Muziek / Algemeen / Help! ik zoek een nummer
zoeken in:
0
geplaatst: 3 maart 2015, 23:41 uur
nilsboeckx schreef:
"Video - 1425317339.mp4 by Nils Boeckx - Hear the world?s sounds" - soundcloud.com
iemand die dit kent
"Video - 1425317339.mp4 by Nils Boeckx - Hear the world?s sounds" - soundcloud.com
iemand die dit kent
Ik hoor alleen maar publiek. Daarna start een nummer dat ik zo snel mogelijk weer afzet. Ik kan veel nummers uitluisteren, maar er zijn ondergrenzen
0
geplaatst: 9 maart 2015, 21:37 uur
Kan iemand me AUB helpen ik ga kapot

Weet iemand hoe dit nummer heet en van wie die is????

Weet iemand hoe dit nummer heet en van wie die is????
0
Fidelodelientje
geplaatst: 26 maart 2015, 17:54 uur
HELP! Ik heb geen idee waarom, maar ik ben nu al twee dagen op zoek naar een nummer, waarvan de clip (volgens mij) ongeveer hetzelfde begint als die van lunchmoney lewis' bills. Ook zo'n catchy k.tnummer (dat ik stiekem leuk vond, misschien al zo'n 10 jaar geleden).
Ik heb al m'n schaamte opzij gegooid, omdat ik 's nachts gewoon niet eens meer kan slapen! HELP!
Ik heb al m'n schaamte opzij gegooid, omdat ik 's nachts gewoon niet eens meer kan slapen! HELP!
0
panjoe (moderator)
geplaatst: 26 maart 2015, 18:07 uur
Wat is het voor muziek? Er zijn i.i.g. genoeg punkrocknummertjes waarvan de clip de draak steekt met de white picket fence Amerikaanse burgerlijke klasse.
The Offspring - Why Don't You Get a Job? - YouTube
Bowling For Soup - 1985 - YouTube
The Offspring - Pretty Fly (For a White Guy) (Official Video) - YouTube
Ik moest ook aan deze denken op de één of andere manier:
Bob Sinclar - Love Generation - YouTube
The Offspring - Why Don't You Get a Job? - YouTube
Bowling For Soup - 1985 - YouTube
The Offspring - Pretty Fly (For a White Guy) (Official Video) - YouTube
Ik moest ook aan deze denken op de één of andere manier:
Bob Sinclar - Love Generation - YouTube
0
Fidelodelientje
geplaatst: 26 maart 2015, 18:12 uur
Nee, geen punkrock in elk geval. Haha, ik weet echt niet veel. Niets van de tekst, niets van de melodie. En toch fokt het met me.
Volgens mij komt de tekst met de titel ook zo in beeld, als bij bills.
Ik gok tussen 2003 en 2006. Maar zou er een jaar of 2 naast kunnen zitten.
0
geplaatst: 27 maart 2015, 16:51 uur
Het pianootje in het begin doet me wat aan deze denken... en er wordt ook op straat gewandeld, even later komt de groepsnaam in beeld...
0
geplaatst: 27 maart 2015, 17:03 uur
Ik moet in ieder geval aan Nelly Furtado denken; vraag mij niet waarom?
Nelly Furtado - Turn Off The Light - YouTube
Nelly Furtado - Turn Off The Light - YouTube
0
geplaatst: 29 maart 2015, 15:50 uur
In Muziek > Algemeen > Ik zoek een housenummer met songtekst --> Remix it:
Ik hoop dat iemand mij kan helpen. Ben op zoek naar een oude club knaller. Het nummer heet Remix It (dat is ook de enige songtekst). Het is volgens mij een beetje hammer house achtig. ik kan het niet vinden op YouTube. Dat ligt ook een beetje aan de titel..
Ik hoop dat iemand mij kan helpen. Ben op zoek naar een oude club knaller. Het nummer heet Remix It (dat is ook de enige songtekst). Het is volgens mij een beetje hammer house achtig. ik kan het niet vinden op YouTube. Dat ligt ook een beetje aan de titel..

0
geplaatst: 29 maart 2015, 16:31 uur
Fidelodelientje schreef:
Nee, geen punkrock in elk geval. Haha, ik weet echt niet veel. Niets van de tekst, niets van de melodie. En toch fokt het met me.
Misschien Kelly + Nelly. Nelly - Dilemma ft. Kelly Rowland - YouTube
0
geplaatst: 11 april 2015, 23:01 uur
Ik zoek een nummer in het Italiaans, niet echt gezongen, maar meer parlando door een man met een erg diepe stem. Er zit een geweldige melodie in en die heb ik geprobeerd na te spelen, met de klemtoon op geprobeerd. Het zit niet 100% juist maar ik hoop toch dat iemand het herkent 
Dropbox - italian.mp3

