Muziek / Algemeen / Help! ik zoek een nummer
zoeken in:
0
geplaatst: 17 november 2013, 10:43 uur
Te gek! Dank jullie wel jongens... INXS.... was ik in mijn herinnering nooit zo weg van. In het nummer 'New Sensation' zit zeer daarentegen veel energie.
0
geplaatst: 18 november 2013, 19:44 uur
Hoi,
ik zoek een videoclip van ongeveer 3 a 4 jaar geleden. Je zag een soort wildeman met een middeleeuws slingerwapen (een zgn. strijdvlegel of een hamer aan een ketting oid) eerst onder een viaduct, daarna klom ie omhoog de weg op. Alles in slowmotion. Van de muziek weet ik niks meer, maar de clip was puik.
Bij voorbaat dank!
ik zoek een videoclip van ongeveer 3 a 4 jaar geleden. Je zag een soort wildeman met een middeleeuws slingerwapen (een zgn. strijdvlegel of een hamer aan een ketting oid) eerst onder een viaduct, daarna klom ie omhoog de weg op. Alles in slowmotion. Van de muziek weet ik niks meer, maar de clip was puik.
Bij voorbaat dank!
0
geplaatst: 20 november 2013, 15:32 uur
Wie weet het?...Er spookt al twee maanden ofzo een nummer rond de zomer van 1999 in mn hoofd waarvan ik de titel niet op ons alles web kan vinden...ik kan helaas geen tekst herinneringen alleen het refrein en dat gaat ongeveer zo...
"a podeppie a podeppè
a podepiedepodepiedepodeppa"
...en ik word er knetter van..ik heb zelfs shazam ingezongen ...maar helaas.
"a podeppie a podeppè
0
geplaatst: 20 november 2013, 16:11 uur
Misschien Blue (Da Ba Dee) van Eiffel 65 ?
Dat gaat meer zo: "I'm blue da ba dee da ba dye da ba dee da ba dye...", maar misschien is je omschrijving van het refrein niet zo accuraat.
Dat nummer is in elk geval van 1999.
Dat gaat meer zo: "I'm blue da ba dee da ba dye da ba dee da ba dye...", maar misschien is je omschrijving van het refrein niet zo accuraat.

Dat nummer is in elk geval van 1999.
0
geplaatst: 21 november 2013, 00:31 uur
Hallo iedereen, ik zoek al een aantal dagen een bepaald liedje. Ik weet de titel en zanger niet. Verder weet ik de lyrics van dit liedje wel, die is namelijk niet moeilijk om te onthouden, maar wel heel lastig om het liedje te zoeken. Het liedje is dus instrumentaal en er af en toe het woord disco gezongen. Ik schat dit liedje in bij het genre dance. Dit liedje hoor ik de laatste tijd wel eens bij het uitgaan in de café's. Ik weet onderhand zeker dat dit liedje uit 2013 moet komen en anders hooguit uit 2012. Weet iemand welk liedje ik bedoel en dus zoek?
0
geplaatst: 21 november 2013, 00:45 uur
Deze misschien? Ietsje ouder, maar voldoet aan de beschrijving.
YouTube - Rubix - Baiser Sur La Disco - Music Video (2009)
0
Ponty Mython
geplaatst: 21 november 2013, 02:05 uur
Gunther schreef:
Wie weet het?...Er spookt al twee maanden ofzo een nummer rond de zomer van 1999 in mn hoofd waarvan ik de titel niet op ons alles web kan vinden...ik kan helaas geen tekst herinneringen alleen het refrein en dat gaat ongeveer zo...
"a podeppie a podeppè
"a podeppie a podeppè
Scatman?
0
geplaatst: 21 november 2013, 14:32 uur
Thanks maar helaas geen scatman, two princess en ook niet I'm blue dabedee
0
geplaatst: 21 november 2013, 14:33 uur
Wat voor muziekstijl is het? En heeft het nummer mannelijke of vrouwelijke vocalen? En waarom heb je dit niet gelijk in je eerste post vermeld?
0
geplaatst: 21 november 2013, 15:24 uur
Wie o wie kan mij helpen... Gister op TV hoorde ik een mooi bekend pianostuk
Uitzending gemist vanaf 0:45 :
10xBeter: wo 20 nov 2013, 19:23 - Uitzending Gemist - uitzendinggemist.nl
(taggen met telefoon lukte niet
)
)
0
geplaatst: 21 november 2013, 15:34 uur
Gunther schreef:
Wie weet het?...
"a podeppie a podeppè
Wie weet het?...
"a podeppie a podeppè
Doop? Van enkele jaren eerder, maar de tekst is even onzinnig.
0
geplaatst: 21 november 2013, 15:36 uur
herman schreef:
Nee dat is hem helaas niet. Er wordt echt alleen maar DISCO gezongen. In totaal maar 4 tot 6 keer, zeker minder dan 10 keer. Verder hoor je geen enkel ander woord, zelfs geen boe bah oeh aah of iets dergelijks.Het nummer klinkt ook niet oudbollig, maar echt van deze tijd. Meer zoals Avicii of Armin van Buuren ofzo. Kan me ook echt niet voorstellen dat het nummer ouder is dan 2 jaar. Aangezien im hem nu pas in het uitgaansleven hoor. Op een plek waar ze overigens niet snel meer dan 2 jaar terug gaan qua muziek. Zelfs 1 jaar terug is al zeldzaam.
