Muziek / Algemeen / Help! ik zoek een nummer
zoeken in:
0
geplaatst: 6 mei 2009, 21:07 uur
Heel erg bedankt 
Als iemand die andere wel weet, ik hoor het graag

Als iemand die andere wel weet, ik hoor het graag
0
geplaatst: 17 mei 2009, 15:08 uur
LadyM25 schreef:
Hallo!
Ik kwam dit topic tegen dus ik dacht: ff reageren!
Ik was gisteren met wat vrienden in de stad (was kermis) en daar draaide ze een nummer wat ik wel ooit eerder heb gehoord, maar ik weet zo echt niet van wie het zou kunnen zijn!
Het leek een beetje op die muziek van Milk inc, lasgo e.d. en er wordt in gefloten, en ze zingt iets van: dancing in the rain... en dan komt dat fluit deuntje weer en dat is volgens mij ook al meteen aan het begin.
Het is gewoon top 40 muziek denk ik maar leuk om op te dansen, en ja ik vond het gewoon een beetje milk inc, lasgo-achtig
Meer informatie heb ik niet! ik hoop dat jullie me kunnen helpen!
Groetjes Marcia
Hallo!
Ik kwam dit topic tegen dus ik dacht: ff reageren!
Ik was gisteren met wat vrienden in de stad (was kermis) en daar draaide ze een nummer wat ik wel ooit eerder heb gehoord, maar ik weet zo echt niet van wie het zou kunnen zijn!
Het leek een beetje op die muziek van Milk inc, lasgo e.d. en er wordt in gefloten, en ze zingt iets van: dancing in the rain... en dan komt dat fluit deuntje weer en dat is volgens mij ook al meteen aan het begin.
Het is gewoon top 40 muziek denk ik maar leuk om op te dansen, en ja ik vond het gewoon een beetje milk inc, lasgo-achtig

Meer informatie heb ik niet! ik hoop dat jullie me kunnen helpen!
Groetjes Marcia
Hmm ik heb het nummer nog steeds niet gevonden ondanks het meedenken

Misschien dat er meer mensen gisteren naar TMF dance hebben gekeken?
Het nummer kwam namelijk op tv, maar volgens mij wel na middernacht!
Vrouwtje met kort blond haar, grote bolle blauwe ogen, leek een klein beetje op Lady Gaga maar ze was t niet! staat te zingen en van die sexy vrouwen staan de dansen.
Zij zingt dan iets van: ...... Dancing in the rain,.... seventeen.... en dan gefluit erdoorheen.
Hoop dat iemand het heeft gezien!
xxx
0
geplaatst: 17 mei 2009, 15:13 uur
JLjuju schreef:
En nu ik hier toch ben, zullen minder mensen weten: De libresse-tampon reclame (
) is een druk ragga-jungle nummer te horen.
www.voeljezeker.com en dan de tamponreclame clip
En nu ik hier toch ben, zullen minder mensen weten: De libresse-tampon reclame (
) is een druk ragga-jungle nummer te horen. www.voeljezeker.com en dan de tamponreclame clip
Apollo 440 - Heart Go Boom
0
geplaatst: 17 mei 2009, 15:26 uur
brooklyn schreef:
2 Tracks uit een oude set van Dr. Lektroluv, zoek er al jaren naar:
Lektoluluv ID1
en
Lektroluv ID2
Degene die ze (of één) vindt is een held
2 Tracks uit een oude set van Dr. Lektroluv, zoek er al jaren naar:
Lektoluluv ID1
en
Lektroluv ID2
Degene die ze (of één) vindt is een held
Mag ik jouw held worden?

ID1 = Undo - Mirrorball (From Electro to Techno)
ID2 = Alex Stark - We Love You
0
geplaatst: 21 mei 2009, 17:43 uur
Gisteren in de Carré in Willebroek een dancenummer gehoord en dat gaat zo een vrouwelijke stem zegt constant: you are a bad bad bad boy to me...
De rest is onbekend. Maar dat stukje kwam constant terug, iemand een idee?
De rest is onbekend. Maar dat stukje kwam constant terug, iemand een idee?
0
geplaatst: 21 mei 2009, 18:29 uur
0
geplaatst: 21 mei 2009, 20:20 uur
In Genres > Overigen > Ik zoek een nummer:
Hey, ik zoek een nummer, Ik hoor het nummer constant bij mijn werk op de radio Het is een ballad, word gezongen door een man. Het enige wat ik nog weet van het nummer is het refrein, het is iets met ''Home'', zat zelf al te denken van het nummer heet, ''Make it Home'' of het heet ''Take it Home'', nou in die richting in iedereval
Hey, ik zoek een nummer, Ik hoor het nummer constant bij mijn werk op de radio Het is een ballad, word gezongen door een man. Het enige wat ik nog weet van het nummer is het refrein, het is iets met ''Home'', zat zelf al te denken van het nummer heet, ''Make it Home'' of het heet ''Take it Home'', nou in die richting in iedereval
0
fastpulseboy
geplaatst: 21 mei 2009, 21:11 uur
country roads van John Denver
en gooi hier maar een slotje op.........dit topic is er al! Eerst ff goed kijken he.
en gooi hier maar een slotje op.........dit topic is er al! Eerst ff goed kijken he.
0
geplaatst: 23 mei 2009, 13:31 uur
L_T_B schreef:
Mag ik jouw held worden?
(quote)
Mag ik jouw held worden?

