Muziek / Algemeen / Help! ik zoek een nummer
zoeken in:
0
geplaatst: 18 mei 2011, 07:54 uur
MichelDumoulin schreef:
Ik kan me niks voor de geest halen qua trailer voor romantische films op RTL. Maar zou het niet toevallig Racoon - Love you more kunnen zijn? De tekst is wel iets anders als het door jou beschrevene, maar het komt een beetje overeen
en het lijkt me wel passend bij het genre films.
(quote)
Ik kan me niks voor de geest halen qua trailer voor romantische films op RTL. Maar zou het niet toevallig Racoon - Love you more kunnen zijn? De tekst is wel iets anders als het door jou beschrevene, maar het komt een beetje overeen
en het lijkt me wel passend bij het genre films.
nee, een vrouw zingt het. ze heeft een lage stem. en het nummer heeft een lichte beat erin zitten.
en ik herinner mij nog een stukje tekst: "you're are the quality(?) answer"
0
geplaatst: 18 mei 2011, 15:21 uur
Rooss20 schreef:
hallo! Ik ben op zoek naar een nummer dat speelt in een reclame voor romantische/drama films op rtl4.
Ik heb een stukje tekst kunnen onthouden: "you're everything that fucks me up, more and more"
als ik dat intyp bij google, dan komen er andere liedjes. Weet iemand de artiest of de titel?????
Alvast bedankt!:)
hallo! Ik ben op zoek naar een nummer dat speelt in een reclame voor romantische/drama films op rtl4.
Ik heb een stukje tekst kunnen onthouden: "you're everything that fucks me up, more and more"
als ik dat intyp bij google, dan komen er andere liedjes. Weet iemand de artiest of de titel?????
Kun je een voorbeeld noemen van zo'n film? Ik kijk vaak rtl maar ik kan me er echt niks bij voorstellen!
0
geplaatst: 18 mei 2011, 15:26 uur
Het is zomaar een wild guess, zou het misschien "Leona Lewis - Angel" kunnen zijn?
0
geplaatst: 18 mei 2011, 22:53 uur
Ik zoek ook een nummer wat ze vroeger vaak bij natuurprogramma's gebruikte ,het was geheel instrumentaal en was gespeelt op een panfluit denk ik zo ongeveer .wie o wie kan mij helpen ben al best lang op zoek naar dat nummer maar op internet ken ik het niet vinden en voor de rest heb ik weinig aanwijzingen.
0
geplaatst: 19 mei 2011, 01:42 uur
Tekh schreef:
Ik zoek ook een nummer wat ze vroeger vaak bij natuurprogramma's gebruikte ,het was geheel instrumentaal en was gespeelt op een panfluit denk ik zo ongeveer .wie o wie kan mij helpen ben al best lang op zoek naar dat nummer maar op internet ken ik het niet vinden en voor de rest heb ik weinig aanwijzingen.
Deze misschien?
0
DjFrankie (moderator)
geplaatst: 19 mei 2011, 07:21 uur
Tekh schreef:
Of deze heb ik nog op singeltje
0
geplaatst: 19 mei 2011, 09:40 uur
Nee deze 2 zijn het niet ,dat nummer van einsamer hirte is wel een hele bekende.
Nee het nummer wat ik zocht klonk wel iets vrolijker.
Nee het nummer wat ik zocht klonk wel iets vrolijker.
0
geplaatst: 20 mei 2011, 08:21 uur
Emile93 schreef:
Kun je een voorbeeld noemen van zo'n film? Ik kijk vaak rtl maar ik kan me er echt niks bij voorstellen!
(quote)
het was een soort van promo van een rij romantische drama films. De artiest is ook een keer gebruikt voor een horloge reclame.
er kwamen mensen in beeld, en dan uiteindelijk ging het om een horloge. Volgens mij van SEIKO.
0
geplaatst: 20 mei 2011, 15:29 uur
DjFrankie & StopMakingSenseo,Nee ook deze zijn het niet,echt heel irritant dat ik het niet weet.het melodietje zit in mijn hoofd maar daar ken ik hier niks mee.
Ik heb ook nog vaag het idee dat het vroeger eind jaren 70 begin jaren 80 een tune op de radio was op zaterdag of zondag ochtend.
Ik heb ook nog vaag het idee dat het vroeger eind jaren 70 begin jaren 80 een tune op de radio was op zaterdag of zondag ochtend.
0
geplaatst: 20 mei 2011, 15:54 uur
Wat Veronica vaak gebruikte ter opvulling van de zendtijd in de jaren 70 en 80 van de vorige eeuw was dit werkje van James Last.
YouTube - Biscaya
Is dat het misschien Tekh?
YouTube - Biscaya
Is dat het misschien Tekh?
0
geplaatst: 20 mei 2011, 17:20 uur
Tekh schreef:
DjFrankie & StopMakingSenseo,Nee ook deze zijn het niet,echt heel irritant dat ik het niet weet.het melodietje zit in mijn hoofd maar daar ken ik hier niks mee.
Kan je het melodietje niet neuriën en opnemen?
0
geplaatst: 20 mei 2011, 23:15 uur
En als het Flarick mocht zijn dan zou het wel eens de composite De Stoomwals kunnen zijn.
YouTube - Flairck - De Stoomwals
0
geplaatst: 20 mei 2011, 23:52 uur
Gerards Dream schreef:
En als het Flarick mocht zijn dan zou het wel eens de composite De Stoomwals kunnen zijn.
Nee dit is hem ook niet,maar aan dit nummer te horen zou het best een nummer van flairck kunnen zijn.
0
geplaatst: 20 mei 2011, 23:53 uur
Arrie schreef:
(quote)
Dit zou weleens kunnen werken nu moet ik alleen nog even kijken hoe ik die opname vanaf mijn telefoon hier op MuMe krijgt.
0
geplaatst: 20 mei 2011, 23:54 uur
Rooss20 schreef:
Filmreclame zegt mij niks maar die track ken ik heel goed: check Any Color Black - Answer
Louise sings: cause you are not part of the answer, you are not part of the cure...you are everything that fucks me up more and more...

