Muziek / Algemeen / Help! ik zoek een nummer
zoeken in:
0
geplaatst: 28 mei 2011, 11:31 uur
Hmm, zo zie je maar: nooit inhouden met tips. Wilde My Name is Nobody een aantal dagen geleden al tippen toen je over ochtendradio begon (zat altijd in VOO's Rinkeldekinkel), maar toen je zei dat het op Flairck leek, heb ik het maar gelaten. 

0
geplaatst: 28 mei 2011, 17:34 uur
CHIEP schreef:
Gisterenavond voor het concert van The Wombats in TRIX schalde er een (volgens mij) recent electro/pop-nummer uit de speakers, gezongen door een vrouw. Op tekstvlak kon ik er niets van verstaan, buiten de tekst van een vrouwenkoortje dat telkens in het refrein was te horen: "sing, sing, sing, sing..."
Zoals zo vaak in dit topic: zeer vaag, maar als iemand het zou weten...
Gisterenavond voor het concert van The Wombats in TRIX schalde er een (volgens mij) recent electro/pop-nummer uit de speakers, gezongen door een vrouw. Op tekstvlak kon ik er niets van verstaan, buiten de tekst van een vrouwenkoortje dat telkens in het refrein was te horen: "sing, sing, sing, sing..."
Zoals zo vaak in dit topic: zeer vaag, maar als iemand het zou weten...
Niet echt gevonden, maar de tekst 'sing, sing, sing, sing' in het refrein doet direct denken aan de klassieker Sing Sing Sing van Louis Prima, die vaker in de instrumentele versie te horen, is maar ook met vocalen bestaat, zoals in de jaren 80 versie van de Nederlandse Broads, of in de klassieke Andrew Sisters versie: YouTube - sing sing sing - the andrews sisters.wmv
Helaas kon ik geen recente pop/electro versie vinden, dus ik vrees dat het niet is wat je zoekt.
0
testmeniet.nl
geplaatst: 29 mei 2011, 20:34 uur
Toenet een liedje gehoord tijdens het televisieprogramma `zee zout zeilen` . Welk liedje was dat?
Ik meende te horen:
"tonight's the night"
pa paa, da dumdumdum, pa paa
"in between"
"this time, this time"
Zee, zout & zeilen | Nederland 3 - nederland3.nl
Ik meende te horen:
"tonight's the night"
"in between"
"this time, this time"
0
geplaatst: 29 mei 2011, 23:50 uur
Kan je misschien vertellen of het deze aflevering is en waar het precies in de aflevering zit: Home | Nederland 3 - nederland3.nl ?
0
geplaatst: 29 mei 2011, 23:56 uur
testmeniet.nl schreef:
Toenet een liedje gehoord tijdens het televisieprogramma `zee zout zeilen` . Welk liedje was dat?
Ik meende te horen:
"tonight's the night"
"in between"
"this time, this time"
Ik meende te horen:
"tonight's the night"
"in between"
"this time, this time"
Volgens mij is het This town van Dotan

0
testmeniet.nl
geplaatst: 30 mei 2011, 16:31 uur
ranboy schreef:
(quote)
Ja! dankjewel

0
geplaatst: 2 juni 2011, 19:33 uur
ranboy schreef:
Niet echt gevonden, maar de tekst 'sing, sing, sing, sing' in het refrein doet direct denken aan de klassieker Sing Sing Sing van Louis Prima, die vaker in de instrumentele versie te horen, is maar ook met vocalen bestaat, zoals in de jaren 80 versie van de Nederlandse Broads, of in de klassieke Andrew Sisters versie: YouTube - sing sing sing - the andrews sisters.wmv
Helaas kon ik geen recente pop/electro versie vinden, dus ik vrees dat het niet is wat je zoekt.
(quote)
Die is er wel:
0
CHIEP (crew)
geplaatst: 4 juni 2011, 00:09 uur
@ testmeniet: Al vrouwen wat de klok slaat
.
@ Justus18: Interessant, maar die versie is het dus ook niet. Het nummer in kwestie klinkt toch een stuk minder commercieel - al is dat begrip dezer dagen natuurlijk nogal rekbaar.
.@ Justus18: Interessant, maar die versie is het dus ook niet. Het nummer in kwestie klinkt toch een stuk minder commercieel - al is dat begrip dezer dagen natuurlijk nogal rekbaar.
0
geplaatst: 4 juni 2011, 20:41 uur
Waar lijkt dit liedje toch zo ontzettend op? Ik kan er maar niet opkomen:
0
geplaatst: 5 juni 2011, 13:18 uur
Hallo iedereen,
Ik zit met een nummer in mijn hoofd, het was een nummer over consumeren en het reffrein ging zoiets als, look at what your making, your making/is it worth what they're they're taking of iets van die strekking het werd gezongen door een vrouw en er zat een beetje een drukke psychotische beat onder. In de clip zag je vanuit first person iemand die de hele tijd verschillende consumpties opat/dronk/gebruikte etc.. ook zag je de wereld aan hem voorbij razen.. kan iemand me helpen? Ik haat het als ik ergens niet op kan komen:P
Bedankt alvast!
Ik zit met een nummer in mijn hoofd, het was een nummer over consumeren en het reffrein ging zoiets als, look at what your making, your making/is it worth what they're they're taking of iets van die strekking het werd gezongen door een vrouw en er zat een beetje een drukke psychotische beat onder. In de clip zag je vanuit first person iemand die de hele tijd verschillende consumpties opat/dronk/gebruikte etc.. ook zag je de wereld aan hem voorbij razen.. kan iemand me helpen? Ik haat het als ik ergens niet op kan komen:P
Bedankt alvast!
0
geplaatst: 5 juni 2011, 15:59 uur
Slowgaze schreef:
(embed)
(embed)
Misschien deze: Abba (honey, honey), maar zij lijkt in haar dwangbuis wel wat op Robert Smith van The Cure. Maar daar heb je natuurlijk niks aan, of wel?
0
geplaatst: 6 juni 2011, 22:25 uur
Hee!
Kan iemand mij aub helpen.
Ik zoek een nummer die niet zo lang geleden veel op de radio was. (jan/feb/maart)
Het begin begon met een mondharmonica en die clip was opgenomen in jaren 60/70 stijl.
Er werd volgens mij gezongen over een meisje en als je het nummer hoorde zat er ook wel een beetje dance door heen.
Ik weet het niet meer goed en vond het een geweldig nummer.
Kan iemand mij helpen?
thxxx
Ik zoek een nummer die niet zo lang geleden veel op de radio was. (jan/feb/maart)
Het begin begon met een mondharmonica en die clip was opgenomen in jaren 60/70 stijl.
Er werd volgens mij gezongen over een meisje en als je het nummer hoorde zat er ook wel een beetje dance door heen.
Kan iemand mij helpen?
thxxx
0
geplaatst: 6 juni 2011, 22:28 uur
suusell schreef:
Hee!
Kan iemand mij helpen?
thxxx
Hee!
Kan iemand mij helpen?
thxxx
Deze?
0
geplaatst: 9 juni 2011, 11:54 uur
Ik zoek een rap/hiphop-duo dat een jaar of 5/6 geleden een paar hits scoorde. De bekendste was een plaat met fluisterzang en deed me een beetje denken aan Snoop Dogg's Drop It Like It's Hot. De tekst is ronduit smerig en een van de twee leden had een baard, weet ik nog. De clip zat natuurlijk vol hitsige rondborstige vrouwen.
0
geplaatst: 9 juni 2011, 12:11 uur
0
geplaatst: 9 juni 2011, 12:20 uur
herman schreef:
Ik zoek een rap/hiphop-duo dat een jaar of 5/6 geleden een paar hits scoorde. De bekendste was een plaat met fluisterzang en deed me een beetje denken aan Snoop Dogg's Drop It Like It's Hot. De tekst is ronduit smerig en een van de twee leden had een baard, weet ik nog. De clip zat natuurlijk vol hitsige rondborstige vrouwen.
Die is makkelijk:
0
geplaatst: 9 juni 2011, 12:31 uur
Potver, die wist ik ook 
/edit: ik zie een reactie van Herman bij het betreffende album waar hij het over dit nummer heeft

