Muziek / Algemeen / Help! ik zoek een nummer
zoeken in:
0
geplaatst: 5 augustus 2012, 13:59 uur
Vlak voor Katy Perry's Last Friday Night draaiden ze Aretha Franklin & George Mi.... Dat zal em wel zijn 

0
geplaatst: 5 augustus 2012, 14:03 uur
da dude heeft het een paar berichten geleden ook al gemeld.
Dat kun je hier opzoeken:
http://watiseropderadio.nl/
Dat kun je hier opzoeken:
http://watiseropderadio.nl/
0
geplaatst: 6 augustus 2012, 22:05 uur
zoek de titel van een nummer van een jaar of 10 geleden, met een videoclip waarin een zangeres door straten (van Londen?) skate met koptelefoon op. zomers sfeertje.
0
Zephyr
geplaatst: 8 augustus 2012, 20:20 uur
Oh jee, daar heb je weer zo'n nummer. Ze draaien het tijdens de OS bij elke medaille-uitreiking .................. Maar ik kan er maar niet op komen ...
Iemand ?
Iemand ?
0
Zephyr
geplaatst: 8 augustus 2012, 20:29 uur

Nee, maar ik heb het ook niet goed opgeschreven in mijn vorige bericht.. Ik bedoel het nummer als de medaille-winnaars naar het podium lopen, dus voor de uitreiking v/d plakken !
0
geplaatst: 8 augustus 2012, 20:58 uur
Is dat niet Chariots of Fire van Vangelis? Dat hoor ik in elk geval vaak langskomen, al weet ik niet meer precies op welke momenten.
0
geplaatst: 8 augustus 2012, 20:59 uur
GrafGantz schreef:
Is dat niet Chariots of Fire van Vangelis? Dat hoor ik in elk geval vaak langskomen, al weet ik niet meer precies op welke momenten.
Volgens mij bij de medailles en misschien ook wel bij de entree van de sportersIs dat niet Chariots of Fire van Vangelis? Dat hoor ik in elk geval vaak langskomen, al weet ik niet meer precies op welke momenten.
0
Zephyr
geplaatst: 8 augustus 2012, 22:41 uur
't Was vooral bij de opkomst van de medaille-winnaars van het zwemmen dat ik het steeds hoorde.
Het is inderdaad Vangelis met Chariots Of Fire.
Bedankt, GrafGantz. .
Het is inderdaad Vangelis met Chariots Of Fire.
Bedankt, GrafGantz. .
0
geplaatst: 8 augustus 2012, 22:57 uur
Salvadore schreef:
(quote)
Volgens mij bij de medailles en misschien ook wel bij de entree van de sporters En ook nog er tussenin en daarna, of te wel je hoort het constant...
0
geplaatst: 8 augustus 2012, 22:59 uur
best vaak ja, en Heroes, wat herman aangaf, hoor je ook geregeld
0
geplaatst: 11 augustus 2012, 21:51 uur
Masimo schreef:
Het Wilhelmus?
Het Wilhelmus?
Dat zou nog best een hit kunnen worden, 't is best catchy. Het komt me wel vaag bekend voor, maar er net niet op komen waar ze het vandaan hebben.
0
geplaatst: 11 augustus 2012, 22:00 uur
Wilhelmus is prachtig, mijn zoontje wil het voor het slapen nog even horen. Ben zelf op zoek naar een nummer dat ik vandaag hoorde op radio2 en later in de aankondiging van het nieuwe Koefnoenseizoen. Er wordt in gefloten en ik meende te horen dat het van Will & The People was, maar niks op youtube lijkt erop. Iemand een idee?
0
geplaatst: 11 augustus 2012, 22:08 uur
Dus het is niet gewoon hun hit Lion in the Morning Sun? Weet je hoe laat je hem ongeveer op Radio 2 hebt gehoord?
0
geplaatst: 11 augustus 2012, 22:23 uur
Ik moest zelf denken aan Edward Sharpe and the Magnetic Zeroes met Home denken, maar die werd pas rond half 8 op Radio 2 gedraaid.