Ik had de moed al opgegeven, 1000-maal dank!!

0
thejazzscène
geplaatst: 23 mei 2009, 14:00 uur
L_T_B schreef:
Mag ik jouw held worden?
(quote)
Mag ik jouw held worden?

Hoe heb je dat geflikt?
0
geplaatst: 23 mei 2009, 14:13 uur
Misschien Dr. Lektroluv zelf gevraagd? Of wellicht via Shazam ofzo. Anders zou ik het ook niet weten. 

0
geplaatst: 24 mei 2009, 10:31 uur
Hallo,
Ik zoek een versie van het welbekende Hey Joe. Ik hoorde deze versie in een aflevering van Daar Vliegende Panters, als ze als packbackers in India zijn en daar in een kano of iets dergelijks gaan varen.
De versie is gezongen door een man met een enorm rauwe, diepe stem en is een absoluut kippenvelnummer. Ik wil deze versie erg graag hebben, maar ben er nog steeds niet achter van wie hij is, omdat erg veel mensen het nummer hebben gespeeld/gezongen.
(Dit komt doordat Hey Joe een song is waarvan men de originele schrijver niet meer kan achterhalen. Dat betekent dat je zo'n nummer ten alle tijde mag coveren. Een ander voorbeeld van zo'n song is Whiskey in the Jar dacht ik).
Enorm bedankt als je het weet!
Ik zoek een versie van het welbekende Hey Joe. Ik hoorde deze versie in een aflevering van Daar Vliegende Panters, als ze als packbackers in India zijn en daar in een kano of iets dergelijks gaan varen.
De versie is gezongen door een man met een enorm rauwe, diepe stem en is een absoluut kippenvelnummer. Ik wil deze versie erg graag hebben, maar ben er nog steeds niet achter van wie hij is, omdat erg veel mensen het nummer hebben gespeeld/gezongen.
(Dit komt doordat Hey Joe een song is waarvan men de originele schrijver niet meer kan achterhalen. Dat betekent dat je zo'n nummer ten alle tijde mag coveren. Een ander voorbeeld van zo'n song is Whiskey in the Jar dacht ik).
Enorm bedankt als je het weet!
0
geplaatst: 24 mei 2009, 13:29 uur
Als het een beetje soul-achtig is kan het goed deze zijn:
Lee Moses - Time and Place (1971)
Is een van de oudere versies. Lee Moses speelde ook samen met Hendrix.
0
geplaatst: 24 mei 2009, 13:48 uur
0
geplaatst: 24 mei 2009, 16:24 uur
Ik ben al gewoon jaren op zoek naar een nummer.
Ik weet niet hoe die heet van wie die is of wat dan ook. Ik weet alleen nog deels hoe de melodie ging, ik heb hem dus maar (uiterst krakkemikkig) nagespeeld.
Ik hoop dat jullie kunnen uitdoctoren welke nummer dat is:
zSHARE - Liedje hulp.mp3
Ik weet niet hoe die heet van wie die is of wat dan ook. Ik weet alleen nog deels hoe de melodie ging, ik heb hem dus maar (uiterst krakkemikkig) nagespeeld.
zSHARE - Liedje hulp.mp3
0
geplaatst: 24 mei 2009, 17:24 uur
Hey, ik zoek een nummer, Ik hoor het nummer constant bij mijn werk op de radio Het is een ballad, word gezongen door een man. Het enige wat ik nog weet van het nummer is het refrein, het refrein is herhalig met als laatste 3 woorden zoiets als ''Take it Home'', ''Make it Home'' of ''Leave it Home''. Nou in die richting in iederval.
0
geplaatst: 26 mei 2009, 00:56 uur
Ben op zoek naar een housenummer, best wel populair in discotheken en stadions. Bij het kijken van kickboxgala hoorde ik hem weer; wie verlost me 
Link:
http://www.rtl.nl/components/sport/rtl_sport/miMedia/206403/206405.public.25940647.Its_Showtime_Kickboxgala_-_Amsterdam_Arena_2009_deel_2_s4_a2.xml
Je hoort hem op de achtergrond bij het stukje 8:55 - 9:05 ongeveer.
Alvast bedankt!

Link:
http://www.rtl.nl/components/sport/rtl_sport/miMedia/206403/206405.public.25940647.Its_Showtime_Kickboxgala_-_Amsterdam_Arena_2009_deel_2_s4_a2.xml
Je hoort hem op de achtergrond bij het stukje 8:55 - 9:05 ongeveer.
Alvast bedankt!
0
geplaatst: 28 mei 2009, 12:29 uur
Ik ben op zoek naar een nummer. In de clip zit een vrouw achter een piano in een huiskamer die ergens op het water drijft. Beetje vaag, maar weet iemand hier een artiest en nummer bij?
0
geplaatst: 29 mei 2009, 18:37 uur
JLjuju schreef:
zSHARE - Liedje hulp.mp3
zSHARE - Liedje hulp.mp3
Kan iemand het ontdekken?
0
geplaatst: 4 juni 2009, 23:03 uur
Ik zoek een eurodance nummer en dat gaat zo 'Allright, baby say it's alright, allright...".
Iemand een idee?
Iemand een idee?
0
geplaatst: 5 juni 2009, 04:42 uur
Neeen helaas, dat zijn ze niet. Het is heel erg kitsherig en catchy. Nog iemand een idee?
* denotes required fields.