MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Algemeen / Help! ik zoek een nummer

zoeken in:
Slowgaze schreef:
Dat moet wel 'Human Traffic' van Odd zijn. Ik kan geen youtube-link vinden, maar het is te beluisteren via Odds myspace: Human traffic van Odd | Track | Gratis muziek, luister nu - myspace.com
x-jes terug en zo.

JAAAAAAAAAAAAAA!!!!!! NOG MEER XXXXXXXXXXXXXXXJES VOOR JOU

Ik zie hier iets moois opbloeien.

zsazsa schreef:
(quote)

JAAAAAAAAAAAAAA!!!!!! NOG MEER XXXXXXXXXXXXXXXJES VOOR JOU

Help je me nu met m'n Fleet Foxes-vraag?

Al lijkt het me sterk dat je deze bedoelt, Slowgaze, ik vind het refrein van C'est moi van C. Jerome (begint seconde 48), qua melodie erg veel lijken op de regel uit Your protector...

YouTube - C.Jérome - C'est moi

In Genres > Overigen > Ik zoek een nummer:

Ik zoek een nummer. Hiervan heb ik een link:

YouTube - MARCO V & STEFANO PAIN & ALEX GUESTA - QUAKE- OUT SOON ,ON REVEALED REC

Het om het deel vanaf 2:30. Kan iemand mij helpen?

Alvast bedankt,

Robbert

ranboy schreef:
Al lijkt het me sterk dat je deze bedoelt, Slowgaze, ik vind het refrein van C'est moi van C. Jerome (begint seconde 48), qua melodie erg veel lijken op de regel uit Your protector...

YouTube - C.Jérome - C'est moi

Nee, dat is 'm ook niet, maar wellicht moet ik het in de hoek van de chansons zoeken, heb zo'n vermoeden dat het ergens in die hoek zit.

Overigens kwam iemand met dit nummer aanzetten, maar dat vind ik dan weer opvallend op 'Your Protector' lijken i.p.v. andersom:

Ik ben op zoek naar een euforisch dancepop nummer dat m'n vriendin in een zeer recente Renault reclame op tv heeft gehoord. Nou ja, ik heb hem zelf ook gehoord maar zij is er nogal weg van geloof ik. Heb er zelf al uitentreuren naar gezocht maar tot nog toe tevergeefs. En nee, meer uitleg dan wat ik hierboven heb getypt heb ik echt niet, sorry.

GrafGantz schreef:
Ik ben op zoek naar een euforisch dancepop nummer dat m'n vriendin in een zeer recente Renault reclame op tv heeft gehoord. Nou ja, ik heb hem zelf ook gehoord maar zij is er nogal weg van geloof ik. Heb er zelf al uitentreuren naar gezocht maar tot nog toe tevergeefs. En nee, meer uitleg dan wat ik hierboven heb getypt heb ik echt niet, sorry.

Is het deze?: klik

Renault Capture?

YouTube - Commercial Renault Captur

M83 - MIdnight City - van de laatste (dubbelaar, Hurry Up, We're Dreaming - koopje bij Amazon)

Dat zal em zijn

Ha, daar heb ik gewoon een stem op uitgebracht. M'n voornaamste kritiek op dat album is de lengte en dat alles een beetje op elkaar lijkt, en zie daar m'n gelijk

Kunnen jullie mij helpen!? Ik zoek een nummer wat een beetje house/ dance achtig is met heel weinig tekst maar ik versta soms wel 'international party'. Volgens mij is het best oud ik zoek er al heel lang naar dus ik hoop dat iemand het weet!

Wie weet het nummer dat in deze mix zit vanaf ongeveer 45 en halve minuut? Het is disco.

SoundCloud - Hear the world?s sounds

Fur
hi allemaal,

ik zoek het dance-electro-trance nummer van de reclame 'Amsterdam open air' reclame gespnsord door mtv mobile van 2013. Ik kan het op internet niet vinden en op de site staat een of andere teaser, maar dat is niet het lied wat ik bedoel.

Het liedje heeft een soort video-game tune en gaat lekker snel:) Klinkt heel vrolijk. Wie heeft de reclame gezien en kan mij helpen?? bedankt!!!

Fur schreef:
hi allemaal,

ik zoek het dance-electro-trance nummer van de reclame 'Amsterdam open air' reclame gespnsord door mtv mobile van 2013. Ik kan het op internet niet vinden en op de site staat een of andere teaser, maar dat is niet het lied wat ik bedoel.

Het liedje heeft een soort video-game tune en gaat lekker snel:) Klinkt heel vrolijk. Wie heeft de reclame gezien en kan mij helpen?? bedankt!!!

Misschien kun je een YouTubefilmpje posten van de reclame?

andnino schreef:
Wie weet het nummer dat in deze mix zit vanaf ongeveer 45 en halve minuut? Het is disco.

SoundCloud - Hear the world?s sounds

John Davis & the Monster - Holler ?

Nee, helaas.

Wat ik zoek is traditioneel Afrikaans en Yeke Yeke is nogal commercieel.

Overigens werd het radioprogramma in de mid jaren '80 uitgezonden.

pureshores schreef:
@Music Time,

is het niet gewoon Yeke yeke van Mory kante?:)

In Muziek > Algemeen > OP zoek naar een Afrikaans liedje, wat heel lang geleden op de radio is gedraaid:

Hallo Muziek liefhebbers,

Ik ga eventjes terug in de tijd..........
Lang geleden, toen alles nog Hilversum 1, 2 en 3 heette, was er een radio programma met de presentator Theo Stokking.
Toen sprak men nog niet over dj's

Hij had van die thema programma's en een van die thema's was Afrikaanse music.
Het nummer / liedje waar ik op zoek naar ben, werd dus gedraaid tijdens dat radio programma.

