MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Algemeen / Help! ik zoek een nummer

zoeken in:
Yes! Dat is 'm, Bob Dylan natuurlijk. Zo voor de hand liggend, maar was in de veronderstelling dat het een onbekende zanger was
Thanks Deric!

Geen dank!

Misschien is dit dan wel die onbekende zanger, krabat

Mediate

Help ik zoek een nummer !
Het was een hit van 3 a 2 a 1 jaar geleden.
Het was een donkere ( zwarte ) man. Niet racistisch bedoeld !
Het is een hip hop nummer, heeft weg van Iyaz en Akon.. vooral zijn uiterlijk.
In zijn clip loopt hij over een boulevard ( zingend ) en als ik me kan herinneren achter een vrouw aan.
hij zong in het refrein alleen maar shanana en dat nog altijd zinnetjes erbij?
hij zingt engels..
Kan iemand mij helpen?
heb hem al vaker gezocht. en toen op geslagen maar kan hem nergens meer terug vinden.
Ik meende dat het nummer ook shanana heette!

Vriendelijk bedankt !

Stuur me maar een bericht als je misschien denkt te weten welke het is !

Hallo,

Ik zoek een nummer en het is heel moeilijk uit te leggen hoe het gaat ik ken ook geen enkel stukje
tekst ervan ( het is wel een engels nummer met een mannelijke zanger). Ik weet dat het bij ons in het dorp nogal een gewoonte is dat als je dit nummer hoort iedereen met bier gaat gooien!
De muziek gaat een beetje zo van tuudutututu tududututut tududududu en dan steeds iets hoger en zo begint het geloof ik ook en dan later gaat de zanger zingen.. help

x-natasscha schreef:
Hallo,

Ik zoek een nummer en het is heel moeilijk uit te leggen hoe het gaat ik ken ook geen enkel stukje
tekst ervan ( het is wel een engels nummer met een mannelijke zanger). Ik weet dat het bij ons in het dorp nogal een gewoonte is dat als je dit nummer hoort iedereen met bier gaat gooien!
De muziek gaat een beetje zo van tuudutututu tududututut tududududu en dan steeds iets hoger en zo begint het geloof ik ook en dan later gaat de zanger zingen.. help

Zou het deze kunen zijn:

Nee die is het niet dat deuntje van tududu gaat iets langzamer.. volgens mij zing hij ook iets met 'and i call your name..'

ninetjuh44 schreef:
Help ik zoek een nummer !
Het was een hit van 3 a 2 a 1 jaar geleden.
Het was een donkere ( zwarte ) man. Niet racistisch bedoeld !
Het is een hip hop nummer, heeft weg van Iyaz en Akon.. vooral zijn uiterlijk.
In zijn clip loopt hij over een boulevard ( zingend ) en als ik me kan herinneren achter een vrouw aan.
hij zong in het refrein alleen maar shanana en dat nog altijd zinnetjes erbij?
hij zingt engels..
Kan iemand mij helpen?
heb hem al vaker gezocht. en toen op geslagen maar kan hem nergens meer terug vinden.
Ik meende dat het nummer ook shanana heette!

Vriendelijk bedankt !

Stuur me maar een bericht als je misschien denkt te weten welke het is !

Lijkt hier op:

Jaaa! YouTube - Liquido - Narcotic (HD) deze is het! Heel erg bedankt

Geen dank.

Ik zoek ook een nummer, het is een nummer van Band of Skulls. Het was het laatste nummer op het nieuwe album Himalayan, althans op de versie op de luisterpaal. Op de cd zelf staat het nummer niet. Ook hier op de site staat het niet als bonusnummer aangegeven en ik kan het ook niet vinden op de officiële site van de band of youtube.

Weet iemand hier de titel van dat nummer?

panjoe (moderator)

pjh1967 schreef:
(quote)
Lijkt hier op: (embed)

Het ging hem om een nummer van hooguit 3 jaar oud

oceanvolta schreef:
Ik zoek ook een nummer, het is een nummer van Band of Skulls. Het was het laatste nummer op het nieuwe album Himalayan, althans op de versie op de luisterpaal. Op de cd zelf staat het nummer niet. Ook hier op de site staat het niet als bonusnummer aangegeven en ik kan het ook niet vinden op de officiële site van de band of youtube.

Weet iemand hier de titel van dat nummer?

Be Mine

iTunes - Music - Himalayan (Bonus Track Version) by Band of Skulls - itunes.apple.com

Ah, het is inderdaad Be Mine. Ik herkende de akoestische versie eerst niet maar dat is m dus. Balen dat ie niet op mijn cd staat.

Thanks deric raven

Geen dank!

k ben op zoek naar een liedje waarvan ik eigenlijk weinig weet. Wie weet kan iemand mij helpen. Ik ben op zoek naar een liedje waarin de volgende tekst .... to do to do dance.... in voor komt. Het is een liejde met een up tempo (mooi liejde voor bij het sporten) maar kan het nergens vinden. Kan iemand mij hierbij helpen?

do do doing the neutron dance ?

The Pointer Sisters - Neutron Dance ???

... en zo niet, dan kun je er ook mee sporten

Dank je wel Salvadore, het is een mooi nummer, maar helaas niet het liedje wat ik zoek.

DjFrankie (moderator)
Denk Justice

In Muziek > Algemeen > help ben op zoek:

ben op zoek naar instrumentaal nummer tussen 1977 en 1988 met een arabische inslag (type belly dancing song) dat een hit was in Nederland. wie kan mij helpen?

nee dat is het niet, helaas. het einde van het liedje is dat het steeds langzamer gaat, misschien helpt dat? volgens mij zit er ook een sitar in, maar weet niet zeker.

ja dat is 'em , dank je wel!

Op de televisie is nu veelvuldig een reclame van H & M te zien van zo`n 20 seconden. De reclame begint met muziek: een vrouwenstem maar 3 a 4 seconden, daarna wordt het nummer weggedraaid.

Ik ben erg benieuwd of iemand een idee heeft van wie dat nummer is. Klinkt namelijk erg bekend en ik wil graag een keer de volledige versie proberen.

Super, dat is hem! Dank je wel -SprayIt-

Hallo,

Ik ben op zoek naar een Ierse of Schotse cover van De Bestemming van Marco Borsato. Ik weet alleen dat het volledig instrumentaal is, dus zonder tekst, en dat het dus Iers of Schots is. Hoop dat jullie me kunnen helpen.

Gast
geplaatst: vandaag om 02:46 uur

geplaatst: vandaag om 02:46 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.