MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Algemeen / Help! ik zoek een nummer

zoeken in:
RedLightCityBoy
Help! ik zoek een nummer. Persoonlijk weet ik niet meer hoe het nummer gaat maar wat ik nog wel goed weet is dat het een dance nummers is die zo rond 2002/2003 uitkwam (denk ik). De clip bij dit nummer was geanimeerd en je zag zo'n donkere pooier met en sigaar in de clip. Verder zegt mij iets dat er het getal: 5 in de bandnaam zat... iemand?

friday the 13 th schreef:
Neeen helaas, dat zijn ze niet. Het is heel erg kitsherig en catchy. Nog iemand een idee?

Bedankt allemaal voor de tips, maar uiteindelijk heb ik hem gevonden.

Het was Double Vision - All Right

RedLightCityBoy schreef:
Help! ik zoek een nummer. Persoonlijk weet ik niet meer hoe het nummer gaat maar wat ik nog wel goed weet is dat het een dance nummers is die zo rond 2002/2003 uitkwam (denk ik). De clip bij dit nummer was geanimeerd en je zag zo'n donkere pooier met en sigaar in de clip. Verder zegt mij iets dat er het getal: 5 in de bandnaam zat... iemand?

Waarschijnlijk een nummer van de band Room 5 (waarschijnlijk het nummer Make Luv)

En anders één van deze:

Blaze ft. Barbara Tucker - Precious love
Praise Cats feat. Andrea Love - Shine on me

RedLightCityBoy
Make Luv is het ja! thnx main.

Hallo allemaal,

Ik ben echt dringend op zoek naar een nummer. Hij is vrij nieuw en ik heb hem tot op heden alleen nog op radio decibel gehoord. Ik kan het nergens vinden, dus hoop dat iemand het hier weet....

Het nummer word gezongen door 2 heren en het klinkt heel relaxed. In het refrein word (als ik het goed hoor) money on a train gezongen, dus eerst is het na nananana na nanana money on a train...

Lekker duidelijk, maar toch hoop ik dat iemand me kan helpen.
Alvast bedankt!

Niet nieuw en ook niet "money on a train", maar is het misschien The Pasadenas - Riding On a Train?

nee helaas, dat is hem niet.
Ik weet ook 100% zeker dat het geen cover is en hij is pas een week of 2 op de radio...

maar toch bedankt

mijn lieve vent heeft hem eindelijk gevonden. Hij zingt niet money on a train, maar nothing's gonna change :-s

YouTube - Daniel Merriweather - Change

hier is de link, erg lekker nummer

LadyM25 schreef:
(quote)

Hmm ik heb het nummer nog steeds niet gevonden ondanks het meedenken
Misschien dat er meer mensen gisteren naar TMF dance hebben gekeken?
Het nummer kwam namelijk op tv, maar volgens mij wel na middernacht!
Vrouwtje met kort blond haar, grote bolle blauwe ogen, leek een klein beetje op Lady Gaga maar ze was t niet! staat te zingen en van die sexy vrouwen staan de dansen.
Zij zingt dan iets van: ...... Dancing in the rain,.... seventeen.... en dan gefluit erdoorheen.

Hoop dat iemand het heeft gezien!

xxx

Hallo, kan niemand me helpen? ikhoorde het lied zaterdag 16 mei op tmf na middernacht toen ik op een verjaardag was.

Dim
Hoort misschien niet helemaal thuis in dit topic, maar ik vraag me af of iemand weet welk stuk er wordt gespeeld tijdens de opening van het RTL-programma "Ik wed dat ik het kan". Wikipedia vermeldt een zekere Marc Putz als componist, maar over hem kan ik niets vinden. Weet toevallig iemand hier meer van?

Heey, weet iemand hoe het klassieke stuk heet dat je hoort tijdens de reclame van Net 5 voor Wimbledon?
Alvast bedankt.

Frostyx
Oooo deze is handig topic!
Ik zocht zo een nummer het kwam in een film, ik weet niet welke en het nummer ging zeg maar zo van het was wel vet ik kan het niet beschrijven echt half vergeten maar hij was koel/

Stapler schreef:
Heey, weet iemand hoe het klassieke stuk heet dat je hoort tijdens de reclame van Net 5 voor Wimbledon?
Alvast bedankt.

