Muziek / Algemeen / Help! ik zoek een nummer
zoeken in:
0
Franck Maudit
geplaatst: 27 juli 2016, 12:16 uur
GrafGantz schreef:
Ja zeg, die had ik ook nog wel geweten.
Ja zeg, die had ik ook nog wel geweten.
Je krijgt toch een kus van de juf hoor, slimme jongen.
0
geplaatst: 19 augustus 2016, 22:25 uur
In Muziek > Algemeen > liedje in url:
Ben op zoek naar de uitvoerder / titel van het liedje in volgende url:
Boon over het anarchisme - cobra.canvas.be
Het jazzy liedje begint op 34 min. 27 sec. (en eindigt op 40 min. 48 sec.)
Alvast dank voor wie me kan helpen!
Mvg.
kenghy123
Ben op zoek naar de uitvoerder / titel van het liedje in volgende url:
Boon over het anarchisme - cobra.canvas.be
Het jazzy liedje begint op 34 min. 27 sec. (en eindigt op 40 min. 48 sec.)
Alvast dank voor wie me kan helpen!
Mvg.
kenghy123
0
geplaatst: 29 augustus 2016, 12:41 uur
Ik ben op zoek naar een nederlands nummer begin jaren 80 (ik denk 82 of 83) over een jongen die lang is en zijn vriendin kort.
Flarden van de songtekst:
¨ik ben zo lang. en wat moet ik met jou aan . ik ben zo lang. kun jij niet op een stoel gaan staan¨
¨ zou van alles met je willen doen , dat wordt lachen bij de eerste zoen¨
Ik kan via google niets vinden en heb de vraag ook al eens bij Radio2 gesteld maar die wisten het ook niet. Het is Jeugdsentiment. ben inmiddels een ouwe ...
Het is zo`n beetje het enige nummer uit mijn jeugd dat ik niet terug heb kunnen vinden via internet dus ik zou er ontzettend blij mee zijn om het nummer nog eens te horen.
alvast bedankt.
Jan
¨ik ben zo lang. en wat moet ik met jou aan . ik ben zo lang. kun jij niet op een stoel gaan staan¨
Ik kan via google niets vinden en heb de vraag ook al eens bij Radio2 gesteld maar die wisten het ook niet. Het is Jeugdsentiment. ben inmiddels een ouwe ...
Het is zo`n beetje het enige nummer uit mijn jeugd dat ik niet terug heb kunnen vinden via internet dus ik zou er ontzettend blij mee zijn om het nummer nog eens te horen.
alvast bedankt.
Jan
0
geplaatst: 7 september 2016, 12:25 uur
Wesselaar schreef:
Ik ben op zoek naar een nederlands nummer begin jaren 80 (ik denk 82 of 83) over een jongen die lang is en zijn vriendin kort.
Popmuziek? Cabaret? Kinderen v Kinderen?Ik ben op zoek naar een nederlands nummer begin jaren 80 (ik denk 82 of 83) over een jongen die lang is en zijn vriendin kort.
0
geplaatst: 10 september 2016, 19:30 uur
Een intro dat dit jaar meerdere keren gebruikt is voor Lefto's Studio Brussel-show. Prachtige intro, bestaande uit een toespraak en een fraai stukje electronische muziek, samen perfect blendend.
Toch zou ik die muziek, die zo'n beetje na 18 seconden invalt, wel als geheel nummer willen horen, zonder die speech eroverheen. Heeft iemand enig idee wat het is?
En ja, ik heb het Lefto al rechtstreeks gevraagd, via Twitter, maar vooralsnog blijft het stil.
Toch zou ik die muziek, die zo'n beetje na 18 seconden invalt, wel als geheel nummer willen horen, zonder die speech eroverheen. Heeft iemand enig idee wat het is?
En ja, ik heb het Lefto al rechtstreeks gevraagd, via Twitter, maar vooralsnog blijft het stil.
0
geplaatst: 10 september 2016, 19:47 uur
tnf in mijn oren klinkt dat al een stukje muziek dat achterstevoren wordt afgespeeld...
