MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Algemeen / Help! ik zoek een nummer

zoeken in:
willemdeux schreef:
Ik ben blij dat er zoveel reacties komen maar hij zit er niet bij. Het is een sitar intro en daarna meer rocknummer geen metalnummer.

Weet niet of het al gezegd is en of het sitar is, maar...

Wherever I may roam van Metallica?

Hey Emile93, is het niet, maar toch bedankt! IVM het sitarnummer, misschien Traffic en Paper Sun ?? Is wel echt een 'rock'nummer

YouTube - Traffic - Paper Sun

Okee ik ben opzoek naar een nummer die ik al een tijdje in me hoofd heb weet niet hoe ie heet en van wie hij gaat ongeveer zo in het begin:

ey ey aday a watla dey dey ey.

miss een beetje onduidelijk maar wat ze precies zeggen weet ik ook niet.

hoop dat iemand me kan helpen

sl2 - on a ragga tip

thx dat is em

heej mensen ik zoek een nummer met everygot er in het is een soort hardstyle nummer

gr danny

PartyMarty schreef:
(quote)

Weet niet of het al gezegd is en of het sitar is, maar...

Wherever I may roam van Metallica?

Nee, is het niet. Ook in de zogenoemde Top 100 sitar is het nummer nog niet langs gekomen en ik weet 100% zeker dat het een sitar is.

In Muziek > Algemeen > Weet iemand titel en uitvoerder van dit nummer?:

There you go;

YouTube - music.wmv

Kos
Ik zoek echt al een paar weken zo'n housedeuntje.

Zal vast een bekende track zijn want ik hoorde het laatst ook in zo'n Veronicapromo of iets dergelijks.

gaat iets van tuutuuTUUUuuuutuutuu.... tuuuTUUUtuuutuutuutTUUUtuutuu

en dan de hoofdletters als de hogeretonen melodie.

pls help .

ik kan m niet vinden in de top en ook niet hier tussen: Dance top 40 - Today's top dance songs - dancetop40.com

Ik zoek een nummer, het is een best wel commercieel nummertje en ik denk dat de tekst als volgt gaat, maar ik kan ook fout zitten.

"Put on the lights yeah, just put on the lights lights"

In het clipje zie je een zwarte vrouw tegen een soort van muur staan.

Iemand die kan helpen?

Ik zoek een nummer, maar ik heb er niet zo heel veel informatie over. Het enige wat ik er nog van weet is dat de clip zich afspeelt in een kamer en dat er een aantal mannen en vrouwen zijn die nogal seksueel met elkaar omgaan. Verder is het een nummer dat ook nog wel in een discotheek o.i.d. gedraaid zou kunnen worden. Weet iemand waar ik het over heb?

2MY
Devoo schreef:
Ik zoek een nummer, het is een best wel commercieel nummertje en ik denk dat de tekst als volgt gaat, maar ik kan ook fout zitten.

"Put on the lights yeah, just put on the lights lights"

In het clipje zie je een zwarte vrouw tegen een soort van muur staan.

Iemand die kan helpen?

deze misschien?

Kos schreef:

Zal vast een bekende track zijn want ik hoorde het laatst ook in zo'n Veronicapromo of iets dergelijks.

pls help .

ik kan m niet vinden in de top en ook niet hier tussen: Dance top 40 - Today's top dance songs - dancetop40.com

?

1111992 schreef:
Ik zoek een nummer, maar ik heb er niet zo heel veel informatie over. Het enige wat ik er nog van weet is dat de clip zich afspeelt in een kamer en dat er een aantal mannen en vrouwen zijn die nogal seksueel met elkaar omgaan. Verder is het een nummer dat ook nog wel in een discotheek o.i.d. gedraaid zou kunnen worden. Weet iemand waar ik het over heb?

Deze wellicht?

Kos
Nee, het is een veel conventioneler houseplaatje.

Tuut, tuut,tuut. De groetjes van Ruud.

Ik zag net een clipje op VH1. Typisch jaren 80-clip, zag er een beetje Devo/Yello-achtig uit. Dacht dat het een van de twee was maar de titel en de artiest werden niet vernoemd.

Het nummer draaide een beetje om een fluitriedeltje, er loopt dan ook steeds iemand op een fluit te spelen. Het laatste shot zag er een beetje uit als 'De rattenvanger van Hamelen'. Verder was het een erg leipe clip (daarom moest ik ook meteen aan Devo en Yello denken).

Kos schreef:

pls help .

Ik moest denken aan New Order - Blue Monday, dat zat geloof ik een Veronicapromo.

YouTube - Blue Monday by New Order

hallo ik zoek een nummer die is wel eens op slam tv de ene kerol die rapt heeft een oranje pet op oranje shit die andere die zing heeft een zwarte jas of jurk zooi aan een hoed op en een baard staan op een vierkant platuau 4 vrouwelijk zusters dansen er eerst om heen dan komen er 6 meiden ofsow aan die trekken hun shirt uit en staan in een bh en daarna komt er steeds meer publiek die ook mee doet met dansen weet iemand hoe dit nummer heet

alvast bedankt

Jocharo-T

Ik zoek een nummer waarin een sample van het OutKast-nummer 'ATLiens' zit; je hoort de regels 'My oral illustration be like clitoral stimulation to the female gender' rappen. Ik heb geen idee of dit een sample is, of dat het een remix van 'ATLiens' is want ik hoorde maar een seconde of twintig van het nummer. Ik weet niet of iemand het boek Smoelwerk heeft gelezen, maar bij dat boek zit een dvd waar o.a. een tourverslag met CunninLynguists op staat. Tijdens dat tourverslag is dat nummer te horen.

In Muziek > Algemeen > Hoe heet dit nummer en de artiest?:

Wie weet hoe het nummer heet en wie de artiest is? Het is in dit filmpje te horen.

Uitzending gemist van "Vi Oranje", "Penalty schieten met Diederik Samsom", op RTL 4

Wie weet hoe het nummer heet en wie de artiest is? Het is in dit filmpje te horen.

Uitzending gemist van "Vi Oranje", "Penalty schieten met Diederik Samsom", op RTL 4

Waarschijnlijk deze Deon ft. Foster the People - All the Other Kids

(of een andere versie met "all the other kids ...")

hallo ik zoek een nummer die is wel eens op slam tv de ene kerol die rapt heeft een oranje pet op oranje shit die andere die zing heeft een zwarte jas of jurk zooi aan een hoed op en een baard staan op een vierkant platuau 4 vrouwelijk zusters dansen er eerst om heen dan komen er 6 meiden ofsow aan die trekken hun shirt uit en staan in een bh en daarna komt er steeds meer publiek die ook mee doet met dansen weet iemand hoe dit nummer heet

alvast bedankt

hollywood schreef:
In Muziek > Algemeen > Hoe heet dit nummer en de artiest?:

Dat is Pumped Up Kicks van Foster the People.

HARTELIJK bedankt die had iik idd nodig

Fathead schreef:
(quote)

Dat is Pumped Up Kicks van Foster the People.

Dank!

Gast
geplaatst: vandaag om 06:02 uur

geplaatst: vandaag om 06:02 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.