Muziek / Algemeen / Help! ik zoek een nummer
zoeken in:
0
geplaatst: 27 september 2013, 16:28 uur
Tijdens de kick and punch training komt er vaak een dubsteptrack voorbij die ik best leuk vindt.. Ik heb werkelijk geen idee van wie het is..
Het is behoorlijk cheesy en er zingt een meid in.. stukjes die ik me uit de tekst kan herinneren:
- I dont mind ....
- I dont't feel (''anymore'' , kan ook ''you'' zijn)
- But I gave you everything ...
Heb de lyrics wat gegoogeld maar kom er eerst niet uit...
Het is behoorlijk cheesy en er zingt een meid in.. stukjes die ik me uit de tekst kan herinneren:
- I dont mind ....
- I dont't feel (''anymore'' , kan ook ''you'' zijn)
- But I gave you everything ...
Heb de lyrics wat gegoogeld maar kom er eerst niet uit...
0
geplaatst: 30 september 2013, 01:22 uur
Hallo allemaal,
ik zoek het nummer dat te horen is op deze video.
Het is een soort reggae achtig nummer en ik kan de volgende zinnen (ongeveer) eruit opmaken. '' Politicians shake their hands, while their harts are filled with greed'' en
'' for smoking grass you can get three years in prison''
lyrics hebben niks opgeleverd...
Het is een soort reggae achtig nummer en ik kan de volgende zinnen (ongeveer) eruit opmaken. '' Politicians shake their hands, while their harts are filled with greed'' en
0
geplaatst: 30 september 2013, 14:23 uur
Ik ben eruit
! Ze blijkt 'i feel love' te zingen (ipv feeling) en het is dus "I feel love' van CRW. Nogmaals bedankt!
! Ze blijkt 'i feel love' te zingen (ipv feeling) en het is dus "I feel love' van CRW. Nogmaals bedankt!
0
geplaatst: 2 oktober 2013, 10:57 uur
tjicho88 schreef:
Hallo allemaal,
(embed)
Hallo allemaal,
(embed)
Ik heb het niet gevonden en mijn shazam herkent het nummer ook niet. Wat je wel kunt zien in de youtube omschrijving dat het om een festival gaat in Croatie.. Ik heb de line up opgezocht en zo te zien aan het filmpje is het op het strand,
Aangezien er een heleboel namen op dat podium stonden zijn kan het van alles zijn maar ik denk dat die daar dus wel moeten tussen staan... De artiest...
Seasplash Festival - seasplash-festival.com
0
geplaatst: 6 oktober 2013, 14:18 uur
ben er nog niet achter kunnen komen... maar bedankt voor het meedenken!:)
0
geplaatst: 9 oktober 2013, 20:48 uur
Ik kijk op dit moment het programma 'de zomer voorbij' op Nederland 3.
Kees en Jan stonden net achter de draaitafel. Kees draaide een nummer; dat nummer wil ik weten.
Het klinkt een beetje als happy hardcore uit de jaren '90, een nummer zoals Dune ze heeft gemaakt. Ik hoorde een paar keer de tekst 'here we go'.
Thanks alvast!
Kees en Jan stonden net achter de draaitafel. Kees draaide een nummer; dat nummer wil ik weten.
Het klinkt een beetje als happy hardcore uit de jaren '90, een nummer zoals Dune ze heeft gemaakt. Ik hoorde een paar keer de tekst 'here we go'.
Thanks alvast!
0
geplaatst: 9 oktober 2013, 21:02 uur
Ik heb het niet gehoord, maar wellicht .... The Chemical Brothers (Hey Boy, Hey Girl)
0
geplaatst: 12 oktober 2013, 04:07 uur
0
geplaatst: 19 oktober 2013, 12:42 uur
Een hele moeilijke:
Ik heb ooit een cd in mijn bezit gehad van (denk ik) een Engelse band en die cd is tijdens een verhuizing zoekgeraakt of gestolen door mijn (ex)schoonfamilie. Ik herinner me alleen dat de hoes van de cd oranje met felgroen was en op de achterkant stond de band (kale koppen?) volgens mij op een podium te spelen.
De band speelde een mengeling van alternative, shoegaze en punk. Ik ben de site van MuMe al jaren aan het afstruinen, maar helaas nog steeds zonder resultaat. Wellicht weet iemand welke band dit is?????
Ik heb ooit een cd in mijn bezit gehad van (denk ik) een Engelse band en die cd is tijdens een verhuizing zoekgeraakt of gestolen door mijn (ex)schoonfamilie. Ik herinner me alleen dat de hoes van de cd oranje met felgroen was en op de achterkant stond de band (kale koppen?) volgens mij op een podium te spelen.
De band speelde een mengeling van alternative, shoegaze en punk. Ik ben de site van MuMe al jaren aan het afstruinen, maar helaas nog steeds zonder resultaat. Wellicht weet iemand welke band dit is?????
0
geplaatst: 19 oktober 2013, 13:57 uur
De concurrentie heeft misschien nog wel een lijstje op haar site met de uitkomst
Orange & Green - Rate Your Music - rateyourmusic.com
Verder heeft uit het hoofd Jetland - Punkaholic ook nog een oranje-groene hoes.
