Muziek / Algemeen / Help! ik zoek een nummer
zoeken in:
0
geplaatst: 21 september 2012, 18:03 uur
Al gevonden. Was er abusievelijk van uitgegaan dat het een Nederlands bandje was, vandaar dat ik het in eerste instantie niet vond. Het betreft namelijk het Belgische Balthazar met Fifteen Floors.
0
Meneer Bungel
geplaatst: 22 september 2012, 00:45 uur
Meneer Bungel schreef:
Niet een nummer, maar een hele band zelfs. Ze spelen een freaky soort van country met een hoofdrol voor de banjopartijen, als ik me het goed herinner.
Gevonden per toeval via Masimo: Béla Fleck & the Flecktones - Live at the Quick (2002) Niet een nummer, maar een hele band zelfs. Ze spelen een freaky soort van country met een hoofdrol voor de banjopartijen, als ik me het goed herinner.

0
geplaatst: 23 september 2012, 19:40 uur
Hallo,
Ik zoek een nummer, die ik regelmatig tijdens het stappen hoor. Ik heb een paar dingen die ik weet van het nummer en dat is het volgende:
Het is een house nummer en er zitten stukjes tussendoor wat klinkt als moombahton. Daarbij hoor ik 2 nummers die er in zijn verwerkt, namelijk: Akon - Sexy Bitch ( stukje:
De tekst tot het refrein volgens mij.. Yes, I can see her, cause every girl in here wanna be her. Oh she's a Diva .. etc.
Ook zit er een stukje in en dan wordt er Gasolina gezongen. Het nummer loopt op van moombahton naar house, en dit wordt een aantal keren herhaald.
Ik hoop dat iemand mij kan helpen.
Alvast bedankt!
Ik zoek een nummer, die ik regelmatig tijdens het stappen hoor. Ik heb een paar dingen die ik weet van het nummer en dat is het volgende:
Het is een house nummer en er zitten stukjes tussendoor wat klinkt als moombahton. Daarbij hoor ik 2 nummers die er in zijn verwerkt, namelijk: Akon - Sexy Bitch ( stukje:
De tekst tot het refrein volgens mij.. Yes, I can see her, cause every girl in here wanna be her. Oh she's a Diva .. etc.
Ook zit er een stukje in en dan wordt er Gasolina gezongen. Het nummer loopt op van moombahton naar house, en dit wordt een aantal keren herhaald.
Ik hoop dat iemand mij kan helpen.
Alvast bedankt!
0
geplaatst: 23 september 2012, 20:54 uur
Daddy Yankee (van "Gasolina") heeft een nummer opgenomen met Akon. Maar volgens mij is dat niet wat je bedoelt.
0
geplaatst: 24 september 2012, 01:28 uur
L_T_B schreef:
Daddy Yankee (van "Gasolina") heeft een nummer opgenomen met Akon. Maar volgens mij is dat niet wat je bedoelt.
Nee, dat is hem niet helaas. Toch bedankt voor je reactie.
0
geplaatst: 25 september 2012, 16:49 uur
Hallo
Ik hoorde gisteren een liedje maar weet zowel de auteur als de titel niet.
Het refrein start met een kort woord ( ik denk dat hij 'run, of ' one' zegt ) gecombineerd met een redelijk harde noot op een elektrische gitaar. In het begin van het lied was de gitaar nog niet te horren. Na het korte woord is er een pauze van 1 tel en dan zingt hij 4 woorden , telkens een toon hoger.
Het genre is rock hoogstwaarschijnlijk
Alvast bedankt!
Ik hoorde gisteren een liedje maar weet zowel de auteur als de titel niet.
Het refrein start met een kort woord ( ik denk dat hij 'run, of ' one' zegt ) gecombineerd met een redelijk harde noot op een elektrische gitaar. In het begin van het lied was de gitaar nog niet te horren. Na het korte woord is er een pauze van 1 tel en dan zingt hij 4 woorden , telkens een toon hoger.
Het genre is rock hoogstwaarschijnlijk
Alvast bedankt!
0
geplaatst: 29 september 2012, 10:34 uur
Ben al sinds juli op zoek naar een nummer.