Zojuist de reclamemuziek voor Wimbledon gehoord.
Ik kan je verblijden. Het is het uit de 2e suite Romeo and Juliet van Prokofiev stammende : Montagues and Capulets ook wel bekend als dans van de ridders !

YouTube - Prokofiev - Dance of the Knights

George schreef:
(quote)

Zojuist de reclamemuziek voor Wimbledon gehoord.
Ik kan je verblijden. Het is het uit de 2e suite Romeo and Juliet van Prokofiev stammende : Montagues and Capulets ook wel bekend als dans van de ridders !

YouTube - Prokofiev - Dance of the Knights

dit stuk muziek werd tot ongeveer een jaar geleden gebruikt sinds eind jaren 90 door Sunderland als hun spelers de veld op kwamen ... werd dan ook vaak gehoord op BBC en Sky Sports tijdens live uitzendingen ... grappig dat de BBC dat nu gaat gebruiken bij een andere sports event zelf

Er is een mogelijkheid dat het derde muziekje van de LP Saltamontes van "Los Pekenikes" afkomstig is. Misschien kan iemand dat bevestigen.

Hier in België is er reclame voor iets van Belgacom en er speelt een leuk liedje.

We're roaming. I wanna roaming with you. We're roaming. And I hope you like roaming too.

Zo gaat het, het klinkt als Reggea. kent iemand het?

Gallow
Uiteraard, het is een aangepaste versie van Bob Marley - Jammin'

*schiet open doel in*

Kos
We're Jamming van Bob Marley lijkt me.

Maar dan met 'roaming' ipv 'jamming' ...

-edit- te laat.

Bedankt kerels!

Zie mijn eerder opmerking over Los Pekenikes.

Lijkt me gewoon achtergrondmuziek van de serie ? (dus geen uitgebracht materiaal, of het moet de soundtrack zijn)

T.O. schreef:
(quote)

Lijkt me gewoon achtergrondmuziek van de serie ? (dus geen uitgebracht materiaal, of het moet de soundtrack zijn)

Van een aantal nummer zo als dat spaanse muziek is ook een keer in een VPRO progamma gebruikt, de rest is dan maybe toch door klaris gemaakt en 1 is denk ik van een rechten vrije plaat.

RobbyT schreef:
(quote)

Zie mijn eerder opmerking over Los Pekenikes.

Oke ik heb eerder het album beluisterd en ik wil het nog steeds kopen. maar volgens mij is het niet van dat album. We hebben een tip gehad dat het niet van pekenikes ( een man die er 3 albums van heeft) maar niet saltamontes.

Frostyx schreef:
Oooo deze is handig topic!
Ik zocht zo een nummer het kwam in een film, ik weet niet welke en het nummer ging zeg maar zo van het was wel vet ik kan het niet beschrijven echt half vergeten maar hij was koel/

Dat nummer ken ik. Dankzij je duidelijke beschrijving ben ik erachter gekomen dat je waarschijnlijk doelt op de song 'Dead Flowers' van Townes Van Zandt. (Het is overigens een cover van de Rolling Stones.)

Goeie film trouwens ook, The Big Lebowski!

Gallow

haha

Waste Management schreef:
In Genres > Overigen > Ik zoek een nummer:

Hey, ik zoek een nummer, Ik hoor het nummer constant bij mijn werk op de radio Het is een ballad, word gezongen door een man. Het enige wat ik nog weet van het nummer is het refrein, het is iets met ''Home'', zat zelf al te denken van het nummer heet, ''Make it Home'' of het heet ''Take it Home'', nou in die richting in iedereval

Is het misschien Michael Bublé met Home?

Frostyx
MichelDumoulin schreef:
(quote)

Dat nummer ken ik. Dankzij je duidelijke beschrijving ben ik erachter gekomen dat je waarschijnlijk doelt op de song 'Dead Flowers' van Townes Van Zandt. (Het is overigens een cover van de Rolling Stones.)

Goeie film trouwens ook, The Big Lebowski!

Nee het was niet uit The Big Lebowski het was uit Freddy got Fingered

Gast
geplaatst: vandaag om 23:20 uur

geplaatst: vandaag om 23:20 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.