Muziek / Algemeen / Help! ik zoek een nummer
zoeken in:
0
panjoe (moderator)
geplaatst: 6 mei 2015, 14:59 uur
Ik weet het ook niet, maar het lijkt me wel het juiste tempo. Gewoon een zwaar omhooggepitchte sample (vind het zelf verschrikkelijk klinken, maar goed). Ik zou het even in de reacties vragen of de uploader een berichtje sturen.
0
geplaatst: 6 mei 2015, 15:19 uur
Uploader reageert helaas niet, meerdere reacties onder de video maar geen respons van de uploader 

0
geplaatst: 9 mei 2015, 16:59 uur
Hallo Allemaal
zoek een nummer
jaren 90
ik denk Franstalig
het is een groep ik dacht 3 jongens met
een dame met een hoge stem la la laaaaaaa
clip is op een heuvel met ronddraaiende camera
ik dacht eerst dana maar heb alleen manau daarmee kunnen vinden en dat is het niet
zoek een nummer
jaren 90
ik denk Franstalig
het is een groep ik dacht 3 jongens met
een dame met een hoge stem la la laaaaaaa
clip is op een heuvel met ronddraaiende camera
ik dacht eerst dana maar heb alleen manau daarmee kunnen vinden en dat is het niet
0
geplaatst: 9 mei 2015, 18:10 uur
Net iemand gesproken hij zegt dat de nummer Dana heet
Het lijkt er veel op alleen mis die vrouw met die hoge stem
Het lijkt er veel op alleen mis die vrouw met die hoge stem
0
geplaatst: 13 mei 2015, 22:57 uur
okee ik zoek een nummer ik denk van de jaren 90 tis zo soort dance trance muziek denk ik het word door een vrouw gezongen er zijn remixen maar wat ik mij herinner is eerst begint het traag en het is alsof ze de hele tijd zegt ( naa naa jike nana jikee nana jiki jorno baby nahaa jikee naha jikee endan versnelt het maar ze zegt precies elke keer het zelfde indat nummer ik was dronken dus de lyrics verstond ik niet helemaal dus maak er mijn eigen versie van haha 

0
geplaatst: 13 mei 2015, 23:00 uur
Kimmm schreef:
okee ik zoek een nummer ik denk van de jaren 90 tis zo soort dance trance muziek denk ik het word door een vrouw gezongen er zijn remixen maar wat ik mij herinner is eerst begint het traag en het is alsof ze de hele tijd zegt ( naa naa jike nana jikee nana jiki jorno baby nahaa jikee naha jikee endan versnelt het maar ze zegt precies elke keer het zelfde indat nummer ik was dronken dus de lyrics verstond ik niet helemaal dus maak er mijn eigen versie van haha
Deze?
Double Vision - Knockin
0
geplaatst: 13 mei 2015, 23:04 uur
0
CHIEP (crew)
geplaatst: 17 mei 2015, 19:21 uur
Geen nummer maar een band: ongeveer vijf jaar geleden (maar pin me daar niet op vast) brachten ze hun debuut uit. Daarna volgde zeker ook nog een EP.
Enige referenties: lichte popmuziek, de zanger klonk helemaal als Morrissey en op de hoes van de plaat stond volgens mij een brug en water. Iemand een idee?
Enige referenties: lichte popmuziek, de zanger klonk helemaal als Morrissey en op de hoes van de plaat stond volgens mij een brug en water. Iemand een idee?
0
geplaatst: 20 mei 2015, 21:18 uur
hoi iedereen!
ik hoop da jullie mij hiermee kunnen helpen.
Ben al lange tijd op zoek naar een liedje waar in de videoclip
een meisje in bikini uit een zwembad kruipt en achtervolgt word door de camera terwijl ze naar een douche wandelt. en dan doucht en ik denk, ben ni meer zeker, da ze dan terug naar het zwembad wandelt. het is zowat dance,trance achtig :/
ik hoop da jullie mij hiermee kunnen helpen.
Ben al lange tijd op zoek naar een liedje waar in de videoclip
een meisje in bikini uit een zwembad kruipt en achtervolgt word door de camera terwijl ze naar een douche wandelt. en dan doucht en ik denk, ben ni meer zeker, da ze dan terug naar het zwembad wandelt. het is zowat dance,trance achtig :/
0
geplaatst: 20 mei 2015, 21:34 uur
Kinali schreef:
of ik haal 2 nummers totaal door elkaar
Chumbawamba tubthumping?of ik haal 2 nummers totaal door elkaar
0
CHIEP (crew)
geplaatst: 23 mei 2015, 02:20 uur
CHIEP schreef:
Geen nummer maar een band: ongeveer vijf jaar geleden (maar pin me daar niet op vast) brachten ze hun debuut uit. Daarna volgde zeker ook nog een EP.
Niemand? Geen nummer maar een band: ongeveer vijf jaar geleden (maar pin me daar niet op vast) brachten ze hun debuut uit. Daarna volgde zeker ook nog een EP.
aERodynamIC?
0
geplaatst: 23 mei 2015, 11:23 uur
Norhtern Portrait? Northern Portrait - Criminal Art Lovers (2010)
0
geplaatst: 23 mei 2015, 12:07 uur
CHIEP schreef:
Misschien staat ie bij dit lijstje: Like a Bridge Over RYM's Waters - Rate Your Music - rateyourmusic.com
0
CHIEP (crew)
geplaatst: 23 mei 2015, 14:36 uur
Yes, dat zijn ze. Ik wist wel dat jij me zou kunnen helpen. Merci! 
Edit: Geen idee hoe ik dat aan die brug met dat water kom, maar goed. Ook nooit geweten dat ze nog een tweede album hebben uitgebracht.