Hoorde hem voor het eerst op vakantie. 't is zo'n hiphop nummer.
En op het melodie doet iedereen dat snoop dog dansje.
Zit een dikke dreun in dus wil hem voor in de auto maar lijkt onvindbaar.
Ja sorry voor de lekker duidelijke uitleg, hoop dat jullie er iets mee kunnen.
om een beetje een indruk te geven van het nummer. het melodie gaat zo:
tu tu.. tutu.. tutu.. tutu <-- daar doet ook iedereen dat snoop dog dansje op.
0
geplaatst: 30 september 2012, 15:56 uur
christian2903 schreef:
Waarschijnlijk is het deze:
YouTube - Jay-Z & Kanye West - Ni**as In Paris (Explicit)
0
geplaatst: 30 september 2012, 16:47 uur
Weet iemand hoe het nummer heet in het begin van dit fragment?
Ik wordt er helemaal gek van, het is volgens mij van een soundtrack maar ik kom er maar niet op.
http://dewerelddraaitdoor.vara.nl/Jakhalzen.2548.0.html?&tx_varamedia[mediaid]=186736&cHash=0e8470b32d9505283ad0eb8a6e0bf99b
Ik wordt er helemaal gek van, het is volgens mij van een soundtrack maar ik kom er maar niet op.
http://dewerelddraaitdoor.vara.nl/Jakhalzen.2548.0.html?&tx_varamedia[mediaid]=186736&cHash=0e8470b32d9505283ad0eb8a6e0bf99b
0
geplaatst: 30 september 2012, 17:17 uur
Hendrikdm schreef:
(quote)
Juist die bedoelde ik

ondanks mijn onduidelijke beschrijving
bedankt!!!
0
geplaatst: 30 september 2012, 17:28 uur
Roel Bogers schreef:
Bonobo
0
geplaatst: 30 september 2012, 17:30 uur
Oh shit. Dat nummer staat gewoon al jaren op mijn Ipod. Wat stom!
Geen wonder dat ik het herkende.
Bedankt, nu kan ik weer slapen

0
geplaatst: 6 oktober 2012, 16:02 uur
Ik zoek niet zozeer een nummer, maar een artiest!
In 2008 had ik contact met een user op MuMe die "Dark" (nog iets) in zijn naam had staan, hij raadde me allerlei artiesten aan in het rock hoekje, aangezien ik ontzettend gek ben op muziek van Elliott Smith.
Nu was er 1 in het bijzonder, maar door een lange tijd er niet meer naar geluisterd te hebben is de artiesten naam in mijn hoofd vervaagd
.
Naar wat ik weet, het was aardige donkere muziek, erg rustig maar donkere 'rock'.
Ik kan me mogelijk een hoesje voor het hoofd halen, het was een grijzige hoes, ik geloof met een palmboom en het album was mogelijk niet gemasterd.
Het muziek kwam voort uit 2004 / 2007.
Bvd.
In 2008 had ik contact met een user op MuMe die "Dark" (nog iets) in zijn naam had staan, hij raadde me allerlei artiesten aan in het rock hoekje, aangezien ik ontzettend gek ben op muziek van Elliott Smith.
Nu was er 1 in het bijzonder, maar door een lange tijd er niet meer naar geluisterd te hebben is de artiesten naam in mijn hoofd vervaagd
.Naar wat ik weet, het was aardige donkere muziek, erg rustig maar donkere 'rock'.
Ik kan me mogelijk een hoesje voor het hoofd halen, het was een grijzige hoes, ik geloof met een palmboom en het album was mogelijk niet gemasterd.
Bvd.
0
geplaatst: 6 oktober 2012, 16:15 uur
Septua schreef:
.
Naar wat ik weet, het was aardige donkere muziek, erg rustig maar donkere 'rock'.
Bvd.
.Naar wat ik weet, het was aardige donkere muziek, erg rustig maar donkere 'rock'.
Bvd.
Deze misschien?
Bright Eyes - Cassadaga (2007)
0
Improvision
geplaatst: 7 oktober 2012, 00:18 uur
deric raven schreef:
Songs: Ohia - The Lioness (2000)
Wow. Afgaande op die clip moet ik hier ook maar eens achteraan.

