Muziek / Algemeen / Help! ik zoek een nummer
zoeken in:
0
Improvision
geplaatst: 16 augustus 2012, 10:31 uur
wiene schreef:
Nee, het is een vrij recent nummer. Ik heb em ook een keer op 3fm voorbij horen komen, maar dat is al een maand geleden. De titel is iets in de trant van, drppng, of wbblng, of bbubng.
De artiestennaam weet ik helemaal niet trouwens omdat het om iemand ging die net pas zijn debuut-ep heeft afgeleverd en dus nog vrij onbekend is.
Nee, het is een vrij recent nummer. Ik heb em ook een keer op 3fm voorbij horen komen, maar dat is al een maand geleden. De titel is iets in de trant van, drppng, of wbblng, of bbubng.
De artiestennaam weet ik helemaal niet trouwens omdat het om iemand ging die net pas zijn debuut-ep heeft afgeleverd en dus nog vrij onbekend is.
?
0
geplaatst: 16 augustus 2012, 17:19 uur
Yeah thx! Dat is em! En de titel heeft dus toch een klinker, my bad 

0
geplaatst: 17 augustus 2012, 23:56 uur
In Overigen > Algemeen > Ik zoek een liedje!:
Herken je het, wel weten hoe het deuntje klinkt maar niet weten hoe het heet?
Dat kan lachwekkend tot frustrerend werken, en ik moet het gewoon weten haha!
Het deuntje komt vaak voor in films en series wanneer er ijs licht of als er schoongemaakt is. Het is volgens mij een xylofoon deuntje en het deuntje klinkt als een soort ballet. In het begin hoort je de (xylofoon) belletjes toontjes en later komt er kort een viooltje doorheen. Het korte maar herkenbare deuntje herhaalt zich vaak.
plz help me
Herken je het, wel weten hoe het deuntje klinkt maar niet weten hoe het heet?
Dat kan lachwekkend tot frustrerend werken, en ik moet het gewoon weten haha!
Het deuntje komt vaak voor in films en series wanneer er ijs licht of als er schoongemaakt is. Het is volgens mij een xylofoon deuntje en het deuntje klinkt als een soort ballet. In het begin hoort je de (xylofoon) belletjes toontjes en later komt er kort een viooltje doorheen. Het korte maar herkenbare deuntje herhaalt zich vaak.
plz help me