0
geplaatst: 21 september 2016, 22:03 uur
Ik zoek een hardstyle nummer.
Het nummer gaat echt over de ruimte en sterren, ik dacht zelf dat het nummer: Hard 4 style - stars heten. Alleen ik krijg hem nergens meer gevonden, was volgens mij ook niet een erg bekende DJ
Het nummer gaat echt over de ruimte en sterren, ik dacht zelf dat het nummer: Hard 4 style - stars heten. Alleen ik krijg hem nergens meer gevonden, was volgens mij ook niet een erg bekende DJ
0
geplaatst: 22 september 2016, 19:22 uur
Uit volgende documentaire ben ik op zoek naar het nummer dat op 3.17 begint, dank u.
Jan Bucquoy goes to Shanghai | kijk online | canvas.be
Jan Bucquoy goes to Shanghai | kijk online | canvas.be
0
geplaatst: 22 september 2016, 19:38 uur
Leek me ook het logische antwoord, zeker met de bijhorende beelden. Had het opgezocht maar klonk precies toch anders. Zal dan misschien een andere versie zijn geweest.. Bedankt
0
geplaatst: 22 september 2016, 19:55 uur
Frejarius schreef:
Leek me ook het logische antwoord, zeker met de bijhorende beelden. Had het opgezocht maar klonk precies toch anders. Zal dan misschien een andere versie zijn geweest.. Bedankt
Ik ging ook weer twijfelen en door het Russische uitziende meisje kwam ik op de gedachte aan het Russisch volkslied. En dat is het wel. Sorry voor de desinformatie...
0
Ponty Mython
geplaatst: 22 september 2016, 22:54 uur
De toespraak is in ieder geval van Peter Sellars. Het muziekje eronder zal van Lefto zelf zijn?
0
geplaatst: 23 september 2016, 15:10 uur
Hallo,
ik hoorde op vakantie een franse house plaatje gezongen door een kind. Mijn Frans is niet zo heel best maar ik meende te horen dat het over een krokodil ging. Ik denk dat het een jaar of 7-8 oud is maar weet het niet zeker. Weten jullie welk nummer ik bedoel. De kinderen vinden hem namelijk heel gaaf en hoop dat ik het hier kan vinden. Thanks
ik hoorde op vakantie een franse house plaatje gezongen door een kind. Mijn Frans is niet zo heel best maar ik meende te horen dat het over een krokodil ging. Ik denk dat het een jaar of 7-8 oud is maar weet het niet zeker. Weten jullie welk nummer ik bedoel. De kinderen vinden hem namelijk heel gaaf en hoop dat ik het hier kan vinden. Thanks

0
geplaatst: 23 september 2016, 16:08 uur
Caspervdh schreef:
Hallo,
Hallo,
Schnappi Das Krokodil op zijn frans? Charlotte Schnappi Le Petit Crocodile - YouTube
0
geplaatst: 23 september 2016, 16:28 uur
Dûr dûr d'etre bébé van Jordy misschien? Het gaat wel niet over en krokodil, maar soit...
0
geplaatst: 23 september 2016, 16:29 uur
Nee die zijn het allebei niet, het is echt een house plaatje en dan gezongen door een kind. het heeft ook een vrij aanstekelijk deuntje
0
geplaatst: 23 september 2016, 16:47 uur
nee nog steeds niet
.... ik denk dat het gezongen wordt door een kind van +/- 8 jaar en het is een vrij snel maar vrolijk house nummer
.... ik denk dat het gezongen wordt door een kind van +/- 8 jaar en het is een vrij snel maar vrolijk house nummer
0
geplaatst: 23 september 2016, 19:35 uur
Gelukkig had mijn vriendin nog een filmpje en shazam deed de rest? Dit is hem: Ilona Mitrecey - Un monde parfait - YourKidTv - YouTube
Un monde parfait - Ilona Metrecey
Thanks for helping?
Un monde parfait - Ilona Metrecey
Thanks for helping?
