MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Algemeen / Help! ik zoek een nummer

zoeken in:
Dat gaat nog een hele zoektocht worden vrees ik.

In de tussentijd zet ik even een pauze muziekje op tot we er achter zijn gekomen op deze site.

Met zulke pauzemuziek ben ik snel weg hier

Heerlijke muziekje, aERodynamIC Leuk om het weer eens te horen.

In Muziek > Algemeen > Help, please !! Zoek nummer ( clip ) 'n echte uitdaging...! :

Hallo,

Ik ben opzoek naar een nummer dat al ff geleden is.... ik kom er gewoon niet meer op en zoek me het apezuur naar dit liedje of aanknopingspunten... (of clip)
De enige info die ik voor jullie heb en me aan kan herinneren is:

In de clip komt een van klei gemaakt poppetje en er komen geregeld rode lippen in voor...
Het gaat dacht ik om een donkere man als artist en het is een zeer vrolijk nummer.

Nou hopelijk kan iemand mij helpen naar mijn zoektocht...

Als je dat nu hier gevraagd had
Muziek >> Algemeen >> Help! ik zoek een nummer

had ik je verteld dat het Reet petite van Jackie Wilson was.

Jackie Wilson - Reet Petite

Edit: Wat StopMakingSenseo zegt, dus...

Nou, dat was niet echt een uitdaging.

Help! Ik zoek een pianodeuntje wat ik vaker heb gehoord en ik maandag 4 nov. bij RTL Boulevard langs hoorde komen.. http://www.rtlxl.nl/#!/rtl-boulevard-9652/44adae19-3ac0-3a63-b493-eb3b4213741d vanaf 21:00 tot 21:30 tijdens het stukje over het overlijden van de man van Mies Bouwman.

Weet iemand misschien hoe dit nummer heet? Kan het niet Shazammen omdat die man er doorheen praat

Alvast bedankt!

Aaaahh jaaa! daar kende ik t van! De film Intouchables. Ik dacht al..
Superbedankt

TheArtfulDodger
Goedenavond! Ik zoek een nummer uit 81-'85' (?)dat begint met een kerkklok die het uur slaat.

De rest van het nummer kan ik niet meer herinneren, maar het heeft wel in de top 40 gestaan toen.

Het is geen Belle of St Mark van Sheila E, Bim Bam Bom van Andre van Duin of The Sensual World van Kate Bush, die is trouwens uit '89 dus dat kan helemaal niet.

Iemand een idee?

TheArtfulDodger
Ik weet het niet zeker, ik begin te twijfelen nu, maar volgens mij is het die niet.

Toch bedankt voor de moeite ranboy

TheArtfulDodger
L_T_B & deric raven, allebei bedankt, maar ik ben er uit, het is toch Catch Me van Marscha Raven (nogmaals bedankt ranboy!).

Ik kan me ineens herinneren dat ik rond die tijd ook vaak Nelson Mandela van Special AKA en People Are People van Depeche Mode draaide en alle 3 die nummers stonden toen in de top 40.

Wel grappig dat her nummer begint met 'I spent my whole life searching'

Graag gedaan, Artful Dodger.

Gelukkig heb je nu nog een heel leven voor je zonder gezoek .

Dim
"How can I love you", en dat dan twee keer herhaald.

Dat heb ik in m'n hoofd, maar geen idee hoe het nummer verder gaat of van wie het is.

Weet iemand hier dat wel?

StopMakingSenseo schreef:
Als je dat nu hier gevraagd had
Muziek >> Algemeen >> Help! ik zoek een nummer

had ik je verteld dat het Reet petite van Jackie Wilson was.

JA!!! Dat was /is hem!!!

Erg bedankt! Geweldig !

Je moet er maar opkomen met zo weinig info zeg!

Dim schreef:
"How can I love you", en dat dan twee keer herhaald.

Dat heb ik in m'n hoofd, maar geen idee hoe het nummer verder gaat of van wie het is.

Weet iemand hier dat wel?

Waarschijnlijk niet Enrique Iglesias want daar wordt het vaker herhaald?

Robin Thicke misschien?

Dim
Enrique Iglesias was het wel.

Herinner me nu dat ik een week geleden naar nummers op zoek was met "een sportgeluid" erin.

Dank Poek!

Ik zoek een house-achtig, matig bekend (maar wel regelmatig gedraaid) nummer, met als voornaamste tekst: 'Oeh, baby' (*negerstem en rustige beats*). Alvast bedankt.

woutorrmusic schreef:
Ik zoek een house-achtig, matig bekend (maar wel regelmatig gedraaid) nummer, met als voornaamste tekst: 'Oeh, baby' (*negerstem en rustige beats*). Alvast bedankt.

Ferris Bueller - Oh Yeah (?)

2MY
woutorrmusic schreef:

Juengo schreef:
In Muziek > Algemeen > Help, please !! Zoek nummer ( clip ) 'n echte uitdaging...! :

Hallo,

Ik ben opzoek naar een nummer dat al ff geleden is.... ik kom er gewoon niet meer op en zoek me het apezuur naar dit liedje of aanknopingspunten... (of clip)
De enige info die ik voor jullie heb en me aan kan herinneren is:

In de clip komt een van klei gemaakt poppetje en er komen geregeld rode lippen in voor...
Het gaat dacht ik om een donkere man als artist en het is een zeer vrolijk nummer.

Nou hopelijk kan iemand mij helpen naar mijn zoektocht...

Zijn het blauwe poppetjes?

Von Helsing schreef:
(quote)

Zijn het blauwe poppetjes?

Ik kwam tijdens de documentaire 'Koude oorlog in de lage landen' een mooi nummer tegen. De docu gaat over 1984/1985 en de muziek komt wellicht ook uit die periode.
Het is te horen vanaf 13:55.
sporza video: Herbekijk de docu Koude oorlog in de lage landen (deel 1)

Alvast zeer veel dank!

Dat is New sensation van INXS.

Marjet schreef:
Ik kwam tijdens de documentaire 'Koude oorlog in de lage landen' een mooi nummer tegen. De docu gaat over 1984/1985 en de muziek komt wellicht ook uit die periode.
Het is te horen vanaf 13:55.
sporza video: Herbekijk de docu Koude oorlog in de lage landen (deel 1)

Alvast zeer veel dank!

New Sensation van INXS, geloof ik. In ieder geval INXS.

Edit: Rob was me net voor (ik had het topic niet gerefresht).

Gast
geplaatst: vandaag om 00:18 uur

geplaatst: vandaag om 00:18 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.