Edit: Geen idee hoe ik dat aan die brug met dat water kom, maar goed. Ook nooit geweten dat ze nog een tweede album hebben uitgebracht.
0
geplaatst: 25 mei 2015, 21:33 uur
mens kunnen jullie mij helpen. ik ben opzoek naar een liedje. maar ik kan maar de videoclip herinneren.
de videoclip gaat zo. in het begin zie een kamer vol met comic book (stripboek) van DC en Marvel. vervolgens zie een jong die pakt een witte masker of helm en word dan geteleporteerd naar een ander wereld. hij is witte gekleed en hij is een samoerai worden. dan moet hij een meisje redden(meisje zingt de refrein)van een donker gekleden man. nou word gevochten witte samoerai wint red meisje en word terug geteleporteerd naar zijn kamer. videoclip heb ik gezien in 2008 of 2009. please help mij alles al geprobeerd dit is mij laatste hoop. het is een dance nummer denk ik.
de videoclip gaat zo. in het begin zie een kamer vol met comic book (stripboek) van DC en Marvel. vervolgens zie een jong die pakt een witte masker of helm en word dan geteleporteerd naar een ander wereld. hij is witte gekleed en hij is een samoerai worden. dan moet hij een meisje redden(meisje zingt de refrein)van een donker gekleden man. nou word gevochten witte samoerai wint red meisje en word terug geteleporteerd naar zijn kamer. videoclip heb ik gezien in 2008 of 2009. please help mij alles al geprobeerd dit is mij laatste hoop. het is een dance nummer denk ik.
0
geplaatst: 26 mei 2015, 10:49 uur
timdrake schreef:
mens kunnen jullie mij helpen. ik ben opzoek naar een liedje. maar ik kan maar de videoclip herinneren.
Komt niet helemaal overeen, maar ik moet hieraan denken: Enter the Ninja.
0
geplaatst: 29 mei 2015, 21:06 uur
Hoi,
Ik heb net een forum geopend voor een nummer waar ik al lang op zoek naar ben, ik zie namelijk nu pas dat hiervoor al een forum open staat.
Het enige wat ik me kan herinner is de tekst: I luv da love and da love loves me, but the one I love dont loves me.
Het is een rap/rnb nummer.
Ik hoop dat jullie me kunnen helpen, ik ben namelijk al jaren op zoek naar het nummer, google en youtube heeft ook niet geholpen.
Alvat bedankt,
xx BLoyall
Ik heb net een forum geopend voor een nummer waar ik al lang op zoek naar ben, ik zie namelijk nu pas dat hiervoor al een forum open staat.
Het enige wat ik me kan herinner is de tekst: I luv da love and da love loves me, but the one I love dont loves me.
Het is een rap/rnb nummer.
Ik hoop dat jullie me kunnen helpen, ik ben namelijk al jaren op zoek naar het nummer, google en youtube heeft ook niet geholpen.
Alvat bedankt,
xx BLoyall
0
geplaatst: 31 mei 2015, 09:23 uur
Weet iemand welke remix dit is? Het nummer (#1 - Do you know what I mean) staat op Turn Up The Bass 25, maar de exacte versie is totaal onvindbaar; helaas zetten ze dat destijds niet op de doosjes. Zou wel leuk zijn als ik het er in het '93-lijstje op m'n site bij zou kunnen zetten. 
Unknown track (style = dance) - YouTube
(Overigens heb ik het al gevraagd aan degenen die het destijds geproduceerd hebben, die anno nú trouwens achter Chocolate Puma zitten, maar ik heb er geen antwoord op gekregen. Kan wellicht wat dom over komen, anno 2015 een vraag over een TUTB-cd uit 1993 stellen.
)