0
geplaatst: 7 oktober 2012, 00:33 uur
Potverdorie je hebt hem voor mij gevonden!!!!!!
Alleen is het hoesje paars, ik weet dan niet waar ik het grijze vandaan haal.
Ik kan wel springen, bedankt man!
0
geplaatst: 7 oktober 2012, 01:22 uur
Geen dank; ik moest door jouw omschrijving gelijk aan dat album denken.
0
geplaatst: 7 oktober 2012, 12:34 uur
Septua schreef:
In 2008 had ik contact met een user op MuMe die "Dark" (nog iets) in zijn naam had staan
In 2008 had ik contact met een user op MuMe die "Dark" (nog iets) in zijn naam had staan
Ik gok dat dat Joost was, maar die heeft zich enige tijd terug uitgeschreven.
0
geplaatst: 8 oktober 2012, 00:29 uur
Improvision schreef:
(quote)
Het nummer met videoclip is alles behalve het beste nummer van het album.
0
geplaatst: 12 oktober 2012, 10:47 uur
Hey, in volgend youtube clipje wordt er tijdens de introductie van Joasihno (vanaf 10s ongeveer) een nr gespeeld. Weet er iemand de naam van dit nr en artiest?
YouTube - Joasihno - LIVE und komplett - Klanggut Festival 2012
0
geplaatst: 12 oktober 2012, 15:50 uur
Ik zoek een vrij snel house/trance-nummer, het zou best vrij recent kunnen zijn. Er komt geen tekst in voor, alleen roept er iemand aan het eind iets met 'party people'. Er zit een anthem in en een melodietje wat daaraan vooraf gaat en wat daarna ook weer komt. Dat hoofdmelodietje is een snel synthesizerloopje.
Vage omschrijving - veel nummers uit die soort voldoen aan dit profiel - maar ik hoop dat het toch bij iemand een belletje doet rinkelen... bedankt.
Vage omschrijving - veel nummers uit die soort voldoen aan dit profiel - maar ik hoop dat het toch bij iemand een belletje doet rinkelen... bedankt.
0
geplaatst: 12 oktober 2012, 17:43 uur
powerplant schreef:
Hey, in volgend youtube clipje wordt er tijdens de introductie van Joasihno (vanaf 10s ongeveer) een nr gespeeld. Weet er iemand de naam van dit nr en artiest?
Moeilijk te horen, maar ik meen dit nummer te horen.
0
geplaatst: 13 oktober 2012, 18:49 uur
jasper1991 schreef:
Ik zoek een vrij snel house/trance-nummer, het zou best vrij recent kunnen zijn. Er komt geen tekst in voor, alleen roept er iemand aan het eind iets met 'party people'. Er zit een anthem in en een melodietje wat daaraan vooraf gaat en wat daarna ook weer komt. Dat hoofdmelodietje is een snel synthesizerloopje.
Misschien deze van Technotronic?
Wordt halverwege wel wat in ge'rapt'...
0
geplaatst: 17 oktober 2012, 09:38 uur
Ik zoek een Franse protestsong en het gaat over burgerlijkheid en leven in flats of rijtjeswoningen. De sound van het origineel is ergens tussen eind jaren 70 t/m begin jaren 90 en het is een heel lang lied, met veel coupletten en een steeds terugkerend erg pakkend refrein.
Meer weet ik helaas niet meer!
Meer weet ik helaas niet meer!
0
geplaatst: 17 oktober 2012, 21:36 uur
ik zoek een liedje met deze melodie:
Naamloos (5) by buitenbewustzijn on SoundCloud - Create, record and share your sounds for free
Weet iemand welk liedje het is?
Naamloos (5) by buitenbewustzijn on SoundCloud - Create, record and share your sounds for free
Weet iemand welk liedje het is?
0
geplaatst: 17 oktober 2012, 21:45 uur
Volgens mij moet dit het volgende liedje zijn. Zie de link voor de tekst en probeer deze op de muziek te zingen.
Liedjes - Het Spelenboek
Liedjes - Het Spelenboek
* denotes required fields.