Muziek / Algemeen / Help! ik zoek een nummer
zoeken in:
0
geplaatst: 14 februari 2011, 16:20 uur
is dat niet van die non non ne rien changez en continuer(in mijn beste frans)?
0
geplaatst: 14 februari 2011, 16:22 uur
Dat zijn Les Poppys, Jasper. Maar ik denk dat Ranboy al het goede antwoord heeft gegeven. 

0
geplaatst: 14 februari 2011, 21:01 uur
Hallo allemaal.
Ik zoek al jaren de naam en de titel van een nummer welke ik eind jaren '80 op de radio heb gehoord. Het nummer klinkt als een kruising tussen Level 42 en Roachford. (maar is het geen van beide, zover ik weet)
Enkele tekstfragmenten:
(refrein:) I am what I am and I love it, I am what I am and you can understand.
enkele andere tekstfragmenten:
Everybody tries to teach you something.
They hope that you will change, they hope that you will be...
No matter what you do, no matter what you say.
They tell you one and one is two, they tell you two and two is four.
No matter if you are black or white, if you are near or far.
The feeling is coming....I am here to stay. Hear what I say.
Daarna volgt een gitaarsolo.
Wie oh wie kan me hier meer over vertellen?
Ik ben een echte muziekliefhebber en -kenner, maar dze kan ik maar niet achterhalen...ook niet via Google.
Ik heb een muziek stuk op mijn pc staan van 1,5 mb...is er iemand die ik dit mag toesturen om te luisteren....ik heb een stuk van een cassettebandje gedigitaliseerd.
Ik zoek al jaren de naam en de titel van een nummer welke ik eind jaren '80 op de radio heb gehoord. Het nummer klinkt als een kruising tussen Level 42 en Roachford. (maar is het geen van beide, zover ik weet)
Enkele tekstfragmenten:
(refrein:) I am what I am and I love it, I am what I am and you can understand.
enkele andere tekstfragmenten:
Everybody tries to teach you something.
They hope that you will change, they hope that you will be...
No matter what you do, no matter what you say.
They tell you one and one is two, they tell you two and two is four.
No matter if you are black or white, if you are near or far.
The feeling is coming....I am here to stay. Hear what I say.
Daarna volgt een gitaarsolo.
Wie oh wie kan me hier meer over vertellen?
Ik ben een echte muziekliefhebber en -kenner, maar dze kan ik maar niet achterhalen...ook niet via Google.
Ik heb een muziek stuk op mijn pc staan van 1,5 mb...is er iemand die ik dit mag toesturen om te luisteren....ik heb een stuk van een cassettebandje gedigitaliseerd.
0
geplaatst: 14 februari 2011, 21:08 uur
Hoi Musicman,
Dat is: I am what I am van The Walkman, een Haags bandje uit jaren 80, vandaar dat google het niet zo snel kent. Meer info vind je hier: Muziekencyclopedie - Zoekopdracht
Ik vind het zelf trouwens een ijzersterk nummer, en vreemd dat het geen groter succes is geworden.
Dat is: I am what I am van The Walkman, een Haags bandje uit jaren 80, vandaar dat google het niet zo snel kent. Meer info vind je hier: Muziekencyclopedie - Zoekopdracht
Ik vind het zelf trouwens een ijzersterk nummer, en vreemd dat het geen groter succes is geworden.
0
geplaatst: 14 februari 2011, 21:29 uur
Dankje dankje Ranboy!!!
Je weet niet hoe blij je me maakt...ben hier al een hele tijd naar op zoek!
Inderdaad een erg goed nummer...typisch jaren '80.
Groeten,
Kenneth
Je weet niet hoe blij je me maakt...ben hier al een hele tijd naar op zoek!
Inderdaad een erg goed nummer...typisch jaren '80.
Groeten,
Kenneth
0
geplaatst: 14 februari 2011, 23:16 uur
ranboy schreef:
Si j'étais président - Gérard Lenorman
Dat is hem, dank je wel!!!Si j'étais président - Gérard Lenorman
0
geplaatst: 16 februari 2011, 01:23 uur
gordonh schreef:
In Genres > Overigen > welk nummer is dit?:
Hallo iedereen,
Ik ben opzoek naar de naam van een nummer en kan er echt niet meer opkomen.
Ik weet nog wel wat er in de clip gebeurd.
Eerst gaan ze met de band naar een hotel of iets dergelijks en gaan ze daar optreden.
maar als ze daar zijn komen ze erachter dat ze in het verkeerde hotel zitten.
Dus gaan ze snel naar het goede hotel/club en nemen geloof ik de mensen uit het vorige hotel mee.
het was geloof ik een rock achtig nummer en wil echt heel graag weten welk nummer het ook al weer was.
hoop dat iemand me hiermee kan helpen,
alvast bedankt!
Gordon
In Genres > Overigen > welk nummer is dit?:
Hallo iedereen,
Ik ben opzoek naar de naam van een nummer en kan er echt niet meer opkomen.
Ik weet nog wel wat er in de clip gebeurd.
Eerst gaan ze met de band naar een hotel of iets dergelijks en gaan ze daar optreden.
maar als ze daar zijn komen ze erachter dat ze in het verkeerde hotel zitten.
Dus gaan ze snel naar het goede hotel/club en nemen geloof ik de mensen uit het vorige hotel mee.
het was geloof ik een rock achtig nummer en wil echt heel graag weten welk nummer het ook al weer was.
hoop dat iemand me hiermee kan helpen,
alvast bedankt!
Gordon
vigil schreef:
Depeche Mode - It's No Good
Depeche Mode - It's No Good
dat is hem helaas niet het is een rock nummer, toch bedankt

