MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Algemeen / Help! ik zoek een nummer

zoeken in:
Hoi, weet iemand of het nummer "Hilton - Danger zone" dat op de LP Arnhem pop '83 staat gelijk is aan het onderstaande nummer waar ik al jaren naar op zoek ben?

Who is the Singer? - Danger Zone (All Alone) ? (~1984) - YouTube

(And I call it the danger zone, with all the signs I should have known, I'm in the danger zone)

Bedankt in ieder geval

Hallo iedereen!
ik zoek het nummer in deze aflevering van 3 op reis rond 17:07. Mijn muziekherkenningsprogramma kent m niet.
Ik hoor graag van jullie!

Tukkerstein, dat is Here she comes again van Royksopp / Jamie Irrepressible!

Geweldig nummer trouwens!

Poek schreef:
Bij 50 tinten zoeken we nu nummers met kindergeluiden. Ik kan me vaag een oud nummer (denk jaren '60) herinneren waarin een kind praat en vragen stelt aan zijn/haar vader, de vader doet ook nog wat zingen. Waarschijnlijk wel een hit geweest. Iemand die het bekend voorkomt?

vader abraham en tessa waarom huil je nou

de vragen worden gesteld vanaf 2:20

Er wordt wat afgevraagd in ieder geval

Ik bedoelde Tom Clay, maar Tessa had wel bij de 50 tinten gekund.

Ach het antwoord was al gegeven, beetje verdekt maar toch. Wazig plaatje zeg van die Tom Clay.

In Genres / Overigen / Celine Dion:

Ik ben op zoek naar een nummer van Celine Dion, ik weet alleen niet welke. Ik weet alleen een stukje uit de muziek clip. Ze zit/ligt bij een raam en het is slecht weer buiten. In de clip hoor je ook onweer/donder.
Ik heb op YouTube al een aantal nummers bekeken, maar die waren het allemaal niet. En bij Google zoeken op onweer & Dion, komen vooral berichten over de dood van haar man. Ik denk dat het nummer zeker 13jaar oud is.
Heeft iemand enig idee?

Carlijn, misschien bedoel je; It's all coming back to me now?

Nee die is het niet. In de clip zie je haar dode vriendje, en niet het stukje wat ik herinner waar ze naar buiten kijkt met duidelijk onweer te horen in de clip.

Next plane out is het ook niet
Als ik toen ik kind was (jaren 90) had geweten dat het moeilijk te achterhalen was, had ik het toen wel genoteerd. Heb iig alle You tube filmpjes gekeken.

Het is wel ook een verdrietig nummer. Volgens mij ging het nummer ook over dat zij de man terug wilde. En het uitzicht uit het raam was zeer groen/bomen in de verte.

Deze misschien?

Het uit het raam kijk-gehalte is wel wat te laag, vrees ik.

Hallo, ik ben opzoek naar een nummer. Het nummer is een beetje up tempo, vrolijk, zomers. Beetje ska achtig. Uiteraard met bijbehorende trompet. Het is ook de trompet die de melodie speelt en de melodie is volgens mij het refrein in het nummer

Uitgeschreven zou het zoiets moeten zijn. Para - pa pa - pa pa - paa - para - pa. Ik heb zelf de melodie "inzongen" en op YouTube gezet. Wie helpt mij uit de brand?

Trio schreef:
Tukkerstein, dat is Here she comes again van Royksopp / Jamie Irrepressible!

Geweldig nummer trouwens!

Ja bedankt!! Zeker een lekker nummer.

In De Site / Algemeen / Help Ik zoek dit nummer:

Hoi,

kan iemand mij helpen met de naam van dit nummer?

Vocaroo | Voice message

Ik heb het goedkoop opgenomen en het is een soort trance nummer dat Fresh Fm draait maar ik kan het gewoon niet vinden.

Heeft iemand een idee?

