Muziek / Algemeen / Help! ik zoek een nummer
zoeken in:
0
geplaatst: 18 september 2012, 00:16 uur
Wellicht verstond je Driver's Seat als privacy, dat had ik vroeger namelijk ook. 

0
geplaatst: 18 september 2012, 20:50 uur
Een van de electronicmembers hier die deze kent, wat een track zeg...
YouTube - Party Usuahia Ibiza 13.09.12 Luciano Vs. Richie Hawtin. 1
YouTube - Party Usuahia Ibiza 13.09.12 Luciano Vs. Richie Hawtin. 1
0
geplaatst: 19 september 2012, 11:33 uur
In Genres > Overigen > Mooi nummer Jan Akkerman & Lena Chamamyan, wie??:
Hallo Allemaal,
Mooi nummer bij artikel over Jan Akkerman en de Syrische zangeres Lena Chamamyan.
Wie weet er meer over het nummer dat er bij te horen is?
“We should support each other” – an interview with Lena Chamamyan | News and Noise! - newsandnoise.wordpress.com
Rolf
Hallo Allemaal,
Mooi nummer bij artikel over Jan Akkerman en de Syrische zangeres Lena Chamamyan.
Wie weet er meer over het nummer dat er bij te horen is?
“We should support each other” – an interview with Lena Chamamyan | News and Noise! - newsandnoise.wordpress.com
Rolf
0
geplaatst: 19 september 2012, 17:14 uur
Hey allemaal,
Ben al even op zoek naar 2 nummers.
Het eerste is iets recent denk ik waar ik versta "Hey, run for your money". Eerst redelijke rustige muziek en dan roepen ze met zen allen die zin. Gehoord op een of andere fuif paar weken terug.
Ook hoor ik iets als "Baby good time." erachter. Ben vrij zeker dat ik het zo goed als volledig verkeerd gehoord heb aangezien google en youtube en lyricsfinder niets opleverden.
Tweede nummer is al een oud waarin een meidengroep in een kooi staat de zingen en als gaat waaien door een soort van windgenerator in die kooi. Paar jaar geleden gehoord, maar wil nu eigenlijk toch eens weten welke groep en nummer dat was. Nogal een "beetje zagend" deuntje dat wel blijf hangen en iets als "Round on me" in het refrein.
Hopelijk kan iemand me helpen.
Ben al even op zoek naar 2 nummers.
Het eerste is iets recent denk ik waar ik versta "Hey, run for your money". Eerst redelijke rustige muziek en dan roepen ze met zen allen die zin. Gehoord op een of andere fuif paar weken terug.
Ook hoor ik iets als "Baby good time." erachter. Ben vrij zeker dat ik het zo goed als volledig verkeerd gehoord heb aangezien google en youtube en lyricsfinder niets opleverden.
Tweede nummer is al een oud waarin een meidengroep in een kooi staat de zingen en als gaat waaien door een soort van windgenerator in die kooi. Paar jaar geleden gehoord, maar wil nu eigenlijk toch eens weten welke groep en nummer dat was. Nogal een "beetje zagend" deuntje dat wel blijf hangen en iets als "Round on me" in het refrein.
Hopelijk kan iemand me helpen.
0
geplaatst: 19 september 2012, 17:21 uur
Die tweede doet me denken aan Girls Aloud - Sound of the Underground
0
geplaatst: 19 september 2012, 17:32 uur
Wow, had inderdaad gekund want al men voorwaarden kloppen want van de tekst ben ik niet zeker.
Toch is het een ander als men geheugen me niet in de steek laat. Het is een soort van cilindervormige ruimte waar echt alles in het rond vliegt na een tijdje. Wel frappant dat er twee dan al minstens twee nummers zijn die aan de voorwaarde die ik gaf voldoen :O
Toch is het een ander als men geheugen me niet in de steek laat. Het is een soort van cilindervormige ruimte waar echt alles in het rond vliegt na een tijdje. Wel frappant dat er twee dan al minstens twee nummers zijn die aan de voorwaarde die ik gaf voldoen :O
0
geplaatst: 19 september 2012, 18:16 uur
K&K schreef:
Wow, had inderdaad gekund want al men voorwaarden kloppen want van de tekst ben ik niet zeker.
Sugababes / Round Round misschien±
YouTube - Sugababes - Round Round
0
geplaatst: 20 september 2012, 11:17 uur
Dat is hem!
Bedankt, iemand nog enig idee voor het eerste nummer?
Bedankt, iemand nog enig idee voor het eerste nummer?
0
geplaatst: 20 september 2012, 11:57 uur
Het is een gok maar wellicht is het Good Time van Owl City & Carly Rae Jepsen.
0
geplaatst: 20 september 2012, 13:09 uur
Die eerste ken ik, maar ik kan er niet opkomen. Dat money-stukje kan ik zo in m'n hoofd afspelen, maar verder kom ik niet.
0
Improvision
geplaatst: 20 september 2012, 13:36 uur
Is het een dance nummer, hiphop nummer, r&b nummer of...?
0
geplaatst: 20 september 2012, 14:04 uur
Goh, ik zou het niet weten eerder hiphop en r&b, maar wel commercieel.
Misschien dat Arrie nog wat van de tekst kan toevoegen? Het is een chill deuntje met dan het money-stukje dat door vele stemmen werd geroepen. Ik gok op iets recents aangezien ze het op fuiven draaien, maar dat weet je natuurlijk nooit
Misschien dat Arrie nog wat van de tekst kan toevoegen? Het is een chill deuntje met dan het money-stukje dat door vele stemmen werd geroepen. Ik gok op iets recents aangezien ze het op fuiven draaien, maar dat weet je natuurlijk nooit

