Muziek / Algemeen / Help! ik zoek een nummer
zoeken in:
0
geplaatst: 15 maart 2011, 21:04 uur
Luister hem hier ik zou graag willen weten van wie deze track is
. gewoon omdat hij op m'n computer staat en ik niet van wie hij is.
. gewoon omdat hij op m'n computer staat en ik niet van wie hij is.
0
geplaatst: 15 maart 2011, 21:06 uur
Heb je al geprobeerd de lyrics te googlen? Ik ben te lui om dat voor je te doen
, maar op zich zou het nummer er zo uit moeten komen.
0
geplaatst: 15 maart 2011, 21:11 uur
NewYorkCityLight schreef:
, maar op zich zou het nummer er zo uit moeten komen. Inderdaad.
0
geplaatst: 15 maart 2011, 22:33 uur
Ik ben op zoek naar een live gespeeld nummer waarin Prince gitaar speelt en een vrouw zingt. Het nummer rockt vrij hard en is behoorlijk up-tempo. Een collega van me draaide het in de auto en had geen goede 'tags'. Unknown artist - unknown album - track 29. Hoogstwaarschijnlijk afkomstig van een bootleg-album. Het refrein van het nummer klonk alsof ze zong; Red Head Sunshine.
Edit; gevonden; Tamar Davis ft. Prince - Redhead Stepchild (live)
Edit; gevonden; Tamar Davis ft. Prince - Redhead Stepchild (live)
0
geplaatst: 18 maart 2011, 12:19 uur
jasper1991 schreef:
Dat was moeilijk te verstaan, ik zou het niet weten. Het nummer is volgens mij wel meer dan vijf jaar uit maar niet meer dan vijftien, dus in de periode 1996-2006 moet je een beetje kijken.
Dat was moeilijk te verstaan, ik zou het niet weten. Het nummer is volgens mij wel meer dan vijf jaar uit maar niet meer dan vijftien, dus in de periode 1996-2006 moet je een beetje kijken.
Ik probeer het maar :
[
0
geplaatst: 18 maart 2011, 18:39 uur
Heb je nog wat meer informatie? Want als het nummer bekend is dan moet ie wel boven water komen drijven 
Bij country-pop denk ik meteen aan Shania Twain, of kunnen we haar dus al uitsluiten?

Bij country-pop denk ik meteen aan Shania Twain, of kunnen we haar dus al uitsluiten?
0
geplaatst: 18 maart 2011, 22:00 uur
Ik zoek een liedje. Het is dance. Het is eigenlijk een bekend deuntje, maar is nu precies terug in een nieuw jasje gestoken. Het is een vrouw die het zingt, een latinomeid meer. Ze draagt een wit kleedje in de clip en zingt iets waar vaak het woord 'sugar' in voorkomt. Het is geen R&B, het is dance. Niet hardstyle of zo, gewoon een lekker dance liedje. De clip eindigt met die latinomeid liggend op een kaart (van een kaartspel).
Wie helpt me? En in welke liedjes komt "sugar" in voor?
0
geplaatst: 18 maart 2011, 22:28 uur
NewYorkCityLight schreef:
Heb je nog wat meer informatie? Want als het nummer bekend is dan moet ie wel boven water komen drijven
Ik weet niet zeker of het country-pop was, het was in ieder geval up-tempo en tegen het dansbare aan. Verder bevat het een heel melodieus refrein, gebracht door meerdere vrouwenstemmen. Heel vrolijk en ik heb het weleens op de radio gehoord.Heb je nog wat meer informatie? Want als het nummer bekend is dan moet ie wel boven water komen drijven

