MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Algemeen / Help! ik zoek een nummer

zoeken in:
Moby - god moving over the face of the water

Lijkt er erg veel op, maar wat ik zoek zit meer in de dance hoek, zo halverwege de 90's gok ik.

Deed me ook wel aan Kosheen denken.

Ik zoek een nummer het is zeker een bekend nummer maar ik kom er maar niet op.
Je hoort de beat vanAf het begin tot 0.25 en op het einde hoor je hem ook van 2.48 tot 3.35
Je bent een allochtoon wanneer het ze uitkomt - YouTube

Nelly Furtado promiscuous volgens mij

E-Clect-Eddy schreef:
Nelly Furtado promiscuous volgens mij

Thx!

Ik ben op zoek naar een nummer uit 2013 of 2014. Het is een zielig somber nummer. De videoclip gaat over een man welke volgens mij misvormd is en geen contact krijgt met mensen/mensen lopen weg. Het wordt gezongen door een man. Meer weet ik niet..Iemand een idee?

Liza2014 schreef:
Ik ben op zoek naar een nummer uit 2013 of 2014. Het is een zielig somber nummer. De videoclip gaat over een man welke volgens mij misvormd is en geen contact krijgt met mensen/mensen lopen weg. Het wordt gezongen door een man. Meer weet ik niet..Iemand een idee?
Kodaline - All I Want misschien?

part 1 is inderdaad clip die ik heb gezien

Hoi ik ben nieuw hier ik zoek ook een nummer ik denk uit jaren 80 deze zoek ik begint op 3.26 minIk zoek het nummer op 3.26...

henri12 schreef:
Hoi ik ben nieuw hier ik zoek ook een nummer ik denk uit jaren 80 deze zoek ik begint op 3.26 minIk zoek het nummer op 3.26...

Met de tekst googlen kom je een heel eind:

Een account aanmaken om binnen 10 minuten op je nummer gezet te worden. Fijn weekend verder!

Ik bedoelde het niet kwaad, wellicht had een knipoogsmiley in mijn bericht niet misstaan realiseer ik me nu.

Hoi super bedankt ik hou zelf erg van jaren 80 ben 33 ik hou vooral van de wat onbekende nummers ik hoor ze dan op de radio meestal duitse zenders en denk van wie is dat ook alweer wil niet lastig doen zoek nog een nummer begin jaren 2000 lijkt op yves larock of bob sinclar het enige wat ik nog weet jee hoorde de hele tijd yo yo yo yo yoyo yoyo nogmaals super bedankt ben echt blij groetjes henri

Ik zou het bij Jupiter niet weten maar misschien iemand anders hier op deze vrolijke site alwaar men gewoon is zinnen te scheiden en te verduidelijken door middel van interpunctie en dergelijke toch ben ik benieuwd naar die duitse zenders waar jij het over hebt o misschien iets van yo-yo ma of zo

Hoi sorry ik kan niet goed schrijven maar ik kom regelmatig in duitsland in de winter niet maar daar heb ik swr3 of swr2 op staan in de auto vroeger keek ik vaak tmf dit soort nummers hoor je vaak en andere youtube u96 feels like in heaven kraftwerk das model him join me ook klasiekers die je hier bijna niet hoort groetjes henri

Hoi ben ik weer nog een nummer ital joe united

Oeps nog zoiets dj bobo somebody dance whit me

Nog 1 keer icehouse hey litle girl

"United" is a song recorded by Prince Ital Joe and Marky Mark. It was released in April 1994 as the third single from their debut album, Life in the Streets. It reached number-one in Germany

tnf
Hele obscure track (uit de categorie 'vage en lome muziekjes'), een zogenaamde 'ad filler' van Laid Back Radio. Wie weet dit, of kan het Shazammen?

Ik heb het btw al gevraagd aan de beheerder van die zender, maar heb geen antwoord gekregen.

--> Unknown track (style = something relaxed) - YouTube

Mij klinkt het als die verschrikkelijke launch-muzak die o.m. Monte La Rue maakte en meer van dat soort trawanten. Ook Gare du Nord (Ferdy Lancee) is daar erg sterk in. Ideale muziek om dwarszittende alcoholica te lozen. Ultieme kattenbrokmuziek

tnf
Die term kende ik nog niet.

De associatie met van die typische lounge van +/- 2001 had ik nog niet gemaakt, ondanks de lome sfeer.

Edit: Kreeg via Twitter (had ook dáár de request geplaatst) de titel Jesse Futerman - It's over door. En het blijkt uit 2014 ipv de beginjaren 2000.

tnf schreef:
Die term kende ik nog niet.

De associatie met van die typische lounge van +/- 2001 had ik nog niet gemaakt, ondanks de lome sfeer.

Edit: Kreeg via Twitter (had ook dáár de request geplaatst) de titel Jesse Futerman - It's over door. En het blijkt uit 2014 ipv de beginjaren 2000.

D'r worden nog steeds hele series van dat soort muziek gemaakt: Break 'n Bossa (tot een paar jaar geleden); het wordt ook wel 'ns future jazz genoemd en het schijnt er nogal goed in te fietsen. Zelfs de ooit veine serie Earth van LTJ Bukem is met dat virus besmet; na LTJ Bukem - Earth Volume Four (2000) is het ook daar te horen: veel smooth breaks - eerlijk gezegd NMD.

Kattenbrokmuziek: hap-slik-weg deden mijn katten bij kattenbrokjes en gingen vervolgens zitten kijken van "was dat het nou, waar blijft da real thing (hart of eendagskuikens)?"

Misschien zou je eens Big Bud, Blu Mar Ten of ander ouder werk op Good Looking/Looking Good kunnen proberen? Of meer recente 'liquid' D&B zoals Calibre

Ik zoek het nummer waarmee het hoorspel "Het Transgalactisch Liftershandboek" begint. Het is hier te vinden: http://www.hoorspelweb.com/SF/Htglh.htm

Wie herkent het?

Yep, dat is hem. Dank je!

Ik wist dat het nummer me bekend voorkwam, want dat nummer van The Eagles heb ik wel eens gehoord.

Help, ik zoek ook een nummer! Het is een dance nummer wat vaak in de fitness les gedraaid werd. Ongeveer tussen 2000-2002. Het is een opzwepend nummer en de enige tekst die ik me kan herinneren is: I wanna dance with you, all night....all night long. Het wordt gezongen door een vrouw, en er zit een lekkere beat en synthesizer rifje in. Hopelijk zegt het iemand iets!

Gast
geplaatst: vandaag om 14:40 uur

geplaatst: vandaag om 14:40 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.