MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Algemeen / Help! ik zoek een nummer

zoeken in:
In Muziek > Algemeen > Andere versie van Waiting for the night:

Hallo,

In de film Verliefd op Ibiza wordt er ook een andere ("rock") versie van Waiting for the night van Armen van Buuren gespeeld. Weet iemand wie de zanger is??

Alvast bedankt!!

Hoi mensen! Ben op zoek naar een liedje uit het rock genre geloof ik..
De video clip gaat over een vader en zoon.. ze komen steeds bij een boom en kerven dan de gegroeide lengte van de zoon in de boom en komen telkens terug om dat weer te doen en bij het einde van de clip komt 1 van de 2 alleen terug bij de boom om te kijken
De clip is nogal duister alsof het avond is.
Wie oh wie weet welk liedje ik bedoel??
Alvast bedankt voor het meedenken

Dankjewel Flammazine!!! Dat is hem inderdaad! Dacht daar komt vast niemand op haha so thank you very much

Geen dank! Was destijds toch een dikke hit hoor

hallo iedereen,
Ik ben op zoek naar een dance nr wat ik van de week op de radio hoorde.ik weet helaas de zender niet,en ben daarom alle playlists van bekende zenders afgelopen en ook youtube...
het enigste wat ik weet is dat er steeds een stukje van Wham i am (van wham dus) in voorkwam.
omdat ik niet weet van wie het is kom ik er niet uit(ik meende de dj iets te horen zeggen van psycho-nog iets),maar het was in een rumoerige winkel dus kan ik het goed verkeerd hebben verstaan.googlen heeft ook niets opgeleverd.
Hopelijk weet iemand hier iets?
alvast bedankt!

Als het niet Pop Will Eat Itself is, kun je wellicht via deze pagina nog wat verder komen: Wham! Music Sampled by Others | WhoSampled

Hoi allemaal,
Ik zoek een Franse HipHop/Rap song die momenteel (juni/juli2013) veel wordt getoond in MTV Breakfast club:
Clip is van een jongen die rapt/zingt in de clip in het Frans, waarbij zijn 'vader' steeds als een wassenbeeld erbij zit of staat (binnen of buiten het huis). Je ziet een paar huizen met parkeerplaatsen en auto's om een ronde zanderige weg, Op dat rondje wordt dat afwisselend (hiphop) gedanst door ofwel 2 girls ofwel (gespeelde) andere vader/zoon combinatie. Het lijkt of de jonge (als zanger dan) ook zingt over zijn 'papi' (meer versta ik helaas niet). Succes! JRE

*gevonden (via een of andere Franse top100 clips): Stromae met Papaoutai *

Dat is de nieuwe single van Stromae, Papaouti (als ik het zo goed schrijf)

Bekend van Alors on dance.

Leuk nummer is dat

CHIEP (crew)
ranboy schreef:
Dat is de nieuwe single van Stromae, Papaouti (als ik het zo goed schrijf)

Bekend van Alors on dance.
Je staat achter, want hij heeft er al een nieuwe ("Formidable") .

CHIEP (crew)
Geen nummer, maar de tracklist van een verzamelbox:
Titel: Total No 2s
Aantal discs/nummers: 5/100
Label/distributeur: Spectrum/Universal
Jaar van uitgave: (vermoedelijk) 2010

Ik bezit de Total Reggae-box en binnenin staat een overzicht van de andere boxen die binnen deze "Total"-reeks bestaan. Ik zou dus zeer graag weten wat er op die "No 2s" staat, maar ik vind nergens op het net info over deze release. Iemand die mij hiermee kan helpen?

Oh ik dacht juist dat Papaouti de opvolger van Formidable was.

CHIEP (crew)
Ze zijn zeer snel na elkaar uitgebracht: Papaoutai op 16 mei, Formidable op 27 mei.
Alleen heeft schijnbaar niemand die eerste toen gehoord en dacht de halve wereld daarom bij de video van Formidable dat Stromae echt aan lagerwal was geraakt...

