MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Algemeen / Help! ik zoek een nummer

zoeken in:
Heel erg bedankt
Als iemand die andere wel weet, ik hoor het graag

LadyM25 schreef:
Hallo!

Ik kwam dit topic tegen dus ik dacht: ff reageren!
Ik was gisteren met wat vrienden in de stad (was kermis) en daar draaide ze een nummer wat ik wel ooit eerder heb gehoord, maar ik weet zo echt niet van wie het zou kunnen zijn!
Het leek een beetje op die muziek van Milk inc, lasgo e.d. en er wordt in gefloten, en ze zingt iets van: dancing in the rain... en dan komt dat fluit deuntje weer en dat is volgens mij ook al meteen aan het begin.
Het is gewoon top 40 muziek denk ik maar leuk om op te dansen, en ja ik vond het gewoon een beetje milk inc, lasgo-achtig

Meer informatie heb ik niet! ik hoop dat jullie me kunnen helpen!

Groetjes Marcia

Hmm ik heb het nummer nog steeds niet gevonden ondanks het meedenken
Misschien dat er meer mensen gisteren naar TMF dance hebben gekeken?
Het nummer kwam namelijk op tv, maar volgens mij wel na middernacht!
Vrouwtje met kort blond haar, grote bolle blauwe ogen, leek een klein beetje op Lady Gaga maar ze was t niet! staat te zingen en van die sexy vrouwen staan de dansen.
Zij zingt dan iets van: ...... Dancing in the rain,.... seventeen.... en dan gefluit erdoorheen.

Hoop dat iemand het heeft gezien!

xxx

JLjuju schreef:
En nu ik hier toch ben, zullen minder mensen weten: De libresse-tampon reclame ( ) is een druk ragga-jungle nummer te horen.
www.voeljezeker.com en dan de tamponreclame clip

Apollo 440 - Heart Go Boom

brooklyn schreef:
2 Tracks uit een oude set van Dr. Lektroluv, zoek er al jaren naar:

Lektoluluv ID1

en

Lektroluv ID2

Degene die ze (of één) vindt is een held

Mag ik jouw held worden?

ID1 = Undo - Mirrorball (From Electro to Techno)
ID2 = Alex Stark - We Love You

Gisteren in de Carré in Willebroek een dancenummer gehoord en dat gaat zo een vrouwelijke stem zegt constant: you are a bad bad bad boy to me...

De rest is onbekend. Maar dat stukje kwam constant terug, iemand een idee?

In Genres > Overigen > Ik zoek een nummer:

Hey, ik zoek een nummer, Ik hoor het nummer constant bij mijn werk op de radio Het is een ballad, word gezongen door een man. Het enige wat ik nog weet van het nummer is het refrein, het is iets met ''Home'', zat zelf al te denken van het nummer heet, ''Make it Home'' of het heet ''Take it Home'', nou in die richting in iedereval

fastpulseboy
country roads van John Denver
en gooi hier maar een slotje op.........dit topic is er al! Eerst ff goed kijken he.

L_T_B schreef:
(quote)

Mag ik jouw held worden?

Ik had de moed al opgegeven, 1000-maal dank!!

thejazzscène
L_T_B schreef:
(quote)

Mag ik jouw held worden?

Hoe heb je dat geflikt?

Misschien Dr. Lektroluv zelf gevraagd? Of wellicht via Shazam ofzo. Anders zou ik het ook niet weten.

Ik heb Lektroluv ook al 10 gemaild, nooit iets terug gehad

herman schreef:
Of wellicht via Shazam ofzo.

Hallo,

Ik zoek een versie van het welbekende Hey Joe. Ik hoorde deze versie in een aflevering van Daar Vliegende Panters, als ze als packbackers in India zijn en daar in een kano of iets dergelijks gaan varen.

De versie is gezongen door een man met een enorm rauwe, diepe stem en is een absoluut kippenvelnummer. Ik wil deze versie erg graag hebben, maar ben er nog steeds niet achter van wie hij is, omdat erg veel mensen het nummer hebben gespeeld/gezongen.

(Dit komt doordat Hey Joe een song is waarvan men de originele schrijver niet meer kan achterhalen. Dat betekent dat je zo'n nummer ten alle tijde mag coveren. Een ander voorbeeld van zo'n song is Whiskey in the Jar dacht ik).

Enorm bedankt als je het weet!

Ik denk dat je de versie van Mink DeVille zoekt.

sq
Aces High schreef:
Hallo,

Ik zoek een versie van het welbekende Hey Joe.

Als het een beetje soul-achtig is kan het goed deze zijn:

Lee Moses - Time and Place (1971)

Is een van de oudere versies. Lee Moses speelde ook samen met Hendrix.

En om nog maar eens verder in de tijd terug te gaan.

Tim Rose of The Leaves?

Ik ben al gewoon jaren op zoek naar een nummer.
Ik weet niet hoe die heet van wie die is of wat dan ook. Ik weet alleen nog deels hoe de melodie ging, ik heb hem dus maar (uiterst krakkemikkig) nagespeeld.
Ik hoop dat jullie kunnen uitdoctoren welke nummer dat is:

zSHARE - Liedje hulp.mp3

Hey, ik zoek een nummer, Ik hoor het nummer constant bij mijn werk op de radio Het is een ballad, word gezongen door een man. Het enige wat ik nog weet van het nummer is het refrein, het refrein is herhalig met als laatste 3 woorden zoiets als ''Take it Home'', ''Make it Home'' of ''Leave it Home''. Nou in die richting in iederval.

Ben op zoek naar een housenummer, best wel populair in discotheken en stadions. Bij het kijken van kickboxgala hoorde ik hem weer; wie verlost me
Link:
http://www.rtl.nl/components/sport/rtl_sport/miMedia/206403/206405.public.25940647.Its_Showtime_Kickboxgala_-_Amsterdam_Arena_2009_deel_2_s4_a2.xml

Je hoort hem op de achtergrond bij het stukje 8:55 - 9:05 ongeveer.
Alvast bedankt!

Ik ben op zoek naar een nummer. In de clip zit een vrouw achter een piano in een huiskamer die ergens op het water drijft. Beetje vaag, maar weet iemand hier een artiest en nummer bij?

JLjuju schreef:
Ik ben al gewoon jaren op zoek naar een nummer.
Ik weet niet hoe die heet van wie die is of wat dan ook. Ik weet alleen nog deels hoe de melodie ging, ik heb hem dus maar (uiterst krakkemikkig) nagespeeld.
Ik hoop dat jullie kunnen uitdoctoren welke nummer dat is:

zSHARE - Liedje hulp.mp3

Kan iemand het ontdekken?

Ik zoek een eurodance nummer en dat gaat zo 'Allright, baby say it's alright, allright...".

Iemand een idee?

R_A_M_O_N_E_S
jam & spoon - alright in the night?

East 17 - Alright?

Die tekst komt toch vrijwel in elk eurodance nummer voor?

R_A_M_O_N_E_S
lol

Neeen helaas, dat zijn ze niet. Het is heel erg kitsherig en catchy. Nog iemand een idee?

Red Carpet - All Right

Gast
geplaatst: vandaag om 02:31 uur

geplaatst: vandaag om 02:31 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.