Muziek / Algemeen / Eurovisie Songfestival
zoeken in:
0
geplaatst: 30 mei 2010, 16:25 uur
De Morgen uploadde gisteren om 23u18 fotos van Eurosong...tekst onder de fotos:
"In het Noorse Oslo vond het Eurovisie Song Festival plaats. Duitsland won met het liedje 'Satellite', Tom Dice deed het uitstekend en eindigde knap zesde."
Hebben ze dat ge-edit of hoe zit dat nu?
"In het Noorse Oslo vond het Eurovisie Song Festival plaats. Duitsland won met het liedje 'Satellite', Tom Dice deed het uitstekend en eindigde knap zesde."
Hebben ze dat ge-edit of hoe zit dat nu?

0
geplaatst: 30 mei 2010, 16:26 uur
Engeland zou ik eerder als twee-na-laatste plaatsen.
Ik kan er met m'n hoofd niet bij hoe Rusland en Servië door de voorselecties zijn gekomen...
(fluisterend bandlid:) - What are you doing man?
(zanger:) I'm looking at her VOTOOS!!
What should I do with them?
(fluisterend bandlid:) - Drop them to the fire!
(zanger:) Oh, yes, yes, I'm gonna burn them now
'Cause I have to forget her now with all
All of those kisses and sweet embraces
Rot toch op, man!

Ik kan er met m'n hoofd niet bij hoe Rusland en Servië door de voorselecties zijn gekomen...

Rot toch op, man!

0
geplaatst: 30 mei 2010, 16:31 uur
Edit aan m'n vorige post: laat maar, stomme vraag 
Toen die vlinder-dames hun vleugels openfloepten, heb ik een half uur over de grond liggen rollen van het lachen

Toen die vlinder-dames hun vleugels openfloepten, heb ik een half uur over de grond liggen rollen van het lachen

0
geplaatst: 30 mei 2010, 18:54 uur
al die stemmen dat is eigenlijk vriendjespolitiek iedereen stemt voor zijn buurlanden.
had gehoopt dat dit zou verbeteren met die jurypunten maar blijkbaar toch niet..jammer!
had gehoopt dat dit zou verbeteren met die jurypunten maar blijkbaar toch niet..jammer!
0
kArIzMa_TuRk
geplaatst: 30 mei 2010, 19:12 uur
Grappig en leuk, dat nummer van Duitsland.
Turkije werd tweede zie ik. Knap hoor.
Turkije werd tweede zie ik. Knap hoor.
0
geplaatst: 31 mei 2010, 09:46 uur
Beetje mosterd na de maaltijd, maar ik vond deze uitleg van Neil Hannon (Divinde Comedy) over het perfecte songfestivalliedje nogal briljant:
0
geplaatst: 31 mei 2010, 13:01 uur
Muahaha, dat nummer hadden ze moeten sturen, waren ze niet laatste geworden 

0
geplaatst: 31 mei 2010, 14:39 uur
0
geplaatst: 31 mei 2010, 15:07 uur
kaztor schreef:
Rot toch op, man!

Rot toch op, man!
Dat nummer van Servie was juist erg leuk, vond ik! Wat vond je er zo verschrikkelijk aan? Leuke vrolijke balkanmuziek die het ook goed op festivals zou doen.
0
geplaatst: 1 juni 2010, 09:17 uur
En daar was ik er al een van
Zou echt fantastisch zijn om ze met die drumfiets het Eurovisiepodium op te zien rijden!
0
The Oath
geplaatst: 1 juni 2010, 22:55 uur
Joy4ever schreef:
(quote)
Gefeliciteerd ouwe Duitser
Duitsland?

We waren 6des! Vorig record lag in 1959

0
geplaatst: 5 juni 2010, 15:51 uur
Op Facebook is er een groep opgericht met als doelstelling De Kift naar het Songfestival te krijgen:
De Kift op Eurovisie 2011!
Bij 1000 leden komt er een open brief richting Tros en een algemeen persbericht, dus wellicht is het de moeite waard om ook lid te worden.
De Kift op Eurovisie 2011!
Bij 1000 leden komt er een open brief richting Tros en een algemeen persbericht, dus wellicht is het de moeite waard om ook lid te worden.
0
geplaatst: 8 juni 2010, 15:08 uur
Ik hoor net voor het eerst de songfestivalwinnares. Althans, in de wetenschap dat het de winnares is. Toen ik twee weken geleden in Berlijn was zag ik de clip enkele keren voorbij komen maar had ik geen idee dat het de inzending van Duitsland was. Toen waren we het nummer nog aan het belachelijk maken om de supergoedkope clip (zoals we dat in Nederland in de jaren '90 zo mooi konden) en het verschrikkelijke accent van dat meisje. Ze heeft wel wat geoefend want live was het wel ietsje beter.
Bizar dat mensen het met Lily Allen of Kate Nash vergelijken. Lijkt er echt totaal niet op en het zit er ook wel een aantal niveaus onder.
Bizar dat mensen het met Lily Allen of Kate Nash vergelijken. Lijkt er echt totaal niet op en het zit er ook wel een aantal niveaus onder.
0
geplaatst: 15 juli 2010, 12:33 uur
Zo, dat is duidelijk. Nederland gaat volgend jaar winnen, want.................de 3J's gaan meedoen.
Jippie.
Jippie.
0
geplaatst: 15 juli 2010, 12:48 uur
rayman schreef:
Zo, dat is duidelijk. Nederland gaat volgend jaar winnen, want.................de 3J's gaan meedoen.
We gaan winnen Zo, dat is duidelijk. Nederland gaat volgend jaar winnen, want.................de 3J's gaan meedoen.

0
geplaatst: 15 juli 2010, 18:49 uur
Ik ken de 3J's niet (en maak niet eens een grap): uit Volendam toch?!
Kan er dus niks over zeggen verder...
Kan er dus niks over zeggen verder...
0
geplaatst: 16 juli 2010, 02:12 uur
rayman schreef:
Jippie.
Jippie.

0
geplaatst: 20 november 2010, 20:41 uur
Wordt het juniorfestival nog gevolgd?
Ik heb net een erg mooi nummer van Servië gehoord. Nederland was erg onzeker en de viool was in het begin te zwak gemixt. Dat maakt denk ik geen kans.
Edit: Ook een mooi nummer van Rusland. Het wordt weer een Oost-Europese aangelegenheid.
Ik heb net een erg mooi nummer van Servië gehoord. Nederland was erg onzeker en de viool was in het begin te zwak gemixt. Dat maakt denk ik geen kans.
Edit: Ook een mooi nummer van Rusland. Het wordt weer een Oost-Europese aangelegenheid.
0
geplaatst: 31 januari 2011, 00:00 uur
Het nummer van Jan, Jaap en Gaaaaaaap dat naar Düsseldorf gaat, live en in studioversie:
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.