Muziek / Algemeen / Help! ik zoek een nummer
zoeken in:
0
geplaatst: 20 maart 2017, 10:52 uur
'Talk Dirty To Me' van Jason Derulo of 'Worth It' van Fifth Harmony? Of wacht, misschien 'Problem' van Ariana Grande? (Naar mijn bescheiden mening veruit het beste nummer uit dit korte lijstje.)
0
geplaatst: 20 maart 2017, 11:01 uur
catalunya schreef:
zoek een muzieknummer ......
hallo muziekliefhebbers!
ik heb in november 2016 een via shazam een nummer opgezocht dat ik op de radio
hoorde. deze later op spotify opgezocht en ik dacht ......... in mijn afspeellijst
geplaatst ... niet dus.
nu kan ik dit nr. niet meer vinden. het is een ritmisch nr. gezongen door afwisselend (beetje
hip hop) een man en een vrouw in het Engels. er komt iedere keer bij het refrein een aanstekelijk oosters blaasinstrument langs.
weet niet of het nummer ook van 2016 was ... heb het hier maar een paar keer gehoord.
hopelijk kan iemand me helpen.
zoek een muzieknummer ......
hallo muziekliefhebbers!
ik heb in november 2016 een via shazam een nummer opgezocht dat ik op de radio
hoorde. deze later op spotify opgezocht en ik dacht ......... in mijn afspeellijst
geplaatst ... niet dus.
nu kan ik dit nr. niet meer vinden. het is een ritmisch nr. gezongen door afwisselend (beetje
hip hop) een man en een vrouw in het Engels. er komt iedere keer bij het refrein een aanstekelijk oosters blaasinstrument langs.
weet niet of het nummer ook van 2016 was ... heb het hier maar een paar keer gehoord.
hopelijk kan iemand me helpen.
Fireball van Pitbull?
0
geplaatst: 23 maart 2017, 17:23 uur
helaas geen pitbull. ik ken best wat namen maar wat ik me nog wel herinner dat de artiestennaam
uit 2 lange onbekende namen bestond!
wel bedankt voor je suggestie
uit 2 lange onbekende namen bestond!
wel bedankt voor je suggestie
0
geplaatst: 23 maart 2017, 21:51 uur
Ik ben op zoek naar een nummer dat heel minimalistisch gezongen wordt door een vrouw dat gaat over een "wedding" en "chapel". Het lijkt een beetje op "9 million bicycles". Ik heb het eens gehoord in een tv serie of film. Heb toen de youtube video gevonden maar nu volledig kwijt. Iemand een idee?
Thanks alvast!
Thanks alvast!
0
geplaatst: 7 april 2017, 18:33 uur
Kan iemand mij vertellen welk nummer + uitvoerder je hier op de achtergrond hoort?
0
geplaatst: 12 april 2017, 07:00 uur
hallo mensen zijn er hier oude nederlanders die wat van muziek kenen. ik weet niets over de zangers nog wel jaar het was maar ik weet enkel wat stukken uit het lied. als ik mij niet vergis dan is het enkel een kleine jongen weet niet of er ook nog een man bij is. maar het is al oud en weet niet of dat ooit ergens op staat of bekend is. dus dat is wat ik ongeveer nog weet de jonge zingt het als een vraag maar in een lied. de tekst ieder dag ook vandaag stel ik weer die ene vraag en ik weet nog steeds niet waarom krijg men liefde door een bom. waarom kan het niet altijd vrede zijn waarom moeten grote mensen steeds maar vechten. bedankt 
0
geplaatst: 18 april 2017, 22:49 uur
My Video - YouTube - m.youtube.com
Dames en heren, wie is mijn redder in nood. Shazam, lyrics zoeken etc. bieden geen soelaas. Ik denk aan BZN, maar krijg het nummer niet gevonden..
Mijn dank is groot!
Dames en heren, wie is mijn redder in nood. Shazam, lyrics zoeken etc. bieden geen soelaas. Ik denk aan BZN, maar krijg het nummer niet gevonden..
Mijn dank is groot!
1
geplaatst: 18 april 2017, 22:55 uur
Ibracadabra schreef:
Mijn dank is groot!
Mijn dank is groot!
Deze misschien?
Next One - Realite - YouTube
Geen BZN, komt wel uit Volendam, dacht ik.
0
geplaatst: 18 april 2017, 23:00 uur
Dat is (niet geheel) toevallig ook het enige resultaat van google op "c'est la vie" "it's our reason to be" ....
1
geplaatst: 18 april 2017, 23:16 uur
Terwijl Ibracadabra het met hulpmiddelen juist niet opgelost had (ben benieuwd op welke tekst hij dan zocht).
0
geplaatst: 19 april 2017, 00:01 uur
Topper! Ik had toch op redelijk wat teksten gezocht.. blijkbaar net niet de juiste? Mijn dank is groot!
0
geplaatst: 21 april 2017, 10:29 uur
hi mensen. Ik heb weinig verstand van muziek. Ik zoek een instrumentaal nummer uit de jaren 90 (denk ik). Het begint met een slow ritme en eindigt snel. Het is instrumentaal en zeer opzwepend (vind ik).
Ik zou het Techno noemen maar nogmaals ik weet niets van muziek
Alvast bedankt voor uw antwoorden!
Ik zou het Techno noemen maar nogmaals ik weet niets van muziek
Alvast bedankt voor uw antwoorden!
0
geplaatst: 21 april 2017, 10:36 uur
Laurent Garnier - The Man With The Red Face?
[HD] Laurent Garnier - The Man With The Red Face - YouTube
[HD] Laurent Garnier - The Man With The Red Face - YouTube
0
geplaatst: 21 april 2017, 13:15 uur
Als u dat als antwoord op mijn vraag bedoeld>>>Nee jammer ...Maar wel bedankt!!!
0
geplaatst: 22 april 2017, 13:58 uur
nee ...Jammer komt wel in de richting maar is (zeker op het eind) nog feller
0
geplaatst: 22 april 2017, 14:04 uur
de beat begint met (ik denk) een beat per 3-4 seconden en eindigt ontzettend snel
0
geplaatst: 22 april 2017, 14:17 uur
Daar dacht ik ook aan, en volgens mij heb je ook nog een gabbernummer uit die tijd die erg langzaam begint en steeds sneller gaat, maar ik kan niet meer op de naam komen.
0
geplaatst: 22 april 2017, 14:25 uur
Ah, ik weet het weer, French Connection, maar die zal het ook wel niet zijn, als ik heb begin zo hoor. 

0
geplaatst: 24 april 2017, 13:27 uur
Leuk dat jullie meedenken maar............helaas.
Nu hoor ik van iemand die dat nummer ook zoekt dat er in het midden het tempo weer langzamer wordt en dan weer naar het einde die snelle beat.
Het nummer stond op een z.g. maand cd waarop allerlei verschillende nummers (no 1 v.d. hitlijsten tot zo'n nummer wat ik zoek) stonden en bedoeld was voor café eigenaren
Elke maand of elke twee maanden kregen ze dan zo'n cd
Nu hoor ik van iemand die dat nummer ook zoekt dat er in het midden het tempo weer langzamer wordt en dan weer naar het einde die snelle beat.
Het nummer stond op een z.g. maand cd waarop allerlei verschillende nummers (no 1 v.d. hitlijsten tot zo'n nummer wat ik zoek) stonden en bedoeld was voor café eigenaren
Elke maand of elke twee maanden kregen ze dan zo'n cd
* denotes required fields.