Heey Ik zoek een Nummer , het is redelijk nieuw en wordt veel gedraaid, in dit Lied word er gedanst door veel vrouwen buiten en het is een andere taal... hoop dat jullie het weten !

Groetjes Nina

hallo jongens
ik zoek dit nummer ik heb het op radio fresh fm gehoord
maar ze noemen helemaal niet de artiest of de naam van het lied
ook op de playlist zie ik niks of dit nummer staan

ik heb het eind deel ervan kunnen opnemen het staat op deze link
Playing: song search.mp3 - picosong

verder zijn de lyrics van dit nummer
"ole oleeeee" "feeling hot hot hot" "party"
het is een nieuwe soort van remix nummer uit dit jaar

ik heb het op shazam ook niet kunnen vinden

nee dat is een heel oud lied

die ik heb gepost is een nieuwe nummer waarin ook die lyrics van feeling hot hot erin voorkomen

Via de zoekmachine kun je wel een ONofficiële playlist van Fresh FM vinden , je kunt dan het tijdstip invullen , ik weet niet of je nog weet hoe laat het was dat je de track hoorde maar wellicht staat die daar dan tussen , succes , apart idd shazam hem niet heeft .. Wie weet wordt die later nog aan shazam toegevoegd ..

NinaArwen schreef:
Heey Ik zoek een Nummer , het is redelijk nieuw en wordt veel gedraaid, in dit Lied word er gedanst door veel vrouwen buiten en het is een andere taal... hoop dat jullie het weten !

Groetjes Nina

Major Lazer 'Watch Out For This (Bumaye) (Dimitri Vegas Remix)' ??

Joeri_000 schreef:
Via de zoekmachine kun je wel een ONofficiële playlist van Fresh FM vinden , je kunt dan het tijdstip invullen , ik weet niet of je nog weet hoe laat het was dat je de track hoorde maar wellicht staat die daar dan tussen , succes , apart idd shazam hem niet heeft .. Wie weet wordt die later nog aan shazam toegevoegd ..

playlisten die ik via google vind daar staat dat lied ook niet tussen
alle andere nummers die ze voor die nummer afspeelden en die erna afspeelden die staan er wel in de playlisten

op de fresh fm website toen ik online ging luisteren draaide ze die nummer ook een keer maar normaal staat dan op de website welke nummer er nu wordt gedraaid met de naam van de artiest erbij maar bij deze nummer stond niks

balen kom er nog steeds niet achter welke artiest en hoe dat nummer heet

heb em gevonden het is een nieuwe nummer van de vengaboys
YouTube - Vengaboys - Hot hot hot 2013.

nu zoek ik een officiele video of download/koop link

ik denk dat dat nog even wachten wordt...

Joeri_000 schreef:
(quote)

Major Lazer 'Watch Out For This (Bumaye) (Dimitri Vegas Remix)' ??

Dat is hem ! Heel erg bedankt !

In Muziek > Algemeen > Ik zoek ook een nummer:

Hallo muziek liefhebbers, Ik zoek een nummertje wat gedraaid is op Radio3. Het is niet hoogstaand, maar wel erg grappig vind ik zelf. Het gaat van Me me me me me, en volgens mij zegt ze ook nog Only me.
Klinkt als mi mi mi mi mi.
Als iemand het weet hoor ik het graag!

Zoek een album of EPtje, maar ben de titel kwijt. De hoes is wat wazig, met een (volgens mij) persoon die een vlieger loslaat. Er staat in ieder geval een vlieger op. Electronische muziek.

iemand?

Hallo,

Ik zoek ook een nummer. Ik weet wel de naam en artiest (geloof ik) maar ik heb het nummer niet meer. Had het een jaar of 10 geleden en ineens dacht ik er weer aan en nu heb ik m dus niet meer :s

Het gaat om een rap versie van het nummer "Vluchten kan niet mee van Frans Halsema en Jenny Arean". De rap versie zou van The Dutchman zijn.
Kan het in iTunes en in Spotify niet vinden. Iemand een idee waar dit nummer te vinden is?
Zou echt geweldigggg zijn.

Gast
geplaatst: vandaag om 08:37 uur

geplaatst: vandaag om 08:37 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.