MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Algemeen / Help! ik zoek een nummer

zoeken in:
Lemmer schreef:
Ik hoorde net een cover van Hocus Pocus (van de groep Focus) op Arrow Classic Rock, maar er werd verder niet gezegd om welke groep het daar ging. Het was grotendeels hetzelfde als het originele nummer maar dan ging alles een stuk sneller. Kan iemand me op weg helpen?

Helloween misschien? Staat op hun album Metal Jukebox.

Daff
FeNDeR schreef:
(quote)

Misschien Jose gonzalez - Heartbeats ?

YouTube - José González - Heartbeats Live HQ

Dat is hem! Dank je! Nooit gedacht dat het zou lukken.

YES. nu die andere nog. veel dank!

Een dance-liedje waar ze constant zeggen:" trust me i know i am as good as my love "

Daff schreef:
(quote)

Dat is hem! Dank je! Nooit gedacht dat het zou lukken.

cool dat je mn reactie nog gevonden hebt

Ik zoek een soort harder 90's achtig nummer. Met een refrein dat iedereen kent, alleen kan ik het me nu niet echt voor de geest halen. En dat is het probleem. Ik weet dat er een hard tussenstuk in zit, die ongeveer klinkt als een stuk uit dit nummer. Van 1.15 tot 1.49

YouTube - Volbeat Still Counting Sidevind Remix

Depeche Mode - Enjoy The Silence?

Het stukje doet me serieus aan Special D denken. Maar dat zal het wel niet zijn.

Welk nummer van Special D dan?

Heb de meeste opgezocht, en het is volgens mij geen Special D nee. Depeche Mode is het al helemaal niet, toch bedankt voor de respons beide.

Ik zou het niet weten, gewoon Special D in het algemeen. Maar nu ik het terugluister, ligt dat toch vooral aan mij. Gewoon een vreemde associatie.

Het is zo frustrerend dat ik mij het nummer niet voor de geest kan halen. Ik weet dat het zo'n nummer is dat iedereen kent, met zo'n hard tussenstuk ertussen. Verder is het mja van het hardere 90' achtige werk, die zeer herkenbaar is.

In de richting van The Prodigy? Of meer 2 Unlimited? Of meer Party Animals ed?

LA Style - James Brown Is Dead??

Misschien God is a DJ?

postpunker schreef:
Misschien God is a DJ?

Het doet absoluut aan Faithless denken; God Is a Dj zou kunnen, maar ook denk ik aan de spec. versie van Insomnia, of Salva Mea - het is iig een typisch Faithless-loopje.

Ik vind het lastig, het kan zoveel zijn. Krijg er wel een beetje een Duits/Oost-Europees gevoel bij, daarom denk ik aan deze:

PKK - Resurrection?

Wat bedoel je met "het mja"?

CHIEP (crew)
PPK

En ik kan het niet meteen ergens aan linken.

herman schreef:

PKK - Resurrection?

Is dat een Koerdische folksong?

herman schreef:
Ik vind het lastig, het kan zoveel zijn. Krijg er wel een beetje een Duits/Oost-Europees gevoel bij, daarom denk ik aan deze:

PKK - Resurrection?

Wat bedoel je met "het mja"?

Dat ik niet heel zeker ben dat het een '90 nummer is, maar zo klinkt het in ieder geval wel. Nu even de nummers opzoeken die jullie noemen.

EDIT: Het is helaas geen van deze nummers.

Hmmm...

Moest aan 1999 van Binary Finary denken toen ik je Youtubelink volgde.

Maar dat zal 'm niet zijn omdat er geen hard middenstuk in zit. En of deze op grote schaal bekend is betwijfel ik.

Doet me ook denken aan Mauro Picotto's Komodo of, for that matter, Proximus.

Maar daar zit dan weer een rustig stuk in het midden. Frustrerend. Ik herken het gevoel, ik heb ook zo'n nummer waarvan ik gewoon niet weet van wie het is en waarvan het ook een harder jaren '90 housenummer is. (Die zal ik binnenkort ook eens proberen te omschrijven. Eerst dit.)

Nee, ik ken beide nummers wel, maar het is niet datgeen dat ik zoek. Toch bedankt, ik denk dat de zoektocht hopeloos is.

Mss nog iets vermelden, in het nummer wordt veel gezongen, en het is behoorlijk meezingbaar.

DjFrankie (moderator)
Ik dacht meteen aan Scooter

dj jean-the launch?

In Overigen > Algemeen > help! hoe heet dit liedje!!!:

hoe heet dit liedje?

http://www.rtl.nl/components/promos/miMedia/2010/week38/Thu15.n5049581_so_you_think_you_can_dance_rtl5.xml

het liedje begint na de advertentie.

Help snel want anders verdwijnt de preview van de rtl-site en kom ik er nooit meer achter.

help me,
alvast bedankt

Topics samengevoegd.

Ik zie trouwens alleen een reclame voor So You Think You Can Dance...

Miss bedoelt ie de achtergrondmuziek daarvan. Ik zou in ieder geval niet weten wat het is.

Gast
geplaatst: vandaag om 14:58 uur

geplaatst: vandaag om 14:58 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.