0
geplaatst: 17 februari 2011, 22:01 uur
Boys
Ik zoek een drum and bass nummer, vrij bekend... "Bujaka, Bujaka!" en dan harde drum and bass en reggae-vocalen. Vooral het "Bujaka, Bujaka!" valt op
Ik zoek een drum and bass nummer, vrij bekend... "Bujaka, Bujaka!" en dan harde drum and bass en reggae-vocalen. Vooral het "Bujaka, Bujaka!" valt op

0
geplaatst: 18 februari 2011, 09:52 uur
En bedankt, nu zit ik de rest van de dag met dat Bujaka Bujaka in m'n kop 

0
geplaatst: 2 maart 2011, 14:42 uur
Nou....hoop dat iemand me kan helpen. Want heb nu een paar keer op 3FM een nummer gehoord dat vrij langzaam is en waarin je een lange trompet of saxofoon solo hoort. Het lijkt bijna wel van een reclame voor bier in de bioscoop ofzo met een hele rustige trompet of misschien wel saxofoon.
Ik heb dus geen artiest naam en geen naam van het nummer, want hoor het altijd op de achtergrond. Laatste keer hoorde ik het volgens mij tussen 12 en 14uur bij gerard Eckdom.
Er wordt dus volgens mij ook niet gezongen in dit nummer !
Ik heb dus geen artiest naam en geen naam van het nummer, want hoor het altijd op de achtergrond. Laatste keer hoorde ik het volgens mij tussen 12 en 14uur bij gerard Eckdom.
Er wordt dus volgens mij ook niet gezongen in dit nummer !
0
geplaatst: 2 maart 2011, 15:56 uur
Je kunt de playlist op de site van 3FM nakijken - als je nog weet op welke dag je 'm hoorde en in welk programma, zou je 'm met hulp van YouTube terug kunnen vinden 

