MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Algemeen / Help! ik zoek een nummer

zoeken in:
Improvision
Ik zoek het nummer dat gebruikt wordt in deze video:

Het is tevens track 8 op Mind Fusion Vol 3, een bootleg mixtape samengesteld door Madlib.

Hallo,
Ik zoek al een tijdje een liedje. Het is een r&b/rap nummer, met dezelfde melodie als het liedje "oliver twist" van d'banj. De enige tekst die ik weet is "boom boom pass" of iets wat daar op lijkt. Volgens mij zingt deze man ook over een 'gunjan shop'. Mijn shazam kon m niet vinden en als ik op lyrics zoek (die paar woorden wat ik weet) vind ik ook niets..... Ben overigens aan het twijfelen of het nu engels is of frans..... Help help want dit is zon lekker nummer!

Tessy_1984

Is dat niet The Black Eyed Peas - Boom Boom Pow ?

Zelf ben ik voor een andere hobby van me op zoek naar een Britse band (bestaat uit twee woorden) met Lakehurst in de naam, of Lakehurst zit in een songtitel van die band (mogelijk uit 2010). Zegt iemand dit wat?

Poeha, nope, dat is m niet. T is echt dezelfde melodie als oliver twist. Alleen andere tekst en miss beetje meer bas.

Is het niet maar toch bedankt, Ronald.
Lakehurst was een hint, naar nu blijkt. Nu is het zo dat de Lindenberg is neergestort in 1937 bij Lakehurst, New Jersey (VS). De Lindenberg is een zeppelin. Ik was dus op zoek naar Led Zeppelin (Engelse band). Is altijd nogal cryptisch wat omschrijvingen betreft.

Ik ben er uit, moeten jullie hier maar snel vergeten

heey, ik hoorde vanmiddag een nummer, dat ik heel mooi vond. ik zou alleen niet weten hoe het heet, google kon me het antwoord iig niet geven
het was een man die het zong, voor een meisje/vrouw
het was een rustig liedje. (volgens mij een piano deuntje als intro)
en de jongen zong zoiets:
als je lacht, dan ....
je haar is als....
als ik naar je kijk...
als ik wat zeg dan is het een strijd met mijn verlegenheid
als ik wat vertel dan luister je vol aandacht.

maar dat is het couplet denk ik, het refrein heb ik niet gehoord

zou iemand me misschien kunnen helpen??

DennisM91 schreef:
Hallo,

Ik ben op zoek naar een Ierse of Schotse cover van De Bestemming van Marco Borsato. Ik weet alleen dat het volledig instrumentaal is, dus zonder tekst, en dat het dus Iers of Schots is. Hoop dat jullie me kunnen helpen.

Bump. Is er dan niemand die weet welk nummer ik zoek?

DjFrankie (moderator)
DennisM91 schreef:
(quote)

YouTube - Rodney Blaze - De Bestemming

DennisM91 schreef:
(quote)

Is het niet gewoon de instrumentale versie van hetzelfde nummer?

Marco Borsato- Karaoke/instrumentaal-de bestemming

mig
ik denk dat jij spank rock-bump zoekt
en kijk even naar NAM-the church of nam.
sterkte

benny 10 schreef:
hallo
ben op zoek naar een frans plaatje waarin il y a une qui s'appelle fly
veel in voorkomt
graag had ik de zanger en titel geweten
dank bij voorbaat
Une belle histoire - Michel Fugain ?

Wie weet de naam van het nummer in het tweede deel van dit filmpje?

de promo van de viking run!
Strong Viking Obstacle Run Official Trailer 2014 - YouTube

In Genres > Soul, Funk en R&B > Burning feet.....?:

Hoi, ik ben redelijk nieuw hier. Heb het forum al behoorlijk doorgespit.
Ik ben zoekende naar een nummer zo niet de clip van een band.
Hierbij staat de gekleurde zanger bijna aan het einde van de clip met branden schoenen/voeten.
Weet zo ff geen exacte tekst maar zaken als i wil climb up a mountain etc. Komt er in voor.
Iemand een idee?ondaks mijn karige info....

Ik had het nummer onder me favorieten staan op youtube maar de video is verwijderd.

Het is een frans nummer, maar ik kan de clip goed beschrijven.
In het begin zien je een vrouw in een huis en terwijl ze zingt zit ze te joggen.
Tijdens het rennen komt er op den duur ook een cameraploeg maar ze blijf door rennen en door zingen.

N811 schreef:
Ik had het nummer onder me favorieten staan op youtube maar de video is verwijderd.