0
geplaatst: 20 augustus 2012, 17:42 uur
Ik zoek een nummer ik ben al uren aan het zoeken en kom er maar niet uit. Het was een dance /pop nummer. ik weet niet meer hoe het gaat, maar weet wel dat het een blond meisje was op het strand die het zong. Het was een beetje fout gezongen/foute uitspraak maar daarom juist wel leuk.
Ik denk dat het rond 2009 was in de zomer. Ik heb alle hitlijsten van een aantal jaren terug bekeken maar kan het maar niet vinden. De styl kun je vergelijken met Inna
Ik hoop dat iemand me kan helpen, ik kan het niet uitstaan dat ik het nergens meer kan vinden.
Ik denk dat het rond 2009 was in de zomer. Ik heb alle hitlijsten van een aantal jaren terug bekeken maar kan het maar niet vinden. De styl kun je vergelijken met Inna
Ik hoop dat iemand me kan helpen, ik kan het niet uitstaan dat ik het nergens meer kan vinden.
0
CHIEP (crew)
geplaatst: 20 augustus 2012, 18:09 uur
Hoorde vandaag op MNM een Engelstalig nummer voorbijkomen dat de melodie van Bella Ciao gebruikt. Iemand een idee?
Playlist op MNM.be blijft namelijk maar laden...
Playlist op MNM.be blijft namelijk maar laden...
0
geplaatst: 31 augustus 2012, 11:39 uur
Hallo allemaal,
Ik ben opzoek naar een chill-out nummer wat ik een aantal keer in documentaires heb gehoord. Gisteren werd het ook weer gebruikt in het programma Metropolis van de VARA.
Metropolis: Haar - Uitzending Gemist - uitzendinggemist.nl
Het gaat om het nummer wat wordt gebruikt tussen 16:09 en 16:20
Als iemand weet welk nummer dit is, laat het dan aub even weten. Alvast bedankt!
Ik ben opzoek naar een chill-out nummer wat ik een aantal keer in documentaires heb gehoord. Gisteren werd het ook weer gebruikt in het programma Metropolis van de VARA.
Metropolis: Haar - Uitzending Gemist - uitzendinggemist.nl
Het gaat om het nummer wat wordt gebruikt tussen 16:09 en 16:20
Als iemand weet welk nummer dit is, laat het dan aub even weten. Alvast bedankt!
0
geplaatst: 31 augustus 2012, 19:29 uur
Weet iemand hoe het liedje heet dat op de achtergrond speelt in dit fragment?
Goed te horen in het begin
De 'prothesekoning' van Oranje - NOS Paralympische Spelen 2012
Goed te horen in het begin
De 'prothesekoning' van Oranje - NOS Paralympische Spelen 2012
0
geplaatst: 3 september 2012, 10:26 uur
@ zarynxa, kan het zijn dat je Tchaikovsky - Sugar Plum Fairy bedoelt?
0
geplaatst: 3 september 2012, 11:14 uur
In Muziek > Algemeen > Ik zoek een nummer:
Heey iedereen,
ik zoek nou al even naar een nummer, k heb geen idee van wie het liedje is en hoe het heet maar de eerste regen gaat zo ongeveer:
Delisia, you look like a diva, with your dresse so sexy, your my fashion diva.
Ik weet niet of dit ook echt de text is maar ik heb het een keertje gehoord.
alvast bedankt,
KrKa
Heey iedereen,
ik zoek nou al even naar een nummer, k heb geen idee van wie het liedje is en hoe het heet maar de eerste regen gaat zo ongeveer:
Delisia, you look like a diva, with your dresse so sexy, your my fashion diva.
Ik weet niet of dit ook echt de text is maar ik heb het een keertje gehoord.
alvast bedankt,
KrKa
0
geplaatst: 3 september 2012, 21:05 uur
@Outlaw104
Heeel erg bedankt, ben al een week aan het zoeken.
Heeel erg bedankt, ben al een week aan het zoeken.
0
geplaatst: 6 september 2012, 11:20 uur
Hallo allemaal,
zoek een dance/techno nummer van lang geleden, heb al gegoogd en gezocht maar helaas niet kunnen vinden. Het melodietje weet ik nog wel maar deze te typen is een beejte moeilijk.
Het enige dat ik nog weet is dat er na het melodietje "Imperium" door een zware mannen stem te horen is. Weet iemand nog welk nummer dit is? Hoorde is nummer in de jaren 90 op vakantie in Italie in de disco.
zoek een dance/techno nummer van lang geleden, heb al gegoogd en gezocht maar helaas niet kunnen vinden. Het melodietje weet ik nog wel maar deze te typen is een beejte moeilijk.
Het enige dat ik nog weet is dat er na het melodietje "Imperium" door een zware mannen stem te horen is. Weet iemand nog welk nummer dit is? Hoorde is nummer in de jaren 90 op vakantie in Italie in de disco.
0
geplaatst: 6 september 2012, 15:00 uur
Hallo
Ik zoek twee songs, beide zijn pop/dance songs. De eerste herinner ik me de clip details, namelijk : het speelt zich ergens in oost-blok zijn 3 meisjes en een jongen. Ze hebben een Lada die telkens van kleur verandert. En de tweede song is van RTL programma's die je voorbij ziet komen in maand september in een reclame, is een vrouwelijke stem ( Sia Lana del Ray achtig ). Kan iemand mij aub helpen
?
Ik zoek twee songs, beide zijn pop/dance songs. De eerste herinner ik me de clip details, namelijk : het speelt zich ergens in oost-blok zijn 3 meisjes en een jongen. Ze hebben een Lada die telkens van kleur verandert. En de tweede song is van RTL programma's die je voorbij ziet komen in maand september in een reclame, is een vrouwelijke stem ( Sia Lana del Ray achtig ). Kan iemand mij aub helpen
?
0
Meneer Bungel
geplaatst: 9 september 2012, 00:50 uur
Niet een nummer, maar een hele band zelfs. Ze spelen een freaky soort van country met een hoofdrol voor de banjopartijen, als ik me het goed herinner.
0
Meneer Bungel
geplaatst: 9 september 2012, 01:08 uur
Kan haast niet. De band die ik 'ken', maakte (minstens) al muziek in de early '90s. Kan goed zijn dat het een Canadese band is, de banjopartijen tamelijk virtuoos. Ik zal M&S nonetheless zeker eens checken, thanks!
-edit- ik kom via zoeken nu wel uit bij Cowboy Junkies; komt me enigszins bekend voor, maar suggesties blijven welkom!
-edit- ik kom via zoeken nu wel uit bij Cowboy Junkies; komt me enigszins bekend voor, maar suggesties blijven welkom!
0
geplaatst: 10 september 2012, 18:58 uur
Ik zocht enkele maanden geleden een bandje dat ik omschreef als de 'christelijke Bodycount/RATM', vroege jaren negentig. Na wat zoekwerk in Music Mania/Plato release bladen van die periode zelf gevonden. Voor de geïnteresseerden uit 1993; Sodom and America | Xl - xltoddstevens.bandcamp.com
XL and DBD was het dus, toch niet zo geweldig als ik me meende te herinneren
XL and DBD was het dus, toch niet zo geweldig als ik me meende te herinneren

0
geplaatst: 13 september 2012, 00:40 uur
Ik zoek een amerikaans liedje van een rock band met ongeveer het zelfde tempo van refrein als hier. Ik kan maar niet op de titel of band ervan komen
0
geplaatst: 13 september 2012, 13:32 uur
0
geplaatst: 18 september 2012, 00:12 uur
Ik zoek een pop/rock-nummer met een mannenstem. Ik hoor vrij zeker het woord 'privacy' nogal nadrukkelijk, maar dat hielp me niet op weg op google en youtube.
Het lijkt me uit de jaren-80 en er zit een soort tetris/nintendo-achtig geluidje in. Heel af en toe dan, denk niet electronisch, maar het is wel eigenaardig. De sfeer is melancholisch.
Het lijkt me uit de jaren-80 en er zit een soort tetris/nintendo-achtig geluidje in. Heel af en toe dan, denk niet electronisch, maar het is wel eigenaardig. De sfeer is melancholisch.
* denotes required fields.