
Nederland heeft zowaar 13 punten gehaald in de halve finale. Dat is nog altijd 2 punten meer dan de Toppers in 2009.
Maar beiden dede het gewoon slecht.

0
geplaatst: 15 mei 2011, 11:57 uur
Nog even mijn ratinkjes naast de uitslag gelegd:
01. - 2,00 - Azerbeidzjan: Ell & Nikki - Running Scared 221
02. - 4,25 - Italië: Raphael Gualazzi - Madness of Love 189
03. - 4,00 - Zweden: Eric Saade - Popular 185
04. - 2,25 - Oekraïne: Mika Newton - Angel 159
05. - 2,00 - Denemarken: A friend in London - New Tomorrow 134
06. - 3,75 - Bosnië & Herzegovina: Dino Merlin - Love in rewind 125
07. - 1,25 - Griekenland: Loukas Giorkas Feat. Stereo Mike - Watch my dance 120
08. - 4,00 - Ierland: Jedward - Lipstick 119
09. - 3,75 - Georgië: Eldrine - One More Day 110
10. - 4,25 - Duitsland: Lena - Taken by a stranger 107
11. - 2,00 - Verenigd Koninkrijk: Blue - I Can 100
12. - 5,00 - Moldavië: Zdob si Zdub - So lucky 97
13. - 2,50 - Slovenië: Maja Keuc - No One 96
14. - 3,25 - Servië: Nina - Čaroban 85
15. - 4,25 - Frankrijk: Amaury Vassili - Sognu 82
16. - 2,00 - Rusland: Alexey Vorobyov - Get You 77
17. - 2,75 - Roemenië: Hotel FM - Change 77
18. - 3,25 - Oostenrijk: Nadine Beiler - The Secret Is Love 64
19. - 2,50 - Litouwen: Evelina Sašenko - C’est Ma Vie 63
20. - 2,00 - IJsland: Sjonni's Friends - Coming Home 61
21. - 3,25 - Finland: Paradise Oskar - Da Da Dam 57
22. - 3,75 - Hongarije: Kati Wolf - What About My Dreams? 53
23. - 2,25 - Spanje: Lucía Pérez - Que me quiten lo bailao 50
24. - 3,50 - Estland: Getter Jaani - Rockefeller street 44
25. - 2,25 - Zwitserland: Anna Rossinelli - In Love for a While 19
Het liedje van Azerbeidzjan heb ik nu 3 keer gehoord en het blijft nog steeds niet hangen. Die 2,00 was dan ook geen vergissing. Lijkt me sterk dat we ons dit liedje nog lang blijven herinneren.
En ook nog even mijn top 10 en de plek waarop de nummers geëindigd zijn en dan heb ik mijn portie ESF voorlopig wel weer gehad.
01. Moldavië (12)
02. Duitsland (10)
03. Italië (2)
04. Bosnië-Herzegovina (6)
05. Ierland (8)
06. Frankrijk (15)
07. Georgië (9)
08. Zweden (3)
09. Hongarije (22)
10. Estland (24)
01. - 2,00 - Azerbeidzjan: Ell & Nikki - Running Scared 221
02. - 4,25 - Italië: Raphael Gualazzi - Madness of Love 189
03. - 4,00 - Zweden: Eric Saade - Popular 185
04. - 2,25 - Oekraïne: Mika Newton - Angel 159
05. - 2,00 - Denemarken: A friend in London - New Tomorrow 134
06. - 3,75 - Bosnië & Herzegovina: Dino Merlin - Love in rewind 125
07. - 1,25 - Griekenland: Loukas Giorkas Feat. Stereo Mike - Watch my dance 120
08. - 4,00 - Ierland: Jedward - Lipstick 119
09. - 3,75 - Georgië: Eldrine - One More Day 110
10. - 4,25 - Duitsland: Lena - Taken by a stranger 107
11. - 2,00 - Verenigd Koninkrijk: Blue - I Can 100
12. - 5,00 - Moldavië: Zdob si Zdub - So lucky 97
13. - 2,50 - Slovenië: Maja Keuc - No One 96
14. - 3,25 - Servië: Nina - Čaroban 85
15. - 4,25 - Frankrijk: Amaury Vassili - Sognu 82
16. - 2,00 - Rusland: Alexey Vorobyov - Get You 77
17. - 2,75 - Roemenië: Hotel FM - Change 77
18. - 3,25 - Oostenrijk: Nadine Beiler - The Secret Is Love 64
19. - 2,50 - Litouwen: Evelina Sašenko - C’est Ma Vie 63
20. - 2,00 - IJsland: Sjonni's Friends - Coming Home 61
21. - 3,25 - Finland: Paradise Oskar - Da Da Dam 57
22. - 3,75 - Hongarije: Kati Wolf - What About My Dreams? 53
23. - 2,25 - Spanje: Lucía Pérez - Que me quiten lo bailao 50
24. - 3,50 - Estland: Getter Jaani - Rockefeller street 44
25. - 2,25 - Zwitserland: Anna Rossinelli - In Love for a While 19
Het liedje van Azerbeidzjan heb ik nu 3 keer gehoord en het blijft nog steeds niet hangen. Die 2,00 was dan ook geen vergissing. Lijkt me sterk dat we ons dit liedje nog lang blijven herinneren.