0
zwartvogel
geplaatst: 22 november 2013, 23:21 uur
Hi,
Ik zoek een liedje dat ik ergens heb gehoord.
Het was een bootleg waar in ieder geval gebruikt werd gemaakt van het nummer 1979 van de Smashing Pumpkins.
Daar doorheen zingt een vrouw. Naar mijn horens een beetje Lollipop/The Chordettes achtige style.
Ik weet even niet of het alleen de sample is van 1979 of ook de stem van Billy Corgan.
pff ik weet niet waar ik moet zoeken.
De vinder is een held!
Ik zoek een liedje dat ik ergens heb gehoord.
Het was een bootleg waar in ieder geval gebruikt werd gemaakt van het nummer 1979 van de Smashing Pumpkins.
Daar doorheen zingt een vrouw. Naar mijn horens een beetje Lollipop/The Chordettes achtige style.
Ik weet even niet of het alleen de sample is van 1979 of ook de stem van Billy Corgan.
pff ik weet niet waar ik moet zoeken.
De vinder is een held!
0
tuktak
geplaatst: 23 november 2013, 09:29 uur
kogeltje schreef:
)
) Simeon ten Holt - Canto Ostinato, 12e minuut ongeveer.
0
tuktak
geplaatst: 23 november 2013, 09:44 uur
kevin077 schreef:
Nee dat is hem helaas niet. Er wordt echt alleen maar DISCO gezongen. In totaal maar 4 tot 6 keer, zeker minder dan 10 keer. Verder hoor je geen enkel ander woord, zelfs geen boe bah oeh aah of iets dergelijks.Het nummer klinkt ook niet oudbollig, maar echt van deze tijd. Meer zoals Avicii of Armin van Buuren ofzo. Kan me ook echt niet voorstellen dat het nummer ouder is dan 2 jaar. Aangezien im hem nu pas in het uitgaansleven hoor. Op een plek waar ze overigens niet snel meer dan 2 jaar terug gaan qua muziek. Zelfs 1 jaar terug is al zeldzaam.
2009, dat dan wel:
0
geplaatst: 23 november 2013, 17:47 uur
Dat is hem helaas ook niet het liedje begint eerst een tijd instrumentaal en in het ''refrein'' hoor je pas een keer het woord disco. Het wordt nog stukken minder gezongen dan in het liedje van Don Diablo
0
geplaatst: 23 november 2013, 18:01 uur
Ik ben op zoek naar een chill nummer dat ik laatst in een café hoorde, waarin iets wordt gezongen door een man: "Heeeeee sagabona ......" Klinkt als iets Afrikaans? Er komt ook een gitaar in voor. Ik weet dat het een hele vage omschrijving is, maar heeft iemand enig idee hoe dit nummer heet?
0
geplaatst: 24 november 2013, 22:26 uur
Ik zit ook met een zoekertje.
Weet iemand de titel van het nummer op 7:30?
SoundCloud - Hear the world?s sounds
Weet iemand de titel van het nummer op 7:30?
SoundCloud - Hear the world?s sounds
0
DjFrankie (moderator)
geplaatst: 25 november 2013, 21:08 uur
Beekie schreef:
Ik ben op zoek naar een chill nummer dat ik laatst in een café hoorde, waarin iets wordt gezongen door een man: "Heeeeee sagabona ......" Klinkt als iets Afrikaans? Er komt ook een gitaar in voor. Ik weet dat het een hele vage omschrijving is, maar heeft iemand enig idee hoe dit nummer heet?
Misschien dat StopMakingSenseo het weet, die is nogal goed in dit topic.
0
geplaatst: 4 december 2013, 22:22 uur
Hallo ,
ik heb een hele moeilijke met weinig info..
ik zoek een nummer dat begint met een HMM HMM HMM HMM neurie deuntje
en in mn hoofd is het voor de rest een beetje een hippie/hipster achtig Dance? nummer ?
vrij rustig nummer volgens mij . het neurie deuntje zat vanochtend in mijn hoofd en nu wil ik graag weten wat het is . HELP!
ik heb een hele moeilijke met weinig info..
ik zoek een nummer dat begint met een HMM HMM HMM HMM neurie deuntje
en in mn hoofd is het voor de rest een beetje een hippie/hipster achtig Dance? nummer ?
vrij rustig nummer volgens mij . het neurie deuntje zat vanochtend in mijn hoofd en nu wil ik graag weten wat het is . HELP!
0
geplaatst: 4 december 2013, 22:37 uur
Mijn eerste ingeving:
Geweldig spel was dat trouwens, Gunbound.
Geweldig spel was dat trouwens, Gunbound.

* denotes required fields.