MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Algemeen / Help! ik zoek een nummer

zoeken in:
ranboy schreef:
Ik heb het geprobeerd te googelen, maar het lijkt niet bekend. Het refrein is volgens mij:

claque claque et bye bye (dit weet ik niet zeker)
j'ai bien dormi merci
on se téléphone
on se fait une bouffe

helaas geeft dit geen zinvol resultaat, maar misschien heb je er toch wat aan.

Loredana?

Poeha schreef:
Erg lekkurrrr nummer van The Supermen Lovers zeg

Ben zelf op zoek naar een nummer (volgens mij meer een rocknummer), waarbij in de videoclip een nogal pikant geklede dame zich, in een horecagelegenheid/diner of een bus, door een rij van mannen wurmt, of ze probeert te bedienen. Ben de clip hier eens tegengekomen in een rating KO. Maar kan het niet meer terugvinden.

Doet me denken aan de clip van She Bop van Cyndi Lauper en muzikaal gezien valt het volgens mij ook wel in je straatje, dus het zou zomaar kunnen.

Nee, helaas, die is het niet, Arrie, maar alvast bedankt voor het zoeken

Poeha, mijn bericht was een poging tot antwoord op de vraag van eightynine. Het gaat om het slot van een mix van Rahaan, en dat komt helaas niet overeen met jouw suggestie (die ik zelf ook al had gecheckt). Maar toch bedankt .

Oeps

Poeha schreef:
Erg lekkurrrr nummer van The Supermen Lovers zeg

Ben zelf op zoek naar een nummer (volgens mij meer een rocknummer), waarbij in de videoclip een nogal pikant geklede dame zich, in een horecagelegenheid/diner of een bus, door een rij van mannen wurmt, of ze probeert te bedienen. Ben de clip hier eens tegengekomen in een rating KO. Maar kan het niet meer terugvinden.

Doet mij dan weer denken aan Love Is A Battlefield van Pat Benatar.

Ha, ha, die videoclip heb ik net nog zitten te bekijken, blijft een geweldig nummer (die goede oude tijd). Maar is niet het nummer wat ik zoek. Volgens mij een wat obscuur bandje, dus kan lastig worden.

Yea, thanks voor het zoeken ranboy & Poeha

tnf
Weet iemand deze (stijl: lang uitgesponnen gitaarrock in jaren 70-stijl)? --> YouTube - Unknown track

Mense,

Ik zoek een kink fm nummer dat in de periode 2005-2008 werd gedraaid. Het klonk bijna als een mars. Het hele nummer had hetzelfde ritme, namelijk zo:
kort - kort - lang - lang - lang - kort - kort - lang - lang - lang - kort - kort - lang - lang - lang

Het werd gespeeld met een gedempte elektrische gitaar en als ik me niet vergis zit er ook tromgeroffel van een kleine trom tussen. Het is zeker een grote alternatieve hit geweest. Weet iemand welk nummer ik bedoel?

Uiteindelijk toch gevonden:

Black angels - First Vietnamese war

Top nummer!!!!!!

Hoi allemaal,
Gisteren was ik op een carnavalszitting en aangezien ik de muziek voor op onze wagen moet regelen, hoorde ik hier een leuk liedje..
Zelf al overal gezocht maar ik kan het niet vinden...
Het was een duits liedje, en de enige stukjes tekst wat ik in de gauwigheid kon opschrijven waren 'ich sing es mit mir selber' 'singen wir das lied ohne texte' . Na deze laatste zin kwam een soort house/hardstyle muziekje ( tu tu tu du du duuuuuum tu du dum, tu tu tu du du dum) .. Het had wat weg van een party schlager of apres ski.. In ieder geval zoiets wat je met carnaval kunt draaien.
Hoop dat jullie mij kunnen helpen!!!