Het zou heel misschien een oud nummer kunnen zijn maar ik dacht dat het rond de millenniumwisseling is gemaakt.
0
geplaatst: 19 maart 2011, 01:20 uur
Hallo ik ben opzoek naar een nummer met de tekst:
"my guy, when I open my eyes, he's got to be there. That's when I realize, if he ain't black sweet and tall, I don't want no man at all"
iemand een idee?
"my guy, when I open my eyes, he's got to be there. That's when I realize, if he ain't black sweet and tall, I don't want no man at all"
iemand een idee?
0
CHIEP (crew)
geplaatst: 19 maart 2011, 14:29 uur
friday the 13 th schreef:
Ik zoek een liedje. Het is dance. Het is eigenlijk een bekend deuntje, maar is nu precies terug in een nieuw jasje gestoken. Het is een vrouw die het zingt, een latinomeid meer. Ze draagt een wit kleedje in de clip en zingt iets waar vaak het woord 'sugar' in voorkomt. Het is geen R&B, het is dance. Niet hardstyle of zo, gewoon een lekker dance liedje. De clip eindigt met die latinomeid liggend op een kaart (van een kaartspel).
Dat van die kaart klopt wel niet, maar de rest wel:Ik zoek een liedje. Het is dance. Het is eigenlijk een bekend deuntje, maar is nu precies terug in een nieuw jasje gestoken. Het is een vrouw die het zingt, een latinomeid meer. Ze draagt een wit kleedje in de clip en zingt iets waar vaak het woord 'sugar' in voorkomt. Het is geen R&B, het is dance. Niet hardstyle of zo, gewoon een lekker dance liedje. De clip eindigt met die latinomeid liggend op een kaart (van een kaartspel).
- latino
- veel "sugar"
- herwerking van "Blue (Da Ba Dee)"
- soms een wit kleedje aan
- ondanks Flo Rida toch ook dance te noemen
0
geplaatst: 19 maart 2011, 20:02 uur
Herkent iemand deze melodie? Komt vermoedelijk uit een (animatie?)serie uit de jaren '80. Niet zeker hierover. Het is niet van The X-Files overigens.
http://www.mikenzo.com/music/whatthis.mp3
http://www.mikenzo.com/music/whatthis.mp3
0
geplaatst: 20 maart 2011, 11:54 uur
Inmiddels bekend: Walking in the Air uit de animatiefilm The Snowman.
0
geplaatst: 20 maart 2011, 19:21 uur
Ik zoek een retro-house acht nummertje met in de lyrics abracadabra. Ik weet niet of het echt uit de oude doos is, of als het gewoon een nieuw nummer met die stijl is. Anyways, ik hoorde het zojuist op de radio.
Alvast bedankt.
Alvast bedankt.
0
geplaatst: 21 maart 2011, 02:37 uur
net overleden schreef:
Ik zoek een retro-house acht nummertje met in de lyrics abracadabra. Ik weet niet of het echt uit de oude doos is, of als het gewoon een nieuw nummer met die stijl is. Anyways, ik hoorde het zojuist op de radio.
Alvast bedankt.
Alvast bedankt.
0
geplaatst: 24 maart 2011, 22:00 uur
moeilijke dit keer maar ik wil hem echt weten als niemand het weet dan kijk ik nog wel...
flashback was net op tv op ned 1 om 20:30 daar was een opdracht met een helicopter ofzo en toen hoorde je een super vette track ik weet alleen niet welke het is. ik ga het zelf ook nog is uitzoeken. maar hij staat nog niet op uitzending gemist...
flashback was net op tv op ned 1 om 20:30 daar was een opdracht met een helicopter ofzo en toen hoorde je een super vette track ik weet alleen niet welke het is. ik ga het zelf ook nog is uitzoeken. maar hij staat nog niet op uitzending gemist...
0
geplaatst: 24 maart 2011, 23:23 uur
Ik heb het even op uitzending gemist bekeken en het is Stand Up van the Prodigy.
0
geplaatst: 7 april 2011, 21:33 uur
Iemand die weet welk nummer in dit filmpje gespeeld wordt?
YouTube - maat tobias
De persoon die me kan helpen, is mijn held!
YouTube - maat tobias
0
geplaatst: 8 april 2011, 10:49 uur
Devoo schreef:
YouTube - maat tobias
YouTube - maat tobias
The Bamboos - Keep me in mind?
0
geplaatst: 12 april 2011, 09:15 uur
Is er een Nederlandse uitvoering van Noordkaap - Geef me een kus
Ik dacht ooit gehoord te hebben dat ze zingen Ik Hou Van Jou ipv Ik Hou Van U
YouTube - ik hou van u
Ik dacht ooit gehoord te hebben dat ze zingen Ik Hou Van Jou ipv Ik Hou Van U
YouTube - ik hou van u
0
geplaatst: 13 april 2011, 23:18 uur
Lukas schreef:
Wie kan mij helpen aan dat ene postpunknummertje dat ik maar nergens terug kan vinden? Voor wie hem kent, moet het te doen zijn, want de hele tekst bestaat uit zinnen als "green eyes, black shirt/brown eyes, white shoes" etc. Ik krijg hem echter niet gegoogled.
Wie kan mij helpen aan dat ene postpunknummertje dat ik maar nergens terug kan vinden? Voor wie hem kent, moet het te doen zijn, want de hele tekst bestaat uit zinnen als "green eyes, black shirt/brown eyes, white shoes" etc. Ik krijg hem echter niet gegoogled.
Hehe, twee maanden later heb ik hem dan toch gevonden: Deaf van Crispy Ambulance. Bedankt trouwens

0
geplaatst: 14 april 2011, 23:53 uur
Vroeger was er altijd op zondagochtend een serie op tv, Beatrix Potter, en die heeft altijd een diepe indruk op mij achtergelaten. Met de komst van youtube zocht ik het introfilmpje weer eens op en werd ik gegrepen door het achtergrondmuziekje (grotendeels door nostalgie). Toen ik ging zoeken naar het nummer kwam ik uit bij Miriam Stockley's Perfect Day, een mooi nummer, maar toen ik zojuist weer eens het introfilmpje opzocht kwam ik erachter dat, dat niet het origineel was. Het origineel heeft een langer en mooier intro en het klinkt veel klassieker: YouTube - beatrix potter intro
Hopelijk kan iemand mij helpen
.
Hopelijk kan iemand mij helpen
.
0
geplaatst: 22 april 2011, 19:37 uur
Ik was daarstraks in een doe het zelf-zaak en hoorde daar een nummer, gezongen door een jonge vrouwenstem (leek erg op Eliza Doolittle), bijgestaan door een oudere, schijnbaar zwarte mannenstem. Ze zongen 'It's early in the morning and I ain't got nothing but the blues.' Iemand die me kan zeggen wie dit zingt en welk nummer het is?
* denotes required fields.