/edit: ik zie een reactie van Herman bij het betreffende album waar hij het over dit nummer heeft

0
geplaatst: 9 juni 2011, 12:36 uur
Thanks, ik wist dat ik op jullie kon rekenen.
Eigenlijk was ik op zoek naar een ander nummer, Dindada van George Kranz, dat in een andere single van Ying Yang Twins gesampled wordt. Dat heb ik nu dus ook gevonden. 
Eigenlijk was ik op zoek naar een ander nummer, Dindada van George Kranz, dat in een andere single van Ying Yang Twins gesampled wordt. Dat heb ik nu dus ook gevonden. 
0
geplaatst: 12 juni 2011, 19:43 uur
Ik zoek een nummer met een clip waarin een vrouwke de hele tijd met een groot hart door een stad loopt te baggeren ofiets. Poppy dancenummertje met mannelijke vocalen, best fris nummertje. Volgens mij is het geen hele moeilijke 

0
geplaatst: 12 juni 2011, 19:48 uur
0
geplaatst: 12 juni 2011, 19:53 uur
Ghehe toch bedankt
Mooie vrouw wel in die clip, eens even opzoeken wie dat dan is
edit: Hah blijkt gewoon Julia jentsch te zijn!
Mooie vrouw wel in die clip, eens even opzoeken wie dat dan isedit: Hah blijkt gewoon Julia jentsch te zijn!
0
geplaatst: 15 juni 2011, 15:34 uur
In Muziek > Algemeen > Sign of the times:
Help! Ik ben op zoek naar de versie van Prince Sign of the times met de extra lange intro. Wie kan mij helpen hoe deze versie heet dan wel waar ik deze vandaan kan halen?
Help! Ik ben op zoek naar de versie van Prince Sign of the times met de extra lange intro. Wie kan mij helpen hoe deze versie heet dan wel waar ik deze vandaan kan halen?
0
geplaatst: 15 juni 2011, 19:31 uur
Hallo,
Ik hoop dat iemand het op dit topic misschien weet,
Ik ben op zoek naar:
Een rustig house nummer
waarin naar mijn weten niet werd gezongen
Er kwam een solo van een saxofoon/trompet in voor, beetje verder in het nummer
De solo klinkt aldoor iets harder/hoger met uithalen
Beetje lounge achtig
Volgens mij een zomernummer van 2010 of 2009
Wie o wie weet wat ik bedoel, het is geen alex gaudino, daar lijkt het ook totaal niet op.
Alvast heel erg bedankt!
Ik hoop dat iemand het op dit topic misschien weet,
Ik ben op zoek naar:
Een rustig house nummer
waarin naar mijn weten niet werd gezongen
Er kwam een solo van een saxofoon/trompet in voor, beetje verder in het nummer
De solo klinkt aldoor iets harder/hoger met uithalen
Beetje lounge achtig
Volgens mij een zomernummer van 2010 of 2009
Wie o wie weet wat ik bedoel, het is geen alex gaudino, daar lijkt het ook totaal niet op.
Alvast heel erg bedankt!
0
geplaatst: 15 juni 2011, 19:35 uur
Ik moest meteen denken aan dit nummer:
Was een hit in deze remixversie, in 2008 geloof ik:
Was een hit in deze remixversie, in 2008 geloof ik:
* denotes required fields.