MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Algemeen / Help! ik zoek een nummer

zoeken in:
Het jaartal en de tekst klopt niet 100% maar toch een gokje:

Ja! hartstikke goed! bedankt, NewYorkCityLight. En, idd de tekst had ik anders opgeslagen hahaha

Iemand enig idee welk nummer dit is? hoor hem heel vaak bij het uitgaan.

ik weet de tekst niet echt alleen je hoort een vrouw iets met dream zingen en daarna komt de drop: allemaal van die hoge deuntjes

Weet iemand van jullie misschien of de gitaardeuntjes die je hoort bij het aan- en afkondigen van een reclameblok op Arrow Classic Rock uit een bestaand nummer komen?

'The Lucky One' van Taylor Swift doet me ontzettend aan een ander nummer denken, maar het probleem is dat ik niet weet welk nummer. Ik bedoel dan vooral de zanglijn in de coupletten. Ik moet vaag aan 'Sweet Child O'Mine' denken, maar dat is 'm geloof ik ook niet helemaal. Wie kan me helpen?

Hoor er wel een beetje Kim Wilde - Four Letter Word in, GNR eerlijk gezegd niet echt.

hallo ik zoek een nummer ik denk van begin jaren 2000
Ik moet er altijd aan denken als ik Adicted van Daan hoor.
De videoclip is getekend. Er zijn 2 mannetjes waarvan de ene dood gaat en een engel wordt.
Ik heb er vroeger vaak naar geluisterd maar weet echt niet meer welk lied het is.
Wie kan mij helpen?
Alvast bedankt

Iets van Moby misschien?

hm1986 schreef:
hallo ik zoek een nummer ik denk van begin jaren 2000
Ik moet er altijd aan denken als ik Adicted van Daan hoor.
De videoclip is getekend. Er zijn 2 mannetjes waarvan de ene dood gaat en een engel wordt.
Ik heb er vroeger vaak naar geluisterd maar weet echt niet meer welk lied het is.
Wie kan mij helpen?
Alvast bedankt

Kashmir - Rocket Brothers?

Doc
Slowgaze schreef:
'The Lucky One' van Taylor Swift doet me ontzettend aan een ander nummer denken, maar het probleem is dat ik niet weet welk nummer. Ik bedoel dan vooral de zanglijn in de coupletten. Ik moet vaag aan 'Sweet Child O'Mine' denken, maar dat is 'm geloof ik ook niet helemaal. Wie kan me helpen?

(embed)

Last Christmas van Wham?

sq
Doc schreef:

Last Christmas van Wham?

Ik denk dat je goed zit, Doc

Kyla La Grange - Cut Your Teeth [Kygo Remix]

Denise05
Wauw helemaal top Teunnis!

In De Site > Algemeen > Vraag:

Hallo iedereen ik ben op zoek naar een liedje alleen weet ik niet hoe het noemt. Het is volgens mij drum and bass en het gaat als volgt
Tu tu du tu dum
Tu tu du tu dum
Tu tu du tu dum
Zo ongeveer ik heb een stukje van het liedje op men gsm staan. Maar het is maar van een filmpje en dus maar 10 seconden.

Wie kan me helpen?

Mvg Nils

Of is er mss een manier dat ik de video kan uploaden?

Assurancetourix

Dan ga ik voor deze klassieker: MELODIE MC - Dum Da Dum - YouTube

Het deuntje van de Efteling?

Alternatief antwoord; dat is geen nummer maar een foto!

'Afrikaan Beat' van Das Orchester Bert Kämpfert

Bert Kaempfert - Afrikaan Beat - Instrumental - YouTube

nee geen van alles was het maar toch bedankt

Dat lijkt op iets van Mike Oldfield ... (iets van The Songs of Distant Earth - album, Only Time Will Tell ?)

(de tip met Tu tu du tu dum kan ik overigens niet helemaal plaatsen)

Bij mij werkt de Soundcloud-embed niet...

panjoe (moderator)
Pfoeh, klinkt als de pop/dnb die zwaar in opkomst is op het moment. Mijn vriendin luistert naar die hoek van drum & bass maar ik totaal niet, en herken dit fragmentje dan ook niet niet. Ik zou het eens op de facebookpagina van Dutch Bass Community proberen.

merci voor de tip

Misschien wel, maar ik vind het echt te moeilijk te horen helaas...

Gast
geplaatst: vandaag om 19:52 uur

geplaatst: vandaag om 19:52 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.