En ook nog even mijn top 10 en de plek waarop de nummers geëindigd zijn en dan heb ik mijn portie ESF voorlopig wel weer gehad.

01. Moldavië (12)
02. Duitsland (10)
03. Italië (2)
04. Bosnië-Herzegovina (6)
05. Ierland (8)
06. Frankrijk (15)
07. Georgië (9)
08. Zweden (3)
09. Hongarije (22)
10. Estland (24)
0
geplaatst: 15 mei 2011, 12:04 uur
Ik werd weer erg depressief van al die geforceerd vrolijke liedjes van het Songfestival.
Het enige interessante liedje kwam van Duitsland. Dat was voor het Songfestival vrij donker, en het had geen standaard begeleiding.
Maar misschien was het ook wel de dame die het interessant maakte.
Het enige interessante liedje kwam van Duitsland. Dat was voor het Songfestival vrij donker, en het had geen standaard begeleiding.
Maar misschien was het ook wel de dame die het interessant maakte.
0
aslan (crew)
geplaatst: 15 mei 2011, 12:26 uur
pim556 schreef:
Duitsland had gerust opnieuw mogen winnen voor mijn part
0
geplaatst: 15 mei 2011, 12:45 uur
Mijn mening:
1. Estland -> Katy Perry doet mee
2. Moldavië
3. Italië
4. Slovenië
5. Georgië
6. Oostenrijk
7. Duitsland ->
!!
8. Ukraine
9. Zwitserland
10. Hongarije
11. IJsland
12. Finland
13. Denemarken
14. Roemenië -> Bij elkaar gejat!
15. Servië
16. Spanje
17. Frankrijk
18. Zweden
19. Griekenland
20. Rusland -> Grease!
21. Azerbadjan -> Dit wint? Nietszeggend en vals!
22. Litouwen
23. Bosnië & Herzegovina
24. UK
25. Ierland -> Ik ben hier de kamer uitgevlucht...
1. Estland -> Katy Perry doet mee

2. Moldavië
3. Italië
4. Slovenië
5. Georgië
6. Oostenrijk
7. Duitsland ->
!!8. Ukraine
9. Zwitserland
10. Hongarije
11. IJsland
12. Finland
13. Denemarken
14. Roemenië -> Bij elkaar gejat!
15. Servië
16. Spanje
17. Frankrijk
18. Zweden
19. Griekenland
20. Rusland -> Grease!
21. Azerbadjan -> Dit wint? Nietszeggend en vals!
22. Litouwen
23. Bosnië & Herzegovina
24. UK
25. Ierland -> Ik ben hier de kamer uitgevlucht...
0
geplaatst: 15 mei 2011, 12:51 uur
Onweerwolf schreef:
Duitsland deed het anders echt errug goed!
Duitsland deed het anders echt errug goed!
Ik zou het niet weten, door Jan Smith en die andere kon ik ze geen een keer verstaan.
Hopelijk zijn ze wel stil volgend jaar en halen ze iemand die wel objectief kijkt.
Jan Smith over Moldova; Bar slechte nummer vind ik het.
Jan Smith over Nederland: WAUW (hij komt klaar)...
Moldova gaat door, Nederland wordt laatste hmmm....
0
DjFrankie (moderator)
geplaatst: 15 mei 2011, 13:28 uur
ThePrinceOfPop schreef:
(quote)
Toch maar eens overwegen om de Heideroosjes, Within Temptation of de Jeugd van Tegenwoordig naar Azerbedjan te sturen volgend jaar, dat woprdt een zekere finaleplaats.
