MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Algemeen / Help! ik zoek een nummer

zoeken in:
Dankjewel!

Cyndi Lauper, op haar 56e nog altijd een jongevrouwenstem

GrafGantz schreef:
Cyndi Lauper, op haar 56e nog altijd een jongevrouwenstem

Stem ja.
Je kan poffertjes bakken in die bovenbenen.
BAH

Je houdt niet van poffertjes?

Van wie is dat nummer dat de NOS bij de CL gebruikt vanavond. Iets met 'never stop' erin?

CHIEP (crew)
geen nummer maar een gelijkenis:

Waar heb ik die gitaarriff nog gehoord?

PartyMarty schreef:
Van wie is dat nummer dat de NOS bij de CL gebruikt vanavond. Iets met 'never stop' erin?

Stop maar met zoeken mensen, ik heb m al:

Kan iemand mij zeggen welk lied dit is?

CHIEP (crew)
Giles Lamb - Dead Island Theme

thx

Ik zoek een nummer met een intro zoals The Final Countdown, maar dan vlotter en swingender, het is rock, en ik weet nog de woorden cocaine en mary jane, ergens tegen het eind.
De intro kwam overigens weer terug in het refrein en werd gespeeld op een keyboard?

Dat is volgens mij Narcotic van Liquido.

Sandokan velt volgens mij een juist oordeel. Rare jongens, die Duitsers. Of rare Duitsers, die jongens.

Haha in een keer raak
Ik zag die laats (2 maanden ofzo) nog voorbij flitsen op MTV... ik dacht al waarvan ken ik dat toch.
Dank Sandokan-veld

Was door een coverband gespeeld, Live klinkt het toch leuker

CHIEP schreef:

(embed)

Echt in dat tempo? Of een soort variatie? Ik vind het wel een beetje op All Right Now van Free lijken, alleen dan wat sneller.

CHIEP schreef:

(embed)

Ik kom niet dichterbij dan:

Islands in the stream?

CHIEP (crew)
Thanks voor de suggesties, maar die zijn het niet. Ik heb nog eens verder nagedacht en het nummer dat ik in mijn hoofd heb, begint met een keyboard dat die riff speelt (of toch iets dat er dus op lijkt ). Qua tekst komen er dingen in als "everybody want to ... know (?)" en "make it mine oh mine". Echt iets bekend, maar ik kan er gewoon niet opkomen.
Of ben ik nu twee nummers doorheen aan het halen?

CHIEP schreef:
Thanks voor de suggesties, maar die zijn het niet. Ik heb nog eens verder nagedacht en het nummer dat ik in mijn hoofd heb, begint met een keyboard dat die riff speelt (of toch iets dat er dus op lijkt ). Qua tekst komen er dingen in als "everybody want to ... know (?)" en "make it mine oh mine". Echt iets bekend, maar ik kan er gewoon niet opkomen.
Of ben ik nu twee nummers doorheen aan het halen?

De akkoorden van Toto deden mij gelijk aan dit nummer denken en met de beschrijving die je hebt toegevoegd moet het m wel zijn

CHIEP (crew)
Tuurlijk, that's the one! Merci .

hallo! Ik ben op zoek naar een nummer dat speelt in een reclame voor romantische/drama films op rtl4.
Ik heb een stukje tekst kunnen onthouden: "you're everything that fucks me up, more and more"
als ik dat intyp bij google, dan komen er andere liedjes. Weet iemand de artiest of de titel?????
Alvast bedankt!:)

Wat verstaat RTL dan onder romantische films? Fatal Attraction? Cape fear?

Welke componist is dit? Met nummer".. tnx

mjvandereis bedoelt de zevende symfonie van Beethoven, niet de negende (zie zijn link).

ranboy schreef:
mjvandereis bedoelt de zevende symfonie van Beethoven, niet de negende (zie zijn link).

Klopt als een bus, dank voor de verbetering! Krijg je als je net de klassieke muziek hebt ontdekt

Tnx . Dacht dat Beethoven bombastischer was.

CHIEP schreef:
Giles Lamb - Dead Island Theme

Heeft wel iets weg van de artiest "Godspeed black empire"

Noud schreef:
(quote)

Heeft wel iets weg van de artiest "Godspeed black empire"

Dat moet natuurlijk Godspeed You Black Emperor! zijn.

Rooss20 schreef:
hallo! Ik ben op zoek naar een nummer dat speelt in een reclame voor romantische/drama films op rtl4.
Ik heb een stukje tekst kunnen onthouden: "you're everything that fucks me up, more and more"
als ik dat intyp bij google, dan komen er andere liedjes. Weet iemand de artiest of de titel?????
Alvast bedankt!:)

Ik kan me niks voor de geest halen qua trailer voor romantische films op RTL. Maar zou het niet toevallig Racoon - Love you more kunnen zijn? De tekst is wel iets anders als het door jou beschrevene, maar het komt een beetje overeen en het lijkt me wel passend bij het genre films.

Gast
geplaatst: vandaag om 18:45 uur

geplaatst: vandaag om 18:45 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.