Muziek / Algemeen / Help! ik zoek een nummer
zoeken in:
0
geplaatst: 9 april 2013, 18:58 uur
Kan er ook niet meteen opkomen maar hulde voor het mooie fluitwerk 

0
geplaatst: 9 april 2013, 20:36 uur
Djeurissen schreef:
Ik ben al jaren en jaren op zoek naar een nummer wat maar niet wil lukken. Om mijn zoektocht wat te bevorderen heb ik het nummer even gefloten. Onderstaande link is naar mijn opname. Alvast bedankt!
Nummer onbekend
Ik ben al jaren en jaren op zoek naar een nummer wat maar niet wil lukken. Om mijn zoektocht wat te bevorderen heb ik het nummer even gefloten. Onderstaande link is naar mijn opname. Alvast bedankt!
Nummer onbekend
Da's Cheb Khaled met Didi:
YouTube - Cheb Khaled - Didi (Original)
0
geplaatst: 10 april 2013, 12:38 uur
Nope, helaas. het nummer dat ik zoek is ook in hetzelfde tempo en de zang heeft ook echt dezelfde 'bewerking' als het einde van Crimson & Clover.
Het heeft qua stijl wel iets weg van Bloodhound Gang of Butthole Surfers' Pepper.
Maar bedankt voor het meedenken!
0
geplaatst: 10 april 2013, 14:39 uur
StopMakingSenseo schreef:
Ik zoek een nummer uit de jaren '90, volgens mij ook een KINKFM hitje.
Het nummer wordt gekenmerkt door de haperende zang, zoals je dat ook hebt aan het einde van 'Crimson and Clover' van Tommy James & the Shondells, maar dan meer dan in dat liedje, volgens mij het hele couplet in ieder geval.
Ik zoek een nummer uit de jaren '90, volgens mij ook een KINKFM hitje.
Het nummer wordt gekenmerkt door de haperende zang, zoals je dat ook hebt aan het einde van 'Crimson and Clover' van Tommy James & the Shondells, maar dan meer dan in dat liedje, volgens mij het hele couplet in ieder geval.
Ik kan me niet voorstellen dat je Hurdy Gurdy man niet kent (heeft nog in een quiz van mij gezeten), maar het voldoet aan je beschrijving.
YouTube - Butthole Surfers - The Hurdy Gurdy Man (Hi-Fi VideoClip 1991
(origineel van Donovan)
0
geplaatst: 10 april 2013, 18:21 uur
Poek schreef:
Ik kan me niet voorstellen dat je Hurdy Gurdy man niet kent (heeft nog in een quiz van mij gezeten), maar het voldoet aan je beschrijving.
(origineel van Donovan)
(quote)
(origineel van Donovan)
Natuurlijk ken ik die wel, anders vraag ik toch niet om?

