MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Algemeen / Help! ik zoek een nummer

zoeken in:

Ja zeg, die had ik ook nog wel geweten.

Franck Maudit
GrafGantz schreef:
Ja zeg, die had ik ook nog wel geweten.

Je krijgt toch een kus van de juf hoor, slimme jongen.

In Muziek > Algemeen > liedje in url:

Ben op zoek naar de uitvoerder / titel van het liedje in volgende url:

Boon over het anarchisme - cobra.canvas.be

Het jazzy liedje begint op 34 min. 27 sec. (en eindigt op 40 min. 48 sec.)

Alvast dank voor wie me kan helpen!

Mvg.
kenghy123

Ik ben op zoek naar een nederlands nummer begin jaren 80 (ik denk 82 of 83) over een jongen die lang is en zijn vriendin kort.

Flarden van de songtekst:
¨ik ben zo lang. en wat moet ik met jou aan . ik ben zo lang. kun jij niet op een stoel gaan staan¨
¨ zou van alles met je willen doen , dat wordt lachen bij de eerste zoen¨

Ik kan via google niets vinden en heb de vraag ook al eens bij Radio2 gesteld maar die wisten het ook niet. Het is Jeugdsentiment. ben inmiddels een ouwe ...
Het is zo`n beetje het enige nummer uit mijn jeugd dat ik niet terug heb kunnen vinden via internet dus ik zou er ontzettend blij mee zijn om het nummer nog eens te horen.

alvast bedankt.

Jan

Wesselaar schreef:
Ik ben op zoek naar een nederlands nummer begin jaren 80 (ik denk 82 of 83) over een jongen die lang is en zijn vriendin kort.

¨ik ben zo lang. en wat moet ik met jou aan . ik ben zo lang. kun jij niet op een stoel gaan staan¨
Popmuziek? Cabaret? Kinderen v Kinderen?

tnf
Een intro dat dit jaar meerdere keren gebruikt is voor Lefto's Studio Brussel-show. Prachtige intro, bestaande uit een toespraak en een fraai stukje electronische muziek, samen perfect blendend.

Toch zou ik die muziek, die zo'n beetje na 18 seconden invalt, wel als geheel nummer willen horen, zonder die speech eroverheen. Heeft iemand enig idee wat het is?

En ja, ik heb het Lefto al rechtstreeks gevraagd, via Twitter, maar vooralsnog blijft het stil.

tnf in mijn oren klinkt dat al een stukje muziek dat achterstevoren wordt afgespeeld...

tnf
Dát heb ik er iig niet in gehoord.

Ik zoek een hardstyle nummer.

Het nummer gaat echt over de ruimte en sterren, ik dacht zelf dat het nummer: Hard 4 style - stars heten. Alleen ik krijg hem nergens meer gevonden, was volgens mij ook niet een erg bekende DJ

Uit volgende documentaire ben ik op zoek naar het nummer dat op 3.17 begint, dank u.

Jan Bucquoy goes to Shanghai | kijk online | canvas.be

Het Chinese volkslied.

Leek me ook het logische antwoord, zeker met de bijhorende beelden. Had het opgezocht maar klonk precies toch anders. Zal dan misschien een andere versie zijn geweest.. Bedankt

Frejarius schreef:
Leek me ook het logische antwoord, zeker met de bijhorende beelden. Had het opgezocht maar klonk precies toch anders. Zal dan misschien een andere versie zijn geweest.. Bedankt

Ik ging ook weer twijfelen en door het Russische uitziende meisje kwam ik op de gedachte aan het Russisch volkslied. En dat is het wel. Sorry voor de desinformatie...

Ponty Mython
tnf schreef:
Dát heb ik er iig niet in gehoord.

De toespraak is in ieder geval van Peter Sellars. Het muziekje eronder zal van Lefto zelf zijn?