0
geplaatst: 20 september 2012, 17:27 uur
Is het niet gewoon M.I.A. met Paper Planes? Dat gaat in elk geval over money, al sluit het verder niet echt aan bij je omschrijving vrees ik.
0
geplaatst: 20 september 2012, 18:08 uur
K&K schreef:
Nope, kom er niet op, maar heb volgens mij wel hetzelfde nummer in m'n hoofd.

0
geplaatst: 20 september 2012, 19:49 uur
Nope ook niet Paper Planes van M.I.A..
Verder denk ik dat voor die baby good time nog Oh I/Why. Dus fonetisch Owaaj beebie goed taaim, run for your money! *deuntje*
Verder denk ik dat voor die baby good time nog Oh I/Why. Dus fonetisch Owaaj beebie goed taaim, run for your money! *deuntje*
0
geplaatst: 20 september 2012, 20:44 uur
Nee, ben ook al redelijk wat 'money' gerelateerde songs afgegaan zonder resultaat.
0
geplaatst: 20 september 2012, 21:18 uur
We hebben een winnaar! Bedankt dat is hem. Redelijk wat misheard lyrics 
Arrie en Teunnis hadden jullie deze ook voor?

0
geplaatst: 20 september 2012, 21:23 uur
Ik had dus nooit geraden dat het die zou zijn 
Blijft wel een lekkere track.

0
geplaatst: 20 september 2012, 22:04 uur
NewYorkCityLight schreef:

Wist niet dat het al zo oud is. Relatief natuurlijk maar toch.
Chill nummer inderdaad. Ben echt blij dat ik nu weet welk deuntje in men hoofd zat
Nog eens bedankt pjhNog eentje:
Weet iemand toevallig de naam van het nummer dat ze gebruiken in dit filmpje van seconde 30?
0
geplaatst: 21 september 2012, 00:08 uur
K&K schreef:

Jep! Een echte 'ohja'.
Maar ik zou er nooit op zijn gekomen, want ik had dus alleen dat 'hey! must be the money!' in m'n hoofd, en kon het niet plaatsen.
0
geplaatst: 21 september 2012, 11:19 uur
K&K schreef:
Chill nummer inderdaad. Ben echt blij dat ik nu weet welk deuntje in men hoofd zat
Nog eens bedankt pjh
Nog eentje:
Weet iemand toevallig de naam van het nummer dat ze gebruiken in dit filmpje van seconde 30?
(embed)
Zou zomaar van Mike Oldfield kunnen zijn... In de Nederlandse kinderserie 'Bassie & Adriaan' komt het deuntje ook voor...(quote)
Nog eens bedankt pjhNog eentje:
(embed)
EDIT: John Carpenter - Halloween Theme
0
geplaatst: 21 september 2012, 17:04 uur
Zit al een tijdje met een nummer in mn hoofd, maar kan er niet op komen. Het is van een Nederlandse rockband en heeft een vrij prominente riff. Het is volgens mij van vorig jaar (kan ook 2010 zijn), het was niet echt een hit, maar werd wel eens op 3fm gedraaid. Mijn eerste gedachte was De Staat, maar volgens mij zijn zij het niet...
0
DjFrankie (moderator)
geplaatst: 21 september 2012, 17:13 uur
Lola Kite? Everything's Better
The Hype? Do you Know
Go Back To the Zoo? I'm the Night (See You Later)
Death Letters? Your heart upside down
Dazzled Kid ? Embrace
Kensington ? Let Go
The Hype? Do you Know
Go Back To the Zoo? I'm the Night (See You Later)
Death Letters? Your heart upside down
Dazzled Kid ? Embrace
Kensington ? Let Go
0
geplaatst: 21 september 2012, 17:20 uur
Tis iig geen Go Back to the Zoo of Dazzled Kid, het is wat steviger dan dat. De andere opties zal ik eens uitchecken.
0
geplaatst: 21 september 2012, 17:20 uur
K&K schreef:

Ja
Dat zowel Arrie als ik er niet op konden komen 
* denotes required fields.