Het is 'm! Dus toch gewoon Butthole Surfers, kwam daar vandaag pas op, dus niet gechecked.
Thx!
120 Minutes-hitje dus, geen KINKFM
0
geplaatst: 10 april 2013, 18:48 uur
hallo
ik ben op zoek naar een nummer dat rond 2000 is uitgekomen, ik weet niet wie de artiest is of hoe het nummer heet maar ik weet wel dat het nummer van `perez prado patricia` erin voorkomt, en er wordt op een jamaicaanse manier in gerapt.
zo te horen zijn het ook zwarte artiesten.
hopelijk kan iemand me helpen want ik ben al weken op zoek naar het nummer, heb het rond 2000 in bezit gehad maar is daarna kwijt geraakt totdat ik het plots een maand geleden op de radio weer hoorde.
b.v.d.
Petros
ik ben op zoek naar een nummer dat rond 2000 is uitgekomen, ik weet niet wie de artiest is of hoe het nummer heet maar ik weet wel dat het nummer van `perez prado patricia` erin voorkomt, en er wordt op een jamaicaanse manier in gerapt.
zo te horen zijn het ook zwarte artiesten.
hopelijk kan iemand me helpen want ik ben al weken op zoek naar het nummer, heb het rond 2000 in bezit gehad maar is daarna kwijt geraakt totdat ik het plots een maand geleden op de radio weer hoorde.
b.v.d.
Petros
0
geplaatst: 10 april 2013, 23:36 uur
Hallo iedereen,
Ik ben nu al maanden op zoek naar een nummer,maar natuurlijk weet ik de naam van de groep,zanger niet en ook de titel niet.
Ik weet dat het een man is dat het zingt,in het refrein komt veel het woord "closer" voor.
Gaat ongeveer: come closer to the........en er komt ook een mondharmonika in voor,het is een rustig nummer om bij weg te dromen.De man heeft een beetje de stem van :daryl hall
Als het nummer begint dan hoor je de mondharmonica al.
Ik heb al alles gedaan om het te vinden,maar zonder resultaat.
Op een papiertje heb ik genoteerd: closer en staying to heaven. Ik denk,maar ben absoluut niet zeker dat het de jaren 90 was.
Alvast bedankt voor de hulp.
Ik ben nu al maanden op zoek naar een nummer,maar natuurlijk weet ik de naam van de groep,zanger niet en ook de titel niet.
Ik weet dat het een man is dat het zingt,in het refrein komt veel het woord "closer" voor.
Gaat ongeveer: come closer to the........en er komt ook een mondharmonika in voor,het is een rustig nummer om bij weg te dromen.De man heeft een beetje de stem van :daryl hall
Op een papiertje heb ik genoteerd: closer en staying to heaven. Ik denk,maar ben absoluut niet zeker dat het de jaren 90 was.
0
geplaatst: 11 april 2013, 00:32 uur
lovethemusic schreef:
Hallo iedereen,
Hallo iedereen,
Wellicht The Kane Gang - The Closest Thing To Heaven (al begint het nummer niet met een mondharmonika maar met een melodica)
YouTube - The Kane Gang . the closest thing to heaven
0
geplaatst: 11 april 2013, 20:50 uur
J.J. Wever schreef:
Wellicht The Kane Gang - The Closest Thing To Heaven (al begint het nummer niet met een mondharmonika maar met een melodica)
(quote)
Goh man,absoluut van harte dank,dit is het liedje waar ik al zo lang op zoek naar ben,de tranen komen er in mijn ogen van,dit betekent hééééééééééél veel voor mij,ik weet niet hoe ik je kan bedanken,en dat meen ik oprecht.Hoe je dit gedaan hebt onvoorstelbaar.Een dikke dikke merci
0
geplaatst: 16 april 2013, 18:17 uur
Hallo allemaal,
Ik ben al een hele poos op zoek naar een bepaald nummer. Ik weet alleen niet hoe het heet en ook niet wie het zingt...
Ik weet alleen dat het een vrolijk melodietje is dat gezongen wordt door een meisje/vrouw en dat de video clip een getekent meisje is met 2 staartjes dat vrolijk staat te dansen.
Volgens mij zingt ze in het refrein iets van "come on and dance..."
Iemand een idee??? Ik wil nog even toevoegen dat ik denk dat het rond 2009 was....
Groeten,
Joop
Ik ben al een hele poos op zoek naar een bepaald nummer. Ik weet alleen niet hoe het heet en ook niet wie het zingt...
Ik weet alleen dat het een vrolijk melodietje is dat gezongen wordt door een meisje/vrouw en dat de video clip een getekent meisje is met 2 staartjes dat vrolijk staat te dansen.
Volgens mij zingt ze in het refrein iets van "come on and dance..."
Iemand een idee??? Ik wil nog even toevoegen dat ik denk dat het rond 2009 was....
Groeten,
Joop
0
geplaatst: 28 april 2013, 20:03 uur
Hallo allen,
Ik zoek een nummer dat Duits is, het is een jaar of 3 geleden een hit(je)geweest in Nederland.
Ik kom er echt niet op, maar het gaat ook over een hotel of kamer aan de zee.
Het is een heel rustig nummer.
Alvast bedankt..
Ik zoek een nummer dat Duits is, het is een jaar of 3 geleden een hit(je)geweest in Nederland.
Ik kom er echt niet op, maar het gaat ook over een hotel of kamer aan de zee.
Het is een heel rustig nummer.
Alvast bedankt..
0
geplaatst: 28 april 2013, 20:06 uur
Haus Am See kun je natuurlijk ook googelen, dat is van Peter Fox
0
geplaatst: 28 april 2013, 21:42 uur
In Muziek > Algemeen > Help! zoek een liedje:
Ik heb een liedje in mijn hoofd waar ik geen naam en artiest van weet. Ben de hele dag forums bijlangs gegaan maar nergens wordt de goede titel gegeven.
Hoop dat iemand mij kan helpen.
Het wordt gezongen door een man en het refrein gaat zo: tu dududu tu dududu tu dudududu
Tu dududu tu dududu ........ Oh yeah.
Het is dus geen beat maar wordt gewoon gezongen
Ik heb een liedje in mijn hoofd waar ik geen naam en artiest van weet. Ben de hele dag forums bijlangs gegaan maar nergens wordt de goede titel gegeven.
Hoop dat iemand mij kan helpen.
Het wordt gezongen door een man en het refrein gaat zo: tu dududu tu dududu tu dudududu
Tu dududu tu dududu ........ Oh yeah.
Het is dus geen beat maar wordt gewoon gezongen
0
geplaatst: 28 april 2013, 21:59 uur
Got him! The Fratellis - Chelsea Dagger, dat blijft echt hangen
0
geplaatst: 28 april 2013, 22:00 uur
Maar bij Chelsea Dagger is het bij de tweede keer geen dududu maar dudu!
0
geplaatst: 28 april 2013, 22:42 uur
Salvadore schreef:
Het is het juiste nummer..geweldig.
Ik had het nummer in mij hoofd zitten en had al veel gegoogeld: maar in mijn hoofd was het hotel am see, en dan vind je de mooiste hotel overnachtingen, maar niet dit mooie nummer.
Bedankt!
0
geplaatst: 1 mei 2013, 00:59 uur
Dag allemaal.
Kan iemand mij aub helpen om dit nummer te vinden?
Heb het ergens gehoord en meteen opgenomen.
Alleen mijn zoekactie heeft niets opgeleverd.
http://www.speedyshare.com/UjHEV/VN00027-20130430-1133.amr
Diegene zegt de hele tijd: Are You Ready
Kan iemand mij aub helpen om dit nummer te vinden?
Heb het ergens gehoord en meteen opgenomen.
Alleen mijn zoekactie heeft niets opgeleverd.
http://www.speedyshare.com/UjHEV/VN00027-20130430-1133.amr
Diegene zegt de hele tijd: Are You Ready