Even googlen met de url, dan kun je meestal nog wel via sites die naar de video doorverwijzen op de titel komen.

YouTube
en dan?

Music video by Diam's performing Enfants Du Désert.

N811 schreef:
In het begin zien je een vrouw in een huis en terwijl ze zingt zit ze te joggen.

Ze zit te joggen in een huis? Ik word nu toch wel nieuwsgierig eigenlijk.

GrafGantz schreef:
(quote)

Ze zit te joggen in een huis? Ik word nu toch wel nieuwsgierig eigenlijk.

Ik ben door jouw reactie ook nieuwsgierig geworden. Even de feiten: eerst zit ze, op de veranda vóór een huis, vervolgens gaat ze joggen.

Oh, dat vind ik dan toch ietwat teleurstellend.

Ik kan begrijpen dat jullie erg nieuwsgierig zijn geworden en ik hoop de de hele community van musicmeter mij kan helpen om dat leuke nummer te vinden.

buizen
Het zal wel aan mij liggen maar ik kom gewoon niet op de naam van de 'band' (duo) en ook niet op het nummer.
Het is een zangeres en een gitarist en ze speelden ook eens live (akoestisch) op volgens mij een regionale tv-zender. Het duo komt dacht ik uit Eindhoven, weet het bijna wel zeker, maar pin me daar niet op vast. Ze hadden ongeveer 2 jaar geleden een videoclip bij dat nummer uitgebracht alleen die kon je al na korte tijd niet meer op youtube zien. De clip behelste twee kinderen die wegliepen van huis en op een tak van een boom belandden. Een erg mooi nummer. Iets met runaway kid ofzo.
Dat filmpje van dat regionale TV-zender optreden moet nog wel op youtube staan maar kan het dus niet vinden want geen idee hoe duo / song heet. Een aanknopingspunt kan mischien zijn dat de zangeres zelf als eerst commentaar bij dat filmpje had geschreven "Goh wat zit mijn trui stom, waarom werd ik daar niet op gewezen? ".

N811 schreef:
Ik kan begrijpen dat jullie erg nieuwsgierig zijn geworden en ik hoop de de hele community van musicmeter mij kan helpen om dat leuke nummer te vinden.
Staat nog op VImeo

Njal schreef:
(quote)
Staat nog op VImeo (embed)

Hoe heet het nummer en de artiest eigenlijk

buizen
buizen schreef:
Het zal wel aan mij liggen maar ik kom gewoon niet op de naam van de 'band' (duo) en ook niet op het nummer.
Het is een zangeres en een gitarist en ze speelden ook eens live (akoestisch) op volgens mij een regionale tv-zender. Het duo komt dacht ik uit Eindhoven, weet het bijna wel zeker, maar pin me daar niet op vast. Ze hadden ongeveer 2 jaar geleden een videoclip bij dat nummer uitgebracht alleen die kon je al na korte tijd niet meer op youtube zien. De clip behelste twee kinderen die wegliepen van huis en op een tak van een boom belandden. Een erg mooi nummer. Iets met runaway kid ofzo.
Dat filmpje van dat regionale TV-zender optreden moet nog wel op youtube staan maar kan het dus niet vinden want geen idee hoe duo / song heet. Een aanknopingspunt kan mischien zijn dat de zangeres zelf als eerst commentaar bij dat filmpje had geschreven "Goh wat zit mijn trui stom, waarom werd ik daar niet op gewezen? ".

Stop maar met het intensieve zoeken en peinsen, mensen.
Het is Jodeymoon, en het nummer heet Money in our pockets.

Jodymoon - Money In Our Pockets - YouTube

Je hoort vaak narigheid uit het zuiden maar dit is natuurlijk een juweeltje.

Jambers trailer - YouTube

Welk nummer werd hier gebruikt voor de intro van het nieuwe programma van 'Jambers' ?

Die intro is volgens mij niet afgeleid van een bestaand nummer, maar gewoon een speciaal voor het programma Jambers gecomponeerde tv-tune. Die in het nieuwe programma is volgens mij dezelfde van het programma Jambers dat in de jaren '80 voor het eerst op de buis kwam. Misschien in een iets moderner jasje, maar toch dezelfde melodie. De tune is geschreven door een zekere Peter Bosmans en is terug te vinden op deze tv-tune verzamelaar: Various - De 20 Beste TV-Tunes (CD) at Discogs .

Bedankt voor het antwoord!

Gast
geplaatst: vandaag om 19:52 uur

geplaatst: vandaag om 19:52 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.