0
geplaatst: 21 mei 2011, 14:46 uur
Wat ook nogal vaak is gebruikt in de media is het volgende. Sylvia van Focus. Kan dat hem wezen Tekh?
YouTube - Focus - Sylvia
YouTube - Focus - Sylvia
0
geplaatst: 21 mei 2011, 22:06 uur
Andrew2020 schreef:
Filmreclame zegt mij niks maar die track ken ik heel goed: check Any Color Black - Answer
Louise sings: cause you are not part of the answer, you are not part of the cure...you are everything that fucks me up more and more...
(quote)
DANK JE!!!!!

0
geplaatst: 21 mei 2011, 22:29 uur
PartyMarty schreef:
Panfluit? Misschien Lonely shepherd? Of Cockeye's theme?
Panfluit? Misschien Lonely shepherd? Of Cockeye's theme?
Cockeye's theme lijkt er wel een beetje op maar ja het is allemaal panfluit he.wel dank voor iedereen die meezoekt

0
geplaatst: 22 mei 2011, 20:37 uur
Rooss20 schreef:
DANK JE!!!!!
(quote)
DANK JE!!!!!
Your welcome!
P.S. check your e-mail if you need the track;)
0
geplaatst: 22 mei 2011, 20:45 uur
Tekh schreef:
Cockeye's theme lijkt er wel een beetje op maar ja het is allemaal panfluit he.
(quote)
Cockeye's theme lijkt er wel een beetje op maar ja het is allemaal panfluit he.
Geen panfluit, maar zeker te weten zijn hier panfluitversies van geweest én dit was ooit een tune in de tijd die je aangeeft, reclamemuziekje ook (voor koffie, geloof ik).
YouTube - Ennio Morricone- Chi Mai
0
geplaatst: 23 mei 2011, 09:09 uur
sq schreef:
Geen panfluit, maar zeker te weten zijn hier panfluitversies van geweest én dit was ooit een tune in de tijd die je aangeeft, reclamemuziekje ook (voor koffie, geloof ik).
Was dit niet die koffiereclame?
panfluit
0
geplaatst: 23 mei 2011, 20:48 uur
In Genres > R&B en Hip-Hop > Op zoek naar een liedje..:
Hey goedenavond,
Ik ben nu al een paar dagen op zoek naar een liedje waarin de zanger eerst een gebedje doet.. Ne-yo, trey songz, llyod een van zulke zangers..
Wie kan me helpen?
Hey goedenavond,
Ik ben nu al een paar dagen op zoek naar een liedje waarin de zanger eerst een gebedje doet.. Ne-yo, trey songz, llyod een van zulke zangers..
Wie kan me helpen?
0
CHIEP (crew)
geplaatst: 24 mei 2011, 14:41 uur
Gisterenavond voor het concert van The Wombats in TRIX schalde er een (volgens mij) recent electro/pop-nummer uit de speakers, gezongen door een vrouw. Op tekstvlak kon ik er niets van verstaan, buiten de tekst van een vrouwenkoortje dat telkens in het refrein was te horen: "sing, sing, sing, sing..."
Zoals zo vaak in dit topic: zeer vaag, maar als iemand het zou weten...
Zoals zo vaak in dit topic: zeer vaag, maar als iemand het zou weten...

0
geplaatst: 28 mei 2011, 09:21 uur
Mensen bedankt allemaal voor het zoeken maar ik heb het nu gevonden het was het nummer My Name is Nobody van Ennio Morricone.
Het kwam gisteren voorbij bij de wereld draaid door en zodoende kon ik het vinden.
Het kwam gisteren voorbij bij de wereld draaid door en zodoende kon ik het vinden.
* denotes required fields.