MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Algemeen / Help! ik zoek een nummer

zoeken in:
Graag gedaan en veel plezier .

Track die ik een paar keer gehoord heb. Bijzondere er van is dat het eigenlijk gewoon een drum and bass track is met vrouwelijke vocalen er onder, maar deze komt wel gewoon op commerciele radiozenders...

"Will you recognize me?" zingt ze vaak, iemand?

2MY

edit: wat SpaceLee zegt dus

Idd, bedankt

Is dit een hit (geweest) ofzo?... best mooie track

Een tijdje geleden zag ik een commercial op tv met een heel lekker nummer eronder. In mijn herinnering klonk het als indie rock, in de stijl van Klaxons, Foals of The Maccabees.
Het gaat om een reclame voor de BMW 3 serie en de auto in het spotje is rood. Knalrood. Ik heb heel het internet al afgestruind naar dat spotje, maar kan hem helaas nergens vinden...

Dus: Is er iemand die weet welk spotje en welk nummer ik bedoel?

Bedoel je dit spotje stoepkrijt?

YouTube - BMW 3 Serie TV Commercial

Ja, die bedoel ik! Ik snap echt niet waarom ik die niet heb kunnen vinden. Bedankt Gerard!

En nu mijn vervolgvraag: Hoe heet het nummer dat in deze commercial wordt gebruikt?

Ik hoor aan het eind in ieder geval Billy Idol - Dancing With Myself.

Bingo!

Bedankt Arrie, jij krijgt ook een van me.

Zoek ene nummer van Placebo. Weet als enigde dat de band in de video rondliep en alles wat ze zagen geshred werd: Het valt in stroken uiteen.

Alvast bedankt.

Ik zoek 2 nummers

Best wel een oud nummer Ik hoorde hem een aantal keren op slam fm in 2003 .Het is een soort dance nummer maar geen drukke of snelle muziek.

Er word niet echt in gezongen .Wel hoor je op de achtergrond een mannenstem. die af en toe zegt ''Check this out''. Verder heb ik hem nooit meer gehoord.

En nog een ander nummer.Ook een dance nummer van de jaren negentig. In het nummer hoor je een lage stem; pom pom pom pom pom pom pom pom. je hoort dan een hoge stem er door heen . Wat die zingt weet ik niet precies. maar je hoort dan een langedurende ''eeeeeeeeeee''

Iemand een idee hoe die twee nummers heten?

Die onderste moet wel Gusto - Disco's Revenge zijn

Ja. Hartelijk bedankt, brooklyn.

Gisteren dus bij het einde van Studio Sport (Rond de klok van 12uur) Bij het eind filmpje van Barcelona tegen Bayern Leverkussen een soort van electronic / rap in een vrij relaxed tempo gehoord als afsluitende muziek gehoord.

Ik weet dat hij iets in de zin van '' It's my life .. you know, you know" zegt maar als ik deze teksten samen of apart google krijg ik dus niet het gewilde nummer.

Lijkt me dat het een wat bekendere nummer moet zijn.

Alvast bedankt!

CHIEP (crew)
Mijn vader is op zoek naar een nummer van een jonge zangeres. Vermits hij het onlangs op TMF zag voorbijkomen, heb ik een groot vermoeden dat het recent is. Enig ander aankopingspunt dat ik nog heb ik is dat er in de videoclip een auto wordt gewassen.
Iemand enig idee?

P!nk - Stupid Girls?

Aangezien TMF al een behoorlijke tijd niet meer te zien is, wil ik graag een benadering van de term "onlangs"...

edit: ah, België..

CHIEP (crew)

CHIEP (crew)
Nieuw feit: stuk auto wassen, stuk in garage van een huis (met groep op de achtergrond)

Jessica Simpson - These Boots Are Made for Walking misschien? Al is die niet recent.. maar wie weet.
En Long Hot Summer van Girls Aloud is in een garage opgenomen maar daar wordt volgens mij geen auto in gewassen.

Ik ben overigens benieuwd waarom hij op zoek is naar dit nummer

Car Wash van Christina Aguilera zou ik gelijk denken.

Overigens als je bij TMF teletekst pagina 120 neemt, zie je de playlist. Misschien een tip voor volgende keer.

Rihanna - Shut up and Drive? Ook niet echt recent though...

Humo's Pop Poll: de uitslagen (filmpjes!) - Humo: The Wild Site
Het liedje dat in het filmpje wordt gespeeld als Jonas Geirnaert en Steven Hawking elkaar achternazitten. Rond 3:48. Hoe heet dat?

Dat is de herkenningsmelodie van de Benny Hill Show.

bedankt ranboy

Boots Randolph - Yakety Sax, inderdaad de herkenningsmelodie van de Benny Hill Show.

HELP! Ik zoek al tijden een track, maar heb geen idee hoe die heet!
Het is een officieel anthem van een outdoor festival dat plaatsvond in de zomer van 2011, mogelijk een Nederlands festival. De melodie bestaat uit 4 tonen. De clip is wel eens op MTV te zien geweest. Het is in ieder geval niet het anthem van Tomorrowland of Indian Summer...

piama schreef:
Het is in ieder geval niet het anthem van Tomorrowland of Indian Summer...
Dat scheelt al een hoop .

Da's dit nummer van Tom Trago waarschijnlijk..Amsterdam open air festival.

Gast
geplaatst: vandaag om 07:21 uur

geplaatst: vandaag om 07:21 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.