Muziek / Algemeen / Help! ik zoek een nummer
zoeken in:
0
geplaatst: 6 november 2007, 12:41 uur
Noud schreef:
Ik ben op zoek naar een artiest. Weet zijn naam alleen niet meer.
Ik heb ooit iets over hem gehoord, wat mij aansprak.
Hij maakte allerlei soorten muziek van rock, lounge, reaggea ect. En er zijn best veel albums/eps uitgekomen.?
Iemand?
Ik ben op zoek naar een artiest. Weet zijn naam alleen niet meer.
Ik heb ooit iets over hem gehoord, wat mij aansprak.
Hij maakte allerlei soorten muziek van rock, lounge, reaggea ect. En er zijn best veel albums/eps uitgekomen.?
Iemand?
Moby ? (rock/pop/dance/lounge/punk...)
0
geplaatst: 6 november 2007, 12:52 uur
Je had vroeger een korte tijd een comedyserie op TV, ik meen dat het ging over een zwart gezin (nee niet de cosby show). Ik denk dat het No Problem heette, in elk geval was de openingstune een reggaenummer waarin 'No Problem' werd gezongen. Ik vond dat destijds altijd zo'n leuk nummer. Weet iemand wat ik bedoel en van wie dat nummer is? En hoe die serie heette?
0
geplaatst: 6 november 2007, 13:07 uur
Ik zoek een liedje, ik denk uit mid jaren 90. Het was een soort dance liedje met volgens mij een clip in een disco.
Een man zong, en hij zong: baby goes bam bam bam, baby goes...
bam kan ook bang zijn, dat weet ik dus niet meer precies.
Het was een matig hitje, rond de nummer 14 geloof ik.
0
geplaatst: 6 november 2007, 13:23 uur
reptile71 schreef:
Je had vroeger een korte tijd een comedyserie op TV, ik meen dat het ging over een zwart gezin (nee niet de cosby show). Ik denk dat het No Problem heette, in elk geval was de openingstune een reggaenummer waarin 'No Problem' werd gezongen. Ik vond dat destijds altijd zo'n leuk nummer. Weet iemand wat ik bedoel en van wie dat nummer is? En hoe die serie heette?
Ik kan wel wat dingen vinden over de serie zelf, ik kan het me ook vaag herinneren... check
kan alleen nergens iets vinden over de openingstune...
0
geplaatst: 6 november 2007, 13:24 uur
Kirsten035 schreef:
Ik zoek een liedje, ik denk uit mid jaren 90. Het was een soort dance liedje met volgens mij een clip in een disco.
Voldoet niet helemaal aan de omschrijving, maar zou het Boom Boom (Boom) van de Outhere Brothers kunnen zijn?
0
geplaatst: 6 november 2007, 13:35 uur
psychonaatje schreef:
Voldoet niet helemaal aan de omschrijving, maar zou het Boom Boom (Boom) van de Outhere Brothers kunnen zijn?
(quote)
nee helaasch, maar wat een portie jeugdsentiment zeg
ik weet al wat ik de hele dag ga zingen!
0
geplaatst: 6 november 2007, 13:42 uur
Kirsten035 schreef:
ik weet al wat ik de hele dag ga zingen!
(quote)
ik weet al wat ik de hele dag ga zingen!Ik weet welk nummer je bedoelt, maar ook ik weet de titel niet zo snel.Was het niet een beetje in hetzelfde straatje als Nightcrawlers? Misschien weet Friek het wel

0
geplaatst: 6 november 2007, 15:09 uur
Lin schreef:
Ik kan wel wat dingen vinden over de serie zelf, ik kan het me ook vaag herinneren... check
Ja die serie vond ik destijds erg cool, maar ja dat was 24 jaar geleden dus... Jezus wat ben ik oud! Ik kan wel wat dingen vinden over de serie zelf, ik kan het me ook vaag herinneren... check

0
geplaatst: 6 november 2007, 15:31 uur
Status Seeker schreef:
Ik weet welk nummer je bedoelt, maar ook ik weet de titel niet zo snel.Was het niet een beetje in hetzelfde straatje als Nightcrawlers? Misschien weet Friek het wel
Ik weet welk nummer je bedoelt, maar ook ik weet de titel niet zo snel.Was het niet een beetje in hetzelfde straatje als Nightcrawlers? Misschien weet Friek het wel