Ik ben ook al een tijdje op zoek naar een dance-achtig nummer uit het einde van de jaren '90, begin '00, dat ik nog uit mijn kindertijd herinner. Ik dacht altijd dat de tekst van het refrein 'We got so strong, so strong, we got so strong in our head' ging, maar dat klopt blijkbaar niet aangezien er niets over terug te vinden is op Google. Volgens mijn herinneringen bestaat de hook vooral uit koperblazers (of iets elektronisch wat daar op lijkt). De videoclip herinner ik eigenlijk nog het beste: het was een zwart-wit video met een zwarte zangeres, die tussen/in/op treinen liep. Kan iemand me hiermee helpen?

k ben op zoek naar de artiest en titel van dit nummer . Het is ooit gebruikt als tune van een radio programma. Met Soundhound en Shazam helaas niet verder gekomen.

Zippyshare.com - welk intro is dit.mp3 - www15.zippyshare.com

ik ben op zoek naar de naam van een liedje waarvan ik slechts het videoclip vaag kan herinneren.
een meid ligt op hooi en een klein poppetje is bezig om het meid uit te kleden. het nummer komt uit de periode 2000/2003

Kan iemand me vertellen hoe het nummer heet dat na ongeveer elf seconden in onderstaande reclame te horen is?

Apollinisch schreef:
Kan iemand me vertellen hoe het nummer heet dat na ongeveer elf seconden in onderstaande reclame te horen is?

Dat is natuurlijk Waves van Mr Probz, de nummer 3 hit van het jaar 2013.
YouTube - Mr Probz - Waves

Zijn er hier mensen die naar 'Manneken Pis' op één kijken? Ik zoek de titel van een nummer dat gisteren in de aflevering voorkwam en dat over ouder worden gaat.

ranboy schreef:
(quote)

Dat is natuurlijk Waves van Mr Probz, de nummer 3 hit van het jaar 2013.
YouTube - Mr Probz - Waves
Dank je. Voor een wat grotere uitdaging: Muziek >> Algemeen >> Help! ik zoek een nummer

Weet iemand wat het 3e nummer is? (Begint om 0.33)

YouTube - Candy Dulfer medley, Ladies of soul 14-2-2014

Hoi Allemaal
Ik heb al dagen een liedje in mijn hoofd en kom er maar niet achter hoe hij heet. heeel irritant.
Ik geloof dat het een Italiaans liedje is, de tekst klinkt grappig en onverstaanbaar. Er komt een fluit geluid in voor, het fluitje klinkt als een scheidsrechtersfluitje. Op de achtergrond hoor je af en toe: hoo hoo, hoo geluiden.
Ik kom er maar niet achter hoe dit liedje heet en wie het zingt. Kunnen jullie helpen?

Vriendelijk bedankt!

Hallo !!
Ik hoop echt dat iemand mijn kan helpen met het vinden
van een nummer die ik al weken aan het zoeken ben
ik weet dat het een vrouw is..maar weet niet wie het zingt het enge wat ik weet zijn stukken van liedje..
en dat het ergens uit de jaren 93 tot 96 komt ..

wat zinnen uit het nummer zijn:

Drinking coffee and smoking sigarettes...
Find somebody else , somebody who gives you that somedody
else like my self and pleas ......??? You tearing me a part of zo iets en
you breaking my hart !! Hahah zal mss niet zo duidelijk zijn maar hoop
dat er een muziek kenner tussen zit die mijn kan helpen !!

Alvast bedankt !!!!

panjoe (moderator)

Deze, neem ik aan?

Ik ken het nummer niet eens, maar heb gewoon de woorden die jij nog uit de tekst wist gegoogeld met het woordje 'lyrics' erbij.

@panjoe wat ben ik jou dankbaar !!!!!! Thnk you thnk you !!!!!

panjoe (moderator)
Graag gedaan!

panjoe schreef:

Ik ken het nummer niet eens

Sietse
tsja, sommige mensen weten gewoon niet hoe ze google moeten gebruiken...

Trouwens, nummer van zo ongeveer het enige album van haar dat wel te oke is.

panjoe (moderator)
Arrie schreef:
(quote)

Ignorance is bliss, zeggen ze wel eens.

Gast
geplaatst: vandaag om 02:46 uur

geplaatst: vandaag om 02:46 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.