MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Algemeen / Help! ik zoek een nummer

zoeken in:
Ik dacht eigenlijk meteen al aan French kiss van Lil Louis, maar ik dacht dat ie juist steeds langzamer ging. Maar misschien klopt het toch wel?

ranboy...tkvm maar helaas

Ik moest eigenlijk gelijk aan deze denken:
Jones & Stephenson The First Rebirth - YouTube

Josh Wink - Higher States of Consciousness?

Titmeister & GrafGantz >>>Helaas Pindakaas!!
Maar...we komen in de buurt. Het lijkt qua style er wel op.
Ik had zelf The dentist , Jacobs Ladder (vanaf 1:20 minute)
of Jon the Dentist Vs. Ollie Jaye - Feels So Good - YouTube gevonden.
Het lijkt allemaal erg op elkaar....
Nogmaals ik denk dat het nummer ligt tussen 1994-1998 en het stond op een CD die door kroegbazen werden gekocht en waar van alles op stond. Dus zowel top tien nummers als dit soort nummers die nooit op de radio werden gedraaid.
Opzwepend is de juiste uitdrukking voor het nummer dat langzaam begint en dan steeds sneller wordt tot in het midden en dan weer afzwakt en vervolgens hells eindigt.
Als ik het zelf vind (zal wel niet) plaats ik het hier

HEBBES!!!! Tom Wilson Techno Cat
Tom Wilson - Techno Cat - YouTube
Het is voor 100% zeker dit nummer maar misschien in een iets andere uitvoering...die kan ik nergens vinden
Wie wel?
Anyway Bedankt allemaal!!!

Ha, ha, nu kunnen heel wat mensen weer heel wat prettiger gaan slapen vannacht

Ah ja, Techno Cat, die heb ik lang niet meer gehoord. Zat ik inderdaad in de buurt. Wellicht zoek je deze remix: Tom Wilson - Techno Cat (Dance Like Your Dad Mix) - YouTube

Titmeister
Finally I got him! Dit is hem echt helemaal. 7:28 minuten lang en goed!
Tom Wilson - Technocat - YouTube

Jullie hebben hem niet kunnen vinden maar jullie hebben mij wel op het juiste spoor gezet.
En iemand van 67 op het juiste spoor zetten is een grote prestatie!
Nogmaals >>>iedereen Bedankt !!!!

Bij Muziek > Algemeen > Weet iemand welk liedje dit is?:

Hallo,

ik kwam een liedje tegen en wil graag weten hoe dit liedje heet.
zou iemand mij kunnen helpen?
het liedje staat in de link

welk liedje is dit? by Raymon Wilpshaar | Free Listening on SoundCloud

Hallo wie kan mij helpen? Ik zoek een nummer dat al ouder is. Het is een soort lounge nummer en begint met gezang van paters. Tussendoor hoor je een vrouw iets zingen wat lijkt op "ca pour moi" of zoiets. Ook stopt het nummer een keer en dan hoor je een vrouw hijgen. Wie o wie kan mij helpen?

DjFrankie (moderator)
Gezocht voor iemand

ik weet niet meer hoe ze heten weet alleen wat losse woorden uit het liedje words en sorry its over.hij heeft een wat schorre oudere stem en zij is volgens mij Braziliaanse
, zij zingt eerst in het Braziliaans/Spaans en hij in het engels.ik denk het jaar 2014 tot 2016

Arrie Gretz

Ik zou het niet meteen weten! Het is ook echt een hit geweest?

Edit: en is het uptempo of een ballad? En is het latin-achtig?

DjFrankie (moderator)
Arrie schreef:
Ik zou het niet meteen weten! Het is ook echt een hit geweest?

Edit: en is het uptempo of een ballad? En is het latin-achtig?

Top 40 denk ik. Ik heb niet meer info gekregen
Is een duet in ieder geval.

DjFrankie schreef:
(quote)

Top 40 denk ik. Ik heb niet meer info gekregen
Is een duet in ieder geval.

Ik dacht dat je het wellicht aan die persoon kon vragen. Anyway, ik heb de jaarlijsten van 2013-2016 doorgekeken en zie niet echt iets dat bij je omschrijving past... Lastige dus.

Ik zou 't ook niet direct weten. De aanwijzigingen maken me weinig wijzer.

Bedankt Deric Raven! Die zocht ik!

DjFrankie (moderator)
Helaas Freek.

Meer aanwijzigen.

misschien is zij wel Cubaans.
Het liedje begint met haar zang,en hij zingt dan in het engels:words its over I Am. Sorry .en dan zingt zij weer een stukje in haar taal.ik denk een beetje soul achtig ballet inderdaad.

Mensen, ik zoek een alternatief hiphop soul nummer dat vroeger op Kink-fm werd gedraaid. Nou wil het toeval dat het liedje van de AH-weken commercial bijna exact zo klinkt. Alleen is het dan langzamer. Ik hoop dat iemand me kan helpen want ik zoek het al zo lang. Bedankt in ieder geval.