Jaa precies, in dezelfde tijd en idd hetzelfde straatje!!!
0
geplaatst: 6 november 2007, 15:40 uur
@ Kirsten: Ik kan nog geen site vinden waar je een stukje kan luisteren maar wellicht komt de naam je ineens bekend voor, zegt me zelf helemaal niks, maar is een dancehit uit 1994, 13e plaats, heet 'bang' ...
wie weet
check
wie weetcheck
0
geplaatst: 6 november 2007, 15:59 uur
HET IS M! dank je dank je dank je dank je, ik vond m in een youtube video! ik ben zo blijjj, ik zoek al JAREN naar dit liedje!!!
0
geplaatst: 6 november 2007, 16:08 uur
Kirsten035 schreef:
HET IS M! dank je dank je dank je dank je, ik vond m in een youtube video! ik ben zo blijjj, ik zoek al JAREN naar dit liedje!!!
Linkje (nu ben ik ook wel benieuwd)?
0
geplaatst: 6 november 2007, 16:10 uur
Status Seeker schreef:
(quote)
http://www.youtube.com/watch?v=fHCQ8dwgQ0I
en dan het tweede liedje! op 5.15
0
geplaatst: 6 november 2007, 16:17 uur
Kirsten035 schreef:
Hoe heb je hem in godsnaam in dat filmpje kunnen vinden? (quote)

edit: o ik zie het al hij vindt hem gewoon...
0
geplaatst: 6 november 2007, 18:11 uur
Dim schreef:
Ik ken dat nummer van Robert Palmer niet, maar misschien bedoel je Wrong Number van The Cure?
(quote)
Ik ken dat nummer van Robert Palmer niet, maar misschien bedoel je Wrong Number van The Cure?
The Cure is het zeker niet, de zanger heeft een diepere stem en de muziek gaat meer richting Front 242. Maar toch bedankt hoor!
0
geplaatst: 6 november 2007, 18:42 uur
Misschien Can U Dig It van Pop Will Eat Itself?
Of Can You Dig It van The Mock Turtles?
0
geplaatst: 6 november 2007, 19:27 uur
@ T.O. & Reptile71
Jack Johnson? Alleen heeft hij weinig albums geproduceerd. De naam lijkt een beetje op Jack Johnson
Jack Johnson? Alleen heeft hij weinig albums geproduceerd. De naam lijkt een beetje op Jack Johnson
0
geplaatst: 6 november 2007, 19:46 uur
Noud schreef:
naam lijkt een beetje op Jack Johnson
Wellicht Joe Jackson naam lijkt een beetje op Jack Johnson
.Rock (diverse) en Lounge (diverse tracks op Night and Day, eventueel Jumpin´Jive ). Reggae (´The Harder They Come´ desnoods ´Is She Really going out?´ ).
0
geplaatst: 6 november 2007, 21:08 uur
andré schreef:
Allebei negatief,hoewel dat nummer van the Mock Turtles niet slecht is.
Muzikaal lijkt het hierop:
ook die gitaar en een soortgelijk ritme,alleen iets meer tempo.
0
geplaatst: 6 november 2007, 21:20 uur
reptile71 schreef:
Op You Tube vond ik dit no problem op het eind stond er: Theme Song by John Collins & Vicor Romero Evans. Zegt mij nog even niks, maar misschien kan je hier iets mee.
0
geplaatst: 6 november 2007, 21:32 uur
Flammazine schreef:
(embed)
(quote)
(embed)
Is het misschien iets van Gary Numan / Tubeway Army. Die produceerde destijds Robert Palmer. Ken verder te weinig van die man om iets direct te linken aan Johnny and Mary.
0
geplaatst: 6 november 2007, 22:17 uur
pjh1967 schreef:
Op You Tube vond ik dit no problem op het eind stond er: Theme Song by John Collins & Vicor Romero Evans. Zegt mij nog even niks, maar misschien kan je hier iets mee.
Ok dan, ik had vanmiddag dat stukje op youtube ook gekeken, maar niet afgekeken. A.d.h..v. die namen is het nummer wel te achterhalen dan. Thanx! (quote)

0
geplaatst: 6 november 2007, 22:31 uur
Bij Silence Of The Lambs (de film) draaien ze ook een stuk muziek, wat er volgens mij wat van weg heeft.
0
geplaatst: 6 november 2007, 22:36 uur
Niet de eerste keer dat Bang van The Riders hier langs komt. Geweldig nummer is het ook!
herman schreef:
Wibo: Bang van The Riders.
Wibo: Bang van The Riders.
* denotes required fields.