0
geplaatst: 20 oktober 2013, 14:32 uur
StopMakingSenseo schreef:
De concurrentie heeft misschien nog wel een lijstje op haar site met de uitkomst
Helaas, ook daar niet kunnen vinden, bedankt voor je moeite!
0
geplaatst: 22 oktober 2013, 02:59 uur
Hallo iedereen,
Ik hoop dat iemand me kan helpen met het vinden van een Afrikaans liedje. Ik heb niet veel informatie, het is jaren geleden dat ik dit liedje luisterde op mijn stageschool. Het liedje stond op een cd met meerdere populaire (dans liedjes)
Het enige wat ik nog weet toen ik het liedje destijds op youtube zocht, was dat om een man gaat. Het begint heel mooi, volgens mij a capella. De man zingt in een mooie omgeving, iets van bergachtig dacht ik.. Zoals het te merken is, weet ik er niet veel meer van, maar ik heb dit liedje echt nodig. Het liedje is geschikt om te dansen en te zingen, het was destijds ook een bekend lied. Ik wil dit liedje gebruiken in mijn groep voor het project Afrika.
Is er iemand die ondanks mijn matige informatie enig idee heeft welk liedje ik bedoel?
Groetjes, een hopeloze juf..
Ik hoop dat iemand me kan helpen met het vinden van een Afrikaans liedje. Ik heb niet veel informatie, het is jaren geleden dat ik dit liedje luisterde op mijn stageschool. Het liedje stond op een cd met meerdere populaire (dans liedjes)
Het enige wat ik nog weet toen ik het liedje destijds op youtube zocht, was dat om een man gaat. Het begint heel mooi, volgens mij a capella. De man zingt in een mooie omgeving, iets van bergachtig dacht ik.. Zoals het te merken is, weet ik er niet veel meer van, maar ik heb dit liedje echt nodig. Het liedje is geschikt om te dansen en te zingen, het was destijds ook een bekend lied. Ik wil dit liedje gebruiken in mijn groep voor het project Afrika.
Is er iemand die ondanks mijn matige informatie enig idee heeft welk liedje ik bedoel?
0
geplaatst: 22 oktober 2013, 04:16 uur
Juffvrouw schreef:
Hallo iedereen,
Hallo iedereen,
Lijkt mij
0
geplaatst: 22 oktober 2013, 07:51 uur
"This video has been removed by the user."
Was het Wes - Alane wellicht?
0
geplaatst: 22 oktober 2013, 13:31 uur
"This video has been removed by the user."
Inderdaad, wat een timing

0
geplaatst: 23 oktober 2013, 10:49 uur
Yess! Het is inderdaad Wes - Alane. Het heeft me zo veel tijd gekost om dit nummer te zoeken, soms wel tot 2 uur in de nacht op Youtube gespeurd naar dit lied. Hoe hebben jullie aan de hand van mijn beknopte beschrijving het liedje toch kunnen vinden? Super bedankt 'StopMakingSenseo' en 'GrafGantz'. Jullie zijn geweldig!
0
geplaatst: 23 oktober 2013, 12:18 uur
Nouja, het is nou niet bepaald een obscuur nummer, en ook de clip is erg bekend. Bij deze vind ik het niet zo verbazingwekkend, bij andere oplossingen soms wel inderdaad.
0
geplaatst: 23 oktober 2013, 12:22 uur
Nee, dit was best wel een makkie eigenlijk. En tevens een van de beste "mama appelsaps"
.
.
0
geplaatst: 23 oktober 2013, 12:25 uur
Arrie schreef:
Nouja, het is nou niet bepaald een obscuur nummer, en ook de clip is erg bekend. Bij deze vind ik het niet zo verbazingwekkend, bij andere oplossingen soms wel inderdaad.
Klopt, deze had ik zelfs nog geweten.

0
geplaatst: 23 oktober 2013, 12:27 uur
Juffvrouw schreef:
Ik neem trouwens aan dat je username niet al te serieus bedoeld is? Als dat wel het geval is kunnen we hier ook nog "hopeloos in spellen" aan toevoegen
.
0
geplaatst: 1 november 2013, 20:15 uur
Yo mensen, ik zoek een nummer dat door een vrouw wordt gezongen. Ik denk dat het een house of dance nummer is, al is het wel nog best rustig. Ik weet eigelijk niet meer hoe het nummer :s
Ik weet wel dat het vrij nieuw is en ik heb het wel een bij THE STING gehoord en in discotheeks. iemand??
Ik weet wel dat het vrij nieuw is en ik heb het wel een bij THE STING gehoord en in discotheeks. iemand??
0
geplaatst: 1 november 2013, 20:15 uur
In Muziek > Algemeen > nummer kwijt, hulp is welkom:
Yo mensen, ik zoek een nummer dat door een vrouw wordt gezongen. Ik denk dat het een house of dance nummer is, al is het wel nog best rustig. Ik weet eigelijk niet meer hoe het nummer :s
0
geplaatst: 1 november 2013, 20:20 uur
0
Ponty Mython
geplaatst: 1 november 2013, 21:16 uur
Gelukkig zijn er niet zoveel dancenummers met een zangeres.
0
geplaatst: 1 november 2013, 22:03 uur
moeson schreef:
Gokje: Calvin Harris - Thinking About You.
* denotes required fields.