MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Algemeen / Help! ik zoek een nummer

zoeken in:
buizen schreef:
Geef dan wat meer informatie, janjanssen98765.
Wat zegt dat nou, "een vrouwelijke vrij herkenbare stem"? en dan wat tekstflarden waarbij je meteen al zegt dat je het wel niet goed verstaan zult hebben (de tekst klopt dus niet).
Is dat nou alles wat je van de song/het liedje weet?
Wat voor stem? Zingt ze hoog of laag? Uit welke jaren is het ongeveer? De sixties of vrij recent?
Wat voor genre? pop? of iets anders?

Weet je dat nou nog niet - da's een heel bekend gegeven op het muziektopic bij Fok - hoe hou ik die muzieknerds van MuMe zo lang mogelijk bezig ....door zo min mogelijk info te geven

buizen
Mjuman schreef:
(quote)

Weet je dat nou nog niet - da's een heel bekend gegeven op het muziektopic bij Fok - hoe hou ik die muzieknerds van MuMe zo lang mogelijk bezig ....door zo min mogelijk info te geven

Nu je het zegt, het zou best eens niet serieus kunnen zijn de vraag. Zou dat wel jammer vinden.
Gewoon maar iets bedenken ("..ik hoor een paar keer het woordje "love", dacht ik, weet het ook niet zeker, en het was toen altijd op de radio. Clip met een vrouw en een man die dacht ik - maar weet ik ook niet zeker - samen dansen." zoiets) en dan lachen om alle hoofdbrekens.

Justus18 schreef:
Toch niet deze Bullshit

Nee niet die bullshit

buizen schreef:
Geef dan wat meer informatie, janjanssen98765.
Wat zegt dat nou, "een vrouwelijke vrij herkenbare stem"? en dan wat tekstflarden waarbij je meteen al zegt dat je het wel niet goed verstaan zult hebben (de tekst klopt dus niet).
Is dat nou alles wat je van de song/het liedje weet?
Wat voor stem? Zingt ze hoog of laag? Uit welke jaren is het ongeveer? De sixties of vrij recent?
Wat voor genre? pop? of iets anders?

Een vrouwelijke herkenbare stem komt erop neer dat het geen 13 in een dozijn stem is.
Het lijkt of ze een beetje pratend zingt.

De tekst zou best kunnen kloppen maar als ze het net wat anders schrijven ga je het op lyrics niet vinden.

Het liedje is volgens mij wel recent, zeker geen oud nummer. 2000 of later.

Genre is wel pop naar mijn mening.

sq
Zingend praten, na 2000, zeer herkenbare stem, SOKO. Kunnen meerdere nummers zijn. Haar bekendste;
soko ill kill her Lyrics - YouTube

sq schreef:
Zingend praten, na 2000, zeer herkenbare stem, SOKO. Kunnen meerdere nummers zijn. Haar bekendste;
soko ill kill her Lyrics - YouTube

Dank je

buizen
Mooi, knap gevonden sq. Hehe.

Bij 50 tinten zoeken we nu nummers met kindergeluiden. Ik kan me vaag een oud nummer (denk jaren '60) herinneren waarin een kind praat en vragen stelt aan zijn/haar vader, de vader doet ook nog wat zingen. Waarschijnlijk wel een hit geweest. Iemand die het bekend voorkomt?

Ik hoop zo dat het hier om gaat

buizen
Of deze, haha

Helaas, of gelukkig misschien Maar het kind stelde dus pratend vragen he, niet zingend.

Ik dacht eerst dat het Nederlandstalig was, maar nu vermoed ik toch van niet.

Er is geen kind op te horen, maar het doet me aan deze denken Voor Niets. Origineel is van Melba Montgomery. En het is trouwens een moeder aan wie de vragen worden gesteld. En het is maar een enkele vraag. Zal dus wel weer fout zijn.