In Genres > Overigen > ik zoek een liedje:

Ik ben op zoek naar een country of linedanceliedje. Het begint traag en gaat altijd sneller. Ik dacht dat 'Annabelle' erin voorkwam maar ben niet zeker
Het is redelijk bekend denk ik..
Iemand een idee?
Alvast bedankt

Ik zoek een nummer voor de crematie van mijn moeder a.s. maandag. Normaal weet ik heel veel
nummers (vooral uit die tijd) zo op te noemen maar dit is een lastige... We gaan het proberen.

- Volledig instrumentaal
- volgens mij komen de woorden Delano en melody in de titel voor
- artiest is volgens mij een fransman (of band)
- een panfluit is het 'hoofdinstrument'
- midden jaren 70 grote hit, volgens mij zelfs nummer 1 gestaan

Ik hoop dat iemand mij kan helpen. Mijn vader en moeder vonden dit nummer beiden geweldg.
Ik wil dit graag als één van de 4 nummer laten afspelen tijdes de crematie.

Groeten Adrie
Wijk bij Duurstede

Hardstikke bedankt! Je weet niet hoeveel het nummer losmaakte tijdens het afspelen zojuist..
Dit nummer vonden mijn ouders allebei zo mooi en in die tijd waren ze samen zo gelukkig..

Adrie

Yann Samsa
Dag lieverdjes.

Ik zoek een nummertje die waarschijnlijk (niet zeker) uit de nineties is. De enige zin die ik me weet te herinneren, gaat als volgt: "Of all the colours in my heaaaaad, so beautiful."

Het internet doorspitten, leverde niks op.

Yann Samsa schreef:
Dag lieverdjes.

Ik zoek een nummertje die waarschijnlijk (niet zeker) uit de nineties is. De enige zin die ik me weet te herinneren, gaat als volgt: "Of all the colours in my heaaaaad, so beautiful."

Darude - Sandstorm

Improvision
Yann Samsa schreef:
Dag lieverdjes.

Yann Samsa
Ah fijn, Marijn, deze is het. Met dank!

Yann Samsa schreef:
Dag lieverdjes.

Ik zoek een nummertje die

Een nummertje dat. Lieverd.

Door dat foutieve verwijswoord hoef ik geen nummertje meer te maken met Yann Samsa.

De laatste dagen laat de NOS na het Sportjournaal steeds een korte aankondiging van de eerstvolgende EK-wedstrijden zien. Daar is een stukje pianomuziek ondergezet dat ik denk te herkennen.

Hier een linkje naar het laatste Sportjournaal. Het begint op 8 minuut 40.

Ik zit te denken aan iets van Nils Frahm of Agnes Obel. Heeft iemand van jullie een idee?

Berichten verwijderd. Als je een bandlid zoekt zijn er wel andere topics waar dat kan.

stoepkrijt schreef:
De laatste dagen laat de NOS na het Sportjournaal steeds een korte aankondiging van de eerstvolgende EK-wedstrijden zien. Daar is een stukje pianomuziek ondergezet dat ik denk te herkennen.

Hier een linkje naar het laatste Sportjournaal. Het begint op 8 minuut 40.

Ik zit te denken aan iets van Nils Frahm of Agnes Obel. Heeft iemand van jullie een idee?

Shazam zegt:
Danny Fervent feat. Joy - Fly to Heaven (Instrumental Mix)

Shazam zit er flink naast, luister en oordeel zelf.

Maar bedankt voor het meedenken Geert! Heeft iemand anders wellicht een idee?

In De Site > Algemeen > Ik zoek de naam van een nummer en/of de zangeres:

Hoi,

Ik heb laatst een clip gezien met een tof nummer maar ik kan me het nummer niet goed herinneren qua tekst maar wel de clip, weet hier iemand welke zangeres of nummer het is?
Het nummer is nog niet zo oud en in de clip loopt een zangeres met rood haar en bretels al dansend over de stoep met een aantal dansers om haar heen, iemand enig idee?

Gast
geplaatst: vandaag om 04:46 uur

geplaatst: vandaag om 04:46 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.