Hallo,

ik hoorde op vakantie een franse house plaatje gezongen door een kind. Mijn Frans is niet zo heel best maar ik meende te horen dat het over een krokodil ging. Ik denk dat het een jaar of 7-8 oud is maar weet het niet zeker. Weten jullie welk nummer ik bedoel. De kinderen vinden hem namelijk heel gaaf en hoop dat ik het hier kan vinden. Thanks

Caspervdh schreef:
Hallo,

ik hoorde op vakantie een franse house plaatje gezongen door een kind. Mijn Frans is niet zo heel best maar ik meende te horen dat het over een krokodil ging. Ik denk dat het een jaar of 7-8 oud is maar weet het niet zeker. Weten jullie welk nummer ik bedoel. De kinderen vinden hem namelijk heel gaaf en hoop dat ik het hier kan vinden. Thanks

Schnappi Das Krokodil op zijn frans? Charlotte Schnappi Le Petit Crocodile - YouTube

Dûr dûr d'etre bébé van Jordy misschien? Het gaat wel niet over en krokodil, maar soit...

Nee die zijn het allebei niet, het is echt een house plaatje en dan gezongen door een kind. het heeft ook een vrij aanstekelijk deuntje

nee nog steeds niet .... ik denk dat het gezongen wordt door een kind van +/- 8 jaar en het is een vrij snel maar vrolijk house nummer

Gelukkig had mijn vriendin nog een filmpje en shazam deed de rest? Dit is hem: Ilona Mitrecey - Un monde parfait - YourKidTv - YouTube

Un monde parfait - Ilona Metrecey

Thanks for helping?

Holden schreef:
(quote)
Popmuziek? Cabaret? Kinderen v Kinderen?

popmuziek. werd gezongen door een man.

Wesselaar schreef:

Ik kan via google niets vinden en heb de vraag ook al eens bij Radio2 gesteld maar die wisten het ook niet. Het is Jeugdsentiment. ben inmiddels een ouwe ...
Het is zo`n beetje het enige nummer uit mijn jeugd dat ik niet terug heb kunnen vinden via internet dus ik zou er ontzettend blij mee zijn om het nummer nog eens te horen.

alvast bedankt.

Jan

Dat is 'Ik hou van jou' van De Munck. Leuk nummer.

Jaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Mijn dank is verpletterend en neigend naar hondsdolheid

tnx.

Chris18 schreef:
Ik zoek een hardstyle nummer.

Het nummer gaat echt over de ruimte en sterren, ik dacht zelf dat het nummer: Hard 4 style - stars heten. Alleen ik krijg hem nergens meer gevonden, was volgens mij ook niet een erg bekende DJ

Dune - Rainbow To The Stars

Niet echt hardstyle, maar wellicht in een remix?

Dag allen!
Ik heb speciaal voor deze vraag maar even een accountje aangemaakt want ben er al heel lang mee bezig om een nummer te vinden waarvan ik de clip vaag weet en thats it..
In de clip is een een (blond?) meisje die zingt en gaat volgens mij over een leraar/ klasgenoot ofzo Het is een nummer uit volgens mij de 00's. Tenminste het is vind ik wel echt een nummer voor de 00's anders is het eind 90' denk ik. Verder kan ik mij herinneren dat er van die 2-wieletjes-voor-en-2-wieletjes-achter in voorkwamen en dat ze langs het water rolschaatsten.
Nog een stukje dat ik voor me blijf zien is dat ze op een bankje zit en die jongen die ze leuk vind met een (dacht ik) andere meid wegloopt.

Ik weet het het is weinig info maar hoop dat jullie mij kunnen helpen!

hallo,
Gisteren was ik op een carnavalszitting en aangezien ik de muziek voor op onze wagen moet regelen, hoorde ik hier een leuk liedje..
Zelf al overal gezocht maar ik kan het niet vinden...
Het was een duits liedje, en de enige stukjes tekst wat ik in de gauwigheid kon opschrijven waren 'ich sing es mit mir selber' 'singen wir das lied ohne texte' . Na deze laatste zin kwam een soort house/hardstyle muziekje ( tu tu tu du du duuuuuum tu du dum, tu tu tu du du dum) .. Het had wat weg van een party schlager of apres ski.. In ieder geval zoiets wat je met carnaval kunt draaien.
Hoop dat jullie mij kunnen helpen!!!

Gast
geplaatst: vandaag om 03:06 uur

geplaatst: vandaag om 03:06 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.