De enige omschrijving die ik kan geven is als volgt.

Het nummer begint met enkel een harmonica riedeltje, wat ook elke keer terug keert.
Het was (uiteraard) een zeer opzwepend vrolijk liedje met als refrein (?) Hippie Hop, hippie Alladay-e,Hippie Hop, hippie Alladay-e, etc, etc.
Of dit ook werkelijk wordt gezongen weet ik eerlijk gezegd niet maar dit is eigenlijk de enige houvast die ik heb, plus het terugkerend harmonica deuntje.

In ieder geval bedankt alvast !

haans schreef:
(quote)

John Davis & the Monster - Holler ?

Yes, dank u!

Hallo,

Ik zou graag jullie hulp willen vragen. Ik ben namelijk al een paar jaar op zoek naar een bepaald liedje, maar weet geen naam en uitvoerder. Volgens mij werd het vaak gedraaid in de jaren 1997-1999, maar ik weet niet of het van dan dateert. In het lied wordt een man reanimeerd en hoor je een vrouwenstem die telkens zegt 'comm'on do it than' of zoïets en een dokter die zegt dat hij er niet meer doorkomt en op het einde komt is de reanimatie toch geslaagd... Iemand?!

Groeten,
Goele.

Ik zoek een nummer van denk ik een jaar of 2/3 oud. Het is een nummer dat akoestisch begeleid wordt en de zang is in het Frans en het Nederlands of in het Frans en het Engels dit weet ik niet helemaal zeker meer.

Wat ik wel weet is dat het lied gezongen wordt door een man en een vrouw, volgens mij is het ook een hit geweest in Belgie/Frankrijk.

Misschien dat iemand een idee heeft welk nummer dit kan zijn?

Alvast bedankt!

Is dat niet die tweetalige versie van 'Laat Me'?

Slowgaze schreef:
Is dat niet die tweetalige versie van 'Laat Me'?

Nee helaas, wel een mooi nummer trouwens.

2MY
goele schreef:
Hallo,

Ik zou graag jullie hulp willen vragen. Ik ben namelijk al een paar jaar op zoek naar een bepaald liedje, maar weet geen naam en uitvoerder. Volgens mij werd het vaak gedraaid in de jaren 1997-1999, maar ik weet niet of het van dan dateert. In het lied wordt een man reanimeerd en hoor je een vrouwenstem die telkens zegt 'comm'on do it than' of zoïets en een dokter die zegt dat hij er niet meer doorkomt en op het einde komt is de reanimatie toch geslaagd... Iemand?!

Groeten,
Goele.

Bedoel je 'A Good Day' van Natural Born DJ's? Bevat samples van de film Flatliners, de vrouwenstem is Julia Roberts... Geweldig nummer trouwens.

ik zoek een soort trance liedje. er kruipt geloof ik een vrouw door een kooi. er staat een heel vies mannetje bij. het is een beetje seksistisch. iets met ''i want you tonight''

Hallo allemaal!
Geheel toepasselijk bij dit weer ben ik op zoek naar een zomers nummer van een aantal jaar geleden... Het is een lome lounge plaat (een beetje vergelijkbaar Sonnentanz van Klangkarussel) Een vrouwenstem zingt o.a. 'another day' (dat is de enige tekst die ik me herinner.)
In de videoclip zie je mensen rond een zwembad liggen, iedereen glimt en ziet er mooi uit...maar volgens mij eindigt de clip met een stel kleine kinderen die iedereen vergiftigen.
Het is een behoorlijk vage omschrijving, maar ik hoop dat iemand toch begrijpt welk nummer ik bedoel!

Ik heb iets heel irritants:

Elke keer als ik het eind van het nummer Map van the Microphones hoor (klik) heb ik (4:00 - 4:30 op de Youtubelink) de neiging om 'Not gonna cha-hange the world, not gonna change the world' te zingen. Dit is van een ander nummer en ik weet niet welke.

Het nummer wat ik zoek lijkt hierop maar is eenvoudiger en rustiger.

Net zoals velen hier, ben ik op zoek naar een lied. Nog niet zo lang geleden (ca half jaar?) werd het regelmatig op de radio gedraaid (3FM, Coen en Sander bv.)

Er wordt weinig tot niets in gezongen, het is een soort dance/house-nummer, stevige beat, zomerse sound. En weinig tekst, maar op een bepaald moment zegt/zingt iemand iets met een (vervormde) mannenstem. Ik citeer (en lach maar, ik luister nooit goed naar teksten):

This is ... feels.... when the motherf*** ....

Wat op de puntjes staat kan ik nooit goed horen. En na dit zinnetje gaat de stevige beat weer verder

Succes

Ouwelul schreef:
Net zoals velen hier, ben ik op zoek naar een lied. Nog niet zo lang geleden (ca half jaar?) werd het regelmatig op de radio gedraaid (3FM, Coen en Sander bv.)

Er wordt weinig tot niets in gezongen, het is een soort dance/house-nummer, stevige beat, zomerse sound. En weinig tekst, maar op een bepaald moment zegt/zingt iemand iets met een (vervormde) mannenstem. Ik citeer (en lach maar, ik luister nooit goed naar teksten):

This is ... feels.... when the motherf*** ....

Wat op de puntjes staat kan ik nooit goed horen. En na dit zinnetje gaat de stevige beat weer verder

Succes

Cannonball van Showtek en Justin Prime?

Arrie schreef:
(quote)

Cannonball van Showtek en Justin Prime?

Juist Arrie !! Die is het. Thanks !!

Graag gedaan.

Gast
geplaatst: vandaag om 10:26 uur

geplaatst: vandaag om 10:26 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.