Poek schreef:
Bij 50 tinten zoeken we nu nummers met kindergeluiden. Ik kan me vaag een oud nummer (denk jaren '60) herinneren waarin een kind praat en vragen stelt aan zijn/haar vader, de vader doet ook nog wat zingen. Waarschijnlijk wel een hit geweest. Iemand die het bekend voorkomt?

Deze klassieker? ?

Nu heb je me het hele nummer laten luisteren Maar ik hoor alleen gezang.

Bedankt, die bedoelde ik ja! Niet helemaal goed onthouden, het kind vraagt niet maar antwoord. Maar ik ga 'm meteen posten in 50 tinten

Iemand toevallig een idee welk nummer hier wordt gedraaid? Youtube comments, shazam en verschillende fora hebben helaas niet tot een antwoord geleid.. wellicht is hier nog iemand in deze zaal die deze tune uit de fresh prince herkent?

Assurancetourix
Weet iemand toevallig wie de zangeres is van deze twee nummers?

WIE O WIE.........

Ik zoek een nummer dat begint of halverwege zegt een voiceover (man ): Give me beat, bass, ... that's right.. ( in die trend )
Dan ontstaat er ook een ritme..

ThX

Waarschijnlijk te oud, maar deze begint met 'Can I have some nasty bass':

Alexander O'Neal - Fake (1987) - YouTube

En Janet Jackson's 'Nasty' begint trouwens ook met de kreet 'Gimme a beat'!

Het nummer is niet echt oud

Man stem dat wel

Ik weet nog dat erop de radio in 2012 naar gevraagd werd ( ook iemand zoekende )
Heb toen opgeschreven vlug.

Door de jaren heen dacht ik dat ik toen David guetta had opgeschreven ( dus kan zo opzoeken ) maar daar heb ik mij in vergist.

2GoodMusic schreef:
Het nummer is niet echt oud

Man stem dat wel

Ik weet nog dat erop de radio in 2012 naar gevraagd werd ( ook iemand zoekende )
Heb toen opgeschreven vlug.

Door de jaren heen dacht ik dat ik toen David guetta had opgeschreven ( dus kan zo opzoeken )
maar daar heb ik mij in vergist.

DAMN toch zojuist zelf gevonden 1uur later !!!!
Toch goed opgeschreven een gedeelte

Distortion by David Guetta!!!!

EINDELIJK

Hallo ik hoorde een week geleden ofzo een nummer op Studio Brussel. Het was een heel relaxed deephouse/techno/electro nummer met een typische mannenstem als zang. Ik hoorde daarna van de Stu-Bru-dj dat het ging om 2 duitse dj's die het nummer hebben gemaakt, maar meer weet ik niet meer. Kan iemand mij misschien vertellen welk nummer/djs dit kunnen zijn? Thanks a lot!!!

panjoe (moderator)
Âme zou mijn eerste gok zijn. Maar er zijn nog veel andere Duitse electronicduo's, zoals Kollektiv Turmstrasse, Booka Shade, Tiefschwarz en Modeselektor.

Sky and Sand van Paul Kalkbrenner wellicht? Zang op dat nummer is van z'n broer, Fritz Kalkbrenner.

Moderat - Reminder zou ook kunnen; Moderat krijgt momenteel aardig wat Airplay.

Mjuman schreef:
Moderat - Reminder zou ook kunnen; Moderat krijgt momenteel aardig wat Airplay.

Dat is een Duits trio

GrafGantz schreef:
(quote)

Dat is een Duits trio

True, maar wel uit 2 (dj)-acts samengesteld

Andere Duitse duo's: Closer Musik, Ellen Allien & Apparat, Diamond Version.

Ik zoek de titel/artiest van dit liedje. Of iemand die Frans kan en de tekst ervan weet, zodat ik het op kan zoeken op internet. Alvast bedankt!

Gast
geplaatst: vandaag om 06:27 uur

geplaatst: vandaag om 06:27 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.