0
geplaatst: 26 september 2016, 04:49 uur
Wesselaar schreef:
alvast bedankt.
Jan
alvast bedankt.
Jan
Dat is 'Ik hou van jou' van De Munck. Leuk nummer.
1
geplaatst: 26 september 2016, 20:44 uur
Jaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Mijn dank is verpletterend en neigend naar hondsdolheid
tnx.
Mijn dank is verpletterend en neigend naar hondsdolheid

tnx.
0
geplaatst: 27 september 2016, 21:47 uur
Chris18 schreef:
Dune - Rainbow To The Stars
Niet echt hardstyle, maar wellicht in een remix?
0
geplaatst: 30 september 2016, 19:13 uur
Dag allen!
Ik heb speciaal voor deze vraag maar even een accountje aangemaakt want ben er al heel lang mee bezig om een nummer te vinden waarvan ik de clip vaag weet en thats it..
In de clip is een een (blond?) meisje die zingt en gaat volgens mij over een leraar/ klasgenoot ofzo Het is een nummer uit volgens mij de 00's. Tenminste het is vind ik wel echt een nummer voor de 00's anders is het eind 90' denk ik. Verder kan ik mij herinneren dat er van die 2-wieletjes-voor-en-2-wieletjes-achter in voorkwamen en dat ze langs het water rolschaatsten.
Nog een stukje dat ik voor me blijf zien is dat ze op een bankje zit en die jongen die ze leuk vind met een (dacht ik) andere meid wegloopt.
Ik weet het het is weinig info maar hoop dat jullie mij kunnen helpen!
Ik heb speciaal voor deze vraag maar even een accountje aangemaakt want ben er al heel lang mee bezig om een nummer te vinden waarvan ik de clip vaag weet en thats it..
In de clip is een een (blond?) meisje die zingt en gaat volgens mij over een leraar/ klasgenoot ofzo Het is een nummer uit volgens mij de 00's. Tenminste het is vind ik wel echt een nummer voor de 00's anders is het eind 90' denk ik. Verder kan ik mij herinneren dat er van die 2-wieletjes-voor-en-2-wieletjes-achter in voorkwamen en dat ze langs het water rolschaatsten.
Nog een stukje dat ik voor me blijf zien is dat ze op een bankje zit en die jongen die ze leuk vind met een (dacht ik) andere meid wegloopt.
Ik weet het het is weinig info maar hoop dat jullie mij kunnen helpen!
0
geplaatst: 2 oktober 2016, 19:53 uur
hallo,
Gisteren was ik op een carnavalszitting en aangezien ik de muziek voor op onze wagen moet regelen, hoorde ik hier een leuk liedje..
Zelf al overal gezocht maar ik kan het niet vinden...
Het was een duits liedje, en de enige stukjes tekst wat ik in de gauwigheid kon opschrijven waren 'ich sing es mit mir selber' 'singen wir das lied ohne texte' . Na deze laatste zin kwam een soort house/hardstyle muziekje ( tu tu tu du du duuuuuum tu du dum, tu tu tu du du dum) .. Het had wat weg van een party schlager of apres ski.. In ieder geval zoiets wat je met carnaval kunt draaien.
Hoop dat jullie mij kunnen helpen!!!
Gisteren was ik op een carnavalszitting en aangezien ik de muziek voor op onze wagen moet regelen, hoorde ik hier een leuk liedje..
Zelf al overal gezocht maar ik kan het niet vinden...
Het was een duits liedje, en de enige stukjes tekst wat ik in de gauwigheid kon opschrijven waren 'ich sing es mit mir selber' 'singen wir das lied ohne texte' . Na deze laatste zin kwam een soort house/hardstyle muziekje ( tu tu tu du du duuuuuum tu du dum, tu tu tu du du dum) .. Het had wat weg van een party schlager of apres ski.. In ieder geval zoiets wat je met carnaval kunt draaien.
Hoop dat jullie mij kunnen helpen!!!
* denotes required fields.