MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Algemeen / Help! ik zoek een nummer

zoeken in:
Ik weet ook echt zeker dat als ik het nummer ooit vind, de teksten helemaal anders blijken te zijn dan ik verstaan heb.
Exact hetzelfde had ik met To France van Mike Oldfield (gezongen door die vrouw). Dat nummer lijkt trouwens wel heel erg op het nummer dat ik nu zoek. Beetje hetzelfde tempo in het refrein en het deuntje lijkt er ook erg op.

Zephyr
skayter123 schreef:
Hallo allemaal. Ik zoek een heel raar nummer.

Het is een fluit-liedje die redelijk kort is en mischien wat gitaar heeft. Wat ik weet is dat het nummer het "home-menu liedje" is van de DVD "Claudia Zuigt" van Claudia De Breij.

Het eerste waar ik aan denk = Mike Oldfield - In Dulci Jubilo.

Het nummer duurt niet lang; in het beginstuk hoor je iets dat op een fluit lijkt, en op het einde volgt nog een korte gitaarsolo.

U-96 schreef:
Ik weet ook echt zeker dat als ik het nummer ooit vind, de teksten helemaal anders blijken te zijn dan ik verstaan heb.
Exact hetzelfde had ik met To France van Mike Oldfield (gezongen door die vrouw). Dat nummer lijkt trouwens wel heel erg op het nummer dat ik nu zoek. Beetje hetzelfde tempo in het refrein en het deuntje lijkt er ook erg op.

Even hierop terugkomende. Net nog 's To France geluisterd en ik kan idd bevestigen dat het reffrein kwa melodie en snelheid erg lijkt op die van het nummer dat ik zoek. Niet alleen dat maar ook de stem een beetje!

Zephyr schreef:

Het eerste waar ik aan denk = Mike Oldfield - In Dulci Jubilo.

Het nummer duurt niet lang; in het beginstuk hoor je iets dat op een fluit lijkt, en op het einde volgt nog een korte gitaarsolo.

Jammer genoeg niet deze, maar heel erg bedankt voor de poging! Het is echt een fluit van een mens.

skayter123 schreef:
Jammer genoeg niet deze, maar heel erg bedankt voor de poging! Het is echt een fluit van een mens.
Is dat ergens te beluisteren?

Zephyr
@skayter123 :

Hier vind je nog 48 nummers waarin gefloten wordt ...

Nummer 50 bijvoorbeeld ?; een erg kort nummer (02:09) !

Salvadore schreef:
(quote)
Is dat ergens te beluisteren?

Ja op de dvd van Claudia De Breij, "Claudia Zuigt," is het het "home-screen" nummer.

Is er wellicht een programma waar je d.m.w. wat toetsen een deuntje kan samenstelen en als mp3 saven? Dat kan ik dan doen met de melodie van het refrein.

U-96 schreef:
Is er wellicht een programma waar je d.m.w. wat toetsen een deuntje kan samenstelen en als mp3 saven? Dat kan ik dan doen met de melodie van het refrein.

Met Shazam, een app for iPhone en Android kom je er snel achter - wordt muziek heel snel herkend. Phone voor de speaker houden en zippo, presto!

U-96 schreef:
(quote)

Even hierop terugkomende. Net nog 's To France geluisterd en ik kan idd bevestigen dat het reffrein kwa melodie en snelheid erg lijkt op die van het nummer dat ik zoek. Niet alleen dat maar ook de stem een beetje!

Misschien All around my hat van Steelye span ? De stem van Maddy Prior lijkt een beetje op die van haar.

Shangri-la schreef:
Misschien All around my hat van Steelye span ? De stem van Maddy Prior lijkt een beetje op die van haar.

Nope, helaas. Thanks iig!

Thanks! Maar ook helaas

IK HEB 'M GEVONDEN!!!! Althans, het nummer heeft mij gevonden

WAT EEN TOEVAL. Ik zei net tegen een collega dat ik het nummer nogsteeds niet gevonden heb, want hij heeft mij er ook al enige tijd mee geholpen. We waren net op dat moment bezig de melodie op een online piano te spelen. Precies op dat moment hoor ik het nummer op 8FM. Die zender heb ik sinds mijn gesprek met Ziggo al opstaan in de hoop dat ie langs zou komen.
Maar iedereen alsnog onwijs bedankt voor de hulp

KOMT IE:

YouTube - Sonique - It Feels So Good (1999) HD

Wat een toeval is dat zeg! Ben echt superblij dat ik 't nummer eindelijk gevonden heb.

Typisch dat je zo'n herkenbaar nummer nooit hoort.

"Wont you understand, how I feel (yeah) deep inside"

"Your love it feels so good"

Zat ik er toch niet eens zo gek veel naast.

Ik ga dit nummer vanavond helemaal grijsdraaien.

Ah, goed nummer inderdaad. Heb het laatst ook herontdekt. Door je 80s opmerking heb ik helemaal niet in deze hoek gezocht, maar gelukkig heb je hem uiteindelijk zelf gevonden.

Ik had geluk dat ie op de radio kwam, anders was ik nog hard zoekende.
Heb 'm gisteren en vanochtend erg vaak gedraaid, en nog steeds geen verveling! Imo een van de beste jaren '90 nummers.

Hallo,
Ik zoek een liedje gezongen door een man en hij zingt I wanna go...I wanna go.... I wanna go.... ik weet alleen niet wat hij erbij zegt.
Het is een rustig liedje en wat sad. Heb hem overlaats gehoord op de radio dus denk dat het een vrij recent nummer is

Ieman die mij kan helpen?

tja niet zoveel info.
Proberen maar:

In Genres > Overigen > Ik ben op zoek naar een liedje:

Welkom. Weet iemand welk nummer afgespeeld kunnen worden op de radio Slam FM op vrijdag 27/07/2012. op 9:55? Het lied werd uitgevoerd in het Engels door een man in de stijl van pop / rock, zoiets. Dit lied werd vaak gespeeld op de drempel van 2007/2008 op de radio 538e Misschien dat iemand associëren wat ik bedoel. Groeten Peter

♪ Wat is er op de radio .nl  ♬  Radio Playlist - watiseropderadio.nl zegt Filo & Peri Ft. Eric Lumiere - Anthem. Is weliswaar geen pop/rock, maar wel gereleased in 2007, en ik zou me voor kunnen stellen dat het middenstuk is wat je bedoeld.

2MY
Als ik me goed herinner werd er op dat ogenblik dit nummer gedraaid, maar da's al wat ouder:

2MY schreef:
Als ik me goed herinner werd er op dat ogenblik dit nummer gedraaid, maar da's al wat ouder:

(embed)

Precies mijn punt dat het lied kwam van Dj Bobo

da dude Je bent prachtig. Dank u wel, was ik op zoek naar dit nummer een lange tijd )))

Dank u voor het website-adres waar ik kan iets, ergens in de toekomst te controleren

Een uurtje of 2 geleden of Miss wel 3. Was er een nummer waarin een man en een vrouw singde. De DJ had het over just for tonight nu ben ik volop gaan zoeken maar kan niets vinden.

Waar was dat nummer dan? Op de radio? En welk station dan?
Misschien handig als je dat erbij vermeld, een ander gaat dat heus niet voor je uitzoeken.

Gast
geplaatst: vandaag om 13:05 uur

geplaatst: vandaag om 13:05 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.