MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Algemeen / Help! ik zoek een nummer

zoeken in:
panjoe schreef:
Ignorance is bliss, zeggen ze wel eens.

Nee, dat is van Living Colour, of Jellyfish, of Kendrick Lamar, Room 94, of van Ramones.
You pick one

hoi,

ik zoek al tijdje een nummer die ik vorig jaar een paar keer op tv heb gezien. ik kan me alleen de clip een beetje herinneren en meer niet. het is een dance/house nummer en in de clip is een donker meisje (ik dacht met gekruld haar) en een blanke jongen te zien en ik dacht dat het over liefde ging. ik heb van alles gezocht op het internet maar niks kunnen vinden weet iemand welke nummer ik bedoel?

thnx

Escher schreef:
Ik ben ook al een tijdje op zoek naar een dance-achtig nummer uit het einde van de jaren '90, begin '00, dat ik nog uit mijn kindertijd herinner. Ik dacht altijd dat de tekst van het refrein 'We got so strong, so strong, we got so strong in our head' ging, maar dat klopt blijkbaar niet aangezien er niets over terug te vinden is op Google. Volgens mijn herinneringen bestaat de hook vooral uit koperblazers (of iets elektronisch wat daar op lijkt). De videoclip herinner ik eigenlijk nog het beste: het was een zwart-wit video met een zwarte zangeres, die tussen/in/op treinen liep. Kan iemand me hiermee helpen?

Niemand die een idee heeft?

Sonique - It Feels So Good ?

Ik ben op zoek naar een best populair nummer van ik denk niet meer dan 2 jaar oud.. Volgens mij zingt de zanger steeds in het refrein Mary Jane, Mary Jane, en dan nog iets maar ik kom er niet op..

Halla Allemaal,

Ik ben al een hele poos op zoek naar een bepaald nummer. Ik weet alleen niet hoe het heet en ook niet wie het zingt... Ik heb het al eens eerder op dit forum gevraagd maar helaas wist niemand het toen.

Het gaat om een vrolijke melodie is die gezongen wordt door een meisje/vrouw en dat de video clip een cartoon achtig en getekent meisje is met 2 staartjes dat vrolijk staat te dansen en te springen.

Volgens mij zingt ze in het refrein iets van "come on and dance..."

Iemand een idee??? Ik wil nog even toevoegen dat ik denk dat het rond 2009 was....

Groeten,
Joop

DARE van de Gorillaz?

Arrie schreef:
DARE van de Gorillaz?

Het lijkt er inderdaad een beetje op maar helaas is deze het niet... Maar zeker bedankt!!

Wie o wie, ik heb de hele dag al een nummer in mijn hoofd uit de jaren negentig. Werd vaak gedraaid in de jeugdsoos waar ik toen wel eens kwam. Ik herinner mij alleen een regel en dat is We're in this World Together, de muziek was alternatieve rock, doet wel aan deus denken en misschien was het dat ook wel. De tekst werd een beetje op een zeurderige manier gezongen.
Het is vast een redelijk bekend nummer maar ik kom er niet meer op.

2MY
"zeurderig" zou wel eens Stereo Mc's kunnen zijn

Nee die is het niet, ging veel meer richting alternatieve rock zoals Deus.
Toch bedankt

trebremmit schreef:
Wie o wie, ik heb de hele dag al een nummer in mijn hoofd uit de jaren negentig. Werd vaak gedraaid in de jeugdsoos waar ik toen wel eens kwam. Ik herinner mij alleen een regel en dat is We're in this World Together, de muziek was alternatieve rock, doet wel aan deus denken en misschien was het dat ook wel. De tekst werd een beetje op een zeurderige manier gezongen.

Ik moet direct aan deze denken: YouTube - Nine Inch Nails - We're In This Together

Helaas die is het ook niet. Wel een tof nummer trouwens.

Er is een liedje waarin het refrein gaat "Carnaval in Heino". Volgens mij ken ik hem van het programma de deure op rtv oost. Ik kan het liedje alleen nergens vinden. Iemand enig idee wie de artiest is of waar ik het liedje kan vinden?

Onweerwolf
Is het niet Heino met Carnaval in Rio?

Titmeister schreef:
Sonique - It Feels So Good ?

Nee, zangeres zou qua beschrijving kunnen kloppen, maar het nummer dat ik zoek is een stuk vrolijker. En ik ben er echt quasi-zeker van dat de clip (grotendeels) in zwart-wit is.

In De Site > Algemeen > nummer uit i can make you a super model:

Ik zoek al een tijdje naar een nummer die op de achtergrond wordt afgespeeld bij dit programma. Rond 25 min. Begint het als Paul Fisher in Gouda is op een terras. Hoop dat iemand me kan helpen

http://www.rtlxl.nl/mobile.html#!0cd96a10-ba0c-472b-b882-6203a5216220

hallo
ben op zoek naar een frans plaatje waarin il y a une qui s'appelle fly
veel in voorkomt
graag had ik de zanger en titel geweten
dank bij voorbaat

trebremmit schreef:
Ik kom niet verder dan dit nummer van The Farm

Ik zit al een tijdje met een stukje van een nummer in m'n hoofd,
Het is het begin van een swing beat nummer uit de jaren '90. Er is de beat en daardoorheen wordt gescat (oude microfoonstem). Ik zal het laten de scat fonetisch proberen uit te schrijven, maar het eindigt met (op zijn nederlands) 'ba-be-doe-deeee', wat ook nog door een blaasinstrument herhaald wordt.

Het was wel een hit volgens mij. Als niet in nederland, danwel in de VS en hier bekend via MTV.

Nee, 't is echt swing beat. En voor de rest wordt er niet gescat.

edit: ik heb 'inmiddels gevonden

bedankt voor 't meedenken!

Ik zoek een nummer maar ik herinner me alleen de videoclip.
Het is een meisje die naar boven rent om te chatten met haar lover.
Daarna zie je haar buiten staan met de jongen en hij heeft bloemen voor haar.
Ik denk dat er iets van getallen werden genoemd in het liedje.
Het ging over dat ze verlieft is enzo.
Weet iemand welk liedje ik bedoel en wat de titel is aub?

Enig idee van het jaartal of periode?

Help ik zoek geen nummer maar een band!!
Grunge-achtige band, kwamen uit Noorwegen of Zweden.....geloof ik.
Ken één plaat van ze, titel weet ik ook niet meer, uitgekomen rond '94/'95
Vrij zware muziek als ik mij niet vergis, Alice in Chains-achtig.
...weet het echt niet meer.

Mental Hippie Blood of Eleven Pictures?

Ja!! Mental Hippie Blood!
Thanks.

Zit hier dus al maanden over te peinzen.

Ik zoek een singer songwriter(-achtig) nummer. Ik weet alleen nog hoe de videoclip er ongeveer uitag: iemand die de tekst van het nummer laat zien (dus de woorden/lyrics) op papier, in mijn herinnering zwart/wit dus zou goed kunnen dat het een ouder liedje is. Het klonk zo bekend, maar ik kan niets vinden op google...

En de tekst was volgens mij een soort van opsomming van zaken in een vrij hoog tempo.

Gast
geplaatst: vandaag om 23:13 uur

geplaatst: vandaag om 23:13 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.