Unknown track (style = dance) - YouTube
(Overigens heb ik het al gevraagd aan degenen die het destijds geproduceerd hebben, die anno nú trouwens achter Chocolate Puma zitten, maar ik heb er geen antwoord op gekregen. Kan wellicht wat dom over komen, anno 2015 een vraag over een TUTB-cd uit 1993 stellen.
)
0
geplaatst: 31 mei 2015, 16:47 uur
Er staan wel wat titels, maar ik heb een audiofile nodig (met hetzelfde nummer als in m'n vorige post) waar de betreffende remix bij vermeld staat, om aan te kunnen wijzen welke het is.
De Stick Mix en de Original Mix kan ik sowieso wegstrepen, die bleken na wat speurwerk niet de juiste te zijn.
De Stick Mix en de Original Mix kan ik sowieso wegstrepen, die bleken na wat speurwerk niet de juiste te zijn.
0
geplaatst: 2 juni 2015, 14:41 uur
In Muziek > Nieuws > Hollandstalig nummer:
Ik zoek een Nederlandstalig nummer, songtekst gaat ongeveer zo:
Mijn hart gaat vreselijk te keer
Ik zei hallo je loopt te vlug
Ik dacht ik moet iets doen maar vlug
Een groepje mannen stond er bij
Maar jij keek enkel maar naar mij
Ik zei hallo hoe is die nou
Ik wil heel graag een beetje trouw
Jij keek mij lachend aan en toen
Zei je wat zou je willen doen
Ik zei ik wil wel met je uit
Jij zei is goed liep ik vooruit
..........
Zei ik, ik wil met jou naar bed
Je liet me zingen: loetieloe (kan ook anders geschreven worden)
en je liet me zingen loetiela
.............
Het is een up tempo nummer, wie helpt mij aan dit nummer te komen??
Ik zoek een Nederlandstalig nummer, songtekst gaat ongeveer zo:
Mijn hart gaat vreselijk te keer
Ik zei hallo je loopt te vlug
Ik dacht ik moet iets doen maar vlug
Een groepje mannen stond er bij
Maar jij keek enkel maar naar mij
Ik zei hallo hoe is die nou
Ik wil heel graag een beetje trouw
Jij keek mij lachend aan en toen
Zei je wat zou je willen doen
Ik zei ik wil wel met je uit
Jij zei is goed liep ik vooruit
..........
Zei ik, ik wil met jou naar bed
Je liet me zingen: loetieloe (kan ook anders geschreven worden)
en je liet me zingen loetiela
.............
Het is een up tempo nummer, wie helpt mij aan dit nummer te komen??
0
geplaatst: 2 juni 2015, 15:30 uur
Geen idee wat het is, maar dit klinkt als een klassieker in de dop.
0
geplaatst: 2 juni 2015, 17:55 uur
Ook ik wil nu weten welk nummer dat is, die van Tjebboe. Zit hier gewoon te huilen achter mijn pc man. Diep.
0
tuktak
geplaatst: 2 juni 2015, 19:02 uur
Ik zei ik weet het nummer nog niet echt
jij zei oh dat is jammer, het vooruitzicht is dan slecht.
Nu weet ik het ook niet meer, hoe moet ik nu verder leven?
Ik zei wacht nou nog maar even,
misschien weet iemand anders welk nummer dit is.
Jij zei wat een goed idee dat is niet mis.
Ik zei geen probleem misschien weet iemand anders het beter,
in plaats van tuktak de moderator.
En we zingen samen tierelie tierela,
trielielie troelala (maar dit mag je ook anders schrijven)
jij zei oh dat is jammer, het vooruitzicht is dan slecht.
Nu weet ik het ook niet meer, hoe moet ik nu verder leven?
Ik zei wacht nou nog maar even,
misschien weet iemand anders welk nummer dit is.
Jij zei wat een goed idee dat is niet mis.
Ik zei geen probleem misschien weet iemand anders het beter,
in plaats van tuktak de moderator.
En we zingen samen tierelie tierela,
trielielie troelala (maar dit mag je ook anders schrijven)
0
geplaatst: 2 juni 2015, 19:32 uur

Mooi hebben we de tekst voor de opvolger ook al vast.
Maar hoe heet die eerste nou toch?
0
geplaatst: 2 juni 2015, 21:38 uur
Haha ja jongens de tekst is wel een beetje raar, maar er zit een lekkere beat onder dat doet het 'm
.
.* denotes required fields.