MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Algemeen / Help! ik zoek een nummer

zoeken in:
kevindeb schreef:
Hallo iedereen

Ik zou graag de titel en de zanger/dj weten van de achtergrondmuziek van deze site----->http:///www.djs.be/

Alvast bedankt

Niemand?

sorry...

MetalDex schreef:
Volgens comments bij de video, 'Hikaru Michi'.

Ja, maar dat is ook maar het halve werk, als ik direct een titel erbij kan krijgen, of een artiest, is dat wel zo fijn.

In Muziek > Algemeen > Zoek een groep!!:

Ik zoek nog een groep die ik ooit eens een interview gaf in het VPRO programma Onrust. Waarschijnlijk beging de jaren 90. Men speelde van de groep een videoclip. Wat ik me van de clip kan van herinneren was een man en een vrouw die een soort speech hielde in de track.

Met steeds de tekst (america is not democratie) vervolgens zag je de amerikaanse vlag met een rood kruis erdoor. Het genre van muziek leek me nogal industrieele techno(genre front 242,state 808 enzovoort)
De clip leek zowat op de clip van Snap (the power),met tal van grote tv schermen achter de zangers.

Ik weet dat het nogal moeilijk is met deze beschrijving,maar mss iemand een idee?

groeten

helaas dit is het niet.

Het is wel rond dezelfde tijd .

greetz

Misschien iets van Consolidated of The Shamen?

Statiegeld schreef:
Ik zoek een nummer van The Cure dat ik hoorde tijdens een aflevering van Jamie Oliver Goes Italian. Hij speelde het af in zijn VW-busje met monniken erbij. Het nummer klonk redelijk 'catchy' en Oliver zei dat het nummer 'about love' ging. Als iemand me kan helpen zou ik het fijn vinden.

Op internet staat dat het gaat om (het geweldige) Close to Me (ik heb het zelf niet gezien). Kan da?

Improvision
Improvision schreef:
Help! Ik zoek een nummer!

Ik hoorde net een nummer op Radio 1, maar de achternaam van de zangeres was nogal onduidelijk.

Een zangeres met een Iers accent, met voornaam Rachel.
Het nummer klinkt heel Iers/Keltisch en is zeer rustig.

Ze zingt over een zekere Mickey. En het woord 'drunk' komt meermaals voor.

In Muziek > Algemeen > hoe schrijf je dingedengedong?:

Ik zit al een tijdje met een lied in mijn hoofd en heb het vandaag eindelijk nog eens op de radio gehoord... maar veel wijzer ben ik niet geworden... Het lied heet dingedengedong (maar dan anders geschreven)
Het is een lied uit de jaren 80 veronderstel ik.

een deel van het lied is

nananana na na na ... please don't leave me now!
dingedengedong, rolling on the floor, dingedengedong ...

Als iemand me kan helpen ben ik die eeuwig dankbaar

Ik zoek een nummer, dat denk ik van Jeff Wayne is. Ik ken enkel de regel: 'Cause your not here!'. Iemand?

Sheplays
@by_the_way
Justin Hayward - Forever Autumn

Hartstikke bedankt, zat ik toch in de richting aangezien het duet met Jeff Wayne betrof.

Ik ben opzoek naar een nummer van Sting. Hij moet staan op één van zijn eerste solo platen, ik heb al gezocht maar tot zover niet gevonden.
Erg rustig nummer (al weet ik niet of het hele nummer zo rustig is, iig een gedeelte) , beetje ingetogen en triest.
Iemand een idee?

It's probably me?

Kos
Of Fragile, Russians, Shape of my heart.

Joël-Toto schreef:
Ik ben opzoek naar een nummer van Sting. Hij moet staan op één van zijn eerste solo platen, ik heb al gezocht maar tot zover niet gevonden.
Erg rustig nummer (al weet ik niet of het hele nummer zo rustig is, iig een gedeelte) , beetje ingetogen en triest.
Iemand een idee?

Moon over Bourbon Street?

Nee allemaal niet.

They Dance Alone of Be Still My Beating Heart dan wellicht.

Nee ook niet.
Qua sfeer lijkt het misschien nog het meest op Fragile.

Wrapped Around My Finger?
Is wel van The Police, maar komt wel overheen met de beschrijving.

Invisible Sun?

Fza
newG schreef:
In Muziek > Algemeen > hoe schrijf je dingedengedong?:

Ik zit al een tijdje met een lied in mijn hoofd en heb het vandaag eindelijk nog eens op de radio gehoord... maar veel wijzer ben ik niet geworden... Het lied heet dingedengedong (maar dan anders geschreven)
Het is een lied uit de jaren 80 veronderstel ik.

een deel van het lied is

nananana na na na ... please don't leave me now!
dingedengedong, rolling on the floor, dingedengedong ...

Als iemand me kan helpen ben ik die eeuwig dankbaar

rolling on the floor, dingdingdong

http://www.linternaute.com/musique/albums/artiste/les-rita-mitsouko/262/variety-version-anglaise-2-titres-bonus/157162/ding-ding-dong-rolling-on-the-floor/1822674/

Ook niet.
Het is wel van de solo carriere van Sting. Niet van The Police

Misschien dat je dan iets preciezer kan zijn in de omschrijving?

Ik hoorde er maar een stukje van op TV, alleen met piano geloof ik.

Ik zoek ook nog een nummer van ADCD. Daar kan ik al helemaal geen goede beschrijving van geven
Alleen dat het een oud nummer is, volgens mij wel bekend, en gewoon een leuk nummer, niet rustig, maar ook niet te druk.

Fza
Joël-Toto schreef:
Ik hoorde er maar een stukje van op TV, alleen met piano geloof ik.

Ik zoek ook nog een nummer van ADCD. Daar kan ik al helemaal geen goede beschrijving van geven
Alleen dat het een oud nummer is, volgens mij wel bekend, en gewoon een leuk nummer, niet rustig, maar ook niet te druk.

Vaagste omschrijving die ik ooit gehoord heb.

Educated guess; TNT

Foutje, 10CC

Maar ik heb het nummer gevonden.

Dacht je dat dat nummer van 10cc een nummer van Sting was of dacht je dat dat nummer van 10cc een nummer van AC/DC was?

Ik dacht dat het nummer van 10cc een nummer van ACDC was.;) Haalde de namen even door elkaar.

Gast
geplaatst: vandaag om 18:13 uur

geplaatst: vandaag om 18:13 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.