MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Algemeen / Help! ik zoek een nummer

zoeken in:
Even een vraagje: weet iemand hoe het jongen-meisje duo heet. Ze hadden een videoclip waar ze elkaar in de oefenruimte helemaal in elkaar sloegen
Iemand enig idee?

Gert en Hermien?

Ik moet meteen aan Blood Red Shoes denken. Zo'n video past wel bij ze Maar ik geloof niet dat ze ooit zo'n clip gemaakt hebben.

Qua plot komt deze video in de buurt, maar het is geen jongen-meisje-duo: Chester French - She Loves ...

Dat is de 'Band of Skuls', denk ik (ze slaan elkaar alleen niet in elkaar...)

Hallo allemaal. Ik hoorde laatst dit liedje: Olly Murs - Heart Skips a Beat ft. Rizzle Kicks
YouTube - Olly Murs - Heart Skips a Beat ft. Rizzle Kicks

En de basis melodie doet me zo ontzettend denken aan een zomerhit uit de jaren 90.
Maar ik kan me maar niet herinneren in welk nummer dat riedeltje ook zat...

Wie weet het?

groet
Sanne

No, No, No, die is het niet, maar bedankt ...

Ace of Base ... met bijvoorbeeld "All that she wants" ???

Kan je wat specifieker zijn over welke melodie je bedoelt? Het reggaedeuntje? Of het refrein?

Het is de piano riedel die buiten het refrein zit die een belletje doet rinkelen, weet alleen niet welk belletje ...

Het gaat om deze!!!
YouTube - Beats International Dub Be Good To Me

Een oude vriend van me, vond hem
Maar bedankt allemaal

oceanvolta schreef:
Even een vraagje: weet iemand hoe het jongen-meisje duo heet. Ze hadden een videoclip waar ze elkaar in de oefenruimte helemaal in elkaar sloegen
Iemand enig idee?

The Kills misschien?

Er staat mij in elk geval wel iets bij dat The Kills zo'n video hebben gemaakt, maar ik weet zo snel niet welke.

In Muziek > Nieuws > ik zoek een nummer!:

hallo,
ik ben heel erg opzoek naar een nummer wat een paar jaar terug een hele hype was.
het is een franstaling dance nummer waarin 2 mannen in gekleurde outfits en gekleurde nike's een soort jump dansje doen!
ik ben er al een tijd naar op zoek!
graag jullie help!
alvast bedankt!!

Ja, was ook mijn gedachte.

Het zijn overigens wel 3 mannen, dus wie weet wordt er toch een ander nummer bedoeld

2MY
Maar die rechtse was me eerder ook nooit opgevallen, dus het zou best wel eens kunnen.

Rassist.

2MY
Oei, fout mopje?

Excuus.

Weet iemand hoe dat ene nummer heet met die saxofoon die volgens mij nog niet zo lang geleden is uitgekomen (ik hoor hem nu overal op de radio)? Tis een vrij rustig nummer dat hele liedje lang datzelfde saxofoon-ritme aanhoudt.

leatherhead123 schreef:
Weet iemand hoe dat ene nummer heet met die saxofoon die volgens mij nog niet zo lang geleden is uitgekomen (ik hoor hem nu overal op de radio)? Tis een vrij rustig nummer dat hele liedje lang datzelfde saxofoon-ritme aanhoudt.

Bakermat - Vandaag?

Volgens mij meer trompetgeluiden dan sax, maar wellicht bedoel je deze?

leatherhead123 schreef:

Deze misschien?

GrafGantz schreef:
Volgens mij meer trompetgeluiden dan sax, maar wellicht bedoel je deze?

(embed)

Deze bedoelde ik inderdaad, erg bedankt

Jazper schreef:
(quote)

Deze misschien?
(embed)

Ik ben op zoek naar een nummer dat ik regelmatig voorbij hoor komen in de supermarkt.

Het nummer begint met kerkgezang, bevat panfluit, en zwoel Frans gemompel van een vrouw. Het is een heel rustig en sfeervol nummer. Totaal geen muziek voor in supermarkt eigenlijk, maar goed.
Het zal ongetwijfeld een hit(je) zijn geweest, want ik ken het nummer wel degelijk. Ergens in de jaren '90 gok ik.

Bedoel je Adiemus? Is geen Frans gemompel, maar zou je er wel in kunnen horen

Nee, die bedoel ik niet. Het lijkt er wel erg op qua sfeer.

Gast
geplaatst: vandaag om 06:55 uur

geplaatst: vandaag om 06:55 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.