Dropbox - italian.mp3
0
geplaatst: 11 april 2015, 23:49 uur
0
geplaatst: 11 april 2015, 23:56 uur
Graag gedaan, mooi nummer wel, had het al lang niet meer gehoord.
0
geplaatst: 14 april 2015, 09:02 uur
goede morgen wie kan mij helpen ik zoek een liedje tecno uit de jaren 90 uptempo er zit een sax in en in de break zingt er een vrouw met vervormde stem daartna knalt weer de sax eroverheen
ik heb een stukje op kunnen nemen maar weet begot niet van wie het is welke genie kan mij helpen
Zippyshare.com - Nieuwe opname 2 (1).mp3 - www40.zippyshare.com
ik heb een stukje op kunnen nemen maar weet begot niet van wie het is welke genie kan mij helpen
Zippyshare.com - Nieuwe opname 2 (1).mp3 - www40.zippyshare.com
0
geplaatst: 14 april 2015, 14:47 uur
RobbyT schreef:
Ik vraag me af of de volgende te doen is.
Ik zoek een gitaarnummer dat in de periode 1995-1998 op kink fm was te horen met een vrouwelijke zangeres. In het refrein is te horen: "o-o-o" met een soort echo erin. Tenminste, zo lijkt het, de precieze tekst weet ik niet.Het was erg melodieus.
O ja, ze zingt ook nog ergens met een sneer: Now! (Zo van Neeeeaaaauuuwww!)
Ik heb alle Outlaw 141 jaarlijsten uit die periode doorzocht, maar heb het niet kunnen vinden. Ik denk dat het om een kleinere hit gaat, maar daarvan zijn helaas geen lijsten.
Heeft iemand een idee welk nummer het zou kunnen zijn? Ik ben er al heel lang naar op zoek
Ik vraag me af of de volgende te doen is.
Ik zoek een gitaarnummer dat in de periode 1995-1998 op kink fm was te horen met een vrouwelijke zangeres. In het refrein is te horen: "o-o-o" met een soort echo erin. Tenminste, zo lijkt het, de precieze tekst weet ik niet.Het was erg melodieus.
O ja, ze zingt ook nog ergens met een sneer: Now! (Zo van Neeeeaaaauuuwww!)
Ik heb alle Outlaw 141 jaarlijsten uit die periode doorzocht, maar heb het niet kunnen vinden. Ik denk dat het om een kleinere hit gaat, maar daarvan zijn helaas geen lijsten.
Heeft iemand een idee welk nummer het zou kunnen zijn? Ik ben er al heel lang naar op zoek
Ik had niet verwacht dat ik hem ooit zou vinden, maar nu dan eindelijk:
Sidi bou said - Twilight eyes (1993)

0
geplaatst: 20 april 2015, 12:56 uur
Help!
Ik ben al dagen bezig en ik kom er niet op.
Het is volgens mij een (bekend) rocknummer. En er wordt in gefloten of het zijn hoge tonen.
Het lijkt enorm op de sample die gebruikt wordt bij het nummer van de flowfabriek - dit is wie we zijn.
Ik dacht eerst aan freak on a leash van korn, maar die is het niet.
Kan iemand me helpen?
Het is volgens mij een (bekend) rocknummer. En er wordt in gefloten of het zijn hoge tonen.
Het lijkt enorm op de sample die gebruikt wordt bij het nummer van de flowfabriek - dit is wie we zijn.
Kan iemand me helpen?
0
geplaatst: 20 april 2015, 13:21 uur
MRV3 schreef:
Help!
Kan iemand me helpen?
Help!
Kan iemand me helpen?
Deze?
0
geplaatst: 20 april 2015, 13:23 uur
Fijn. Rust 
dank je StopMakingSenseo!
Kwam er gewoonweg niet op

dank je StopMakingSenseo!
Kwam er gewoonweg niet op

0
geplaatst: 30 april 2015, 22:09 uur
hoi iedereen!
ik hoop da jullie mij hiermee kunnen helpen.
Ben al lange tijd op zoek naar een liedje waar in de videoclip
een meisje in bikini uit een zwembad stapt en achtervolgd word door de camera terwijl ze naar een douche wandelt. en dan doucht en ik denk, ben ni meer zeker, da ze dan terug naar het zwembad wandelt
ik hoop da jullie mij hiermee kunnen helpen.
Ben al lange tijd op zoek naar een liedje waar in de videoclip
een meisje in bikini uit een zwembad stapt en achtervolgd word door de camera terwijl ze naar een douche wandelt. en dan doucht en ik denk, ben ni meer zeker, da ze dan terug naar het zwembad wandelt

0
geplaatst: 5 mei 2015, 01:16 uur
Hallo,
Ik ben opzoek naar het nummer welke op de achtergrond wordt gedraaid.
Het nummer op de achtergrond
Mvg.
Tim
Ik ben opzoek naar het nummer welke op de achtergrond wordt gedraaid.
Het nummer op de achtergrond
Mvg.
Tim
0
geplaatst: 6 mei 2015, 11:12 uur
Ik ben echt ontzettend op zoek naar de muziek aan het begin van dit filmpje. Zo'n pakkend deuntje, niet te vinden met Shazam of Soundhound.
Wie helpt?
MEE MET ATG: DISNEYLAND VLOG - DAG 1: Reizen & Plezier! (Dag 1 van 3) - YouTube
Wie helpt?
0
geplaatst: 6 mei 2015, 11:54 uur
Djeurissen schreef:
Ik ben echt ontzettend op zoek naar de muziek aan het begin van dit filmpje. Zo'n pakkend deuntje, niet te vinden met Shazam of Soundhound.
Wie helpt?
Wie helpt?
Misschien helpt het om het toerental aan te passen van 45 naar 33.
0
geplaatst: 6 mei 2015, 11:58 uur
0
geplaatst: 6 mei 2015, 14:47 uur
Bij mijn langspeler is dat makkelijker dan bij Joetjoeb....:) Niemand een idee?
* denotes required fields.