Dit is de AH-weken commercial: Albert Heijn - Bonus Week 13 2017 - TV Reclame 2017 - YouTube

RobbyT schreef:
Mensen, ik zoek een alternatief hiphop soul nummer dat vroeger op Kink-fm werd gedraaid. Nou wil het toeval dat het liedje van de AH-weken commercial bijna exact zo klinkt. Alleen is het dan langzamer. Ik hoop dat iemand me kan helpen want ik zoek het al zo lang. Bedankt in ieder geval.

Dit is de AH-weken commercial: Albert Heijn - Bonus Week 13 2017 - TV Reclame 2017 - YouTube

In welke periode werd het ongeveer op Kink gedraaid? Heeft toch zo'n 16 jaar gelopen.
En wat van dit reclamemuziekje hoor je er het meest in terug, het basloopje of de toetsen?
Die toetsenpartij doet me wel wat denken aan Where it's At van Beck.

Ponty Mython
trebremmit schreef:
Daar dacht ik ook aan, en volgens mij heb je ook nog een gabbernummer uit die tijd die erg langzaam begint en steeds sneller gaat, maar ik kan niet meer op de naam komen.

Moby - Thousand

Hoi Stopmakingsenseo en Ponty Mython,

Hartstikke bedankt, het is inderdaad dat nummer van Beck. Ik was er al jaren op zoek naar en eindelijk gevonden!!! En ik denk dat ik de komende weken een goede klant van AH ga worden. Nogmaals bedankt!

Hoi ik zoek een nummer gezongen door een vrouw, wat ik mij er van kan herinneren is dat het gaat over ADD en dat ze iets zingt over dat als ze gaat dansen/naar de disco of iets in die richting ze meer rust heeft in haar hoofd. Verder kan ik helaas geen andere informatie geven. Hoop dat and weet welk nummer ik bedoel.

Hoi,
Laats hoorde ik een liedje klein stukje.
Alleen oon het niet vinden. Kan iemand mij helpen?

Bij Muziek > Algemeen > Help:

heyy
Wij hadden bij engels op de bassischool groove.me
en daar was een liedje maar ik ben de naam vergeten
ik weet ook niks meer van het liedje maar wel de videoclip:

Er zat een vrouw in met zwart haar en een rode jurk (volgens mij) en er kwam ook een slang in voor en volgens mij ging het over diamanten en diamanten ringen enzo
en een beetje in het midden van de videoclip dan kwamen ze in een soort club denk ik er was ook zo'n soort spel machine in waar mee je geld kan verdienen maar de mensen die daar zaten rende volgens mij weg toen er andere mensen in kwamen

ik weet het niet meer zo goed maar ik hoop dat iemand het liedje kent want ik ben er al heel lang naar op zoek

sq
xkone schreef:
Hoi ik zoek een nummer gezongen door een vrouw, wat ik mij er van kan herinneren is dat het gaat over ADD en dat ze iets zingt over dat als ze gaat dansen/naar de disco of iets in die richting ze meer rust heeft in haar hoofd. Verder kan ik helaas geen andere informatie geven. Hoop dat and weet welk nummer ik bedoel.

Als het ook echt een discoplaat is, heb ik wel twee kandidaten:

Sheryl Lee Ralph - In the Evening (1984)

When you need some help
They're just not around
Doesn't anybody work here?
I ain't got all day, what a crazy town
New York, life in the city can be so hard
But after dark, new energy finds me
I light up the night and live like a star

In the evening
The real me comes alive
...

Monday morning in the line at the bank
Standing around trying to cash a check
(To pay for the)
One room apartment with a beautiful view
On the alley in the back
All day, you've got to fight to defend your rights
Everyday, I work like a soldier
Working to live, living for the night

In the evening
The real me comes alive

Nog beter passend, maar minder bekend:
Chic - My Feet Keep Dancing (1979):

I need some help, I get beside myself
And I got so many things in life to do
Like, reach for a star or maybe shoot ten under par
I'd like to do it all before I'm through

Fly into space or maybe save the human race
All these things seem so appealing
But I'll never get the chance, 'cause all I do is dance
My mama said my brains are in my feet

DjFrankie (moderator)
xoxoo schreef:
Bij Muziek > Algemeen > Help:

heyy
Wij hadden bij engels op de bassischool groove.me
en daar was een liedje maar ik ben de naam vergeten
ik weet ook niks meer van het liedje maar wel de videoclip:

Er zat een vrouw in met zwart haar en een rode jurk (volgens mij) en er kwam ook een slang in voor en volgens mij ging het over diamanten en diamanten ringen enzo
en een beetje in het midden van de videoclip dan kwamen ze in een soort club denk ik er was ook zo'n soort spel machine in waar mee je geld kan verdienen maar de mensen die daar zaten rende volgens mij weg toen er andere mensen in kwamen

ik weet het niet meer zo goed maar ik hoop dat iemand het liedje kent want ik ben er al heel lang naar op zoek

heb je een periode wanneer dit bekend was?

Gast
geplaatst: vandaag om 19:04 uur

geplaatst: vandaag om 19:04 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.