0
geplaatst: 15 mei 2011, 13:54 uur
herman schreef:
Ach, men zet een geblondeerde J.Lo-look-a-like-bimbo op het podium in haar nachtkledij en laat haar wat in een microfoon hijgen met een tussen de benen getrapte nep-zanger, dan kom je er blijkbaar al. Heel erg goedkoop. Ik keek er dan ook niet van op dat het zou winnen.

Italië hadden de #1-positie verdiend, punt.
De Jeugd Van Tegenwoordig naar het festival? Dan kan niemand de zang meer verstaan!

ThePrinceOfPop schreef:
Ik zou het niet weten, door Jan Smith en die andere kon ik ze geen een keer verstaan.
Hopelijk zijn ze wel stil volgend jaar en halen ze iemand die wel objectief kijkt.
(quote)
Laat haar dit niet lezen...
0
geplaatst: 15 mei 2011, 18:06 uur
Azerbeijan kwam voor mij toch een beetje als een verrassing. Zelf had ik Zweden in gedachten of Frankrijk (welke gelukkig heel laag eindigde). Onterecht vond ik de posities van Zwitserland, Estland, Litouwen, Oostenrijk en Slovenië. Die hadden allemaal veel hoger mogen eindigen. Ik vond het wel jammer dat Italie nog nét Zweden inhaalde bij de laatste punten. Ik gunde Zweden de 2e plaats wel toen het duidelijk werd dat Azerbeijan ging winnen.
Ik ben benieuwd wat het Eurovisie Songfestival ons volgend jaar zal gaan brengen!
Ik ben benieuwd wat het Eurovisie Songfestival ons volgend jaar zal gaan brengen!
0
geplaatst: 15 mei 2011, 18:09 uur
Wel vreemd trouwens dat je alleen kan stemmen bij de halve finale waar jouw land deelneemt. Iemand die weet waarom?
Mijn top 5:
1. Duitsland
2. Moldavië
3. Italië
4. Servië
5. Zwitserland
Mijn top 5:
1. Duitsland
2. Moldavië
3. Italië
4. Servië
5. Zwitserland
0
geplaatst: 15 mei 2011, 18:18 uur
Zo zijn de halve finales gedeeltelijk geselecteerd, om vriendjespolitiek te voorkomen dus.
0
geplaatst: 15 mei 2011, 18:23 uur
Daar zit ik nu over te twijfelen want Nederland en België zaten in een en dezelfde halve finale. 

0
geplaatst: 15 mei 2011, 21:03 uur
Het grappige aan dat stukje van Robert is dat ongelooflijk veel mensen hetzelfde denken en zeggen en dat al wat jaartjes lang (loop de fanblogs maar eens af).
Hoe komt het dan toch dat de hoge heren van de NOS (want die hebben dezelfde fouten begaan) of TROS dat maar niet willen horen? Zijn de muren van de ivoren toren echt zo enorm dik?
We weten inderdaad nu al met 99% zekerheid dat het volgend jaar weer precies zo gaat.
Hoe komt het dan toch dat de hoge heren van de NOS (want die hebben dezelfde fouten begaan) of TROS dat maar niet willen horen? Zijn de muren van de ivoren toren echt zo enorm dik?
We weten inderdaad nu al met 99% zekerheid dat het volgend jaar weer precies zo gaat.
0
geplaatst: 15 mei 2011, 23:46 uur
jasper1991 schreef:
Daar zit ik nu over te twijfelen want Nederland en België zaten in een en dezelfde halve finale.
Moldavië en Roemenië ook, dus ik vermoed van niet. Toch raar, want een land als Italië stond op de helft van de finale in het rechterrijtje om vervolgens 2e te worden.
0
geplaatst: 16 mei 2011, 07:17 uur
Urbanoetang schreef:
Worden die halve finales dan ook zodanig ingedeeld?
Worden die halve finales dan ook zodanig ingedeeld?
Ja er worden verschillende groepen gemaakt met landen die mekaar vaak veel punten toekennen. Daarom zat bv België en Nederland samen in een pot met Armenië, Cyprus, Griekenland en Turkije. Uit die pot werden dan telkens 3 namen gehaald om ze te verdelen over de halve finales. Toevallig zaten Nederland en België daarom nu te samen.
