MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Algemeen / Eurovisie Songfestival

zoeken in:
De Morgen uploadde gisteren om 23u18 fotos van Eurosong...tekst onder de fotos:

"In het Noorse Oslo vond het Eurovisie Song Festival plaats. Duitsland won met het liedje 'Satellite', Tom Dice deed het uitstekend en eindigde knap zesde."

Hebben ze dat ge-edit of hoe zit dat nu?

Engeland zou ik eerder als twee-na-laatste plaatsen.
Ik kan er met m'n hoofd niet bij hoe Rusland en Servië door de voorselecties zijn gekomen...

(fluisterend bandlid:) - What are you doing man?
(zanger:) I'm looking at her VOTOOS!!
What should I do with them?

(fluisterend bandlid:) - Drop them to the fire!
(zanger:) Oh, yes, yes, I'm gonna burn them now
'Cause I have to forget her now with all
All of those kisses and sweet embraces

Rot toch op, man!

Edit aan m'n vorige post: laat maar, stomme vraag

Toen die vlinder-dames hun vleugels openfloepten, heb ik een half uur over de grond liggen rollen van het lachen

Ive

Speciaal opgezocht voor de fans

Isreal was best wel goed

al die stemmen dat is eigenlijk vriendjespolitiek iedereen stemt voor zijn buurlanden.
had gehoopt dat dit zou verbeteren met die jurypunten maar blijkbaar toch niet..jammer!

kArIzMa_TuRk
Grappig en leuk, dat nummer van Duitsland.

Turkije werd tweede zie ik. Knap hoor.

Beetje mosterd na de maaltijd, maar ik vond deze uitleg van Neil Hannon (Divinde Comedy) over het perfecte songfestivalliedje nogal briljant:

Muahaha, dat nummer hadden ze moeten sturen, waren ze niet laatste geworden

The Oath
Ons beste resultaat ooit

Mogelijke kandidaat voor volgend jaar?

The Oath schreef:
Ons beste resultaat ooit
Gefeliciteerd ouwe Duitser

Misterfool
de kift op eurovisie 2011. ik zeg toe

Misterfool schreef:
de kift op eurovisie 2011. ik zeg toe

De teller staat op 198: click

kaztor schreef:
Engeland zou ik eerder als twee-na-laatste plaatsen.
Ik kan er met m'n hoofd niet bij hoe Rusland en Servië door de voorselecties zijn gekomen...

(fluisterend bandlid:) - What are you doing man?
(zanger:) I'm looking at her VOTOOS!!
What should I do with them?

(fluisterend bandlid:) - Drop them to the fire!
(zanger:) Oh, yes, yes, I'm gonna burn them now
'Cause I have to forget her now with all
All of those kisses and sweet embraces

Rot toch op, man!

Dat nummer van Servie was juist erg leuk, vond ik! Wat vond je er zo verschrikkelijk aan? Leuke vrolijke balkanmuziek die het ook goed op festivals zou doen.

GrafGantz schreef:
De teller staat op 198: click

En daar was ik er al een van Zou echt fantastisch zijn om ze met die drumfiets het Eurovisiepodium op te zien rijden!

The Oath
Joy4ever schreef:
(quote)
Gefeliciteerd ouwe Duitser

Duitsland?

We waren 6des! Vorig record lag in 1959

Op Facebook is er een groep opgericht met als doelstelling De Kift naar het Songfestival te krijgen:

De Kift op Eurovisie 2011!

Bij 1000 leden komt er een open brief richting Tros en een algemeen persbericht, dus wellicht is het de moeite waard om ook lid te worden.

Alsof de Tros daar wakker van ligt

Ik hoor net voor het eerst de songfestivalwinnares. Althans, in de wetenschap dat het de winnares is. Toen ik twee weken geleden in Berlijn was zag ik de clip enkele keren voorbij komen maar had ik geen idee dat het de inzending van Duitsland was. Toen waren we het nummer nog aan het belachelijk maken om de supergoedkope clip (zoals we dat in Nederland in de jaren '90 zo mooi konden) en het verschrikkelijke accent van dat meisje. Ze heeft wel wat geoefend want live was het wel ietsje beter.

Bizar dat mensen het met Lily Allen of Kate Nash vergelijken. Lijkt er echt totaal niet op en het zit er ook wel een aantal niveaus onder.

Zo, dat is duidelijk. Nederland gaat volgend jaar winnen, want.................de 3J's gaan meedoen.

Jippie.

rayman schreef:
Zo, dat is duidelijk. Nederland gaat volgend jaar winnen, want.................de 3J's gaan meedoen.
We gaan winnen

Ik voel een rondvaart aankomen.

Daar hoef je dus niet (meer) voor te winnen.

Ik ken de 3J's niet (en maak niet eens een grap): uit Volendam toch?!
Kan er dus niks over zeggen verder...

rayman schreef:

Jippie.

(afbeelding)

Gallow

(afbeelding)

Of gewoon zo:

3 J's

Wordt het juniorfestival nog gevolgd?
Ik heb net een erg mooi nummer van Servië gehoord. Nederland was erg onzeker en de viool was in het begin te zwak gemixt. Dat maakt denk ik geen kans.

Edit: Ook een mooi nummer van Rusland. Het wordt weer een Oost-Europese aangelegenheid.

Het nummer van Jan, Jaap en Gaaaaaaap dat naar Düsseldorf gaat, live en in studioversie:

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 12:18 uur

geplaatst: vandaag om 12:18 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.