Hier kan je in ieder geval zien wat er van 2 t/m 4 uur gedraaid werd. Van 4 t/m 6 uur was er Tros Muziekcafé waarin o.a. de artiesten Sunday Sun, Dewolff, Souldada en Nadieh optraden, maar daar is verder geen playlist van helaas.
Hier kan je in ieder geval zien wat er van 2 t/m 4 uur gedraaid werd. Van 4 t/m 6 uur was er Tros Muziekcafé waarin o.a. de artiesten Sunday Sun, Dewolff, Souldada en Nadieh optraden, maar daar is verder geen playlist van helaas.
0
geplaatst: 11 augustus 2012, 22:46 uur
Heb ze allemaal geprobeerd Arrie, maar helaas. Kan misschien zelfs wel 5 uur geweest zijn dat het op radio2 was. Zal nog wel duidelijk worden binnenkort. Als ik het vandaag 2 keer heb gehoord zal het wel bekend worden. Er zat iets met 'go' in de titel.
0
geplaatst: 11 augustus 2012, 22:55 uur
Hier is de promo van Koefnoen voor het nieuwe seizoen:
YouTube - Koefnoen - Promo 1 seizoen 11
Misschien is hier het onbekende liedje te horen?
YouTube - Koefnoen - Promo 1 seizoen 11
Misschien is hier het onbekende liedje te horen?
0
geplaatst: 11 augustus 2012, 22:58 uur
Dat zal het niet zijn. Daar wordt ook helemaal niet in gefloten.
0
geplaatst: 12 augustus 2012, 20:47 uur
Sorry guys, zag dat de autoradio op 3fm stond. Heb het inmiddels gevonden: Whistle van Flo Rida. Thanx voor het meedenken.
0
geplaatst: 16 augustus 2012, 00:10 uur
Hallo,
ik zoek een liedje waar ik eigenlijk zo enorm dichtbij ben, maar toch niet kan benoemen.
Het gaat om een instrumentaal/elektronisch nummer met wat dubstepinvloeden, maar dan niet zo rebels. Wat heel goed naar voren komt is het soort geluid van een lekkende kraan, of het gedruppel, dat onderdeel is van de beat. Wat ik verder kan herinneren is dat de titel volgens mij louter uit medeklinkers bestaat. Hopelijk kan iemand me helpen, ik zit hier namelijk al een paar dagen mee
ik zoek een liedje waar ik eigenlijk zo enorm dichtbij ben, maar toch niet kan benoemen.
Het gaat om een instrumentaal/elektronisch nummer met wat dubstepinvloeden, maar dan niet zo rebels. Wat heel goed naar voren komt is het soort geluid van een lekkende kraan, of het gedruppel, dat onderdeel is van de beat. Wat ik verder kan herinneren is dat de titel volgens mij louter uit medeklinkers bestaat. Hopelijk kan iemand me helpen, ik zit hier namelijk al een paar dagen mee

0
geplaatst: 16 augustus 2012, 01:38 uur
Nee, het is een vrij recent nummer. Ik heb em ook een keer op 3fm voorbij horen komen, maar dat is al een maand geleden. De titel is iets in de trant van, drppng, of wbblng, of bbubng.
De artiestennaam weet ik helemaal niet trouwens omdat het om iemand ging die net pas zijn debuut-ep heeft afgeleverd en dus nog vrij onbekend is.
De artiestennaam weet ik helemaal niet trouwens omdat het om iemand ging die net pas zijn debuut-ep heeft afgeleverd en dus nog vrij onbekend is.
0
geplaatst: 16 augustus 2012, 07:51 uur
Als ik alle hints opzij schuif en me alleen beperk tot de druppelende kraan:
Is hem absoluut niet maar is wel een fijn nummer
Is hem absoluut niet maar is wel een fijn nummer

* denotes required fields.