0
geplaatst: 16 mei 2011, 10:42 uur
Gewoon hetzelfde systeem als bij de junior-versie. Dat werkt, blijkt.
0
Martial
geplaatst: 16 mei 2011, 17:07 uur
Voor mij is het nog steeds ongelofelijk dat Spanje zo laag is geeindigd met een 23e plaats!
Zo'n vrolijk en positief nummer zou is moeten winnen dan zou de wereld er een heel stuk zonniger uitzien.
Voor mij is dit nummer de zomerhit van 2011 wat word je hier blij en vrolijk van!
Lucia Perez makes my day!
YouTube - HQ Eurovision 2011 Spain: Lucía Pérez - Que me Quiten lo Bailao (FINAL)
Zo'n vrolijk en positief nummer zou is moeten winnen dan zou de wereld er een heel stuk zonniger uitzien.
Voor mij is dit nummer de zomerhit van 2011 wat word je hier blij en vrolijk van!
Lucia Perez makes my day!
YouTube - HQ Eurovision 2011 Spain: Lucía Pérez - Que me Quiten lo Bailao (FINAL)
0
titan (crew)
geplaatst: 16 mei 2011, 18:44 uur
TROS pakt songfestival anders aan | nu.nl/muziek | Het laatste nieuws het eerst op nu.nl
De TROS lijkt toch een beetje op haar schreden terug te komen. Het verhaal over het geld is bullshit. Zelfs arme landen hadden geld voor een goede podiumpresentatie en een mooie achtergrondprojectie. De TROS moet gewoon voor een paar duizend euro iemand een mooie achtergrondprojectie laten maken en maar een beetje beknobbelen op bobofeestjes op luxe boten in Düsseldorf.
De TROS lijkt toch een beetje op haar schreden terug te komen. Het verhaal over het geld is bullshit. Zelfs arme landen hadden geld voor een goede podiumpresentatie en een mooie achtergrondprojectie. De TROS moet gewoon voor een paar duizend euro iemand een mooie achtergrondprojectie laten maken en maar een beetje beknobbelen op bobofeestjes op luxe boten in Düsseldorf.
0
geplaatst: 16 mei 2011, 19:04 uur
En absoluuut geen ''bekende'' Nederlander/band gebruiken a.u.b., daar heeft het buitenland toch niks mee en het kost alleen maar geld.
(Naief als ik ben dacht ik eigenlijk altijd dat de ''artiesten'' het gratis deden, omdat die het een leuke ervaring vonden, en een eer op zichzelf om het land te mogen vertegenwoordigen. Belachelijk dat de 3Js nog betaald hebben gekregen ook om dat gedrocht te schrijven!)
Georgie is trouwens m'n echte favoriet gebleken. Heb ik gisteren en vandaag toch zeker een aantal keer lekker opgezet. De rest heb ik allemaal niet meer gedraaid, en heeft dus een korte houdbaarheidsdatum.
(Naief als ik ben dacht ik eigenlijk altijd dat de ''artiesten'' het gratis deden, omdat die het een leuke ervaring vonden, en een eer op zichzelf om het land te mogen vertegenwoordigen. Belachelijk dat de 3Js nog betaald hebben gekregen ook om dat gedrocht te schrijven!)
Georgie is trouwens m'n echte favoriet gebleken. Heb ik gisteren en vandaag toch zeker een aantal keer lekker opgezet. De rest heb ik allemaal niet meer gedraaid, en heeft dus een korte houdbaarheidsdatum.
0
Onweerwolf
geplaatst: 16 mei 2011, 19:26 uur
2 ton is natuurlijk belachelijk weinig. Ik snap niet dat zulke grote muzikanten als de 3JS zich voor dat schamele bedrag hebben laten naaien.
Als mij dat geboden was had ik ook met opzet een zo flets mogelijk nummer geschreven.
En al helemaal als ik uit het gouden Volendam kwam.
Als mij dat geboden was had ik ook met opzet een zo flets mogelijk nummer geschreven.
0
geplaatst: 16 mei 2011, 19:58 uur
Onweerwolf schreef:
2 ton is natuurlijk belachelijk weinig. Ik snap niet dat zulke grote muzikanten als de 3JS zich voor dat schamele bedrag hebben laten naaien.
Voor artiesten als de 3js is het inderdaad weinig. Ik zou best mee willen doen voor dat geld hoor! HAHAHA!
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.