0
geplaatst: 1 mei 2013, 09:02 uur
Ik word niet wijzer van je link, maar op basis van je beschrijving dacht ik aan dit.
YouTube - Pacific Gas & Electric - Are You Ready
0
geplaatst: 1 mei 2013, 10:07 uur
Ik kwam er wel uit met zijn link (die werkt dus gewoon) en geen idee wat het is maar Pacific Gas & Electric is het niet. 

0
geplaatst: 1 mei 2013, 13:54 uur
dazzler schreef:
Ik word niet wijzer van je link, maar op basis van je beschrijving dacht ik aan dit.
Nee die is het niet. Het is meer een dance achtig liedje. Maar bedankt voor het meedenken!
0
geplaatst: 1 mei 2013, 13:54 uur
Arrie schreef:
Ik kwam er wel uit met zijn link (die werkt dus gewoon) en geen idee wat het is maar Pacific Gas & Electric is het niet.
Precies! Toch bedankt voor het meedenken

0
geplaatst: 1 mei 2013, 19:10 uur
Waar lijkt het refrein van dit nummer toch ontzettend op? Ik kan er maar niet opkomen.
0
geplaatst: 2 mei 2013, 07:36 uur
Hey allemaal! Wat ontzettend chill dit forum zeg!
Nou goed, ik hoop dat er uberhaupt iemand op deze planeet is die dit nummer zal kennen:
het is echt al een tijdje oud (wel nog van de 21e eeuw) en ik had het laatst opeens in m'n hoofd en het enige wat ik er van kan herinneren is iets van:
' I'm lost in the suuuuhun, with human trafficking all around, here i coohohom' was van een one hit wonder bandje ook volgens mij... naja ik kan het altijd proberen!
xxxx
Nou goed, ik hoop dat er uberhaupt iemand op deze planeet is die dit nummer zal kennen:
het is echt al een tijdje oud (wel nog van de 21e eeuw) en ik had het laatst opeens in m'n hoofd en het enige wat ik er van kan herinneren is iets van:
' I'm lost in the suuuuhun, with human trafficking all around, here i coohohom' was van een one hit wonder bandje ook volgens mij... naja ik kan het altijd proberen!
xxxx
0
geplaatst: 2 mei 2013, 16:55 uur
Dat moet wel 'Human Traffic' van Odd zijn. Ik kan geen youtube-link vinden, maar het is te beluisteren via Odds myspace: Human traffic van Odd | Track | Gratis muziek, luister nu - myspace.com
x-jes terug en zo.
x-jes terug en zo.
0
geplaatst: 2 mei 2013, 17:02 uur
Slowgaze schreef:
Waar lijkt het refrein van dit nummer toch ontzettend op? Ik kan er maar niet opkomen.
(embed)
Na 'on the morning that you came' raak ik in de war en heb ik het gevoel dat de melodielijn een andere kant op moet. Waarschijnlijk omdat dit stukje sterk ergens anders op lijkt. Bedoel jij datzelfde stukje of het hele refrein?Waar lijkt het refrein van dit nummer toch ontzettend op? Ik kan er maar niet opkomen.
(embed)
0
geplaatst: 2 mei 2013, 17:11 uur
Vooral dat stukje 'As you lay to die beside me, baby / On the morning that you came' ja.
* denotes required fields.