0
geplaatst: 2 maart 2011, 16:10 uur
Maiky schreef:
Je kunt de playlist op de site van 3FM nakijken - als je nog weet op welke dag je 'm hoorde en in welk programma, zou je 'm met hulp van YouTube terug kunnen vinden
Potverdrie....heb ik nog niet aangedacht ! Ik weet niet meer exact welke dag het was, maar ik zal er niet ver naast zitten dus ga ik ze allemaal wel langs van vorige week. Als ik het vind laat ik het weten....als ik het zo niet vind ook !
0
geplaatst: 2 maart 2011, 16:22 uur
Guru Josh - Infinity?
/edit:
Of een latere remixversie (uit 2008 geloof ik)...
/edit:
Of een latere remixversie (uit 2008 geloof ik)...
0
geplaatst: 2 maart 2011, 16:29 uur
Ik dacht aan die grote hit van Kyteman, ben de titel even kwijt.
0
geplaatst: 2 maart 2011, 16:46 uur
Die is een flink stuk nieuwer dus die geef ik een grotere kans.
0
geplaatst: 2 maart 2011, 17:44 uur
ranboy schreef:
Jij bent mijn held, nu al !! Kyteman met Sorry !! Het begint met die trompet in de live opnamen op Lowlands iig. Heel erg bedankt (Masimo and GrafGantz ook natuurlijk!)
Top song.
0
geplaatst: 7 maart 2011, 13:37 uur
Videoclip:
Korte clip van 2 a 3 min. Waarin 2 gasten in een club komen, waar iedereen op de dansvloer aan de drugs is. Als ze voorbij de clubbezoekers lopen, zie je wat voor soort drugs deze persoon gebruikt. En de naam van de drugs komt met kleurrijke letters op het beeldscherm. Ik dacht eerst aan Boys Noize.
Korte clip van 2 a 3 min. Waarin 2 gasten in een club komen, waar iedereen op de dansvloer aan de drugs is. Als ze voorbij de clubbezoekers lopen, zie je wat voor soort drugs deze persoon gebruikt. En de naam van de drugs komt met kleurrijke letters op het beeldscherm. Ik dacht eerst aan Boys Noize.
0
geplaatst: 7 maart 2011, 15:20 uur
GrafGantz schreef:
Dat zijn onze zuiderburen:
(embed)
Dat zijn onze zuiderburen:
(embed)
Yea tnx man
0
geplaatst: 9 maart 2011, 17:32 uur
Het nummer wat ik nu zoek is volgens mij zeer bekend en ik kan het refreintje ongeveer uitleggen:
Er worden zestienden gezongen waar telkens de eerste acht zestienden van een maat zang zijn en dan de volgende acht rust. Dit wordt vier keer gedaan en bij keer nummer drie wordt er geeindigd met oeh-oeh-oeh. Dat wil dus zeggen dat er dus na de acht zestienden oeh-oeh-oeh komt (over de maat die normaal bestemd is voor rust heen).
Het is een vrolijk poppy country-achtig up-tempo nummertje met een vrouwenstem en het refrein wordt meerstemmig gebracht.
Er worden zestienden gezongen waar telkens de eerste acht zestienden van een maat zang zijn en dan de volgende acht rust. Dit wordt vier keer gedaan en bij keer nummer drie wordt er geeindigd met oeh-oeh-oeh. Dat wil dus zeggen dat er dus na de acht zestienden oeh-oeh-oeh komt (over de maat die normaal bestemd is voor rust heen).
Het is een vrolijk poppy country-achtig up-tempo nummertje met een vrouwenstem en het refrein wordt meerstemmig gebracht.
0
geplaatst: 10 maart 2011, 09:38 uur
Dat was moeilijk te verstaan, ik zou het niet weten. Het nummer is volgens mij wel meer dan vijf jaar uit maar niet meer dan vijftien, dus in de periode 1996-2006 moet je een beetje kijken.
0
geplaatst: 11 maart 2011, 11:44 uur
jasper1991 schreef:
.
.
Het zal het nummer zeker niet zijn, maar ik dacht meteen aan AC/DC's Whole Lotta Rosie
0
geplaatst: 15 maart 2011, 17:30 uur
Ik zoek een nummer dat vast niet zo moeilijk is:
Ik dacht eerst dat het Ke$ha was, maar daar kan ik het niet onder vinden.
Ze draaien het vaak in mn sportschool op radio 538 (meen Ik)
refreintje gaat iets van 'bass.. down... low' met een flinke bass er dan ook onder.
Ik dacht eerst dat het Ke$ha was, maar daar kan ik het niet onder vinden.
Ze draaien het vaak in mn sportschool op radio 538 (meen Ik)
refreintje gaat iets van 'bass.. down... low' met een flinke bass er dan ook onder.
* denotes required fields.